Korben Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 ...are un cdi defect ... Dupa CDI, urmatoarea investitie ar fi indicat sa fie burdufuri de protectie la furca fata Eu am cumparat, dar astept iarna casa le montez Protejeaza mult simeringurile si implicit luciul telescoapelor --- Mesaj completat în 01 Oct 2007 16:05 ------------- .poate facem candva o intalnire cu toti TA-ishtii. Nu cred ca se poate, suntem prea multi Ar trebui sa ne facem un orasel numai al nostru, undeva la peste 1800 m altitudine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gote Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 L-am luat .....e acasa ...sunt proaspat posesor de transalp ...asta e noua mea fata ...care din pacate e schioapa deocamdata ...are un cdi defect ... sa ai noroc de ea. ai putea a-mi spui cat a costat si cati km rulati are?. merci in legatura cu CDI-ul, incerca sfaturile celor care au avut probleme de genul. pistol de lipit sau letcon, sacaz, cositor si un pic de indemanare. se pare ca functioneza. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 multumesc de urari baieti si de abia astept o intalnire a T Alpistilor --- Mesaj completat în 05 Oct 2007 00:39 -------------mai baieti am pus letconu pe el am desfacut in spate in dreptul mufei am relipit pinii pe placa si oha face la fel , iar ca sa inspectez in rest ..pfoai de mine frate e plin de spuma de'aia pacatoasa cum fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Salut, Am o problema cu Vacutza mea. Nu-i mai merge kilometrajul. Am verificat cablul si cand il desfac de la roata ramane melcul acolo si se desface din cablu. Asa trebuie sa se intample? Ca am cautat pe louis.de si am gasit codul 10037120 si din poza e fara acel melc (atasata). Asa trebuie sa fie, cu melcul detasabil de cablu? Ca e nasol sa merg fara sa stiu viteza. Merci mult, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Muah mai frate, Eu am luat motoru cu el stricat (poate de aia l-a vandut neamtu ). Si cum is incepator ma tot intrebam cat de tare merg, aveam dileme serioase pe tema asta. Deci la mine a fost melcul de plastic din interiorul rotii care s-a cam ros ( fiind de platic). Din cate am citit e o problema frecventa la vaci si se datoreaza vaselinei folosite care in timp manca plasticu. uite aici si piesa, a costat 80 lei de la dealer honda bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 (editat) Salut, Am o problema cu Vacutza mea. Nu-i mai merge kilometrajul. Am verificat cablul si cand il desfac de la roata ramane melcul acolo si se desface din cablu. Asa trebuie sa se intample? Ca am cautat pe louis.de si am gasit codul 10037120 si din poza e fara acel melc (atasata). Asa trebuie sa fie, cu melcul detasabil de cablu? Ca e nasol sa merg fara sa stiu viteza. Merci mult, Vice. Da, melcul e separat. cum spunea colegul, 80 de lei la honda-bikes. Eu am schimbat al treilea melc de asta primavara. ultima oara mi-a spus mecanicul ca ar putea fi cablul gripat. am mers cu melcul nou exact 150 km trebuie sa iau altul. si sa schimb si cablu. --- Mesaj completat în 05 Oct 2007 13:23 -------------deci la francezi melcul e si mai scump. http://www.pieces-honda.com/pieces-promo-5...4-F__1000-.html 17 PIGNON DE COMPTEUR DE VITESSE 25.61 euro (adica peste 80 de lei) la care mai adaugi TVA si posta. Editat Octombrie 5, 2007 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Muah mai frate, Eu am luat motoru cu el stricat (poate de aia l-a vandut neamtu ). Si cum is incepator ma tot intrebam cat de tare merg, aveam dileme serioase pe tema asta. Deci la mine a fost melcul de plastic din interiorul rotii care s-a cam ros ( fiind de platic). Din cate am citit e o problema frecventa la vaci si se datoreaza vaselinei folosite care in timp manca plasticu. uite aici si piesa, a costat 80 lei de la dealer honda bucuresti Salut, Imi spui si mie de unde l-ai luat si cat a durat pana cand ti-au onorat comanda? Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Saptamana ce vine ma pricopsesc si eu cu un Transalp ....de cand visez la el... Asa ca am venit miercuri la Arc ca tot motociclistu' actual sau viitor, sa stau de vorba cu un posesor, sa vad cum stau in sa (cu permisiunea lui), cum suna motorul etc ....ard de nerabdare , va dati seama. Surpriza!! nici macar un TA acolo ...am plecat dezamagit. Data viitoare sper sa vin si eu pe motor acolo chiar daca sunt singur cu TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Surpriza!! nici macar un TA acolo ...am plecat dezamagit. Data viitoare sper sa vin si eu pe motor acolo chiar daca sunt singur cu TA. Hai, bre, că în Bucale sunt destui cu Transalp Du-te la barbarossa, la vintze, la vice sau la OLY Da-le PM pe forum si va descurcati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Sa ne strangem aici si sa ne impartasim bucuriile si necazurile. Salutare mandri posesori de transalp, se pare ca este intradevar o motoreta superba din toate punctele de vedere, toti o vorbiti numai de bine cu mici exceptii (un cdi......un cablu de kilom. ....si cam atat) ! Mai oamenilor vreau si eu motoreta si sunt dispus s-a fac un schimb, dau DOUA MII de iepuroi pe o honda transalp, ce spuneti am sanse sau credeti ca o sa gasesc musteriu ? O sa astept si eu prin zona poate , poate si atunci sa vedeti voi ........pana atunci......... ! Oricum multa bafta si sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog trebuie un exercitiu de vointa sa o scoti pe aia.... Eu am o cheie de bujii primita odata cu motocicleta, de aceea gen "tiganeasca" cu 4 gauri in capat prin care bagi un dorn, dar nu este facuta, cred ca este chiar cea originala pe care ti-o da cand cumperi motocicleta, si cu aia si cu putin noroc si imaginatie am reusit sa o scot. Conteaza foarte mult lungimea si grosimea (in carne, nu marimea) tubularei, eu am incercat sa bag tubulara de 18 si nu incape in nici un caz, numai aia de care ziceam mai sus merge. Si-asa, cu acea cheie iti trebuie multa imaginatie sa le poti scoate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog Din cate stiu eu, trebuie demontat radiatorul Nu scoase furtunele, ci doar desprinse suruburile de prindere ca sa se miste putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Octombrie 9, 2007 Autor Share Postat Octombrie 9, 2007 ma bate gandul sa imi pun un kit de ambreiaj hidraulic am mers cu un ktm cu asa ceva si mi s-a parut fain mai ales pt orash. are cineva idee de unde cum cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Salutare la toata lumea. Dorsc si eu sa imi spuna cineva care este treaba cu TA-urile nascute incepand cu anul '98 au vreo hiba ceva, ies in evidenta cu vreo problema deosebita ? Multam anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Salutare la toata lumea. Dorsc si eu sa imi spuna cineva care este treaba cu TA-urile nascute incepand cu anul '98 au vreo hiba ceva, ies in evidenta cu vreo problema deosebita ? Multam anticipat ! Salut, Au mai multe hibe: sunt rare, scumpe si nu le vinde nimeni mai ales pe 2000 de iepuroi. In rest consuma benzina, si ar mai fi o problema: Creaza dependenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduPit Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 salut! ajutati`ma plsssssssssss caut in disperare d o groaza de timp o carena fata si un releu de incarcare ptr vaca mea din 92.....chiar nu se gasesc piese second hand?!?! noi nu mi le pot permite.....spuneti`mi si mie unde gasesc....sau macar un numar d tel... mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 salut! ajutati`ma plsssssssssss caut in disperare d o groaza de timp o carena fata si un releu de incarcare ptr vaca mea din 92.....chiar nu se gasesc piese second hand?!?! noi nu mi le pot permite.....spuneti`mi si mie unde gasesc....sau macar un numar d tel... mersi mult! cine are piese sh... le conserva probabil. carena de fata e un pic peste 5 milioane noua... releul, nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Domnule Clau C, tin sa te anunt ca cei doua mii de iepuroi ii pot folosi si ca avans............ha ha ha asta nu stiai vezi ! In ceea ce priveste intrebarea mea .................ma