Korben Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) M-am abtinut pana acum sa comentez filtrele de burete, dar ma bucur ca Ozzy a luat taurul de coarne Elementul cheie la acest tip de fitru, precum si la celebrele (?) K&N, este ULEIUL Nu buretele retine particulele microscopice, ci uleiul cu care este impregnat Din aceasta cauza, eu sunt adeptul filtrelor de hartie, a caror structura permite (pentru ca asa este conceputa) retinerea particulelor din aer mai mari de X microni, unde X este dimensiunea maxima a unei particule care nu dauneaza motorului Filtrul de aer costa 10 poate 20 euro La distantele parcurse de mine, nu am schimbat mai mult de un filtru pe an, ceea ce mi se pare rezonabil Editat Mai 8, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 NA, ma bucur ca pot sa iau si eu taurul de coarne. Cum bine zici, Korben, nu buretele retine praful ci uleiul este elementul cheie. In cazul meu nu e vorba de bani, am facut manevra doar pentru ca motocicleta (se simte clar) se simte mult mai bine cu filtrul mai permisiv, este mult mai sprintena. Filtrul meu de hartie chiar e foarte OK, are maxim 6-7000km.. Acuma cateva comentarii - 1 - buretele e burete, nu conteaza care e scopul lui, procedeul de fabricatie e ACELASI. Cine a studiat putina chimie organica stie despre ce vorbesc. Nu exista burete facut din ..fulgi de ovaz si burete din kevlar, buretele e burete, are absolut aceeasi formula chimica. Difera granulatia. Asa foarte bine cunosc vrajela cu buretii pentru simplu fapt ca ma ocup de acvaristica, unde fiecare producator de filtre de acvariu vand ca si consumabile bureti. Deci nu vreti sa credeti cat costa un (cuvant urat) de burete de la Tetra sau de la Fluval.. va cruciti. Ajungi sa dai 20 de euro pe 2 bureti de 10cm3 .. cand un burete de baie costa 0,5 euro si are exact aceeasi granulatie. Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz. 2 - sunt motociclete nspe modele si chiar de ENDURO care au by default filtru de aer de burete imbibat cu ulei. 3 - daca faci o socoteala, uzura aia a motorului cu microparticula pu-lii care a trecut de filtrul de burete nu se face incat sa-ti strice motorul nici in 20 de ani, timp la care motocicleta aia deja poate e oale si ulcele.. 4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie. 5 - filtrele K&N sunt exact la fel si sunt testate si rastestate. Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce? Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km... Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz. Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce? Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km... Va salut. Bueyyy nu te lua de mine ca eu tin cu tine Altfel nu va spuneam si voua Eu ziceam de burete de filtru de aer ca l-am luat de la magazin moto. Oricum costa 10 lei din care faci 4 filtre. Deci e mai ieftinc a furtul. De asta am zis ca nu merita sa pui bureti de la sutienuu nevestii... poti lua banuiesc de la aproape orice magazin moto burete destinat pentru filtru. Si daca e acelasi lucru cum zici tu Ma gandeam si eu sa vad o frunza ceva pe burete... mna, acuma si tu repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie. Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Stai ma nu fi irascibil ca doar discutam si noi ca oamenii. Normal ca nu e treaba mea ce faci tu cu motorul tau asa cum nu e treaba ta daca eu ma plimb cu motorul doar prin sufragerie. Pe tine te doare in bascheti ca acolo unde esti tu poti sa porti o saptamana acelasi tricou alb si sa nu fie murdar de praf cand il dai jos. Tu poti sa mergi si fara filtru de aer. Eu vorbeam aici de Romania frate unde daca mergi in spatele tirului 3 km scuturi praful de pe tine precum vacarii din Texsas cand intra in carciuma. Mai tii minte cum arata masina ta in Romania dupa o sptamana de stat in parcare? Gandeste-te ca acelasi praf intra in motorul tau. Deschide capota la masina