Sari la conținut

Postări Recomandate

cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!!

 

sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec... de unde pot descarca ceva documentatie honda, un manual ceva, cred ca e vorba doar de o traducere eronata a unui termen tehnic. dupa cum spunea cineva mai sus exista trei circuite ale benzinei in carburator si toate se fac prin fenomenul denumit jiglaj. volumul de aer pentru circuitulde relanti se ajusteaza din surubul indicat mai sus, un surub cu varf conic, pa care intra un arculet,o saiba si un oring. volumul de benzina pulverizat in camera de ardere pe timpul functionarii in regim relanti se dozeaza din jiglerul de relenti(ala lunguietz cu gaurele pe tzevusca) operatiunea asta se face prin inlocuirea jiglerului cu unul de dimensiuni mai mari sau mai mici dupa caz.

in timpul funtcionarii motorului in regim de sarcina volumul de aer se poate ajusta prin inlocuirea filtrului de aer cu unul de densitate diferita(KNN,BMC etc) iar volumul de benzina din acul dozator ce se afla la capatul shubarului si de obicei are mai multe pozitii in care poate fi momtat.

Sa nu va suparati pe mine ca ma bag, dar, lovindu-ma de o problema ce se apropie de discutia voastra vreau sa atasez un folder din care rezulta clar ca , cu ajutorul acestui ,, surub de aer" se poate regla ,,amestecul" si nu numai debitul amestecului.

power screw.rtf

Editat de liu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ar05nha

Salut,

 

Am o Honda Transalp XL600 din 1997.

 

Poate sa imi dea cineva desenul tehnic pentru crash bars (bari protectie)?

 

A zis un prieten ca mi le face el daca ii dau specificatiile tehnice.

 

Mersi anticipat.

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc?

Multumesc

Salut iar, am revenit azi din Dobrogea si ta-ul meu s-a comportat foarte bine. Am evitat autostrada si radarele, am fost pe DN3 (fostul drum pana la mare). Am scos 170/h cu el pe o panta usoara. Mi se pare ca accelereaza foarte usor pana la 160 pe drum drept chiar si cand bate vantul din fata/lateral dar la 160 deja maneta e la maxim si pana la 170 ajunge mai greu. La carburator nu am umblat deloc de cand am luat-o, am doar 800km pe ea pana acum. Am alternat 50-60 in localitati cu pana la 160 in afara localitatilor si am facut 287km in 4 ore cu tot cu cateva pauze mici deci o medie de 71.75 km/h Am realimentat si la dus si la intors la Țandarei. Am masurat consumul dupa 196km facuti cu 10.87 L, 5.55% consum. Am avut doar top case. Presiune 2.5 bar in ambele cauciucuri, 0 probleme chiar daca e mai mare decat scrie in manual. Bujiile sunt noi, benzina folosita este 95, ulei nu a papat deloc, parbrizul este Givi, de 44 cm inaltime cred dar nu m-a protejat de insecte suficient, eu am doar 66kg si 1.73m

Chiar daca nu am scos 180 cum zic alti mi se pare ca este o viteza prea mare pentru TA de 583cc si este prea turat la viteza aia.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e maricel pentru ce poate motorul, in regim normal (80-120 km/h). Un Varadero de 1000 la acelasi regim nu consuma nici cu un litru mai mult, dar trage de rupe in depasiri. Ideea era ca in plimbarea de ieri, pilot+pasagera+topcase (=love) nu m a prea satisfacut cum trage. Dar ne consolam cu restul calitatilor Transalpului.

Eu daca vreau sa traga bine intre 80 si 120 stau in a 4-a pentru depasiri etc evident cresc rotatiile fata de a 5-a la aceeasi viteza.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta insemnand peste 6000 turatii?

o duc peste 6000 daca e nevoie la 160-170 se duce lejer peste 7000 si din cate stiu intra pe rosu la 8700. Pentru un motor pe care am dat 1300e sunt mai mult decat multumit nu e ca si cum o sa merg cu fiecare ocazie cu 160. :cheers:

viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica,

 

eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic ,

 

prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:)

din cate stiu eu modelul din 89 si 90 aveau 41kw si 55cp, modelele 600 din ceilalti ani aveau 37kw si 50cp

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam multi laudarosi pe aici...

TA 400, nu vrea sa depaseasca nici in ruptul capului 140 km/h, indiferent cat tragi de acceleratie. Fostul proprietar spunea ca a atins 170, dar la mine, in 6 ani de zile, nici dupa curatare + sincronizare carb, pus ambreiaj nou, schimbat bujii, niciodata nu a depasit 140.

Sa fim seriosi, 23 kw pusi pe un cazan de 180 kg nu pot sa te duca prea repede.

Dar e TA, merg cu 100 in afara, si e indeajuns. E un tractoras care te duce lent, dar sigur, unde vrei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a mai fost poza pe topicul asta, dar sa ma laud si eu:

 

Imag024.jpg

 

A mea prindea lejer viteza asta, cu sau pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita :), aka 170kmh

I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta.

Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600?

Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik.

Cam la cati km sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita :), aka 170kmh

I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta.

Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600?

Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik.

Cam la cati km sa ma astept

 

cand se opreste mobra te uiti pe bord si vei sti, pe rezerva trebuia sa treci doar cand dadea semne motorul era mult mai precis asa, acuma doar in pompa vei mai afla cat a consumat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64

/index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/

sa nu te descurajeze pretul mic

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc!

eu am reusit si nu cu turometrul pe rosu ci echipat precum in poza

 

 

 

http://www.anvelopemoto.eu/ sau o excursie Arad - Debrecin, montajul si echilibrarea sunt superprofi http://www.r17.hu/

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info! Dupa cate am lecturat m-am lamurit. Chiar daca pretul pare de dumping sa iau o pereche cat de curand, numai sa ajung acasa. Cei care si-au comandat de pe saitul nikmoto in cate zile au primit marfa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e o intrebare? :)

 

Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine

Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/

am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus)

destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus)

destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter

daca gasesti pe cineva sa le faca am eu formatul lor cdr , mie mi-au iesit precum in poze

 

 

 

carena cu gaura de robinet este originalul iar ailalta este facuta

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria de cand e ? Vezi mufa aia groasa de pe langa baterie ungeo cu wd40 (la mn papucii aia oxideaza si cred ca si la tine). daca nu merge incearca alta baterie daca nici asa trebuie mers din aproape in aproape sa ii dai de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai multe probleme pe partea electrica sunt cauzate de contacte oxidate

Se merita sa iei un spray de contacte elctrice, e vreo 35 de lei. Bagi spray de contacte peste tot. Deconectezi toate mufele si bagi spray in contactele de la cdi, de la releu de incarcare, de la releu de pornire, de la sigurante, in toate mufele care se pot deconecta, pe mufele de la releul de la semnalizare, in butonul de semnalizare (eu am cumparat TA-ul meu fara semnalizare si am rezolvat doar asa),

Spor

 

 

Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat.

 

Salut, si mie mi-a facut la fel TA-ul de doua ori dupa ce am cumparat-o. Becurile aprinse firav, nu pornea. pe moment am rezolvat-o dupa ce am scos mufa de la releul de pornire si am bagat-o la loc. Baga spray de contacte nu wd-40 in contactele de la releul de pornire este acolo langa baterie si siguranta principala. Daca nu te pricepi pune pe cineva sa demonteze carene saua si sa bage spray de contacte peste tot cum am scris mai sus. Eu nu am mai avut problema descrisa de tine dupa ce am curatat contactele. Daca face contact imperfect releul de pornire se poate topi mufa etc. Spor la treaba.

 

P.S. Problema cu baraitul s-ar putea sa fie din cauza ca bateria este terminata sau ai incercat prea mult timp sa o pornesti fara succes, fara sa o lasi sa-si revina. Rezolva problema electrica pune bateria la incarcat si vezi daca mai face figuri.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din câte ştiu sunt identice codiţele, n-am habar de modificări aduse părţii din spate. între PD06 - PD10 .

 

Iar la treaba cu pornitul : bornele bateriei sau a releului de pornire. Bateria pare a fi bună cu o singură excepţie : ai zis că becurile 'pornesc' greu. Întră pe forumul Transalp.ro şi lanseaza o rugăminte faţă de colegii Transalpişti din Bucureşti spre a te ajuta în remedierea problemei. Este o 'defecţiune' minoră, în cel mai bun caz se rezolvă cu o şurubelniţa, în cel mai rău caz cu încărcarea ( sau schimbarea ) acumulatorului.

Succes!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit o metoda de inaltat ghidonul chiar mai ieftina de atat.

 

Am cumparat de la magazinul de scutere: brida fixareghidon inferioara - 12 lei bucata

http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon&p=brida-fixare-ghidon-inferioara--8200pWE-RANG-18-18

 

Piesele arata asa:post-15231-0-14074200-1368467976_thumb.jpg post-15231-0-96719900-1368468027_thumb.jpg

 

Se strica filetul cu un burghiu de 9mm - eventual se mai ovalizeaza gaurile in functie de tipul motocicletei:post-15231-0-43101800-1368468146_thumb.jpg

 

Apoi se instaleaza folosind 4 susruburi de 8mm mai lungi (cred ca de 70mm lungime):

post-15231-0-46936100-1368468263_thumb.jpg post-15231-0-10011600-1368468314_thumb.jpg

 

Cu aceste bride se inalta ghidonul cam cu 34mm:post-15231-0-16156900-1368468382_thumb.jpg

 

Ele au fost montate pe un TA din 95.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 34 mm inaltati cred ca nu ajunge furtunul de frana. Eu l am inaltat cu vreo 2 cm (am facut rost de prinderile superioare ale ghidonului) si e ok acuma.

 

Beculetele de semnalizare sunt pe 21 w?

 

post-670-0-14691200-1368542436_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...