Sari la conținut

Postări Recomandate

Ivanp, salut!

Se pare ca nu sunt asa de multi posesori de TA 650 incat sa faci o statistica. Majoritatea au de 600.

Consumul ar trebui sa fie undeva intre 4,5 si 6 L/100km indiferent de conditii. Asta din ce am constatat eu si din ce am mai citit. Daca cumva iti consuma mai mult de atat inseamna ca ai probleme. Diferenta de la 600 la 650 nu e imensa incat sa fie diferente majore.

Ca sa nu mai ramai fara benzina: incearca intotdeauna sa ai rezerva de benzina in rezervor. Nu te baza pe ea cand pleci la drum, considera ca nu o ai. Intotdeauna cand ai trecut pe rezerva, considera ca nu mai ai deloc si du-te si mai pune si mergi mereu cu robinetul pe ON nu pe RES. Eu m-am saturat de impins si de-atunci asa fac mereu. Nu plec la plimbare cu benzina de rezerva.

Multe raspunsuri la intrebari sunt aici http://www.transalp.org/

si aici http://www.ta-deti.de/ta/index.html - asta cred ca este cea mai folositoare pagina in legatura cu TA pe care am gasit-o pana acum.

:)

Valentin 25de, frumoasa initiativa ta.

Vezi ca de ce ne place am mai scris si noi pe la inceput, tu eventual poti sa continui, nu sa incepi :D (asta ca sa fiu in continuare rau). :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare "tovarasi" :)

 

Primesc peste doua zile un kitul de lant+pinion pt TA de 600cc... nu am de multa vreme TA, dar am reglat, schimbat cam tot ce era necesar la motor... acum vine vremea lantului/pinionului.

 

Puteti sa imi dati ceva sfaturi ce nu apare in manualul Haynes ca sa nu fac greseli copilaresti :what:

Este prima mea incercare de a schimba lantul/pinionul VREODATAT

Ca sa schimb lantul cu tot cu pinion, banuiesc ca nu este necesar sa rup pinul slab din veriga lantului ca sa il montez, nu? am nevoie de ceva chei speciale, dinamometrica sau nu este chiar imperativ sa strang dupa un anumit Nm ?

 

Daca aveti ceva link-uri utile legate de schimbul de lant si pinion la Transalp, va rog dati-mi o mana de ajutor :D

 

Numai bine :hug:

 

P.S. credeti ca este recomandat sa apelez la un mecanic, sau o persoana cu aptitudini mecanice - cum sunt eu, se poate descurca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=qEak7Q47zUg

mie nu-mi displace :)

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Nov 2007 23:05 -------------</small><br/>OLY cat ai dat pe CDI??? si de unde l-ai luat?

L-am luat Nou din germania comandat de Romi de aici de pe forum a fost cu toate celea si transport fix 6 milioane dar repet e NOU si face toti banii plus ca e cel mai ieftin fata de reprezentanta si altii care aduc piese sh !

PE CARE DIN VOI CONVING SA FACEM O TURA MAI LA VARA IN GRECIA? pana acum suntem 2 transalpisti ....ambii cu 600 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanp, salut!

Se pare ca nu sunt asa de multi posesori de TA 650 incat sa faci o statistica. Majoritatea au de 600.

Consumul ar trebui sa fie undeva intre 4,5 si 6 L/100km indiferent de conditii. Asta din ce am constatat eu si din ce am mai citit. Daca cumva iti consuma mai mult de atat inseamna ca ai probleme. Diferenta de la 600 la 650 nu e imensa incat sa fie diferente majore.

Ca sa nu mai ramai fara benzina: incearca intotdeauna sa ai rezerva de benzina in rezervor. Nu te baza pe ea cand pleci la drum, considera ca nu o ai. Intotdeauna cand ai trecut pe rezerva, considera ca nu mai ai deloc si du-te si mai pune si mergi mereu cu robinetul pe ON nu pe RES. Eu m-am saturat de impins si de-atunci asa fac mereu. Nu plec la plimbare cu benzina de rezerva.

