cstelia Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Salut, aveti idee daca e cineva care lucreaza in kevlar / carbon sau cum naiba se numeste tesatura aia negru cu galben. La ultima iesire, cu peripetii, am pierdut unul din capacele buzunarelor de la scut. Multumesc Asta e luat din Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Da, din TM, de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Salut. Caut aceasta piesa pentru un Transalp 2001, sau Ma poate ajuta cineva ? Multumesc, GEZA 0744 21 46 79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=837In caz ca nu gasesti sh, ca-i bataie mare pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 E vreo explicatie de ce Transalpul consuma mai mult ulei 15w50 Motul 5100 fata de acelasi ulei dar 10w40. Ma gandeam ca trebuie sa fie invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) E vreo explicatie de ce Transalpul consuma mai mult ulei 15w50 Motul 5100 fata de acelasi ulei dar 10w40. Ma gandeam ca trebuie sa fie invers. Poate ti-a crescut uzura la motor de la un schimb la altul. Aici ma refer in primul rand la jocul supapelor. aia e principala cauza de scoate fum si consuma ulei. altele sunt prelingeri pe la o-ring capac ambreiaj, garnitura senzor ulei sau garnitura chiuloasa. da astea le vezi cu ochiul liber. o alta cauza e stilul de mers. cu cat tragi mai tare de gaz consuma mai mult. s-ar putea sa mergi mai tare pe 15W50 Editat Iulie 1, 2014 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Ziua buna, Mi-a trecut prin gand sa inlocuiesc bascula de TA PD10 cu una de aluminiu de africana. Aveti idee daca este posibil? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Referitor la consumul de ulei. Ta are o veche hiba, se coc simeringurile de supape si incepe sa consume ulei. Dar acum nu e musai sa fie asta...verifica peste tot sa nu ai vreo scurgere. Dupa care i ai compresia...daca nici asta nu e si nici scurgeri atunci sigur simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 @Motanu- totu e posibil, numai sa vrei si sa ai cash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Pai, cam vreau. De cat cash e vorba? Conceptul " daca ai dorinta si putinta se poate APROAPE orice " il stiam, rugamintea mea era adresata celor mai priceputi si instruiti de pe forum, daca ma pot ajuta cu ceva info mai detaliate, adica cam ce model de bascula de africana se potriveste, daca trebuie alte modificari facute sau nu, daca trebuie schimbata si roata, etrierul si suportul sau alte fieratanii pe acolo. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Acu ceva vreme scriam pe forum ce si cum am facut. Iti trebuie asa: Bascula de rd03 sau 04, la 07 trebuie alezata o bucsa si prinderea amortizorului e cu schepsis. In concluzie bascula e cea mai mica problema Suport etrier de rd03 ca sa pastrezi roata de transalp, altfel trebe roata de AT Furtun de frana si lant nou pe lungime de AT Distantiere pt axul rotii, bascula e mai ingusta Vezi ca asilindean si moi am postat pe transalp.ro ce si cum La costuri...eu am ajuns pe la 150-200e, asta din amintiri ca oricum nu am contorizat nici atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Multumesc Raoulserban. In afara de aspectul estetic care nu justifica investitia, ai idee care este aproximativ diferenta de greutate dintre cele doua bascule , fier vs aluminiu? Ar exista si alte avantaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=837 In caz ca nu gasesti sh, ca-i bataie mare pe ele. Mersi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Poi...(daca umbli si la furca fata si te joci cu fogbones plus amortizoare) ii cresti garda la sol. Unii spun si ca se imbunatateste distributia greutatii cu pasager and co(axul rotii vine exact sub fundul pasagerului) dar nu stiu ce sa zic. Mod-ul acesta se face mai mult pt amatorii de modificari, offroad addicts si pt cei cu frana pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 salut . se pare ca m-a lasat bateria . ce baterie mai ieftina imi recomandati si mie pentru TA650 . si cu intretinere si fara am observat ca tine tot cam 2 ani . ma insel eu ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Nu te inseli. Sunt baterii yuasa si restul. Iar restul orice ce ti ai lua tot 2-3 ani te va duce . Eu am luat landport cauta l pe forum pe ottoman aduce la comanda ce doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 http://caranda.shopmania.biz/ Eu sunt la al doilea sezon cu cea mai ieftina de aici si merge brici. Nu te complica sa iei ceva mai scump. Din cate imi aduc aminte am platit 137 lei. Parca asta este: http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-11ah-yucell-ytz12s-3919118 La banii astia daca tine pana se trermina acest sezon, este perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woodpecker Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salut. Are cineva sau imi poate recomanda unde pot gasi un jug inferior pentru un PD10 '98 ? (de PD06 am gasit dar 'nu potriveste') Original mi se pare foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 http://www.transalp.ro/forum/dezmembrez-transalp-1998-t2330.html Dezmembra cineva un pd 10, vezi daca mai are jugul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) Mai exista si baterii Bosch. Nu alea silver, cele normale. Am gasit anul trecut la 140 lei pt TA, intre timp mi-am dotat si vreo 2 masini tot cu Bosch-uri din alea (preturi de Caranda), iar omul care mi le vinde, care mi-e si prieten, spune ca el pe masina are de 5 ani modelul asta si inca nu da semne de oboseala. Iar la o masina 2.0 diesel, sa tina o baterie 5 ani e ceva. Poti intreba de ele pe la magazinasele de piese auto, eu de acolo le-am luat. P.S. Inainte de acest Bosch am avut Varta pe motor. A tinut 6 ani. Dar aia e si scumpa in draci. Editat Iulie 4, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Băieti!!! Chiar nu va intereseaza cutii laterale si suporti la oferta ?? 150e. Ta din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Pe un T.A. din '95 se poate pune furca fata complecta (telescoape,roata,etrier,jug,ghidon.,.etc) de pe un XL600 din '86 monocilindru?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Din ce am gasit eu pe net raspunsul e DA numai ca sa verifici arcurile si poate sa le schimbi cu unele pt greutatea mai mare a mo rei si a riderului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 salutare ma bate gandul sa iau (si) un Transalp ma intereseaza ceva pana in 1998 am vazut ca inainte de 90 frana spate e pe tambur ; se poate adapta etrier si disc? ce alte diferente fata de anii 90+ ar mai fi? (motor,furca...etc) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 cumpar filtru aer honda transalp 600,an 1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.