Sari la conținut

Postări Recomandate

Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor.

email:adrian@magazintuning.ro ID rosu_adrian@yahoo.comhttp://www.magazintuning.ro/exemplificare-video-hidrotransfer/

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI.

Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

 

Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut din nou.

 

Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Multumesc

daca nu te cunoaste cel de la RAR poti avea probmeme.sa intimplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI.

Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta.

In 94 s-a schimbat farul, in 96 carburatia si aprinderea, in 97 i-au mai pus un disc de frana pe fata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, tot aia e. Adica, in opinia mea, sa spui ca preferi un TA din 95 fata de unul din 92, pentru ca arata mai bine, e un mare fas. Daca il iei pe ala 97-99, atunci da, ai facut o treaba. Mai ales cu discurile de frana de pe fata, caci, daca e sa nu-mi placa ceva la transalpul meu, e frana fata.

 

P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb si cauciucul pe spate.

Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130?

 

Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp?

Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp?

Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ...

 

Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz :burnout:

Exact asa a pornit si al meu dupa 3 luni de stat (dec, ian, feb) si eu il tin in garajul de sub bloc unde e temperatura constanta :grinbandit:

 

P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam.

http://www.transalp.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54 :friends:

 

Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120?

E o idee mai stabil pe drum drept si in offroad, dar iti ia din viteza si nu te mai inclini la fel in curbe.

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp?

Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ...

 

130 a fost OEM ca marime pana in 1995 din 1996 au pus 120 DAR janta a ramas aceasi ca marime...poti pune 130 linistit...fara nici o modificare.Eu pe 99' merg cu 130 ...nu ma intrebat nimeni nimic la RAR...am trecut de 2 ori pe acolo deja.Marimile nu le gasesti in talon ca la masina, trebuie sa te uiti in CIV numai acolo scrie.

De ce 130?...fiecare cu pasaricile lui...eu unu am vrut carcasa radiala pe spate numai la dimensiunea de 130 am gasit la modelul care il folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te multumeste modelul pe care-l am eu, mai am cateva seturi pe rosu, albastru, gri si negru. Costa o bere daca e sa le trimit prin Posta, sau vreo 20 lei daca ti le trimit prin curier rapid.

Sau iti dau desenul vectorizat si iti faci tu ce culoare vrei, la orice firma de reclame si bannere.

post-14539-0-05719800-1331492314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...