Lutzifer Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Voi face in weekend o plimbare de vreo 300 km, si vad cat imi iese. Oricum o sa fiu impachetat cu lazi laterale, doua persoane, tot tacamu! in mod normal ar trebui sa imi iasa undeva la 5,4 - 5,5% asa. O sa vedem si anunt saptamana viitoare! Am revenit din tura de care ziceam si am facut plinul sa vad consumul. L-am umplut cand am plecat de acasa si la intoarcere... am facu 286 km si am bagat 14,10 L. 14,10 x 100 = 1410 , 1410/286 = 4.93 L/100 km... Deci BINGOO! Am mers afara 90 km/h, pe traseu au fost multe localitati, deci am mers destul si cu a 3-a, a 4-a ... plus vreo 35 de km de offroad cu 1-a , a 2-a. Eu sunt foarte multumit de consum. Pentru ca in mod normal sub 5,4% nu imi iesea la o manevra dinasta. Si se poate si mai bine... daca merg fara lazile laterale. Si motorul merge, trage bine! Nu-s probleme... o sa-l desfac zilele astea sa vad cum se comporta, cum retine praful, etc! Mesaj completat PS: Poza cum a fost echipat TransALP`ul... pentru ca, conteaza mult ca prinde vantul in lazi laterale, plus in echipamentele de ploaie legate pe crashbar, si doua persoane. Si un traseu mixt, cu tot felu de drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Asa cum spuneam si pe Transalp.ro, pe mine m-ai convins. Caut acum un filtru vechi sa fac bricolarea. Are cineva de donat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Acu' n-o sa-ti mai dea nimeni filtru vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Acu' n-o sa-ti mai dea nimeni filtru vechi Asta-i bună :P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Si eu am mers in weekend cu filtrul de burete, motocicleta trage bine, undeva pe la 120km/h spre 130km sughita putin, dar apoi o ia ca avionul. (sindromul cand nu are suficienta benzina) si e si normal, ca filtrul de burete e mult mai permisiv asta inseamna ca amestecul e mai sarac... Eu oricum aveam nivelul cam mare in carburi (tocmai ca sa compensez treaba cu datu in nas), acu cu faza cu filtrul de burete se compenseaza numai bine. (treaba cu dat in nas la 120 spre 130 s-a intamplat numai cu pasager, la mers singur ating 160 fara nici un sughit) Dupa tura am verificat bujiile, arata OK... filtrul se pare ca filtreaza ca am gasit musculite in el si urme de mizerie (al meu e si alb) - deci totul e OK. O sa va zic ce consum scot cand o sa ma pornesc spre Olanda. (o sa-mi iau si filtrul de hartie in bagaje, just in case, desi nu cred ca o sa fie probleme cu buretele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Eu nu sunt convins ca este o solutie optima treaba cu buretele. Daca aerul trece mai usor este clar ca si impuritatile trec la fel de usor. Poate ca scade consumul pe termen scurt dar daca cresc costurile de reparatie pe termen lung iar nu e nici o smecherie. Mie nici filtrele K&N nu mi se par destul de bune oricat ulei pui pe ele. Filtrele de hartie nu au concurenta daca tii la motorul tau. Treaba cu buretele merge cand nu ai alte solutii si pe o perioada cat mai scurta pana faci rost de un filtru normal. Eu sunt adeptul improvizatiilor dar cu conditia sa nu stric utilajul. Trebuie tinut cont si de faptul ca Transalpul poate merge si pe drumuri proaste pline de praf. Chiar iti trebuie filtre bune pe acolo. O sa pun in curand aici poze cu cu noile crashbaruri. Mi-am permis sa improvizez fiindca cele din comert chiar sunt nesimtit de scumpe dar macar nu risc sa stric nimic mai rau decat s-ar strica oricum la o cazatura. Sunt curios daca or sa va placa si sper sa nu le probez niciodata rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 @ozzy- si mie imi e draga mobra, si numa eu stiu cum am strans cureaua sa o cumpar! si da , ma gandesc ca o sa intru cu ea in mormant(adica la batranete)dar crede-ma ca buretele