in Romania si priveste cat praf este pe motor. Ce se intampla daca lasi masina in parcare o saptamana si apoi dai cu o carpa uscata pe ea? Iti spun eu. O sablezi. De ce orice masina/motocicleta in Romania arata ca un cazan dupa 5 ani de mers pe drumurile patriei? De ce o masina/ motocicleta din tarile cu apa calda arata bine dupa 20 de ani? Pentru ca romanii isi duc masinile la mecanic numai cand sunt efectiv irecuperabile si le repara cu piese SH ori fel de fel de improvizatii. Probabil ca o sa imi spui ca tu traiesti acolo si stii mai bine dar in realitate majoritatea masinilor SH care ajung la noi in tara chiar arata si merg bine. Pana si BMW-urile alea mici si obosite merg mai bine decat Renaultul lui varmiu care e luat de nou. Nu ma dau moralist ca si eu sunt roman si eu fac improvizatii. Eu doar constatam realitatea. Nu am nimic cu tine si poti sa mergi cu motorul tau cum vrei tu. Doar spune-mi ca nu am dreptate cu ce am scris mai sus. Eu unul la noi in tara mi-as pune doua filtre de aer si doua de benzina chiar si cand ma plimb in sufragerie. Si nu o spun la misto. Eu stau pe un bulevard cu trafic si de 3-4 ani am renuntat sa mai sterg praful fiindca nu are rost. Stau cu plasa de la geamuri si iarna fiindca mai filtreaza putin. Mai am un pic si o dau cu ulei de filtru. Asta e tara frate si daca tu acolo iti permiti alt motor peste 2-3 ani la noi aici e mai greu. Asa ca le protejam si noi cum putem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 ozzy, nu e chiar asa. Daca vorbeai de Austria/Germania ti-as fi dat dreptate, dar la Bogdan acolo e praf aproape ca-n Bucuresti... si gratarul are gust la fel de bun ca in Romania Motoreta daca e sa ne gandim un pic nu cred ca o mai cumpara cineva, poate doar pe un pret de nimic. Asadar, cum o tii asa o ai. Asa ca nu va mai impungeti ca chiorii, ca nici bogdan nu se lafaie in bani sa ia un motor pe an, dar lui daca i se pune pata il desface de pe o zi pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Alex, e praf pe strada aia pt ca e si tramvai, unde stateam inainte nu era deloc. Ozzy, ok, te cred, poate am fost prea incisiv aseara... Dar mie unul imi place sa experimentez si daca o idee mi se pare OK o pun in practica. Chestia funny acum.. este ca de cand am pus filtrul asta tot merg cu motocicleta si nu se mai termina benzina... am bagat si in weekend, acu am venit la munca cu ea.. si tot n-am trecut pe rezerva. Am avut si eu dilema ca nu filtreaza cum trebuie, dar lucrul care m-a convins a fost faptul ca stiu ca exista motociclete cu filtru asa.. de exemplu suzuki DR. Una peste alta.. peste 19 zile plec la intrunirea internationala Transalp, o sa va transmit impresii despre consum si cum s-a comportat motoreta pe drum. Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Nu, nu e OK Nu-mi convine sa faci cu motocicleta ta ce vrei tu. Trebuie sa faci neaparat si musai ce zic eu Dar te inteleg, daca plec din tara si 2-3 zile, deja incep sa uit cat e de rau aici Ba mai rau, incep sa uit limba romana Revenind la problema filtrelor, sa nu uitam ca acestea sunt de fapt ca niste site, permisivitatea filtrelor este data de marimea ochiurilor din sita E limpede ca permisivitatea e direct proportionala cu marimea ochiurilor Din pacate creste si marimea particulelor care reusesc sa treaca de filtru, cu sau fara ulei Sunt convins ca tehnologia evolueaza, e firesc. Dar pana nu vad niste specificatii ale producatorului, filtru de burete vs filtru de hartie, nu sunt convins de calitatile buretelui Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. Si noi ce vina avem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 La asta cu marimea ochiului la sita te contrazic. Uleiul din filtrul filtreaza in alt mod, e oarecum "activ". Diferenta intre un filtru simplu si unul uns cu ulei... e exact ca intrarea la stadion: cel din hartie e ca si un grilaj prin care sa zicem ca nu trece