Korben Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 nu exista "original", Honda nu face relee de incarcare din cate stiu eu, ceea ce se vide acolo e la fel de bun ca "originalul" eu nu m-as crampona prea mult de asta (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 caut original. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=481 crezi ca asta este original ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 salut posesorii de transalp + scuze de offtopic stiu pe cineva cu un r6 05 care ar vrea sa treaca la ..enduro-tuouring?(cred) daca e cineva interesat de un eventual schimb spuneti-mi si va fac legatura asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Salut, sunt nou propietar al unui TA xl600v din 1996 Am atasat un manual de xl600v pentru cei care mai au nevoie, eu am cautat pe forum si nu am gasit. XL600V_Transalp_37MAW600.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 http://transalp.ro/download.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) a folosit cineva ulei Bel-Ray V-Twin Motor Oil 20W-50 la transalp 650 ?data trecuta am bagat Motul cred ca 5100 20w50 dar as vrea sa-l incerc pe asta fiind pentru motoare in v . Editat Martie 6, 2013 de baiatu_tony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 a folosit cineva ulei Bel-Ray V-Twin Motor Oil 20W-50 la transalp 650 ?data trecuta am bagat Motul cred ca 5100 20w50 dar as vrea sa-l incerc pe asta fiind pentru motoare in v . E un ulei bun dar e cam scump. Eu folosesc acum Yacco 15W50. E la fel de bun ca si Motul dar e mai ieftin. Nu stiu daca se gaseste pe la voi. parca si Yacco avea un ulei dedicat pentru motoare in V si parca tot 20W50 era. Oricum e foarte bun si Bel-Ray. Am folost acum doi ani si se auzea bine motorul, schimba bine vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Dpmdv aspectul trecut pe etichetă este doar o strategie de marketing. Am folosit şi folosesc Yacco MVX500 20W50 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Eu asta am pregatit pentru revizie. 35 de lei litrul,semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Bel ray e vreo 45-50 ron ca si motul 5100 . Silkolene am bagat la kawasaki klx 650 si mergea mai frumos motorul decat cu motul. Kevin dupa ce il bagi sa-ti dai cu parerea ca sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Si eu sunt! Urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Ce alt schimbator de viteze se potriveste pe Transalp 600? Caut unul care sa culiseze cand o scap. Africa Twin, Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cele de AT sunt bune, la Dominator nu ştiu cum sunt dar cred că e acelaşi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Andry, imi poti spune daca diametrul axului si canelurile sunt identice la TA si AT? In cazul Africa Twin, schimbatoarele de RD 03,04,07 se potivesc toate pe TA 600? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Salut, Pentru RD03, PD06, RD04, RD07, RD07a, PD10 sunt multe piese interschimbabile, precum : levier schimbător de viteză, ghidon, levier ambreaj, contactele de la manetele de frână/ambreaj, comenzile de pe ghidon şi altele, am dat doar câteva exemple. Deci vei putea folosi fără probleme levierul schimaotrului de viteză. Pedala de frână spate nu se va potrivi, la RD04/RD07(a) ( nu ştiu sigur la RD03 ) este plasată mai către exterior ( distanţătă faţă de cadru ) făţă de cele de TA. Dacă ai de comandat mai multe piese, mai ales unele pe care nu le găseşti în RO, foloseşte cu încredere acest magazin : http://hamart.at . Taxa de transport este de 15€ pentru colete de maxim 5KG, 19€ pentru colete de maxim 10KG şi 26€ pentru colete de maxim 15KG. Ca şi referinţă eu am cumpărat o trusă de scule originală AT, ceva pinioane din cutie şi un topcase Givi Maxia şi am plătit 19€, au venit prin curier, acasă. Editat Martie 8, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Garnitura (saiba) de la busonul baii de ulei ce dimensiuni are si din ce material e facuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Garnitura (saiba) de la busonul baii de ulei ce dimensiuni are si din ce material e facuta? este din alam/cupru si are interiorul de 14,8mm surubul este M14x1,5 http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/31800/article/89288?show=gallery&sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salut, cine imi da si mie o cheie de bujii pentru XL600VT TRANSALP 1996 prefer sh de la cineva care nu o mai foloseste Merci, V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata. eu am luat pt varadero un surub nou saptamana trecuta cu 24 ron , l-am luat mai mult de dragul de al schimba si pe ala si de a avea si magnet , ( si parca citisem eu prin ceva manual daca nu chiar de transalp ca este recomandat schimbarea surubului ) Salut, cine imi da si mie o cheie de bujii pentru XL600VT TRANSALP 1996 prefer sh de la cineva care nu o mai foloseste Merci, V nu promit nimic , dar caut cred ca aveam doua , daca o gasesc platesti tu posta , maine te anunt Editat Martie 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, ma poate ajuta vreun posesor/cunoscator la achizitionarea unui transalp xl650v. Mentionez ca sunt din Bucuresti si motorul se poate vedea tot aici. Asigur transport de la si pana la fata locului + . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj: 1. Scut touratech - 90 eu Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele. http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media 2. Sa joasa honda (mai comoda decat shaua originala) - 80 euro in stare foarte buna http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=166&pid=6819#top_display_media 3. amortizor spate wilbers - 100eu pt cine e curios pot pune specificatiile sau poze, putin folosit 4. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu 5. stop spate - 25eu merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata. ai bagat silkolene ? ce zice motorul ? inca ma gandesc ce ulei sa iau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 salut . am si eu o mare rugaminte la voi . mi-am pierdut telefonul de curand si implicit cu el si contactele . m-a luat la autostop un coleg transalpist (din bucuresti )si mi-a povestit despre ideea lui de a merge cu motorul pana in Maroc . traseul era planificat sa se faca cu un Opel Zafira pe gaz cu mobrele pe platforma si de acolo sa mergem pe mobre . planul s-a amanat si am inteles de la el ca ar vrea sa faca o iesire in Ucraina date fiind costurile mai reduse . acum , rugamintea mea este una destul de simpla . daca din putinele detalii ce vi le-am puteti sa identificati persoana in cauza va rog sa imi dati si mie un semn pe PM (mesaj privat) . vreau sa il contactez pe colegul transalpist si nu stiu cum sa dau de el . nu stiu cat de mult ajuta aceasta informatie dar daca imi aduc bine aminte din ce a povestit el , el era cu transalp-ul acela modificat radical la ITR 2012 , acela negru cu super suspensii si bascula de africana daca nu ma insel . fac cinste cu o bere celui ce ma poate ajuta cu gasirea '' mai sus numitului '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Aştept berea de 1 Mai, la Codlea Este vorba de Andrei ( Namaste pe forumuri ) : http://www.transalp.ro/forum/member396.html /index.php?/user/17161-namaste/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.