Multe raspunsuri la intrebari sunt aici http://www.transalp.org/

si aici http://www.ta-deti.de/ta/index.html - asta cred ca este cea mai folositoare pagina in legatura cu TA pe care am gasit-o pana acum.

:D

 

Salut,

 

He he ... multumesc Belbody ... cred ca e consumul cam mare la mine ... 5.7 - 6 ... poate si de aia ca se circula intre 0 si 8 grade temeperatura. ... o sa merge sa verific echilibrarea carburatoarelor ...

 

Legat de initiativele de a pune o documentatie la punct pentru transalpisti ...consider ca dezavantajul la forumuri este ca citesti pagini intregi ca sa cauti informatia dorita si greu de actualizat ... poate o chestie gen wikipedia unde ai toate informatiile structurate si mai ales actualizate ar fi un avantaj ...

 

In alta ordine de idei ... tocmai am primit crashbarul de la touratech si gentile cu suportii de fier de la Givi ... tot pe post de protectii :lol:

... foarte fain finisate si se potrivesc la fix ... dupa parerea mea costa o groaza de bani insa chiar sunt de calitate. ... si sunt in asteptarea manerelor incalziteeee ...

 

Spor si vreme buna!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de postul meu anterior, nimeni nu imi poate da un sfat legat de schimbarea pinionului si lantului???

 

Nu l-ati mai schimbat pana acum? sau nu raspundeti din alte motive subiective...

 

cer o mana de ajutor fratilor ! :cheers: :lol: :D

 

Salut Eduard,

Daca pui o poza cu motoru , sa-l vedem si noi i-ti zic :(

 

Glumesc, so, daca e kit de lant cu lantul deschis si siguranta i-ti recomand calduros si imperativ sa mergi la un service, pentru ca ai nevoie de presa de lant. Daca vrei, dezvoltam subiectul pe PM.

 

Daca e lant inchis gata nituit te descurci si singur; in linii mari suna cam asa:

- scoti axul care tine roata spate,

- scoti roata, dai jos lantul si demontezi foaia, speli butucul pe care e montata foaia cu motorina.

- dai jos capacul care acopera pinionul fata, demontezi pinionul.

 

La montare refaci pasii in ordine inversa. :D

 

Din cate i-mi amintesc la montarea axului rotii spate s-a folosit o cheie dinamometrica, sper sa nu ma insele memoria, asa ca in principiu ai nevoie si de o astfel de cheie.

 

In concluzie, daca vrei sa te murdaresti pe maini si sa faci treaba cu mainile tale i-ti spun spor la treaba.

Eu am preferat sa merg la un service (in Cluj) care m-a "taxat" vreo 40 - 50 Ron pentru manopera. Am luat in calcul ca lantul e mult prea scump si mult prea important sa-mi experimentez calitatile de mecanic.

 

Acum fiecare face cum crede de cuviinta :P

Oricum multa bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clau C, fara suparare dar ai omis ceva foarte important la a doua parte.

Cand ai lantul nou inchis NU AI CUM SA-L MONTEZI decat daca demontezi si bascula!

 

Lee-e, daca nu ai deloc experienta in materie de montat/demontat lanturi e bine sa te duci la cineva priceput si care sa aiba sculele necesare.

Cazul ideal in care poti schimba lantul fara sa faci mare lucru, este atunci cand si lantul vechi si lantul nou sunt deschise si imbinarea se face cu za demontabila care are siguranta. Daca lantul vechi este capsat definitiv si nu are za demontabila cu siguranta atunci nu ai cum sa-l scoti decat daca il "tai" adica depresezi boltul unei zale, dar pentru asta ai nevoie de presa de lant (astea se gasesc la louis si costa aproape cat un lant nou si sunt pe diverse calitati - cea mai ieftina cea mai proasta) SAU daca demontezi bascula.

Daca lantul pe care l-ai cumparat este inchis deja, iar, trebuie sa demontezi bascula.

