dani_d Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Andry, imi poti spune daca diametrul axului si canelurile sunt identice la TA si AT? In cazul Africa Twin, schimbatoarele de RD 03,04,07 se potivesc toate pe TA 600? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Salut, Pentru RD03, PD06, RD04, RD07, RD07a, PD10 sunt multe piese interschimbabile, precum : levier schimbător de viteză, ghidon, levier ambreaj, contactele de la manetele de frână/ambreaj, comenzile de pe ghidon şi altele, am dat doar câteva exemple. Deci vei putea folosi fără probleme levierul schimaotrului de viteză. Pedala de frână spate nu se va potrivi, la RD04/RD07(a) ( nu ştiu sigur la RD03 ) este plasată mai către exterior ( distanţătă faţă de cadru ) făţă de cele de TA. Dacă ai de comandat mai multe piese, mai ales unele pe care nu le găseşti în RO, foloseşte cu încredere acest magazin : http://hamart.at . Taxa de transport este de 15€ pentru colete de maxim 5KG, 19€ pentru colete de maxim 10KG şi 26€ pentru colete de maxim 15KG. Ca şi referinţă eu am cumpărat o trusă de scule originală AT, ceva pinioane din cutie şi un topcase Givi Maxia şi am plătit 19€, au venit prin curier, acasă. Editat Martie 8, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Garnitura (saiba) de la busonul baii de ulei ce dimensiuni are si din ce material e facuta? este din alam/cupru si are interiorul de 14,8mm surubul este M14x1,5 http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/31800/article/89288?show=gallery&sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salut, cine imi da si mie o cheie de bujii pentru XL600VT TRANSALP 1996 prefer sh de la cineva care nu o mai foloseste Merci, V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata. eu am luat pt varadero un surub nou saptamana trecuta cu 24 ron , l-am luat mai mult de dragul de al schimba si pe ala si de a avea si magnet , ( si parca citisem eu prin ceva manual daca nu chiar de transalp ca este recomandat schimbarea surubului ) Salut, cine imi da si mie o cheie de bujii pentru XL600VT TRANSALP 1996 prefer sh de la cineva care nu o mai foloseste Merci, V nu promit nimic , dar caut cred ca aveam doua , daca o gasesc platesti tu posta , maine te anunt Editat Martie 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, ma poate ajuta vreun posesor/cunoscator la achizitionarea unui transalp xl650v. Mentionez ca sunt din Bucuresti si motorul se poate vedea tot aici. Asigur transport de la si pana la fata locului + . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj: 1. Scut touratech - 90 eu Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele. http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media 2. Sa joasa honda (mai comoda decat shaua originala) - 80 euro in stare foarte buna http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=166&pid=6819#top_display_media 3. amortizor spate wilbers - 100eu pt cine e curios pot pune specificatiile sau poze, putin folosit 4. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu 5. stop spate - 25eu merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata. ai bagat silkolene ? ce zice motorul ? inca ma gandesc ce ulei sa iau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 salut . am si eu o mare rugaminte la voi . mi-am pierdut telefonul de curand si implicit cu el si contactele . m-a luat la autostop un coleg transalpist (din bucuresti )si mi-a povestit despre ideea lui de a merge cu motorul pana in Maroc . traseul era planificat sa se faca cu un Opel Zafira pe gaz cu mobrele pe platforma si de acolo sa mergem pe mobre . planul s-a amanat si am inteles de la el ca ar vrea sa faca o iesire in Ucraina date fiind costurile mai reduse . acum , rugamintea mea este una destul de simpla . daca din putinele detalii ce vi le-am puteti sa identificati persoana in cauza va rog sa imi dati si mie un semn pe PM (mesaj privat) . vreau sa il contactez pe colegul transalpist si nu stiu cum sa dau de el . nu stiu cat de mult ajuta aceasta informatie dar daca imi aduc bine aminte din ce a povestit el , el era cu transalp-ul acela modificat radical la ITR 2012 , acela negru cu super suspensii si bascula de africana daca nu ma insel . fac cinste cu o bere celui ce ma poate ajuta cu gasirea '' mai sus numitului '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Aştept berea de 1 Mai, la Codlea Este vorba de Andrei ( Namaste pe forumuri ) : http://www.transalp.ro/forum/member396.html /index.php?/user/17161-namaste/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Transalp 600, 1991, PD06: Cand se ajunge la limita de service de 6mm, piesa subtire(asigurata cu acel cui), mai poate fi apucata cu patentul? La mine, aceasta a coborat prea mult in corpul intinzatorului si patentul nu mai prinde - asta inseamna lant distributie uzat. Cu toate astea, piesa groasa folosita pentru masurare, indica numai 3,1mm. Nu stiu ce sa mai cred.