Andrei_D Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Multumesc pentru raspuns, am inteles. Citisem pe undeva ca la unele TA-uri problema nu ar fi lantul de distributie care se uzeaza ci intinzatorul asta care ramane blocat pe la jumatatea cursei sale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius13 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 membrana de carb pentru model '97? membrana de carb pentru Transalp model '97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 membrana de carb pentru model '97? membrana de carb pentru Transalp model '97? ia incearca aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) I'm back in town . Nu mi-am vazut vaca de aproape 4 luni , saraca e in grajd de atunci , si mai am vreo 2 saptamani pana dau jos ghipsul si sper sa o scot la pascut . Cu ocazia asta ma gandesc la un crash bar , stie cineva la ce pret as putea gasi ? eventual daca stiti la ce pret fac cei de la heavy duties ( am trimis mail , si am primit raspuns automat ca sunt plecati pana in septembrie ) .Vreau ceva simplu cum e in pozele atasate . P.S. am uitat de cric centrul , eventual suporti de bagaje laterale , daca este cineva care si-a montat priza , si poate sa imi explice cum ... si poate imi mai amintesc ceva .. Numai bine . Editat August 22, 2012 de baiatu_tony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Transalp de vanzare: /index.php?/topic/682906-vand-honda-xl650v-transalp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Stie cineva la TA 600 de ce chei am nevoie ca sa dau jos jugurile? Vreau sa vad rulmentii de directie. Imi trebuie o tubulara pentru prima piulita de sus dar nu stiu de cat sa fie tubulara. Oare e de 24mm ? Imi trebuie o cheie cu cioc pentru piulita de sub jugul superior. Mai am nevoie de altceva? Telescoapele sunt deja scoase. Va trebui sa imprumut o tubulara fiindca nu am asa mare. Pana sambata nu am motocicleta langa mine, de-asta va intreb pe voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 (editat) Stie cineva la TA 600 de ce chei am nevoie ca sa dau jos jugurile? Vreau sa vad rulmentii de directie. Imi trebuie o tubulara pentru prima piulita de sus dar nu stiu de cat sa fie tubulara. Oare e de 24mm ? Imi trebuie o cheie cu cioc pentru piulita de sub jugul superior. Mai am nevoie de altceva? Telescoapele sunt deja scoase. Va trebui sa imprumut o tubulara fiindca nu am asa mare. Pana sambata nu am motocicleta langa mine, de-asta va intreb pe voi. Piulita mare care strange jugul superior este de 30mm. Pentru pilutia de sub jug (cea care strnage rulmentii de jug) la mine a functionat perfect o cheie veche de bicicleta pegas - genul asta: Alte scule speciale nu iti trebuie, exceptand cazul in care vrei sa si schimbi rulmentii... Editat August 23, 2012 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Multumesc mult, exact ce vroiam sa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_catalin Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Salutare tuturor, Radu este numele meu si "posed" un Transalp xl650v din 2003. E prima mea motocicleta si am luat-o dupa multe, multe pagini citite cu sfaturi... Se pare ca am facut o alegere buna... Anul acesta va fi de initiere si sper ca de la anul sa pot participa si eu pe la intalniri... Apropos.. Daca vede cine trebuie, sa-mi dea si mie un accept pe transalp.ro. Multumesc. Zile insorite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) I'm back in town . Nu mi-am vazut vaca de aproape 4 luni , saraca e in grajd de atunci , si mai am vreo 2 saptamani pana dau jos ghipsul si sper sa o scot la pascut . Cu ocazia asta ma gandesc la un crash bar , stie cineva la ce pret as putea gasi ? eventual daca stiti la ce pret fac cei de la heavy duties ( am trimis mail , si am primit raspuns automat ca sunt plecati pana in septembrie ) .Vreau ceva simplu cum e in pozele atasate . P.S. am uitat de cric centrul , eventual suporti de bagaje laterale , daca este cineva care si-a montat priza , si poate sa imi explice cum ... si poate imi mai amintesc ceva .. Numai bine . baietii sau intors iti poti suna acuma si te rezolva ei cu tot ce ai nevoi crash , cric suporti de genti si genti 0726311104 Vlad hd Crash Bar-ul Adventure, cu toate elementele, costa 120 de euro. Al II-lea model, care noi l-am numit Tour costa 70 de euro. Portbagajele costa 70 de euro pentru Transalpul de 600 si 75 de euro pentru 650 link Editat Septembrie 11, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