Si in ultimul caz, chiar daca lantul nou se inchide in modul fericit cu za demontabila cu siguranta atunci se poate intampla sa fie mai lung putin decat iti trebuie si trebuie sa mai scoti 2 zale sau 4 .. depinde.. si pentru asta iar ai nevoie de presa. Si daca sa zicem ca este exact lungimea care trebuie si este si deschis, se poate intampla ca zaua de imbinare sa se inchida prin presare.... deci, iar iti trebuie presa. :cheers:

Plus ca la montare trebuie sa ai mare grija cu intinzatoarele de lant cum lucrezi incat roata spate sa fie centrata iar lantul sa nu fie foarte intins.

Deci, daca te gandesti ca poti face fata "neprevazutului" :lol: si poti face schimbarea acasa... mult succes, daca nu du-te la cineva care stie si are si sculele necesare.

Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Belbody, Clau_C , multumesc prieteni pt sfaturi ! :cheers:

 

Experienta mecanica am, si ma gandeam sa imi fac si la Transalp, pt ca am aproape 0, decat cateva consumabile schimbate, buji, ulei, filtre, si produse de genul...

 

Nu am primit kitul, dar cand o sa-l am in brate o sa iau o decizie... inspiratia vine pe moment, sper sa fie si oportuna :P

 

O sa iau in considerare ce mi-ati spus, oricum stiintza NASA cu siguranta nu este, dar experienta trebuie luata in considerare. Daca ma gandesc mai bine, cred ca ma duc la un prieten mecanic si montam kitul impreuna, asa impac si varza si capra, imi montez singur kitul, asistat de cineva mult mai competent ca mine, in cazul in care gresesc cu ceva :D

 

Numai bine va doresc! :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Belbody, Clau_C , multumesc prieteni pt sfaturi ! :cheers:

 

Experienta mecanica am, si ma gandeam sa imi fac si la Transalp, pt ca am aproape 0, decat cateva consumabile schimbate, buji, ulei, filtre, si produse de genul...

 

Nu am primit kitul, dar cand o sa-l am in brate o sa iau o decizie... inspiratia vine pe moment, sper sa fie si oportuna :)

 

O sa iau in considerare ce mi-ati spus, oricum stiintza NASA cu siguranta nu este, dar experienta trebuie luata in considerare. Daca ma gandesc mai bine, cred ca ma duc la un prieten mecanic si montam kitul impreuna, asa impac si varza si capra, imi montez singur kitul, asistat de cineva mult mai competent ca mine, in cazul in care gresesc cu ceva :)

 

Numai bine va doresc! :lol: :D

 

Cu placere, da cum ramane cu poza aceea ?

 

Fara sa fac pe desteptul: bujii, filtre, ulei, becuri si alte maruntisuri nu se compara cu un Kit de lant; nu ca ar fi stiinta de pe lume, nici pe departe, doar ca se lucreaza la transmisia finala a motocicletei, iar prin demontarea rotii spate si eventual a basculei, se lucreaza practic la ciclistica motoretei.

 

Daca nu ai ce-ti trebuie si nu stii ce ai de facut eu zic sa mergi la cineva pregatit pentru asta. Am auzit cazuri in care un lantz rupt a dus la distrugerea cutiei si nu stiu daca merita riscul.

Ca sa nu vorbim de probabilitatea de facut buf mare :(

Asa ca, capata tu experienta la :P ca un lant schimbi odata la 30.000 km (asta daca-l intretii)

 

Sper ca nu am parut prea tragic, da mai bine sa te gandesti inainte decat sa-ti para rau dupa.

 

Bafta multa si cat mai mult soare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am schimbat carenele. m-au costat 2330 de lei, la reprezentanta. de maine incep lupta ca sa-mi recuperez banii de la asigurator. pe cele vechi ma gandeam sa le donez daca nu le-or vrea aia de la asigurari (habar n-am, dar teoretic daca le-au schimbat sunt ale lor). Sunt cam praf - adica sunt crapate si mai lipsesc din buloanele alea de prindere, si evident zgariate -, dar cred ca un meserias le poate repara. Culoarea gri, an '95

post-19735-1195406447_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu am parut prea tragic, da mai bine sa te gandesti inainte decat sa-ti para rau dupa.

