Sari la conținut

Postări Recomandate

...are un cdi defect ...

Dupa CDI, urmatoarea investitie ar fi indicat sa fie burdufuri de protectie la furca fata

Eu am cumparat, dar astept iarna casa le montez :kick:

Protejeaza mult simeringurile si implicit luciul telescoapelor

 

--- Mesaj completat în 01 Oct 2007 16:05 -------------

.poate facem candva o intalnire cu toti TA-ishtii.

Nu cred ca se poate, suntem prea multi :blink:

Ar trebui sa ne facem un orasel numai al nostru, undeva la peste 1800 m altitudine :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: L-am luat .....e acasa ...sunt proaspat posesor de transalp :kick: ...asta e noua mea fata ...care din pacate e schioapa deocamdata ...are un cdi defect ...

sa ai noroc de ea. :blink: ai putea a-mi spui cat a costat si cati km rulati are?. merci

in legatura cu CDI-ul, incerca sfaturile celor care au avut probleme de genul. pistol de lipit sau letcon, sacaz, cositor si un pic de indemanare. se pare ca functioneza. succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari baieti si de abia astept o intalnire a T Alpistilor :blink:

 

--- Mesaj completat în 05 Oct 2007 00:39 -------------
mai baieti am pus letconu pe el am desfacut in spate in dreptul mufei am relipit pinii pe placa si oha face la fel , iar ca sa inspectez in rest ..pfoai de mine frate e plin de spuma de'aia pacatoasa cum fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema cu Vacutza mea. Nu-i mai merge kilometrajul. Am verificat cablul si cand il desfac de la roata ramane melcul acolo si se desface din cablu. Asa trebuie sa se intample? Ca am cautat pe louis.de si am gasit codul 10037120 si din poza e fara acel melc (atasata). Asa trebuie sa fie, cu melcul detasabil de cablu? Ca e nasol sa merg fara sa stiu viteza. Merci mult,

Vice.

post-16335-1191563978_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muah mai frate,

 

Eu am luat motoru cu el stricat (poate de aia l-a vandut neamtu :friends: ). Si cum is incepator ma tot intrebam cat de tare merg, aveam dileme serioase pe tema asta.

Deci la mine a fost melcul de plastic din interiorul rotii care s-a cam ros ( fiind de platic). Din cate am citit e o problema frecventa la vaci si se datoreaza vaselinei folosite care in timp manca plasticu.

uite aici si piesa, a costat 80 lei de la dealer honda bucuresti

post-15457-1191566004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am o problema cu Vacutza mea. Nu-i mai merge kilometrajul. Am verificat cablul si cand il desfac de la roata ramane melcul acolo si se desface din cablu. Asa trebuie sa se intample? Ca am cautat pe louis.de si am gasit codul 10037120 si din poza e fara acel melc (atasata). Asa trebuie sa fie, cu melcul detasabil de cablu? Ca e nasol sa merg fara sa stiu viteza. Merci mult,

Vice.

 

 

Da, melcul e separat. cum spunea colegul, 80 de lei la honda-bikes. Eu am schimbat al treilea melc de asta primavara. ultima oara mi-a spus mecanicul ca ar putea fi cablul gripat. am mers cu melcul nou exact 150 km :friends: :laugh: trebuie sa iau altul. si sa schimb si cablu.

 

--- Mesaj completat în 05 Oct 2007 13:23 -------------
deci la francezi melcul e si mai scump.

 

http://www.pieces-honda.com/pieces-promo-5...4-F__1000-.html

 

17 PIGNON DE COMPTEUR DE VITESSE 25.61 euro (adica peste 80 de lei) la care mai adaugi TVA si posta.

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muah mai frate,

 

Eu am luat motoru cu el stricat (poate de aia l-a vandut neamtu :friends: ). Si cum is incepator ma tot intrebam cat de tare merg, aveam dileme serioase pe tema asta.

Deci la mine a fost melcul de plastic din interiorul rotii care s-a cam ros ( fiind de platic). Din cate am citit e o problema frecventa la vaci si se datoreaza vaselinei folosite care in timp manca plasticu.

uite aici si piesa, a costat 80 lei de la dealer honda bucuresti

 

Salut,

Imi spui si mie de unde l-ai luat si cat a durat pana cand ti-au onorat comanda?

