ivanp Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 update: m-a sunat Darian sa vin sa iau saua, nici doua zile n-a durat, probabil citeste si el topicul ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 probabil citeste si el topicul ... stima, paul sau nu are de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos. Multumesc anticipat. Asa arata acum saua facuta de Darian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Arata bine. Price. Sa ne tii la curent cum se prezinta la intemperii si in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Asa arata saua facuta de Darian pentru Transalp-ul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Asa arata saua facuta de Darian pentru Transalp-ul meu: Foarte frumos, spune-mi te rog, crash barul acela e cel de aici http://www.heavyduties.ro/honda/ta600/transalp600.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Foarte frumos, spune-mi te rog, crash barul acela e cel de aici http://www.heavyduties.ro/honda/ta600/transalp600.html ? Da, de la ei l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Da, de la ei l-am luat. Le-am trimis si eu un mail in weekend, o sa se onoreze comanda dar mai am de asteptat o luna pentru crash bar. Mi se pare ca au niste preturi foarte ok pentru crash bar si suporti de side cases. Editat Octombrie 14, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Am de vanzare un parbriz standard de PD10, cu sigla Dakar pe el - 50 lei + transport. Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/703374-vand-parbriz-standard-transalp-pd10/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Cateva poze de la o tura prin padure, am testat inaltatoarele de 3 cm si noroiul plin de "fericirea" oilor. Bine ca n-am făcut cunostina cu el. Enjoy!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Am ramas placut surprins de prestatia Trasnsalpului de 650cm3 si daca pui in balanta plusurile si minusurile consider ca este o motocicleta super faina si cu nimic mai prejos decat "africana"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 super incantat de distantiere, sa ii pun bascula de AT si produro-ul si mobra ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! Editat Octombrie 20, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Ai stricat parchetu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! mai...mistoul de la iesirea pe valea cernei m-o afectat. Asa ca am zis sa am ceva de afrikana pe mobra ca sa nu se mai ia de martoaga mea. Imi place afrikana, daca am noroc la loto imi cumpar un rd04 tipla. Fata de afrikana simt lipsa celor 150cc si cursa suspensiilor, si desigur autonomia. Acuma nu vreau sa fac comparatie, pt mine TA e ideal, ca ma plimb singur si fara bagaje multe. AT e caraus de cursa lunga pt 2 in sa cu multe bagaje. Modificarile le fac pt a usura mobra, desi ,am cantarit, evacuarea orig. are 4,7kg fata de 6kg cat citisem.Produro parca 3,5kg. Sper sa imi dea un plus de cai putere. Momentan am filtru sport homemade, cu burete.poate un K&N la anu. Bascula de AT are reglajele la roata ideale, urasc suruburile si piulitele, arata mai bine, fiind de aluminiu cred ca e mai usoara . O sa cantaresc cu cat. Am vrut furca de afrikana dar nu-s parale, si furca ce o am e nou nouta in maruntaie si isi face treaba. Cat despre scut...musai unu de aluminiu ca asta orig. E urat cu spume. Transalpul castiga detasat la capitolul piese de schimb. Garla si cheap. Plus ca se poate modifica usor sm, relativ ieftin. E un tip pe adv ce a modificat Ta din 90 si sufla in ceafa celor de la Ktm in competitiile de rally raid. Si a schimbat doar suspensiile si fata spate, bascula de At si carenajul. Scoate tipul maximul din 600cc. Parca si francezul de la rallyraid camp a arata ce poate un transalp obosit daramite unul intretinut cu ceva add-ons Editat Octombrie 20, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu pt ghidon de 22 mm grosime. 0740 199 234 Dani pret 80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Ai stricat parchetu.... O fi frumos XL650, dar tot 600 rămâne baza, "Transalp adevărat" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 O fi frumos XL650, dar tot 600 rămâne baza, "Transalp adevărat" ! De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Nu are fata aia de pokemon!! iar mie personal nu imi plac nici primele modele cu fata de "aspirator practic"..daca nu stiti cei acela un" aspirator practic" intrebatii pe cei mai in varsta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Plastice serioase în primul rând. Pe urmă mi s-a părut tot timpul mai bine raportat consumul vs putere la el, faţă de suratele mai mari. ( deşi dacă vorbim de 700, acela pe şosea este ţeapăn, nu se compară cu 600/650 ). Se lucrează mult mai uşor la el, pe când la 650 dacă ai nevoie de acces prin partea frontală trebuie să dai toate carenele jos ( care defapt alcătuiesc o singură carenă mare, frontala + laterale ). Îmi place şi poziţionarea trusei de scule, mult mai accesibilă faţă de spaţiul de sub şa. Şi-apăi este şi pare mai mică în dimensiunile părţii frontale, numai bună de-un enduro-touring . Pentru asta fost făcută, deci se presupune că ajungi şi în spaţii unde dimensiunea contează, dar ai să o şi trânteşti şi ... stai pe urmă să cauţi bucăţi de carene prin noroi ? Ce nu mia plăcut la XL600 a fost ghidonul poziţionat foarte jos. Şi pentru că e Transalp de la mă-sa ! ( nu ştiu dacă are logică ce-am scris mai sus, îmi cad ochii în gură ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Am inteles, mersi! Uitasem de ce am cautat Transalp din 99, ultimul an de productie pentru 600. Si am avut aspirator rusesc Raketa (Paketa sau cum se scria), bazaia ca un stup de albine dar de tras tragea p..a ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Nu are fata aia de pokemon!! iar mie personal nu imi plac nici primele modele cu fata de "aspirator practic"..daca nu stiti cei acela un" aspirator practic" intrebatii pe cei mai in varsta!! Era o treaba daca ii puneau 2 faruri rotunde. Cercul nu se demodeaza Totusi e catchy fata asta de respirator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Arata bine si cu unul singur ca cel dintre anii 94-99 dar la 650 prea l-au stilizat....utati-va la ultima foto postata de "zyonbv" unde se vede clar diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Clar! Imi place la nebunie cum arata Africana (si Super Tenere de altfel) cu doua faruri rotunde! Ochioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 XL650 seamănă ( tot botul ) cu mai vechiul Pegaso Cube.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.