Sari la conținut

Postări Recomandate

poate omu face burn out din pasiune :D ;dar mai bine incalzesti drumu (heat) decit sa palesti drumu (hit) in vreo cazatura ;)

Draga Nick69, la intrebarea asta nu pot decit sa-ti raspund ca si Cocosila (din Morometii); in alta ordine de idei este vb. de o expresie care nu inseamna sa incalzesti asfaltu la propriu ci sa-l incingi ( si nu neaparat cu burnout ci cu multi km).Dar vb. aia, ''hai sa vorbim si noi ca ne plictisim''; mai bine zi unde spal lantu ca eu m-am plictisit frecind la el (da spalat ca lumea nu intinsa mizeria pe el); si-a adus careva vreo jucarie de spalat?

Editat de belea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

He he ... incep sa descopar slabiciunile unui transalp ... nu ii mai functioneaza indicatorul de viteza.

Cablul nu e rupt ... pot presupune ca undeva in mecanismele (sau la roata sau la bord) de transfer al miscarii de rotatie de la roata la ceasul de bord s-a distrus unul dintre "plastice". V-ati intalnit vre-unul concret cu problema asta? ... in weekend as prefera sa sar peste faza de desfacut ambele capete ale cablului de kilometraj si investigat unde a crapat ceva ... ma cam tine timpul fi frigul.

;)

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

He he ... incep sa descopar slabiciunile unui transalp ... nu ii mai functioneaza indicatorul de viteza.

Cablul nu e rupt ... pot presupune ca undeva in mecanismele (sau la roata sau la bord) de transfer al miscarii de rotatie de la roata la ceasul de bord s-a distrus unul dintre "plastice". V-ati intalnit vre-unul concret cu problema asta? ... in weekend as prefera sa sar peste faza de desfacut ambele capete ale cablului de kilometraj si investigat unde a crapat ceva ... ma cam tine timpul fi frigul.

:D

Paul

 

melcul trebuie sa fie. ultimul mi-a rezistat fix 350 km ;) . am decis sa schimb si cablul. se pare ca melcul cedeaza pentru ca se gripeaza cablul. asa mi-a zis mecanicul care mi-a schimbat ultimul melc. dar pentru ca e cam scumput si cheltuielile mele sunt cam mari, cred ca o sa mai stau o luna cu el asa. mi-a venit cablul, da n-am melc. cablul e cam 40 de lei la louis, melcul cam 80 la honda bikes ("cam", pentru ca e in functie de cursul la euro). S-ar putea sa il comand cand imi recuperez banii de la asigurator (o am lovita si lipita cu scotch)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine zi unde spal lantu ca eu m-am plictisit frecind la el (da spalat ca lumea nu intinsa mizeria pe el); si-a adus careva vreo jucarie de spalat?

 

 

daca ai sigurantza la lantz:

scotzi lantul iei cam un litru de motorina, un lighean sau o oala si dai lantzul in doua, tzinand lantul cu doua degete de locul unde pliat in 2 torni motorina. Aceasta va curge peste toate zalele pana se scurge in lighean(torni cam 0.5 litri de motorina) si repeti procesul cu motorina murdara din lighean de 2-3 ori. Torni motorina proaspata pe lantz si ar trebui sa curga curata :D Metoda asta iti curatza foarte bine lantzul si nu iti fute. o-ringurile...daca bagi perie ai toate sansele sa belesti vreun o-ring din prea mult zel ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

 

Pot sa spun cu mandrie si ENORMA fericire ca sunt proaspat posesor de TA ! :blbl: :D :eek:

 

Totul e bine si frumos, am schimbat toate consumabilele, uleiurile, am aditivat uleiul si combustibilul, etc etc dar am ajuns la un impas, si va cer ajutorul...

 

La cricul lateral sunt 3 fire ce se conecteaza cu acesta...

1. verde

2. alb cu verde

3. galben cu negru

 

Ele indica pozitia coborata sau ridicata a cricului printr-un beculet de culoare galbena cu inscriptia "S" ( stationare ) prezent pe bordul motocicletei. Nu e mare stintza; ca le pot lega pe toate la olalta si plec la drum fara probleme, dar este enervant... ma "seaca" ca nu este totul in perfecta stare de functionare :lol:

 

Am scos cele 2 mufe ce se fixau de la fire in suportul cricului , una e:

a ) culoare rosie

b ) culoare galbena

Deci, doua fire se conecteaza la o mufa, si ramane unul singur la alta mufa.

 

Nu mai stiu care unde venea in suport, care era la stanga si care era la dr....

 

Puteti sa trageti repede cu ochiul la motocicleta voastra si sa imi dati o mana de ajutor? in catalogul Heynes nu am gasit nimic care sa ma ajute...

 

asa-i ca pare un test grila? :lol: nu ma supar daca il rezolvati ca pe un test grila :D

 

 

va multumesc mult! ;)

 

Numai bine !

 

Eduard

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor !

 

Pot sa spun cu mandrie si ENORMA fericire ca sunt proaspat posesor de TA ! :blbl: :D :eek:

 

Totul e bine si frumos, am schimbat toate consumabilele, uleiurile, am aditivat uleiul si combustibilul, etc etc dar am ajuns la un impas, si va cer ajutorul...

 

La cricul lateral sunt 3 fire ce se conecteaza cu acesta...

1. verde

2. alb cu verde

3. galben cu negru

 

Ele indica pozitia coborata sau ridicata a cricului printr-un beculet de culoare galbena cu inscriptia "S" ( stationare ) prezent pe bordul motocicletei. Nu e mare stintza; ca le pot lega pe toate la olalta si plec la drum fara probleme, dar este enervant... ma "seaca" ca nu este totul in perfecta stare de functionare :lol:

 

Am scos cele 2 mufe ce se fixau de la fire in suportul cricului , una e:

a ) culoare rosie

b ) culoare galbena

Deci, doua fire se conecteaza la o mufa, si ramane unul singur la alta mufa.

 

Nu mai stiu care unde venea in suport, care era la stanga si care era la dr....

 

Puteti sa trageti repede cu ochiul la motocicleta voastra si sa imi dati o mana de ajutor? in catalogul Heynes nu am gasit nimic care sa ma ajute...

 

asa-i ca pare un test grila? :lol: nu ma supar daca il rezolvati ca pe un test grila :D

va multumesc mult! ;)

 

Numai bine !

 

Eduard

S-ar putea ca urmatorul tau topic sa fie "de ce nu porneste motoru".Treci peste intrerupatorul ala de la cric daca nu vrei sa ai probleme mai tarziu.Poti sa lipesti un sticker cu RIDICA CRICUL langa cheie daca eshti uituc

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"S" vine de la Side Stand nu de la stationare pe romaneste. :D

Uite acum m-am uitat la motocicleta (a mea e '91) si nu are nici un fel de mufa la cric, firele (care sunt izolate toate la un loc si nu vad cate sunt) intra direct in comutatorul de pozitie al cricului.

Oricum, ala pe langa beculetul galben iti si opreste motorul daca vrei sa bagi in viteza cand cricul este jos, sau daca esti in viteza si lasi cricul jos. (asa face la mine)

Nu pot urmari unde duce firul pentru ca se duce undeva sub sa si chiar nu pot demonta ca ploua cu galeata.

Daca ai doua mufe nu inteleg de ce nu o pui pe fiecare in cea mama corespunzatoare, de obicei o mufa nu prea se potriveste in cealalta... Si chiar daca le pui invers, (cu toate ca ma indoiesc ca ar intra) cel mai rau lucru care sa se intample ar fi sa nu porneasca motocicleta, si daca-i asa le pui invers. Ai 2 mufe, 2 posibilitati. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca urmatorul tau topic sa fie "de ce nu porneste motoru".Treci peste intrerupatorul ala de la cric daca nu vrei sa ai probleme mai tarziu.Poti sa lipesti un sticker cu RIDICA CRICUL langa cheie daca eshti uituc

;)

 

:D fi serios, de la asa ceva nu are cum sa nu porneasca mai tarziu motocicleta.. e o conectare de la un led.. atata tot. Si nu imi place oricat de neimportant ar fi sa il las aiurea acolo. Daca il pot repara, de ce sa nu il repar?!

 

@ Belbody, sunt 2 mufe si 3 fire, toate sunt scoase din aranjamentul initial...cele 2 firele au fost taiate din cele 2 mufe, iar cele 2 mufe au fost scoase din suportul de la cric.

Daca nu stie nimeni cred ca ma apuc sa fac ecuatii de probabilitatea :eek: mai va aduceti aminte de la scoala? eu nu.. dar probabil o sa fac babeste :D

 

Am atasat o poza ca sa va dati seama mai usor despre ce este vorba :blbl:

post-21507-1193568397_thumb.jpg

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e asa, in nici un caz.

Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral.

Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea.

Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema :ok: , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e asa, in nici un caz.

Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral.

Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea.

Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema :pow: , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu.

 

Bineinteles ca nu este doar un beculet, si stiu ca imi opreste motorul cand il bag in viteza, dar vruiam sa stiu macar cum vin firele la voi sa incerc sa remediez problema. daca nu merge, macar am incercat. Oricum nu este nimic de stricat acolo, pt ca ele oricum sunt conectate toate la olalta si ar fi facut scurt pana acuma.

 

Daca nu aveti idee cum sunt legaturile nu este nimic, va multumesc ca macar ati incercat sa imi dati o mana d ajutor ;)

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerei pro-contra la un Transalp de 400cmc an 1994.

Am gasit unul (se pare import din Japa) arata excelent dar ce fac cu piese pentru motor daca apar probleme?

Merita luat, sau nu...

Eu zic ca nu. Piesele sunt o mare problema, din cate stiu reprezentanta nu poate aduce nimic pt modelele destinate pietei japoneze.