 

Chiar ca suna dramatic ! :P

 

Ai destula dreptate... mecanica avansata la moto nu am, experienta practica la mecanica moto am avut-o doar lucrand cu prietenii mei mai experimentati; am invatat si prins meserie de la ei, dar nu cat as fi vrut eu :lol:

Cu toate ca stiu mecanica auto mai mult decat bine, stiu ca nu e aceeasi chestie cu cea moto, fiind 2 lucruri destul de diferite.

 

Claudiu, oricum iti multumesc pt grija :D

Dar, tot nu o las balta, si o montez cu prietenii mei veterani ( care au peste 30 ani de moto la activ, inclusiv mecanica, atunci cand ai IJ si Jawa esti obligat de circumstante sa inveti! :( ) , doar asa pot invata ceva,pt ca la service...din pacate nu am nici o shansa :D

 

Va doresc 35 Garde Celsius la umbra!!! :cheers:

Editat de Lee_e
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul inchis e best! Daca doar cel vechi e asa il poti taia lejer cu flexul si nu-ti tre' presa, la fel daca tre' sa scoti zale dintr-un lant cu siguranta, polizezi capul nitului. Daca cel nou e inchis n-ai decat varianta cu dat jos bascula. Faza nu e asa mare avion, nu ai ce strica la ciclistica & stuff dar trebuie sa ai grija cum suspenzi motorul. Eu l-am atarnat de un scripete legat de cadrul de sub sa, a fost marfa pana am scos roata spate si s-a intors brusc cu coarnele pe capota masinii din garaj... Din experienta mea, lantul trebuie sa fie destul de slab la TA, o sageata de ~40 mm cu motoreta pe cricul lateral. Daca il intinzi mai tare se face "tzambal" la denivelari cand se comprima suspensia si il deteriorezi iremediabil - se intind anumite portiuni si e PA!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva discurile de ambreaj ???

Stie cineva cat costa la transalp 600 '91 kitul de ambreaj???

 

Daca despre astea e vorba : http://www.louis.de/_10baadb2fd22ac88f00b8...tnr_gr=10043800 ,

atunci costa 69.95 Euro.

Oricum i-ti recomand sa-i trimiti un mail la ROMI : romi_trb@yahoo.com si te lamureste el.

 

Daca am gresit nu ma ucideti, am incercat sa ajut :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Sunt posesor....... :D v-am spus ca o sa am si eu ? :lol: acum sunt gata de drumetie . Mai intai vreau sa stiu ce tip de lichid de frana se foloseste sau folositi, are importanta cu ce fel de ulei completez in furca , un disc de spate cam la cati bani se duce ! BARBAROSA te navalesc !

 

 

--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 19:37 -------------
DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE .....

post-23340-1195580187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile de ambreiaj le-am schimbat eu, nu mai stiu cat au costat la Honda, dar le-am schimbat degeaba pt ca erau ca noi, doar arcurile eau obosite si le-am pus saibe pe moment pt ca ma zgarcisem. Am mers asa un an desi am luat si arcuri imediat dar mi-a fost lene sa le schimb. Trebuie demontata evacuarea ca sa dai capacul motorului jos si ca sa ajungi la discuri e un surub (sau piulita?) de 30 sau 32 pt care iti trebe o cheie cu care sa tii oala de amreiaj, altfel nu poti sa desfaci - e stransa tare si se invarte motorul cu totul). Eu am desfacut-o cu pistol pneumatic fara sa blochez oala dar n-a fost tocmai facil. Arcurile se pot inlocui fara sa desfaci sus-numitul si s-ar putea alea sa fie buba avand in vedere vechimea motorului (stand presate tot timpul se taseaza).