ala nu face nici un rau si mai mult...cu cat aduni km si iti hranesti sufletul cu atat se apropie mai repede momentul unei reparatii capitale sau o alta mobra! cei de la heavyduties nu au preturile nesimtite din punctul meu de vedere la crashbar-uri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 @ozzy- si mie imi e draga mobra, si numa eu stiu cum am strans cureaua sa o cumpar! si da , ma gandesc ca o sa intru cu ea in mormant(adica la batranete)dar crede-ma ca buretele ala nu face nici un rau si mai mult...cu cat aduni km si iti hranesti sufletul cu atat se apropie mai repede momentul unei reparatii capitale sau o alta mobra! cei de la heavyduties nu au preturile nesimtite din punctul meu de vedere la crashbar-uri! Ai mare dreptate intr-o anumita privinta. Si anume ca nu o sa tin motocicleta asta toata viata. Probabil ca o sa o vand candva sa imi iau altceva. Totusi atunci cand o sa o vand vreau sa o vand in buna stare. Obisnuiesc sa vand motocicletele intr-o stare mai buna decat atunci cand le-am cumparat eu. Poate ca mai au cate o zgarietura in plus dar tehnic sunt mai bune decat atunci cand le-am cumparat si eventual mai au si cateva accesorii in plus. Nu vreau sa ma injure urmatorul proprietar. Am observat ca in Romania se practica mersul cu motorul pana cade definitiv si apoi sa se si castige ceva la vanzare fata de pretul de achzitie prin pacalirea cumparatorului inclusiv prin modificarea numarului de km. In general romanii nu repara. Ei carpesc si baga consumabile ieftine iar cand motorul se strica il vand ca fiind foarte bun. CUm spuneam si mie imi plac improvizatiile dar sa fie in mai bine. De exemplu as adapta la Transalpul meu un radiator de ulei cum are AT. Asta ar fi un lucru bun pentru motor fiindca ar tine uleiul la un grad de vascozitate mai bun. O sa ii pun un ventilator pe releul de incarcare pentru a ventila aerul de sub carena unde e fixat. Dar daca nu sunt sigur ca ce fac e un lucru bun mai bine il las asa cum este. De aceea spuneam ca e posibil ca acel burete sa dauneze grav motorului. Spun ca este posibil fiindca nu am verificat. Poate ca densitatea acelui burete e ok fiindca sunt multe motociclete chiar de enduro care au filtrul de aer din burete. Dar eu nu m-as risca sa ii pun orice burete de tapiterie. Multi bureti nu rezista la solventi si pot fi descompusi de uleiul ce vine prin epurator, benzina si alte gaze din motor. Nu e o problema mare daca buretele ala descompus ajunge in motor ca se arde si se elimina pe evacuare cu ceva mai multe depuneri pe esapament. Problema este ca ii scade densitatea si praful din Romania nu face bine prin pistoane. Imi cer scuze ca ma intind si stiu ca am mai spus dar poate ca n-ati retinut. Romania impreuna cu aceasta parte a europei este cunoscuta de catre constructorii de masinica fiind o zona foarte poluata cu praf. De aceea masinile pentru aceasta parte a europei sunt dotate dn fabrica si apoi pe perioada de garantie cu sisteme de filtrare mai dense atat pentru aer cat si pentru benzina. Evident ca si multe subansamble sunt diferite in acele motoare ca urmare a celor de mai sus. Multi dintre voi stiti foarte bine ca masinile noi de la noi sunt diferite de masinile noi de la ei. Pana si banala Dacia este diferita. Si acele masini sunt diferite nu numai la finisaje. Va garantez ca am aceste informatii direct de la cativa producatori auto fiind cat se poate de oficiale. Nu pot sa va spun cum au ajuns la mine ca am semnat sa nu le fac publice. Ganditi-va numai la un lucru. Dupa ce ies din garantie masinile incep sa consume mai putin si sa merga mai vesele. Romanii spun ca s-a lasat motorul si nu mai e asa strans. Parerea mea este ca uleiurile si filtrele cumparate de la magazinul din colt nu mai au aceeasi calitate cu cele schimbate in