Ref la firele de la cric mi-am batut si eu capul cu ele, la mine se aprinde becul fain-frumos dar nu se opreste motorul daca bag in viteza fara sa ridic cricul. Aveam si ceva scheme dar nu i-am dat de cap si am renuntat in final - si mie mi-ar fi placut sa fie 100% ca de la mama lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu. Piesele sunt o mare problema, din cate stiu reprezentanta nu poate aduce nimic pt modelele destinate pietei japoneze.

Ref la firele de la cric mi-am batut si eu capul cu ele, la mine se aprinde becul fain-frumos dar nu se opreste motorul daca bag in viteza fara sa ridic cricul. Aveam si ceva scheme dar nu i-am dat de cap si am renuntat in final - si mie mi-ar fi placut sa fie 100% ca de la mama lui!

 

 

si eu am aceeasi problema.

 

dar asta e. n-am plecat niciodata cu el lasat, probabil si pentru ca vad becul :ok:

 

asa. da bujiile, de care buji sa-mi cumpar? sunt ca la masina? sau... trebuie tot comanda si alte chestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu e asa, in nici un caz.

Dijmarescu are dreptate, daca te joci cu firele alea s-ar putea sa nu-ti mai porneasca motocicleta, contactul ala de la cric nu are rolul numai de a-ti aprinde becul in bord ci si de a-ti taia aprinderea cand cricul este pus si cutia de viteze NU este pe Neutral.

Un fir este sigur masa, unul duce la becul din bord si unul duce la CDI si taie aprinderea.

Problema este ca cine le-a taiat nu le-a taiat degeaba, probabil nu pornea motocicleta deloc si le-a taiat si a rezolvat problema ;) , pentru ca: aprinderea se opreste cand firul care duce la CDI este pus la masa... de aici deducem ca probabil comutatorul este defect, mentine contact pemanent indiferent daca este apasat sau nu.

Ma refeream la faptul ca odata si odata intrerupatorul de la cric o sa se strice(umiditate etc)...Fac pariu ca la la el deja nu merge si cineva le-a pus pe direct.Lasa omu` sa aiba activitate daca nu intelege...eu am patzit-o si m-am invatzat minte sa deconectez cricul.Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza

Bafta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca odata si odata intrerupatorul de la cric o sa se strice(umiditate etc)...Fac pariu ca la la el deja nu merge si cineva le-a pus pe direct.Lasa omu` sa aiba activitate daca nu intelege...eu am patzit-o si m-am invatzat minte sa deconectez cricul.Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza

Bafta ;)

 

Am facut combinar de 3 elemente luate cate 2 :) si... si? si AM REZOLVAT PROBLEMA !

Nu a fost nimic complicat, a trebuit doar sa fac vreo 3 incercari pana am dat de combinatia reusita

 

Oricum va multumesc ca ati incercat sa ma descurajati, asta ma motiveaza si mai tare si am rezultate mai pozitive :pow:

 

Numai bine! :ok:

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati cu BMW au patit-o,d`aia majoritatea le deconecteaza

BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite

nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite

nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral

Se pare ca TA-ul meu a fost atunci un caz izolat...sau poate din cauza abuzului excesiv ;) Nu intzelege gresit,fiecare-si intretine scula dupa necesitati...Eu unu` le simplific cat mai mult ,chestie personala deh,functional nu perfect

Bafta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW si Transalp sunt 2 chestii diferite

nu zic ca una e mai buna decat alta, dar la Transalp nu prea se strica intrerupatorul de la cricul lateral

Pot sa confirm, a mea e din '91 si implineste zilele astea 75000Km, si intrerupatorul de la cric tot merge. Merg toate cele, numai comutatorul de la maneta de ambreiaj e anulat, da' nu mi-am batut capul sa vad ce si cum. In rest toate cacatelele "fuctioneste" pe baba mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

melcul trebuie sa fie. ultimul mi-a rezistat fix 350 km :ok: . am decis sa schimb si cablul. se pare ca melcul cedeaza pentru ca se gripeaza cablul. asa mi-a zis mecanicul care mi-a schimbat ultimul melc. dar pentru ca e cam scumput si cheltuielile mele sunt cam mari, cred ca o sa mai stau o luna cu el asa. mi-a venit cablul, da n-am melc. cablul e cam 40 de lei la louis, melcul cam 80 la honda bikes ("cam", pentru ca e in functie de cursul la euro). S-ar putea sa il comand cand imi recuperez banii de la asigurator (o am lovita si lipita cu scotch)

 

Salut,

 

Melcul, melcul ... e in sistemul de la roata sau undeva in bord? ... in general se sparge sau pur si simplu are nehste dintzi prea uzati... sa stiu ce caut! .. eu asa mi-l inchipui ... plastic ca un surub fara sfarsit cu dintzi.

Daca cablul de kilometraj ar fi gripat probabil ar trebui sa se rezolve cu un uns ma gandesc ... desi sa se gripeze dupa 10 mii km mi se pare nepotrivit.

A! ... in Timisoara de pe unde va luati piese pentru TRANSALP?

 

Vedem, timp sa fie!

Merci,

Paul

;)

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...