CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Nume, site, nr te, indiferent de unde sunt Editat Februarie 27, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 www.wtprint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 (editat) Mda, nu merge nimic pe site-ul ala. Mersi oricum, o sa vad cum fac rost de contactul lor. email:adrian@magazintuning.ro ID rosu_adrian@yahoo.comhttp://www.magazintuning.ro/exemplificare-video-hidrotransfer/ Editat Februarie 27, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 mai nebunaticilor! cum de a-ti reusit sa-l convingeti pe Teutul Sr. sa treaca pe transalp! in alta ordine de idei un transalp pana in 1500e, ingrijit pt un prieten de al meu unde gasesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 cred ca gasesti pe transalp.ro si am mai vazut unul aici la noi in Timisoara pe publitim (net) acum vreo saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 salutare la toata lumea vinde careva dintre voi un Transalp 94-99? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Va salut din nou. Saptamana viitoare inmatriculez motocicleta si vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Multumesc daca nu te cunoaste cel de la RAR poti avea probmeme.sa intimplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nos66 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Probleme DA . Ce scrie in talom si in cartea ei aia pui de nu mai vi o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Dupa stiinta mea, in 94 s-a schmbat doar farul, s-a renuntat la farul patratos pentru unul mai "aerodinamic". In 96 s-a trecut de la 1 disc de frana pe fata la 2 discuri, iar in 97 s-a schimbat CDI-ul cu TCI, astfel eliminandu-se binecunoscuta problema cu lipiturile reci la CDI. Deci intre 94 si 99 e maaaaaaaaaare diferenta. In 94 s-a schimbat farul, in 96 carburatia si aprinderea, in 97 i-au mai pus un disc de frana pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Eh, tot aia e. Adica, in opinia mea, sa spui ca preferi un TA din 95 fata de unul din 92, pentru ca arata mai bine, e un mare fas. Daca il iei pe ala 97-99, atunci da, ai facut o treaba. Mai ales cu discurile de frana de pe fata, caci, daca e sa nu-mi placa ceva la transalpul meu, e frana fata. P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Iar nu ma pot loga pe forum la noi. Manachule, Liviu sau careva va rog putin ajutor . Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 vreau sa schimb si cauciucul pe spate. Credeti ca o sa am vreo problema daca in talon scrie ca e de 120 si eu pun unul de 130? Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Azi am scos motorul din beci , dupa 2 luni jumate si a pornit fara nicio problema la a doua apasare de buton , dupa ce a tras un pic de benzina , fara sa fi avut bateria scoasa sau reincarcata . L-am lasat sa se incalzeasca si i-am dat gaz Exact asa a pornit si al meu dupa 3 luni de stat (dec, ian, feb) si eu il tin in garajul de sub bloc unde e temperatura constanta P.S. Cum adica s-a schimbat si carburatia in 96? Ca pe asta nu o stiam. http://www.transalp.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=54 Incape, dar nu inteleg ce rost credeti ca are un cauciuc de 130 fata de unul de 120? E o idee mai stabil pe drum drept si in offroad, dar iti ia din viteza si nu te mai inclini la fel in curbe. Editat Martie 5, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Merge fara probleme un cauciuc spate de 130 la Transalp? Am gasit un profil care imi place dar credeam ca tebuie sa schimb si furca cu una de AT pentru a pune 130 pe spate ... 130 a fost OEM ca marime pana in 1995 din 1996 au pus 120 DAR janta a ramas aceasi ca marime...poti pune 130 linistit...fara nici o modificare.Eu pe 99' merg cu 130 ...nu ma intrebat nimeni nimic la RAR...am trecut de 2 ori pe acolo deja.Marimile nu le gasesti in talon ca la masina, trebuie sa te uiti in CIV numai acolo scrie. De ce 130?...fiecare cu pasaricile lui...eu unu am vrut carcasa radiala pe spate numai la dimensiunea de 130 am gasit la modelul care il folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage|ask/65828-sirac-tt.html?sef=hcfp http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/273-michelin/flypage|ask/65832-sirac-tt.html?sef=hcfp au reducere la clambuciuce eu am comandat cele din linkuri poate va intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 stie cineva unde as putea sa gasesc stikere pentru transalp 650 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 stie cineva unde as putea sa gasesc stikere pentru transalp 650 ? Cu ce sunt diferite de TA600? De 600 am cateva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salut baietzi,ce parere aveti.? Vreau si eu sa trec la o capritza mai mare de la Domi la Transalp(2000<...) dar am doar 1,66 m si 59kg ma descurc sau...o sa imi fie greu?Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 difera putin scrisul si muntele de deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Daca te multumeste modelul pe care-l am eu, mai am cateva seturi pe rosu, albastru, gri si negru. Costa o bere daca e sa le trimit prin Posta, sau vreo 20 lei daca ti le trimit prin curier rapid. Sau iti dau desenul vectorizat si iti faci tu ce culoare vrei, la orice firma de reclame si bannere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.