woodpecker Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salut. Are cineva sau imi poate recomanda unde pot gasi un jug inferior pentru un PD10 '98 ? (de PD06 am gasit dar 'nu potriveste') Original mi se pare foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 http://www.transalp.ro/forum/dezmembrez-transalp-1998-t2330.html Dezmembra cineva un pd 10, vezi daca mai are jugul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) Mai exista si baterii Bosch. Nu alea silver, cele normale. Am gasit anul trecut la 140 lei pt TA, intre timp mi-am dotat si vreo 2 masini tot cu Bosch-uri din alea (preturi de Caranda), iar omul care mi le vinde, care mi-e si prieten, spune ca el pe masina are de 5 ani modelul asta si inca nu da semne de oboseala. Iar la o masina 2.0 diesel, sa tina o baterie 5 ani e ceva. Poti intreba de ele pe la magazinasele de piese auto, eu de acolo le-am luat. P.S. Inainte de acest Bosch am avut Varta pe motor. A tinut 6 ani. Dar aia e si scumpa in draci. Editat Iulie 4, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Băieti!!! Chiar nu va intereseaza cutii laterale si suporti la oferta ?? 150e. Ta din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Pe un T.A. din '95 se poate pune furca fata complecta (telescoape,roata,etrier,jug,ghidon.,.etc) de pe un XL600 din '86 monocilindru?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Din ce am gasit eu pe net raspunsul e DA numai ca sa verifici arcurile si poate sa le schimbi cu unele pt greutatea mai mare a mo rei si a riderului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 salutare ma bate gandul sa iau (si) un Transalp ma intereseaza ceva pana in 1998 am vazut ca inainte de 90 frana spate e pe tambur ; se poate adapta etrier si disc? ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 cumpar filtru aer honda transalp 600,an 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 cumpar filtru aer honda transalp 600,an 1994 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=3248_344_2928_283 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc) multumesc Spicuieste cu atentie de aici. New Microsoft Word Document.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Spicuieste cu atentie de aici. merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Ce parere aveti de melcul asta de kilometraj http://olx.ro/oferta/melc-vitezometru-kilometraj-honda-nx-650-dominator-xl-600-v-transalp-IDRRn9.html#3b5946da07 ? Potriveste si la PD 10? Ce am vazut prin magazine sunt cam la 120-130 de lei. La mine carcasa unde trebuie sa fie melcul e goala, mai trebuie sa am acolo ceva saibe sau alte chestii? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Mai trebuie sa fie doua saibe, sunt nr 18 aici https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=XL600V&Y=1999&L=HO-XL600VX&O=FRONT%20WHEEL&F=HO-XL600VX-SL&L2=HO-XL600VW-SL Melcul ar trebui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Va salut, sunt proaspat proprietar de Transalp XL700V din 2011 Am si eu 2 intrebari Din ce am vazut eu in manual langa becul Neutral (N) ar trebui sa fie becul de ABS, eu nu am Abs pe fata dar am pe spate si becul respectiv nu se aprinde deloc nici cand pun contactul nici in mers ceva idei ? Si ar mai fi in bord am Trip A Trip B si Trip cel cu trip ramane pe 0 tot timpul, celelate doua inregistreaza kilometrii, si sus la ceas am ceva cronometru ala cum fac sa il "pornesc" Va multumesc anticipat PS: Nu sariti prea tare pe mine ca nu prea le am cu motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) ABS ori ai, ori nu ai. Nu exista numai la o roata. Trip ala probabil o sa se contorizeze cand o sa fumezi ceva iarba... Glumesc... Daca nu ai manuale, cauta-le in format electronic si citeste-le. O sa-ti raspunda la multe intrebari. Exista manualul utilizatorului si manualul de service. Editat Iulie 16, 2014 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Daca dupa ce pui contactul si pornesti motorul ramane un bec rosu aprins, ala e de ABS. Se stinge cand incepe roata sa se invarta. Nu exista ABS numai pe o roata. Poti verifica daca e ai ABS si e vreo problema cu becul buclucas daca scoti seaua, in compartimentul de depozitare, usor spre stanga trebuie sa fie pompa de ABS (vezi poza atasata). De asemenea, trebuie sa ai senzori la roata fata si roata spate. Ceea ce pare a fi un senzor la roata spate e de fapt la modelele 700V (fara ABS) senzorul pentru vitezometru. Modele cu ABS au pe fata etrieri cu 3 pistonase, cele fara ABS cu 2. TRIP e cati km ti-au mai ramas dintr-un numar de km setati anterior. Nu am facut niciodata asta, dar din manual inteleg ca pt setarea km-trilor de contorizat inpoi, pui contactul, selectezi TRIP si tii apasat Reset (butonul de jos) pt mai mult de 2 secunde. Ar trebuii sa pulseze cifrele si din reset si butonul de sus selectezi valoarea care te intereseaza. Pt cronometru se apasa reset ca sa se afiseze cronometrul, apoi se apasa butonul de sus. Daca nu am fost suficient de clar ai aici: https://www.dropbox.com/s/gt03ojr6ysx4655/Transalp_manualo_del_uso.pdf manualul de utilizare in italiana. Spor MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Pe forumul dedicat modelului Transalp, transalp.ro, gasesti si manualul de service: File Name: 3450_ta-xl700v-service-manual-1.pdf http://www.transalp.ro/download.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Caut un dibaci(a nu se citi carpaci) in ale PD.06 in zona Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 mi-am luat si eu transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Mi-am dat transalp-ul si am ramas cu un releu de incarcare avut de rezerva, cumparat la oferta tot asa de la cineva si pedala de la schimbator. Mai multe detalii in link: /index.php?/topic/715124-vand-releu-incarcare-honda-transalp-650-si-pedala-shnimbator/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 @Zeno, buna alegere. Arunca niste poze cu el sa ne spalam ochiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 mi-am luat si eu transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Stie cineva ce poate avea mobra de scoate un zgomot ciudat de la motor partea dreapta cand virez maxim dreapta cu motorul pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Tin sa mentionez ca datorita lui raoulserban am luat vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Topicul asta accepta si texte mai lungi. Fa-i o descriere, pune poze cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.