timpul garantiei. Motorul consuma mai putin, se misca mai zglobiu dar se uzeaza mai repede. Societatea de consum merge inainte. Acum depinde de fiecare roman ce alege sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Dar eu nu m-as risca sa ii pun orice burete de tapiterie. Multi bureti nu rezista la solventi si pot fi descompusi de uleiul ce vine prin epurator, benzina si alte gaze din motor. Perfect de acord cu ce spui! Eu cand am postat pe forum ca am modificat filtru de aer pe burete am mers la magazin specializat de motoare si am cerut "burete pentru filtru de aer". Este un burete mai dur, rezista la substantele de care zici tu... si da, nu se descompune. Nici eu nu recomand la nimeni sa isi puna pruncul sa fure de la scoala buretele de sters tabla (daca mai exista asaceva, si nu s-au modernizat pe carioci ) si sa le puna la filtru de aer! Eu chiar azi am desfacut sa vad cum arata dupa vreo 500 km facuti. Si arata bine... inca nici urma de praf, pe interior curat. Chiar nu vad ce probleme ar aparea din moment ce este uns bine si NU patrunde praful fin. O sa am mai umblu o perioada asa cu filtru asta pe burete si in cazul in care nu o sa imi mai convina ceva oricand pot sa-l pun pe cel original inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Am uitat sa adaug ca nici nu se compara pretul de la baietii aia care indoaie fiare de pretul cu care mi-am facut eu. Adica preturile lor sunt ok ca mai au si ei o manopera si investitii. Tot cam atat as lua si eu daca as face pentru altcineva ca e ceva munca la ele. Si le-am facut si eu cu cute de deformare controlata. Adica i-am indicat fierului directia in care vreau sa se deformeze in caz de nevoie in asa fel incat sa nu imi indoie cadrul ori alte subansamble. Un alt atu al baietilor ar fi fost vopsirea in camp electrostatic. Puteam sa fac si eu asta dar ar mai fi durat cateva zile si ar mai fi costat 20-30 de lei in plus. Mi-a fost lene sa le duc la vopsit asa ca tot cu banii aia le-am vopsit cu sprayul. A iesit ca dracu vopseaua dar nu conteaza prea tare ca doar nu le vand. In plus mie imi place cand se ma zgarie ca arata folosite. Pun poze imediat ce o iau de la atelier cand se opreste ploaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) M-am abtinut pana acum sa comentez filtrele de burete, dar ma bucur ca Ozzy a luat taurul de coarne Elementul cheie la acest tip de fitru, precum si la celebrele (?) K&N, este ULEIUL Nu buretele retine particulele microscopice, ci uleiul cu care este impregnat Din aceasta cauza, eu sunt adeptul filtrelor de hartie, a caror structura permite (pentru ca asa este conceputa) retinerea particulelor din aer mai mari de X microni, unde X este dimensiunea maxima a unei particule care nu dauneaza motorului Filtrul de aer costa 10 poate 20 euro La distantele parcurse de mine, nu am schimbat mai mult de un filtru pe an, ceea ce mi se pare rezonabil Editat Mai 8, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 NA, ma bucur ca pot sa iau si eu taurul de coarne. Cum bine zici, Korben, nu buretele retine praful ci uleiul este elementul cheie. In cazul meu nu e vorba de bani, am facut manevra doar pentru ca motocicleta (se simte clar) se simte mult mai bine cu filtrul mai permisiv, este mult mai sprintena. Filtrul meu de hartie chiar e foarte OK, are maxim 6-7000km.. Acuma cateva comentarii - 1 - buretele e burete, nu conteaza care e scopul lui, procedeul de fabricatie e ACELASI. Cine a studiat putina chimie organica stie despre ce vorbesc. Nu exista burete facut din ..fulgi de ovaz si burete din kevlar, buretele e burete, are absolut aceeasi formula chimica. Difera granulatia. Asa foarte bine cunosc vrajela cu buretii pentru simplu fapt ca ma ocup de acvaristica, unde fiecare producator de filtre de acvariu vand ca si consumabile bureti. Deci nu vreti sa credeti cat costa un (cuvant urat) de burete de la Tetra sau de la Fluval.. va cruciti. Ajungi sa dai 20 de euro pe 2 bureti de 10cm3 .. cand un burete de baie costa 0,5 euro si are exact aceeasi granulatie. Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz. 2 - sunt motociclete nspe modele si chiar de ENDURO care au by default filtru de aer de burete imbibat cu ulei. 3 - daca faci o socoteala, uzura aia a motorului cu microparticula pu-lii care a trecut de filtrul de burete nu se face incat sa-ti strice motorul nici in 20 de ani, timp la care motocicleta aia deja poate e oale si ulcele.. 4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie. 5 - filtrele K&N sunt exact la fel si sunt testate si rastestate. Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce? Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km... Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Deci lutzifer, aia acolo te-au spart cu "burete de filtru de aer" deci daca nu scria asta pe el nici nu il puneai.. Hai sa nu ne ca-cam pe noi, pliz. Lutzifer, zi si mie ce mizerie voiai tu sa vezi dupa 500km pe un filru negru? Cam ce? Eu am burete alb si crede-ma ca am vazut exact praf GRI in el numai dupa 200km... Va salut. Bueyyy nu te lua de mine ca eu tin cu tine Altfel nu va spuneam si voua Eu ziceam de burete de filtru de aer ca l-am luat de la magazin moto. Oricum costa 10 lei din care faci 4 filtre. Deci e mai ieftinc a furtul. De asta am zis ca nu merita sa pui bureti de la sutienuu nevestii... poti lua banuiesc de la aproape orice magazin moto burete destinat pentru filtru. Si daca e acelasi lucru cum zici tu Ma gandeam si eu sa vad o frunza ceva pe burete... mna, acuma si tu repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 4 - ozzy, stiu de-astea ca tine care "vor cei mai bun pt motoru lor" crede-ma ca am auzit textu asta de 1 milion de ori. Ei, asta e alegerea ta, eu unul nu mi-am luat motocicleta sa o tin in sufragerie si sa dau cu carpa pe ea de 3 ori pe zi, mi-am luat-o sa merg cu ea si sa-mi placa cum merge. Si daca imi place cum merge cu filtru permisiv, atunci filtru permisiv o sa-i pun. Fac ceva pe cartonul lor, am vrut sa suflu prin el si are exact pemisivitatea peretelui cand trece apa prin el, adica aproape de 0. De ce sa-mi consume mie motoru si sa fie puturos daca japonezii s-au gandit acu 20 de ani sa puna filtru de hartie. Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Stai ma nu fi irascibil ca doar discutam si noi ca oamenii. Normal ca nu e treaba mea ce faci tu cu motorul tau asa cum nu e treaba ta daca eu ma plimb cu motorul doar prin sufragerie. Pe tine te doare in bascheti ca acolo unde esti tu poti sa porti o saptamana acelasi tricou alb si sa nu fie murdar de praf cand il dai jos. Tu poti sa mergi si fara filtru de aer. Eu vorbeam aici de Romania frate unde daca mergi in spatele tirului 3 km scuturi praful de pe tine precum vacarii din Texsas cand intra in carciuma. Mai tii minte cum arata masina ta in Romania dupa o sptamana de stat in parcare? Gandeste-te ca acelasi praf intra in motorul tau. Deschide capota la masina in Romania si priveste cat praf este pe motor. Ce se intampla daca lasi masina in parcare o saptamana si apoi dai cu o carpa uscata pe ea? Iti spun eu. O sablezi. De ce orice masina/motocicleta in Romania arata ca un cazan dupa 5 ani de mers pe drumurile patriei? De ce o masina/ motocicleta din tarile cu apa calda arata bine dupa 20 de ani? Pentru ca romanii isi duc masinile la mecanic numai cand sunt efectiv irecuperabile si le repara cu piese SH ori fel de fel de improvizatii. Probabil ca o sa imi spui ca tu traiesti acolo si stii mai bine dar in realitate majoritatea masinilor SH care ajung la noi in tara chiar arata si merg bine. Pana