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana ce vine ma pricopsesc si eu cu un Transalp :friends: ....de cand visez la el... :wink:

Asa ca am venit miercuri la Arc ca tot motociclistu' actual sau viitor, sa stau de vorba cu un posesor, sa vad cum stau in sa (cu permisiunea lui), cum suna motorul etc ....ard de nerabdare , va dati seama.

Surpriza!! nici macar un TA acolo :laugh: ...am plecat dezamagit. :wave:

Data viitoare sper sa vin si eu pe motor acolo chiar daca sunt singur cu TA. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surpriza!! nici macar un TA acolo :laugh: ...am plecat dezamagit. :wink:

Data viitoare sper sa vin si eu pe motor acolo chiar daca sunt singur cu TA. :laugh:

Hai, bre, că în Bucale sunt destui cu Transalp

Du-te la barbarossa, la vintze, la vice sau la OLY

Da-le PM pe forum si va descurcati voi :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne strangem aici si sa ne impartasim bucuriile si necazurile.

 

Salutare mandri posesori de transalp, se pare ca este intradevar o motoreta superba din toate punctele de vedere, toti o vorbiti numai de bine cu mici exceptii (un cdi......un cablu de kilom. ....si cam atat) ! Mai oamenilor vreau si eu motoreta :laugh: si sunt dispus s-a fac un schimb, dau DOUA MII de iepuroi pe o honda transalp, ce spuneti am sanse sau credeti ca o sa gasesc musteriu ? O sa astept si eu prin zona poate , poate si atunci sa vedeti voi :friends: ........pana atunci......... :laugh: ! Oricum multa bafta si sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog

:friends: trebuie un exercitiu de vointa sa o scoti pe aia.... :laugh:

Eu am o cheie de bujii primita odata cu motocicleta, de aceea gen "tiganeasca" cu 4 gauri in capat prin care bagi un dorn, dar nu este facuta, cred ca este chiar cea originala pe care ti-o da cand cumperi motocicleta, si cu aia si cu putin noroc si imaginatie am reusit sa o scot. Conteaza foarte mult lungimea si grosimea (in carne, nu marimea) tubularei, eu am incercat sa bag tubulara de 18 si nu incape in nici un caz, numai aia de care ziceam mai sus merge. Si-asa, cu acea cheie iti trebuie multa imaginatie sa le poti scoate... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus filtre noi pe fatuca , ulei sintetic si doar 2 bujii noi pt ca NU AM PUTUT SCOATE BUJIILE INGROPATE mai ales aia din fata de langa radiator dati-mi o idee cum sa fac va rog

Din cate stiu eu, trebuie demontat radiatorul

Nu scoase furtunele, ci doar desprinse suruburile de prindere ca sa se miste putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Dorsc si eu sa imi spuna cineva care este treaba cu TA-urile nascute incepand cu anul '98 au vreo hiba ceva, ies in evidenta cu vreo problema deosebita ? Multam anticipat :bigstar: !

 

Salut,

Au mai multe hibe: sunt rare, scumpe si nu le vinde nimeni :D mai ales pe 2000 de iepuroi.

 

In rest consuma benzina, si ar mai fi o problema: Creaza dependenta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

ajutati`ma plsssssssssss

 

caut in disperare d o groaza de timp o carena fata si un releu de incarcare

ptr vaca mea din 92.....chiar nu se gasesc piese second hand?!?! noi nu mi

le pot permite.....spuneti`mi si mie unde gasesc....sau macar un numar d

tel...

 

 

mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

ajutati`ma plsssssssssss

 

caut in disperare d o groaza de timp o carena fata si un releu de incarcare

ptr vaca mea din 92.....chiar nu se gasesc piese second hand?!?! noi nu mi

le pot permite.....spuneti`mi si mie unde gasesc....sau macar un numar d

tel...

mersi mult!