nimeni, poate doar copiii care incap prin grilaj, iar cel cu ulei e grilaj plus controlori de bilete. Daca cei mari nu incap deloc fizic, controlorii opresc si copiii si nu le dau voie sa treaca prin grilaj. Uleiul prinde particula de praf din zbor, si cum e structurat buretele sau panza (la K&N) ganditi-va ca o particula de praf nu are cum sa treaca ca trenul prin gara prin 1cm de burete manjit cu ulei, ea face un fel de ping pong prin reteaua buretelui de la o fibra la alta, si daca prima fibra uleioasa nu o retine, urmatoarea cu siguranta o prinde. Adica ce vreau eu sa zic.. ca se poate filtra la fel de bine chiar avand o permisivitate mai mare a filtrului, daotrita fortei de tensiune superficiala a uleiului, care e cat se poate de mare.. Cam asta e tot. Oricum... particulele de praf care ajung in motor tot in ulei aterizeaza care si ala e filtrat si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu sunt curios cat de des trebuie intretinut filtrul de burete. La modelul de 600cc, filtrul de aer este sub carena stanga de langa sa si dureaza 5 minute sa ajungi la el. La modelul de 650cc, filtrul de aer e sub rezervor si dureaza ceva mai mult sa ajungi la el(mai ales daca ai si bari laterale inalte). Si cel de hartie se murdareste la fel, doar ca atunci cand este plin nu exista riscul ca particulele de praf sa nu se mai lipeasca de ulei. Ma gandesc la un filtru folosit in conditii normale nu intr-o furtuna de nisip/praf si care ajunge sa se tencuiasca la suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu cred ca filtrele din burete sau de altfel, care folosesc ulei, au nevoie de o intretinere mai frecventa, tocmai din cauzele specificate de tine, Bogdan Are si uleiul ala limitele lui, nu poate absorbi particulele la infinit, mai ales ca nu stiu daca intr-un filtru de acest gen e retinut mai mult de 10 ml ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu cred ca filtrele din burete sau de altfel, care folosesc ulei, au nevoie de o intretinere mai frecventa, tocmai din cauzele specificate de tine, Bogdan Are si uleiul ala limitele lui, nu poate absorbi particulele la infinit, mai ales ca nu stiu daca intr-un filtru de acest gen e retinut mai mult de 10 ml ulei Perfect de acord... dar pe unii din noi asta chiar nu ne deranjeaza. Eu pot sa-l scot si sa-l curat sau chiar sa-l schimb cu un burete nou la fiecare 1000 km daca-i cazu. Nu-i stres. Cum spunea si Schumy, la modelul de 600 ii foarte simplu de facut manevra. La cel de 650 nu-i mai chiar asa simpla. Acuma fiecare cum vrea si cum crede de cuviinta. Si la partea cu filtratul, Belbody are dreptate... nu are cum sa treaca praful ala nenorocit prin buretele imbibat in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Pai eu oricum vreau sa bibilesc ceva la ea si nu am ce, daca scot filtrul si-l spal odata la 1000km chiar nu ma deranjeaza, dar 1000 mi se pare super-putin, cam la 2-3000 cred ca trebe inspectat si curatat/uns. Nu e mare branza. Mai ales la mine ca e alb,,, se vede imediat cand se jegareste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Si va mai luati de mine ca "vreau ce e mai bun pentru motorul meu si ca il tin in sufragerie". Si voi vreti sa demontati filtrul de aer la fiecare 1000 de km Mai bine va luati Nipru ca la maxim 100 de km trebe sa demontezi ceva. Si va rog sa rezolvvati ceva cu ploaia asta fiindca vreau sa imi aduc motorul sa ii fac poze si sa ma laud la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Si va rog sa rezolvvati ceva cu ploaia asta fiindca vreau sa imi aduc motorul sa ii fac poze si sa ma laud la voi. La mine s-a rezolvat Dar filtru de aer tot original Honda pun Da, am scris corect, original Honda, si da, e scump Decat sa fac carpeli mai bine nu circul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut, Am urmatoarea dilema: sa schimb sau nu uleiul din furca 10W cu 7.5W ( motor XL 700VA). Ce parere aveti? Se mai inmoaie furca? Acum este prea rigida, pe asfalt prost ma rupe. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ce parere aveti? Se mai inmoaie furca? Nu stiu la XL700. Am 7.5W acum in furca, am mers cu 10W pe alt transalp (tot XL600). Se simte o diferenta, dar ar fi putut fi data de arcuri. Am avut 5W, am 7.5W, se simte diferenta, dar e destul de mica. Vezi daca nu gasesti niste distantiere mai scurte ca sa le schimbi pe cele actuale (asta in cazul in care ai distantiere peste arcuri ca la modelele mai vechi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Vezi daca nu gasesti niste distantiere mai scurte ca sa le schimbi pe cele actuale (asta in cazul in care ai distantiere peste arcuri ca la modelele mai vechi). Tot la distantiere as umbla si eu prima data. Totusi TA de 700 nu are cumva si reglaje pe furca? Chiar nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Tot la distantiere as umbla si eu prima data. Totusi TA de 700 nu are cumva si reglaje pe furca? Chiar nu stiu. Salut, Din pacate nu are reglaje pe furca. Multumesc Vezi daca nu gasesti niste distantiere mai scurte In manual , nu am vazut sa fie asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Apropos de filtre de hartie inlocuite cu burete: daca pur si simplu decupezi hartia si pui burete obtii o suprafata mult mai mica prin care trece aerul. De aceea motocicletele prevazute din start cu filtru de burete au suprafata prin care trece aerul mult mai mare. Si un airbox calculat in consecinta. Daca filtrul de burete ar fi mai permisiv, la aceeasi suprafata s-ar obtine un curent de aer mai puternic prin carburatoare care ar antrena mai multa benzina. Ar creste puterea dar si consumul. Daca ati constatat un consum mai mic dupa ce ati pus burete in loc de hartie este o dovada ca buretele e mai putin permisiv decat hartia pe care o aveati inainte. Eu am incercat sa fac inlocuirea asta la un XTZ si ajunsesem sa pun o foita de 3mm grosime de burete ca filtrul sa fie echivalent cu cel de hartie. Pe urma am observat filtrele originale de burete de la DR, EXC, WR, etc si am vazut cat sunt de mari in suprafata. Asa ca am revenit la hartie. Filtrele de hartie sunt cele mai bune dar au de suferit in conditii de praf excesiv, nisip, noroi sau apa. De aceea la motocicletele din categoria "dirt bike" se prefera filtrele de burete. Dar, repet, sunt proiectate din start pentru filtru de burete. Ca v-a scazut consumul la TA dupa ce ati decupat hartia si ati pus burete va cred. Dar ca trage mai bine mobra... bull shit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Ca v-a scazut consumul la TA dupa ce ati decupat hartia si ati pus burete va cred. Dar ca trage mai bine mobra... bull shit. Belbody spunea ca merge mai bine... eu am sesizat doar ca merge bine si ca nu simt vre-o diferenta in rau. Pe mine chiar nu ma intereseaza daca mai merge sau nu 160-170 sau cat merge un TransALP, ca nu am fost niciodata mai mult de 150 ( si aia de vreo 3 ori in 4 ani aproape) Si daca nu ar scadea consumul, si atunci este ok pe varianta cu burete ca numai dai 70 lei pe unu de hartie. Dar scade sigur consumul... Ideea e in felul urmator... cine vrea isi modifica, cine nu, NU! De facut rau sigur nu face nici un rau. Binenteles daca este facut corespunzator si nu cârpit, buretele sa fie imbibat uniform cu ulei. Editat Mai 9, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ramirez, judeci exact pe dos. Un filtru de aer mai permisiv va duce la un amestec MAI SARAC, volumul mare de aer NU va antrena mai multa benzina. Carburatorul, da, este un pulverizator, dar pe dos, in el nu sufli ci doar motorul suge din el. Filtrul de aer pemisiv va permite motorului sa aspire din el mai mult aer.. si mai putina benzina.. iar cand filtrul de aer nu este permisiv motorul va aspira mai multa benzina (ca trebuie sa aspire ceva in loc) si va face un amestec mai bogat. De aceea cand vezi ca ai bujii afumate, deci