si BMW-urile alea mici si obosite merg mai bine decat Renaultul lui varmiu care e luat de nou. Nu ma dau moralist ca si eu sunt roman si eu fac improvizatii. Eu doar constatam realitatea. Nu am nimic cu tine si poti sa mergi cu motorul tau cum vrei tu. Doar spune-mi ca nu am dreptate cu ce am scris mai sus. Eu unul la noi in tara mi-as pune doua filtre de aer si doua de benzina chiar si cand ma plimb in sufragerie. Si nu o spun la misto. Eu stau pe un bulevard cu trafic si de 3-4 ani am renuntat sa mai sterg praful fiindca nu are rost. Stau cu plasa de la geamuri si iarna fiindca mai filtreaza putin. Mai am un pic si o dau cu ulei de filtru. Asta e tara frate si daca tu acolo iti permiti alt motor peste 2-3 ani la noi aici e mai greu. Asa ca le protejam si noi cum putem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 ozzy, nu e chiar asa. Daca vorbeai de Austria/Germania ti-as fi dat dreptate, dar la Bogdan acolo e praf aproape ca-n Bucuresti... si gratarul are gust la fel de bun ca in Romania Motoreta daca e sa ne gandim un pic nu cred ca o mai cumpara cineva, poate doar pe un pret de nimic. Asadar, cum o tii asa o ai. Asa ca nu va mai impungeti ca chiorii, ca nici bogdan nu se lafaie in bani sa ia un motor pe an, dar lui daca i se pune pata il desface de pe o zi pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Alex, e praf pe strada aia pt ca e si tramvai, unde stateam inainte nu era deloc. Ozzy, ok, te cred, poate am fost prea incisiv aseara... Dar mie unul imi place sa experimentez si daca o idee mi se pare OK o pun in practica. Chestia funny acum.. este ca de cand am pus filtrul asta tot merg cu motocicleta si nu se mai termina benzina... am bagat si in weekend, acu am venit la munca cu ea.. si tot n-am trecut pe rezerva. Am avut si eu dilema ca nu filtreaza cum trebuie, dar lucrul care m-a convins a fost faptul ca stiu ca exista motociclete cu filtru asa.. de exemplu suzuki DR. Una peste alta.. peste 19 zile plec la intrunirea internationala Transalp, o sa va transmit impresii despre consum si cum s-a comportat motoreta pe drum. Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cu astea v-am pupat. Nu se poate sa nu faca cineva ceva sa nu se gaseasca cineva sa comneteze, ca nu frate .. perticula motoru.. plm Bai nene, fac ce vreau cu motocicleta mea, daca vreau sa merg FARA filtru de aer merg.,. se strica iau alt motor, nu o sa plang la tine in poala, OK? Nu, nu e OK Nu-mi convine sa faci cu motocicleta ta ce vrei tu. Trebuie sa faci neaparat si musai ce zic eu Dar te inteleg, daca plec din tara si 2-3 zile, deja incep sa uit cat e de rau aici Ba mai rau, incep sa uit limba romana Revenind la problema filtrelor, sa nu uitam ca acestea sunt de fapt ca niste site, permisivitatea filtrelor este data de marimea ochiurilor din sita E limpede ca permisivitatea e direct proportionala cu marimea ochiurilor Din pacate creste si marimea particulelor care reusesc sa treaca de filtru, cu sau fara ulei Sunt convins ca tehnologia evolueaza, e firesc. Dar pana nu vad niste specificatii ale producatorului, filtru de burete vs filtru de hartie, nu sunt convins de calitatile buretelui Numai bine, scuzati, eram tzafnos aseara. Si noi ce vina avem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 La asta cu marimea ochiului la sita te contrazic. Uleiul din filtrul filtreaza in alt mod, e oarecum "activ". Diferenta intre un filtru simplu si unul uns cu ulei... e exact ca intrarea la stadion: cel din hartie e ca si un grilaj prin care sa zicem ca nu trece nimeni, poate doar copiii care incap prin grilaj, iar cel cu ulei e grilaj plus controlori de bilete. Daca cei mari nu incap deloc fizic, controlorii opresc si copiii si nu le dau voie sa treaca prin grilaj. Uleiul prinde particula de praf din zbor, si