coach Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 cred ca gasesti pe transalp.ro si am mai vazut unul aici la noi in Timisoara pe publitim (net) acum vreo saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 salutare la toata lumea vinde careva dintre voi un Transalp 94-99? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc daca nu te cunoaste cel de la RAR poti avea probmeme.sa intimplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Probleme DA . Ce scrie in talom si in cartea ei aia pui de nu mai vi o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. In 94 s-a schimbat farul, in 96 carburatia si aprinderea, in 97 i-au mai pus un disc de frana pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Eh, tot aia e. Adica, in opinia mea, sa spui ca preferi un TA din 95 fata de unul din 92, pentru ca arata mai bine, e un mare fas. Daca il iei pe ala 97-99, atunci da, ai facut o treaba. Mai ales cu discurile de frana de pe fata, caci, daca e sa nu-mi placa ceva la transalpul meu, e frana fata. P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Iar nu ma pot loga pe forum la noi. Manachule, Liviu sau careva va rog putin ajutor . Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Exact asa a pornit si al meu dupa 3 luni de stat (dec, ian, feb) si eu il tin in garajul de sub bloc unde e temperatura constanta P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. http://www.transalp.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54 Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? E o idee mai stabil pe drum drept si in offroad, dar iti ia din viteza si nu te mai inclini la fel in curbe. Editat Martie 5, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... 130 a fost OEM ca marime pana in 1995 din 1996 au pus 120 DAR janta a ramas aceasi ca marime...poti pune 130 linistit...fara nici o modificare.Eu pe 99' merg cu 130 ...nu ma intrebat nimeni nimic la RAR...am trecut de 2 ori pe acolo deja.Marimile nu le gasesti in talon ca la masina, trebuie sa te uiti in CIV numai acolo scrie. De ce 130?...fiecare cu pasaricile lui...eu unu am vrut carcasa radiala pe spate numai la dimensiunea de 130 am gasit la modelul care il folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage|ask/65828-sirac-tt.html?sef=hcfp http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage|ask/65832-sirac-tt.html?sef=hcfp au reducere la clambuciuce eu am comandat cele din linkuri poate va intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 stie cineva unde as putea sa gasesc stikere pentru transalp 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 stie cineva unde as putea sa gasesc stikere pentru transalp 650 ? Cu ce sunt diferite de TA600? De 600 am cateva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salut baietzi,ce parere aveti.? Vreau si eu sa trec la o capritza mai mare de la Domi la Transalp(2000<...) dar am doar 1,66 m si 59kg ma descurc sau...o sa imi fie greu?Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 difera putin scrisul si muntele de deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Daca te multumeste modelul pe care-l am eu, mai am cateva seturi pe rosu, albastru, gri si negru. Costa o bere daca e sa le trimit prin Posta, sau vreo 20 lei daca ti le trimit prin curier rapid. Sau iti dau desenul vectorizat si iti faci tu ce culoare vrei, la orice firma de reclame si bannere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salut baietzi,ce parere aveti.? Vreau si eu sa trec la o capritza mai mare de la Domi la Transalp(2000<...) dar am doar 1,66 m si 59kg ma descurc sau...o sa imi fie greu?Bafta Sunt la fel de inalte, doar TA e mai greu cu ~30 kg, te vei descurca, ia-ti linistit. Si eu am 170 si vreau sa-mi iau Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Daca te multumeste modelul pe care-l am eu, mai am cateva seturi pe rosu, albastru, gri si negru. Costa o bere daca e sa le trimit prin Posta, sau vreo 20 lei daca ti le trimit prin curier rapid. Sau iti dau desenul vectorizat si iti faci tu ce culoare vrei, la orice firma de reclame si bannere. Diferenta se vede in poza ta , eu caut modelul de pe motocicleta din spate , am gasit pe site-ul acesta http://www.brandsoftheworld.com/search/logo/transalp , iar daca nu gasesc sa cumpar pe la vreun magazin , imi fac la o firma de reclame . doar ca voiam originalul ca e mai rezistent . Multumesc oricum de oferta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Diferenta se vede in poza ta , eu caut modelul de pe motocicleta din spate , am gasit pe site-ul acesta http://www.brandsoft...h/logo/transalp , iar daca nu gasesc sa cumpar pe la vreun magazin , imi fac la o firma de reclame . doar ca voiam originalul ca e mai rezistent . Multumesc oricum de oferta . poate ajuta si dupa ce este gata inscriptionat inainte de taiere rogai sa i-ti aplice o folie transaparenta peste el rezistenta la uv Editat Martie 12, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Salutare la toata lumea De curand am achizitionat si eu un Transalp din 99 si am studiat problemele legate de releul de incarcare.Sunt mecanic auto si mi-au trecut prin mana sute de masini.Ce am vazut la masinile japoneze e faptul k unele dintre ele au ECU-calculatorul motorului- in carcasa filtrului de aer- trag concluzia k au gandit-o foarte bine cei cu ochii mici ,deoarece tot aerul pe care il absorbe motorul trece pe langa calculator si astfel caldura se disipa foarte foarte repede. In concluzie daca am monta si noi releul de incarcare in carcasa filtrului de aer nu ar mai fi probleme cu incarcarea-sa se buleasca releul- astept sugestii si opinii Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Mutarea releului pe stanga e o modificare destul de comuna la TA-urile de 600. Nu e nevoie sa il bagi in cutia filtrului de aer, e suficient sa fie pe langa gaura de admisie din aceasta cutie, practic trage aerul chiar de langa releu. Important e ca nu mai sta in dreapta, unde e incalzit suplimentar de toba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.