amestec bogat, PRIMUL suspect este filtrul de aer sa fie prea murdar, imbacsit. Korben, mergi cu ce vrei, dar nu tre sa faci din asta un mare fss. Nu esti mai ciumeg ca noi, iti spun sigur, esti doar... conformist. Ramirez, Daca nu ma crezi cu faza cu carburatorul, fa un pulverizator banal dintr-o tevusca in T, teava de jos bagata intr-un borcan cu apa si cele 2 capete libere. Daca aspiri din el (nu sufli ca la un pulverizator normal) o sa obtii un spray de apa, dar daca incepi sa oturezi capatul opus al tevii pe unde intra aer.. o sa observi ca o sa aspiri apa. Logic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Korben, mergi cu ce vrei, dar nu tre sa faci din asta un mare fss. Nu esti mai ciumeg ca noi, iti spun sigur, esti doar... conformist. Confunzi cuvintele, prietene Nu sunt conformist, ci gandesc altfel problema On topic: voi v-ati intrebat vreodata de ce toate filtrele de aer sunt gofrate? (ondulate) Tocmai pentru a mari suprafata de filtrare Filtrul vostru se va imbacsi mult mai repede decat cel clasic Filtrul de burete imbibat cu ulei e o solutie care e departe de a-mi satisface pretentiile Fii sigur ca as renunta la filtrele originale in secunda doi daca as fi convins ca alt tip de filtru e mai bun Dar nu e Iertati-ma ca am mai multa incredere in inginerii japonezi decat in voi Voi ati inceput fss-ul, cand va opriti voi, am tacut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Confunzi cuvintele, prietene Nu sunt conformist, ci gandesc altfel problema On topic: voi v-ati intrebat vreodata de ce toate filtrele de aer sunt gofrate? (ondulate) Tocmai pentru a mari suprafata de filtrare Filtrul vostru se va imbacsi mult mai repede decat cel clasic Filtrul de burete imbibat cu ulei e o solutie care e departe de a-mi satisface pretentiile Fii sigur ca as renunta la filtrele originale in secunda doi daca as fi convins ca alt tip de filtru e mai bun Dar nu e Iertati-ma ca am mai multa incredere in inginerii japonezi decat in voi Voi ati inceput fss-ul, cand va opriti voi, am tacut si eu Noi nu te intelegem Nu ține nimeni sus si tare ca este mai bun cel pe burete, in sensul ca este mai comod, cu o durata de viata mai lunga, etc. Nu, din contra. In primul rand ai de lucru la el sa-l confectionezi, se imbacseste garantat si 100% mai repede ca cel de hartie, trebuie spalat/curatat/schimbat mai des. Ai mai multa bataie de cap... da, asai. Dar ai cu o idee consum mai mic, poate nesemnificativ, dar ai. Motorul fac pariu ca nu este afectat cu nimic, merge bine, praful sigur nu trece prin el. Dar pentru noi astia mai saraci numai trebuie sa dam aiurea 70 lei. Filtru de aer numai necesita bani, cu 10 lei ai 4 filtre. Si mai sunt unii la care le place sa mestereasca din cand in cand ceva la moto Eu is perfect de acord cu tine ca daca nu simti acei bani dati pe filtru de aer, atunci i-a original de hartie. Eu sincer maine mi-as lua TA de 700. Dar avand in vedere ca n-am cum nici in cel mai sexos vis al meu... ma multumesc cu ce am si incerc sa ma descurc! Concluzia trebuie sa fie: Nu este mai comod cu nimic asta pe burete, si ca nu afecteaza motorul. Cine ii mai comod si are bani sa mearga in continuare pe varianta originala... si cine is mai stransi la bani... si vrea consum mai mic sa se puna pe treaba. Tot timpu si in orice domeniu sunt pareri pro si contra. Fiecare are dreptate in felul lui. Nu vreau pe nimeni sa conving sa isi modifice filtrele de aer... la urma urmei nu se face nici o nu stiu ce mare economie... e mai mult de plictiseala. Editat Mai 9, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 nah, si cum mai e vremea pe la Arad? numai de bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 nah, si cum mai e vremea pe la Arad? numai de bine, paul Cred ca ii ca si in Timisoara Adica vreme frumoasa (fara praf prea mult pentru filtrele de aer pe burete ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.