cum e structurat buretele sau panza (la K&N) ganditi-va ca o particula de praf nu are cum sa treaca ca trenul prin gara prin 1cm de burete manjit cu ulei, ea face un fel de ping pong prin reteaua buretelui de la o fibra la alta, si daca prima fibra uleioasa nu o retine, urmatoarea cu siguranta o prinde. Adica ce vreau eu sa zic.. ca se poate filtra la fel de bine chiar avand o permisivitate mai mare a filtrului, daotrita fortei de tensiune superficiala a uleiului, care e cat se poate de mare.. Cam asta e tot. Oricum... particulele de praf care ajung in motor tot in ulei aterizeaza care si ala e filtrat si tot asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu sunt curios cat de des trebuie intretinut filtrul de burete. La modelul de 600cc, filtrul de aer este sub carena stanga de langa sa si dureaza 5 minute sa ajungi la el. La modelul de 650cc, filtrul de aer e sub rezervor si dureaza ceva mai mult sa ajungi la el(mai ales daca ai si bari laterale inalte). Si cel de hartie se murdareste la fel, doar ca atunci cand este plin nu exista riscul ca particulele de praf sa nu se mai lipeasca de ulei. Ma gandesc la un filtru folosit in conditii normale nu intr-o furtuna de nisip/praf si care ajunge sa se tencuiasca la suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu cred ca filtrele din burete sau de altfel, care folosesc ulei, au nevoie de o intretinere mai frecventa, tocmai din cauzele specificate de tine, Bogdan Are si uleiul ala limitele lui, nu poate absorbi particulele la infinit, mai ales ca nu stiu daca intr-un filtru de acest gen e retinut mai mult de 10 ml ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Eu cred ca filtrele din burete sau de altfel, care folosesc ulei, au nevoie de o intretinere mai frecventa, tocmai din cauzele specificate de tine, Bogdan Are si uleiul ala limitele lui, nu poate absorbi particulele la infinit, mai ales ca nu stiu daca intr-un filtru de acest gen e retinut mai mult de 10 ml ulei Perfect de acord... dar pe unii din noi asta chiar nu ne deranjeaza. Eu pot sa-l scot si sa-l curat sau chiar sa-l schimb cu un burete nou la fiecare 1000 km daca-i cazu. Nu-i stres. Cum spunea si Schumy, la modelul de 600 ii foarte simplu de facut manevra. La cel de 650 nu-i mai chiar asa simpla. Acuma fiecare cum vrea si cum crede de cuviinta. Si la partea cu filtratul, Belbody are dreptate... nu are cum sa treaca praful ala nenorocit prin buretele imbibat in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Pai eu oricum vreau sa bibilesc ceva la ea si nu am ce, daca scot filtrul si-l spal odata la 1000km chiar nu ma deranjeaza, dar 1000 mi se pare super-putin, cam la 2-3000 cred ca trebe inspectat si curatat/uns. Nu e mare branza. Mai ales la mine ca e alb,,, se vede imediat cand se jegareste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Si va mai luati de mine ca "vreau ce e mai bun pentru motorul meu si ca il tin in sufragerie". Si voi vreti sa demontati filtrul de aer la fiecare 1000 de km Mai bine va luati Nipru ca la maxim 100 de km trebe sa demontezi ceva. Si va rog sa rezolvvati ceva cu ploaia asta fiindca vreau sa imi aduc motorul sa ii fac poze si sa ma laud la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Si va rog sa rezolvvati ceva cu ploaia asta fiindca vreau sa imi aduc motorul sa ii fac poze si sa ma laud la voi. La mine s-a rezolvat Dar filtru de aer tot original Honda pun Da, am scris corect, original Honda, si da, e scump Decat sa fac carpeli mai bine nu circul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut, Am urmatoarea dilema: sa schimb sau nu uleiul din furca 10W cu 7.5W ( motor XL 700VA). Ce parere aveti? Se mai inmoaie furca? Acum este prea rigida, pe asfalt prost ma rupe. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.