userul AZ Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Servus transalpistilor, Vreo idee pe unde as gasi o galerie de evacuare pentru un 650 cu sau fara catalizator? Nu ma intereseaza toba finala. Nu e nimeni care si-a pus galerie 'sport' sau ceva? Am avut un alt transalp si din cauza unui accident a rezultat o dauna totala, ramanand cu epava. Am dezmembrat-o si am luat ce mai era in stare buna si ce am crezut eu ca am putut aduce (spania). Acum vreo 2 luni m-am gandit sa-mi fac un buggy, si am inceput sa pun la loc componentele. Ce n-am adus? cadrul si galeria de evacuare pana la toba finala, dar e prea tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drares Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, anunt si aici ce am pus pe forumul transalp, poate ii e cuiva de ajutor: Am de donat o baterie Varta Funstart 512 011 012 (YB12A-A - da, e cu vent-ul pe stanga cum te uiti la ea). Am luat-o acum 2 ani si jumatate. Vara asta am avut o surpriza, dupa ce a stat mobra o saptamana si ceva neatinsa m-am trezit ca nu mai vrea. Completat cu apa distilata ca era spre minim, pus pe redresor (nu suficient, ca era de imprumut). Episodul asta a fost acum vreo luna si ceva. De mers, merge, azi (19.09) am dat-o jos de pe moto, pana acum am folosit-o zilnic. N-as pleca totusi cu ea in jurul lumii. O dau in Bucuresti, ca e complicat de trimis. O mai tin cateva zile, daca n-are nimeni ce face cu ea ma duc s-o predau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iggy Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut, Stie cineva vreun transalp la dezmembrat? Ma intereseaza suportii de rezervor, suportii de ghidon, protectiile de la amortizoare multumesc si drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut, Stie cineva vreun transalp la dezmembrat? Ma intereseaza suportii de rezervor, suportii de ghidon, protectiile de la amortizoare multumesc si drumuri bune http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-transalp-din-1988-478830.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iggy Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-transalp-din-1988-478830.html Mersi, am incercat acum cateva zile dar nu am reusit sa dau de omulet. Mai incerc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut, poate intereseaza pe cineva, postez ptr. un prieten. A avut accident cu Transalpul lui acum ceva vreme, si s-a hotarat sa il dea. Inainte de accident motorul era in perfecta stare de functionare. Modelul este din 1996, cel cu dublu disc fata. Impactul a fost frontal, deci partea fata e dusa, adica furca, carena fata, far si ce mai cuprinde, rezervorul a fost infundat. In rest exista cam toate piesele. Cadrul la ochi arata bine, posibil sa fie foarte putin infundat intr-o parte, se pot face poze la cerere, nu are nimic de ascuns, actele erau la zi. In principiu pentru 800 euro pleaca cu totul, daca nu vindem ce este nevoie. Ma rog, daca exista cineva care il vrea probabil se mai poate negocia ceva la pretul total. Cine este interesat rog mesaj pe PM deoarece nu prea apuc sa verific. Multumesc si asfalt uscat fara incidente. O poza cum arata jucaria inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Lumea cred ca e interesata de cum arata acum nu inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 faina mobra, urate bare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Lumea cred ca e interesata de cum arata acum nu inainte. Acum a fost dezmembrata pentru a vedea exact ce s-ar mai fi putut sparge prin eventualele locuri mai ferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 intrebare? am inteles eu bine, Honda inceteaza productia la transalp? stiti ceva, vreun comunicat de presa? basta, finito, no more, adios ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_catalin Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Salutare tuturor, Pentru ca se apropie iarna si poate va fi ceva mai mult timp pentru bricolaje, m-am gandit sa-mi fac un crash bar pentru motor. Desi am gasit mai multe poze de unde sa ma inspir, cred ca mult mai usor mi-ar fi sa am o schita. Intrebare: are cineva o schita (dimensiuni etc) sau macar niste poze mai detaliate cu prinderi etc. Pentru un crash bar ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) Salutare, cred ca aici e cel mai bine sa postez. Am un motor (doar motorul) de Transalp 600 la dezmembrat, daca are careva nevoie de ceva piese este rugat sa trimita email la adresa inger.negativ@yahoo.com sau sa sune la 0763546658. multumesc eventual daca mai are careva ceva piese de NX650 DOMINATOR pentru schimburi. Editat Octombrie 24, 2012 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 ma alatur si eu cu crashbaru. Cand vine iarna o bag la pastrare si vreau sa ii pun bar si scut. Am cautat dar nimic, se tine ascuns acest mic proiect, sigur sunt persoane care au masuratori. Am sa imi fac masuratori si il voi face 3D cu tot cu simulare la impact, cel mai probabil pastrata forma stock si desene pt care va avea nevoie de model; asta pe iarna. Stie careva ce proprietati are otelul de crash bar,ce otel se foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manach Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 poate daca ati incerca sa cautati informatiile astea pe www.transalp.ro , ati avea mai mult noroc. oricum, un crashbar facut de cineva cu experienta si cu multe recenzii bune, e 150 lei. oare merita deranjul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Incercati aici : http://www.heavyduties.ro Editat Noiembrie 5, 2012 de Triplu xXx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.