Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, aveti idee daca e cineva care lucreaza in kevlar / carbon sau cum

naiba se numeste tesatura aia negru cu galben. La ultima iesire, cu peripetii, am pierdut unul din capacele buzunarelor de la scut.

Multumesc

 

Asta e luat din Timisoara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vreo explicatie de ce Transalpul consuma mai mult ulei 15w50 Motul 5100 fata de acelasi ulei dar 10w40. Ma gandeam ca trebuie sa fie invers.

Poate ti-a crescut uzura la motor de la un schimb la altul. Aici ma refer in primul rand la jocul supapelor. aia e principala cauza de scoate fum si consuma ulei. altele sunt prelingeri pe la o-ring capac ambreiaj, garnitura senzor ulei sau garnitura chiuloasa. da astea le vezi cu ochiul liber.

 

o alta cauza e stilul de mers. cu cat tragi mai tare de gaz consuma mai mult. s-ar putea sa mergi mai tare pe 15W50 :)

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la consumul de ulei. Ta are o veche hiba, se coc simeringurile de supape si incepe sa consume ulei. Dar acum nu e musai sa fie asta...verifica peste tot sa nu ai vreo scurgere. Dupa care i ai compresia...daca nici asta nu e si nici scurgeri atunci sigur simeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, cam vreau. De cat cash e vorba?

Conceptul " daca ai dorinta si putinta se poate APROAPE orice " il stiam, rugamintea mea era adresata celor mai priceputi si instruiti de pe forum, daca ma pot ajuta cu ceva info mai detaliate, adica cam ce model de bascula de africana se potriveste, daca trebuie alte modificari facute sau nu, daca trebuie schimbata si roata, etrierul si suportul sau alte fieratanii pe acolo.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ceva vreme scriam pe forum ce si cum am facut.

Iti trebuie asa:

Bascula de rd03 sau 04, la 07 trebuie alezata o bucsa si prinderea amortizorului e cu schepsis. In concluzie bascula e cea mai mica problema

Suport etrier de rd03 ca sa pastrezi roata de transalp, altfel trebe roata de AT

Furtun de frana si lant nou pe lungime de AT

Distantiere pt axul rotii, bascula e mai ingusta

Vezi ca asilindean si moi am postat pe transalp.ro ce si cum

La costuri...eu am ajuns pe la 150-200e, asta din amintiri ca oricum nu am contorizat nici atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi...(daca umbli si la furca fata si te joci cu fogbones plus amortizoare) ii cresti garda la sol. Unii spun si ca se imbunatateste distributia greutatii cu pasager and co(axul rotii vine exact sub fundul pasagerului) dar nu stiu ce sa zic.

Mod-ul acesta se face mai mult pt amatorii de modificari, offroad addicts si pt cei cu frana pe tambur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://caranda.shopmania.biz/

 

Eu sunt la al doilea sezon cu cea mai ieftina de aici si merge brici. Nu te complica sa iei ceva mai scump. Din cate imi aduc aminte am platit 137 lei.

 

Parca asta este: http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-11ah-yucell-ytz12s-3919118

 

La banii astia daca tine pana se trermina acest sezon, este perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista si baterii Bosch. Nu alea silver, cele normale. Am gasit anul trecut la 140 lei pt TA, intre timp mi-am dotat si vreo 2 masini tot cu Bosch-uri din alea (preturi de Caranda), iar omul care mi le vinde, care mi-e si prieten, spune ca el pe masina are de 5 ani modelul asta si inca nu da semne de oboseala. Iar la o masina 2.0 diesel, sa tina o baterie 5 ani e ceva.

Poti intreba de ele pe la magazinasele de piese auto, eu de acolo le-am luat.

 

P.S. Inainte de acest Bosch am avut Varta pe motor. A tinut 6 ani. Dar aia e si scumpa in draci.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un T.A. din '95 se poate pune furca fata complecta (telescoape,roata,etrier,jug,ghidon.,.etc) de pe un XL600 din '86 monocilindru??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

ma bate gandul sa iau (si) un Transalp

ma intereseaza ceva pana in 1998

am vazut ca inainte de 90 frana spate e pe tambur ; se poate adapta etrier si disc?

ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc)

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...