refeream la faptul ca baietii din Medias au la vanzare un model din '98 mai ieftin decat un model din '97 intradevar cel din '98 cu ceva km mai multi dar sti bine ca nu este f relevant ceea ce arata ceasul ci felul in care func. asa ca ai fost srcastic degeaba si vei vedea atunci cand o sa am motorasul meu ca va fi mai bun ca al tau, .......na........shc . Apropos stiu ca aici in anii '97-'98 au suferit schimbari semnificative nu numai cele doua discuri de frana pe fata ci si mai multa electronica si unde este multa electronica sunt si multe sensibilitati ! Multa bafta la toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gote Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 In ceea ce priveste intrebarea mea .................ma refeream la faptul ca baietii din Medias au la vanzare un model din '98 mai ieftin decat un model din '97 intradevar cel din '98 cu ceva km mai multi dar sti bine ca nu este f relevant ceea ce arata ceasul ci felul in care func. sal. cine is baietii din medias care au transalp 97-98 in jur de 2000 de euro? ca si io is interesat. foarte curios sunt? --- Mesaj completat în 11 Oct 2007 21:10 ------------- Apropos stiu ca aici in anii '97-'98 au suferit schimbari semnificative nu numai cele doua discuri de frana pe fata ci si mai multa electronica si unde este multa electronica sunt si multe sensibilitati ! Multa bafta la toata lumea ! modificarile semnificative au fost in anul 1989 si de atunci el nu s-a schimbat prea mult.daca te referi strict la modelele PD06 si PD10 fabricate pana in 2000. un face lift in 1994 si cateva "maruntisuri" la motor si la electronica. intradevar dupa 97 se produc cateva schimbari dar in afara de faptul ca primeste un disc de frana in plus pe fata cea mai semnificativa schimabare este mutare productiei in Europa, mai exact in Italia. se spune ca de aici au aparut cateva probleme cu calitatea finisajului. dupa parerea mea ( inca de neavizat) cea mai reusita serie este cea cuprinsa intre anii 94-96 fabricata inca in Japonia. mai multe detali aici: http://www.ta-deti.de/ta/mods.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Parerea mea este ca anul fabricatiei conteaza doar pe jumatate Foarte important este cati proprietari a avut (asta se poate afla), si cum a fost intretinuta, ma refer la schimburile de fluide si la stilul de pilotaj Si mai conteaza si de cate ori si cat de tare a fost trantita de asfalt sau de copaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Salutare, Tinand cont ca tot vreau sa-mi iau motor, si cea mai viabila varianta ar fi transalp din 92-97. Asta dicteaza bugetul. Am observat ca sunt 2 modele, la care difera carenajul fata. Unul e cu far mai dreptunghiular drept, si unul e cu un far un pic mai rotunjit, asemanator cu cel de dominator. Pana cand s-a produs primul model, si pana cand s-a produs celalalt. Ca dupa aia am inteles ca urmatoarea modificare este in 1997 cand apare dublul disc pe fata. Va multumesc Si daca stiti cumva oferte de transalp, in jur la 2000 euro astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Pentru diferente si istoria transalp citeste 2 posturi mai sus, adica cel cu numarul 421 si vei gasi un link foarte interesant . Hint: chiar jos in postul lui Gote. Acolo afli tot ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Pentru diferente si istoria transalp citeste 2 posturi mai sus, adica cel cu numarul 421 si vei gasi un link foarte interesant . Hint: chiar jos in postul lui Gote. Acolo afli tot ce vrei. Mersi mult. Nu am fost atent, am tot citit de la pagina 1 pana la 15 si apoi am zis sa intreb ca e mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 De cateva zile am intratat si eu in randul posesorilor de Transalp. Imi vine greu sa ma despart de Dominator care m-a purtat aproape peste tot. Motorul este aproape nou si merge impecabil. Primul proprietar a inscris-o in 2006 si eu sunt al doliea. Dupa ce il inscriu si ies cu el o sa va spun pareri si impresii eventual comparatii cu Dominatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.