 

 

cine are piese sh... le conserva probabil. carena de fata e un pic peste 5 milioane noua... releul, nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Clau C, tin sa te anunt ca cei doua mii de iepuroi ii pot folosi si ca avans............ha ha ha asta nu stiai vezi ! In ceea ce priveste intrebarea mea .................ma refeream la faptul ca baietii din Medias au la vanzare un model din '98 mai ieftin decat un model din '97 intradevar cel din '98 cu ceva km mai multi dar sti bine ca nu este f relevant ceea ce arata ceasul ci felul in care func. asa ca ai fost srcastic degeaba si vei vedea atunci cand o sa am motorasul meu ca va fi mai bun ca al tau, .......na........shc . Apropos stiu ca aici in anii '97-'98 au suferit schimbari semnificative nu numai cele doua discuri de frana pe fata ci si mai multa electronica si unde este multa electronica sunt si multe sensibilitati ! Multa bafta la toata lumea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste intrebarea mea .................ma refeream la faptul ca baietii din Medias au la vanzare un model din '98 mai ieftin decat un model din '97 intradevar cel din '98 cu ceva km mai multi dar sti bine ca nu este f relevant ceea ce arata ceasul ci felul in care func.

sal. cine is baietii din medias care au transalp 97-98 in jur de 2000 de euro? ca si io is interesat. foarte curios sunt?

:bigstar:

 

--- Mesaj completat în 11 Oct 2007 21:10 -------------

Apropos stiu ca aici in anii '97-'98 au suferit schimbari semnificative nu numai cele doua discuri de frana pe fata ci si mai multa electronica si unde este multa electronica sunt si multe sensibilitati ! Multa bafta la toata lumea !

modificarile semnificative au fost in anul 1989 si de atunci el nu s-a schimbat prea mult.daca te referi strict la modelele PD06 si PD10 fabricate pana in 2000. un face lift in 1994 si cateva "maruntisuri" la motor si la electronica. intradevar dupa 97 se produc cateva schimbari dar in afara de faptul ca primeste un disc de frana in plus pe fata cea mai semnificativa schimabare este mutare productiei in Europa, mai exact in Italia. se spune ca de aici au aparut cateva probleme cu calitatea finisajului.

dupa parerea mea ( inca de neavizat) cea mai reusita serie este cea cuprinsa intre anii 94-96 fabricata inca in Japonia.

mai multe detali aici: http://www.ta-deti.de/ta/mods.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca anul fabricatiei conteaza doar pe jumatate

Foarte important este cati proprietari a avut (asta se poate afla), si cum a fost intretinuta, ma refer la schimburile de fluide si la stilul de pilotaj

Si mai conteaza si de cate ori si cat de tare a fost trantita de asfalt sau de copaci :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Tinand cont ca tot vreau sa-mi iau motor, si cea mai viabila varianta ar fi transalp din 92-97. Asta dicteaza bugetul. :bigstar: Am observat ca sunt 2 modele, la care difera carenajul fata. Unul e cu far mai dreptunghiular drept, si unul e cu un far un pic mai rotunjit, asemanator cu cel de dominator. Pana cand s-a produs primul model, si pana cand s-a produs celalalt. Ca dupa aia am inteles ca urmatoarea modificare este in 1997 cand apare dublul disc pe fata.

 

Va multumesc

 

Si daca stiti cumva oferte de transalp, in jur la 2000 euro astept PM. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru diferente si istoria transalp citeste 2 posturi mai sus, adica cel cu numarul 421 si vei gasi un link foarte interesant :bigstar: :bigstar: . Hint: chiar jos in postul lui Gote. Acolo afli tot ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru diferente si istoria transalp citeste 2 posturi mai sus, adica cel cu numarul 421 si vei gasi un link foarte interesant :D :bigstar: . Hint: chiar jos in postul lui Gote. Acolo afli tot ce vrei.

Mersi mult.

 

Nu am fost atent, am tot citit de la pagina 1 pana la 15 si apoi am zis sa intreb ca e mai simplu. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile am intratat si eu in randul posesorilor de Transalp. Imi vine greu sa ma despart de Dominator care m-a purtat aproape peste tot. Motorul este aproape nou si merge impecabil. Primul proprietar a inscris-o in 2006 si eu sunt al doliea. Dupa ce il inscriu si ies cu el o sa va spun pareri si impresii eventual comparatii cu Dominatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...