Am schimbat si discurile de frana, originale sunt mega-scumpe, eu am pus Ferodo si pe spate e OK, cu ala de fata nu sunt 100% impacat, e de inox si parca nu e chiar ce ar trebui... Discuri+placute fata-spate (1 disc fata) ~130 euro pret de importator adica de intrare la magazin.

Ulei de furca nu altceva!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi va mai dati cu mobrele? mie mi se pare superb afara dar nu ma pot da ca am buba la frana. Dar ma arde... Hai sa va zic ce-am pait cu frana. Ma duceam la service sa schimb carenele alea, si incepe sa-mi dea in nas. Zic, hai ca am ramas fara gaz (eram deja pe rezerva, nu mai imi aminteam de cati kilometri). Ma bag in OMV-ul la de pe Timisoara in drum spre Honda service, si ii bag, plin de buna credinta benzina. Plec, la fel, si chiar mai rau. imi dau seama ca roata din fata e franata, maneta pe jumatate lejera. Mai aveam cativa metri, zic puii mei, ce sa fac, trag de ea, ajung la service. ala zice, hai ca ma uit la ea dupa ce schimb carenele. in fine, demonteaza si-mi da vestea: S-a rupt nu stiu ce in etrier acolo, care tinea placutele paralele cu discul asa ca s-au pus pana. Cu cat mergeam, cu atat se frana mai tare :lol: noroc ca am fost aproape. Am comandat piesele, 500 de lei, 250 avansul, ce sa spun, bucurie. Partea naspa e ca dureaza trei saptamani. sper sa vina primavara, vad ca duminica vor fi 15 grade :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Sunt posesor....... :( v-am spus ca o sa am si eu ? :P acum sunt gata de drumetie . Mai intai vreau sa stiu ce tip de lichid de frana se foloseste sau folositi, are importanta cu ce fel de ulei completez in furca , un disc de spate cam la cati bani se duce ! BARBAROSA te navalesc !

<small>--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 19:37 -------------</small><br/>DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE .....

post-23340-1195580187_thumb.jpg

In telescopele de fata poti sa folosesti ulei de cutie automata (recomandabil sintetic), sau ulei special de furca cca. 24,- €/litru (care de fapt tot aia este). In functie de uzura si de cum vrei sa fie amortizarea mai tare 10W sau mai moale 5W . La TA600 intra 486+/-2,5 cmc pt. un telescop. Important este sa masori nivelul uleiului sa fie egal in ambele telescoape.

 

--- Mesaj completat în 23 Nov 2007 08:57 -------------

Legat de postul meu anterior, nimeni nu imi poate da un sfat legat de schimbarea pinionului si lantului???

 

Nu l-ati mai schimbat pana acum? sau nu raspundeti din alte motive subiective...

 

cer o mana de ajutor fratilor ! :cheers: :lol: :D

Cel mai sigur este sa montezi lantul nituit fara siguranta. Ca sa montezi lantul inchis ditr-o bucata e mai complicat ca trebuie sa demontezi bascula. Daca ai comandat chitul lant+pinioane trebuia sa comanzi si piesa de legatura care poate fi cu siguranta sau nituita. Recomadabil nituita, cele mai multe lanturi se rup la piesa de imbinare.

Ca sa faci montajul ai nevoie de un dispozitiv de presare si nituire, ori la un motorist priceput sau la un service.

Cu ocazia asta verifici si uzura de la patina de pe bascula, daca e uzata tare o schimbi sau o montezi invers.

ATENTIE!!! Cel mai raspindit mod de strica lantul este montarea incorecta a pinionului de la cutie, adica pe dos. Pinioanele nu mai sint aliniate si lantul se uzeaza prematur. Pinionul cu pricina are ceva scris pe el (stantzat) scrisul trebuie sa fie pe exterior eventual te uiti si la cel vechi in speranta ca a fost corect montat.

Dupa ce totul este gata montat, faci o tura si dai in ea mai tare sa se aseze lantul apoi verifici intinderea. O pui pe laba NU pe cric si trebuie sa ai in "burta" de jos 4-4,5cm si verifici asta din loc in loc (sa se invirta roata) mai bine mai larg decit mai strins.