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Piesa pe care trebuie sa o masori este cea groasa, in cazul tau 3.1mm e in limita normala, e foarte bine. Abia cand ajunge la 6mm trebuie schimbat lantul. Piesa subtire nu o mai poti apuca chiar si cu un lant nou, cand montezi intinzatorul ea coboara in interiorul acestuia. Iti spun asta 100% sigur! Piesa subtire iese din intizator numai cand acesta este destins, ne-armat.. si se trage in exterior ca sa-l poti monta in motor. In momentul in care fixezi intinzatorul in motor, piesa aceea subtire e eliberata si intra in interior! E cat se poate de normal sa fie in interior!! Ce vezi tu in poza e intinzatorul inainte de montare in motor.. odata ce piesa coboara intinzatorul se blocheaza si nu mai permite lantului sa-l impinga inapoi. Editat Aprilie 1, 2013 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Multumesc mult, m-am linistit. Citisem pe un forum strain, de Hawk 650, ca piesa aia ar trebui sa stea afara cand lanturile sunt bune. Probabil ca la acele motoare intinzatoarele difera putin. In cazul asta, nu imi dau seama de unde poate veni tacanitul de pe pistonul spate. Este un tacanit usor, ca de supapa nereglata. Se aude si la rece si la cald. Am incercat: - sa reglez supapele dupa manual - sa las supapele fara joc - am verificat lanturile de distributie si sunt bune Am ascultat cu atentie si tacanitul se aude fix in dreptul cotului de esapament al cilindrului spate. Sunt 90% sigur ca nu e boltul pistonului fiindca ala s-ar auzi mai gros. Un forum strain de AT zice ca o garnitura de esapament refolosita, va cauza acest sunet. O sa schimb ambele garnituri dar daca nici astea nu rezolva, ce altceva poate fi? Supapa de evacuare cand se aseaza pe scaun, poate produce tacanitul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Intrebare: Unde pot gasi bucsa/ax prin care intra surubul de jos al amortizorului de la oase(Triunghiul) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Vorbeste cu Stefan de la Kampur Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Sa reformulez! Unde gasesc un Samaritean care are bucsa in cauza, ca mi s-a pus mie pata pe bucsa existenta la mine , nu o foloseste si face un act de caritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 caut original. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=113&zenid=d944707356c166f03396b87c3f60c895 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salutare! - Am o rugaminte mare, imi trebuie schema electrica a releului regulator de tensiune. Am dat de un electronist si as fi dispus sa incerc ceva insa am nevoie de schema! Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 cam cat costa setul de scarite SH pt pasager la un TA din 99? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 O intrebare de noob: de unde naiba reglez relantiul? Nu ar trebui să fie un furtuna cu o mica rozeta in capat? Ma uit ca vitelul la poarta noua... partea dr la baza carburatorului o rotita cu un surub cu rozeta negra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Pe partea stângă a motocicletei, ar trebui să fie ~ în dreptul buzei de jos a rezervorului, poziţionat între cilindrii şi rezervor. Se ajunge foarte uşor la el, chiar şi din şa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Cred ca e ori in stanga ori in dreapta, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ha. Ha. E pe fundul rezervorului, se ajunge cu bricheta la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ha. Ha. E pe fundul rezervorului, se ajunge cu bricheta la el. :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Mersi! Am gasit. Alta problema ma macina acuma: am facut ieri vreo 10-15 km fara parbriz apoi inca vreo 100 km cu parbriz si diferenta e enorma, toate turbulentele insuportabile pe care le simt cand merg cu parbriz disparusera. Acuma ma gandesc care ar fi solutia, avand in vedere ca pentru inaltimea mea de 182-183 cm parbrizul stock e un dezastru, arunca tot aerul fix in casca: sa incerc unul mai inalt sau un deflector sau extensie (dar ma tem ca va inrautati situatia) sau sa tai naibii din el sa il scurtez cu vreo 10-15 cm? Aerul aruncat in piept nu ma deranjeaza. Voi ce experiente aveti pe tema asta si ce rezolvare eficienta ati gasit? Multumesc inca odata anticipat! Parbrizul stock e dezastru intr-adevar, iar pt inaltimea ta cred ca va fi foarte greu de gasit un parbriz suficient de mare cat sa ai liniste (plus cu cat e mai mare, cu atat e mai solicitant pt prinderile din carena, si asa firave). De-alungul anilor am avut/incercat tot felul de parbrize, acum am ramas la doua, unul cu ~10cm mai scurt decat stock pt vara (poza aici) si un MRA vario-touring cu deflectorul inlocuit, pt iarna. Deflectorul actual are undeva intre 15 si 20cm inaltime, si este suficient pt mine (170cm) insa la limita. Cu parbrizul de vara e acceptabil de liniste, insa cel mai liniste e tot fara parbriz...dar arata aiurea rau motoreta fara. Parerea mea e sa incerci unul mai mic decat cel stock, dar nu te apuca direct sa il ciopartesti pe cel stock... Daca gasesti un parbriz crapat/spart la dezmembrari, dar care sa aiba partea de baza/jos intreaga, mai bine iti tai din acea baza ce iti trebuie.. sau iti faci dintr-o folie de plastic mai dura, fiind vorba de ceva foarte mic poate merge asa...ideea e sa experimentezi inainte sa tai un parbriz bun. LE. daca vrei si protectie la vant si liniste, la inaltimea ta, cred ca singura solutie e parbriz mediu + dopuri in urechi. Parca era o vorba ca dopurile sunt cel mai bun parbriz Editat Aprilie 8, 2013 de deathu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.