Verifici daca roata din spate e aliniata si stringi toate suruburile pe unde ai umblat.

Ca sa nu trebuiasca sa repeti aceasta manopera prea des si sa te bucuri de lant km indelungati, atunci lantul trebuie periodic cam la 2 plinuri cca.500km curatat si uns, nu mult lubrefiant ci des. f. bun este spray-ul Castrol.

Cele mai fiabile lanturi sint D.I.D si AFAM Gold, O-ring sau mai bun X-ring (Z-ring nu se fabrica pt. TA), set complet cca. 140-170€

Sper ca te-am lamurit, daca am omis ceva da un pm.

post-28037-1195801064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pt sfaturi ! imi sunt de real folos :D

 

O sa ma apuc weekend-ul asta sa schimb pinioanele si lantul, care din fericire este inchis si nituit! asa ca il pot monta "acasa" fara prea mari greutati... O sa va spun cum a decurs, si sper sa fie totul ok :P

 

Multumesc din nou pt ajutor prieteni :cheers: :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles si multumesc pentru sfaturi, sunt dator cu o bere sper sa nu fie nevoie sa fac o lada.......acum........am spus de uleiul de furca ,pentru ca am senzatia ca sunt cam slabe tel pe fata, asa este si la voi ? Mai am o nedumerire, am senzatia ca merge oarecum cam greu(infranata) la prima plecare de pe loc pana faci aprox 200-500m, am controlat etrierele nu se incalzesc........poate rulmentii, astia daca se nasolesc uruie cumva ca la masina (poate nu chiar asa) .

 

Da eu inca ma mai dau pe vremea asta, este un pic mai racoare dim pe la 05:45 dar ma descurc ca vorba aia: suntem barbati nu boabe de fasole :finger: :baldy: !

 

Sa fim baftosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suuper,

Daca tot ai obtinut 2 motociclete, una n-o vinzi !? :( :lol:

 

Apropo, ai reusit sa o pui la loc fara sa ramana (multe) piese?

 

:finger: , asa invatam ! :baldy:

 

 

Uimitor nu a ramas nici o piesa pe langa! doar un rulment... dar nu cred ca e f important, asa-i :)

 

totul a decurs f bine, a trebuit sa bat cu ciocanu de cateva ori mai serios in axul de la bascula, ca era virgin.. si gata :lol:

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :finger:

 

M-am pricopsit si eu ieri cu o vaca din rasa Transalpa, de 400. Am avut pana de curand o Yamaha Tenere, la care am renuntat fiindca vroiam ceva mai nou putin, mai fiabil si mai usor. Honda vreau sa zic ca este exact ceea ce imi lipsea. Din prima m-a fascinat faptul ca de dimineata, dupa o noapte de stat in ger, am dat gheata la o parte de pe sha, abia am atins butonu si motorul a inceput sa toarca :baldy: In trafic e un vis...bordurile vad ca nu prezinta vreo problema si cred ca asa va fi si pe offroad.

 

O iubesc!!!!

 

Mai e cineva care are de 400?

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :finger:

 

M-am pricopsit si eu ieri cu o vaca din rasa Transalpa, de 400. Am avut pana de curand o Yamaha Tenere, la care am renuntat fiindca vroiam ceva mai nou putin, mai fiabil si mai usor. Honda vreau sa zic ca este exact ceea ce imi lipsea. Din prima m-a fascinat faptul ca de dimineata, dupa o noapte de stat in ger, am dat gheata la o parte de pe sha, abia am atins butonu si motorul a inceput sa toarca :baldy: In trafic e un vis...bordurile vad ca nu prezinta vreo problema si cred ca asa va fi si pe offroad.

 

O iubesc!!!!

 

Mai e cineva care are de 400?

 

Asfalt uscat tuturor!

Si eu stau in Militari, si am tot Transalp. Poate bagam ture prin zona (Lacul Morii) daca mai prindem ceva caldura...

Vali 0724 027648 sau mess: parapantistul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...