Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce model e cel din 2003?

Daca e pd10 se imbumba. Cauta fisa tehnica laa ambele modele si compara.

Cum o ssa ajung din nou acasa as vrea sa continui modificarile la Alp. Ce furca fata se imbumba fara modificari masive?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cum o ssa ajung din nou acasa as vrea sa continui modificarile la Alp. Ce furca fata se imbumba fara modificari masive?

 

De Africa Twin sau XR 600/650

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nevoit sa mut mobra am pornit bidiviul dupa alte 5luni. Anyway...problema e repetitiva si se mabifesta cu precadere dupa perioade f.lungi de pauza. Motocicleta porneste relativ usor, doar intr-un singur cilindru, turometrul e mort ca dupa 10-15min sa o ia si al doilea cilindru si turometrul sa prinda viata. Toate degetele arata catre cdi. Pana reusesc sa desfac si sa scot cdi urile...teoretic care ar fi problema lor(tind sa exclud lipitura rece/fisurata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa crapi/schimbi cdi merita sa bagi niste contact cleaner pe la mufele cdi-ului, in particular ala din fata care-i legat de turometru. Posibil sa faca ceva oxid p-acolo, si nu stiu, sa dureze pana face arc. Spor la surubelit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume !

Ve rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Mi-am luat un Transalp din '97 , cu 56.000 la bord, adus din Germania. Am verificat ulei ,frane, incarcare baterie si am facut ceva ture de proba, atat pe autostrada cat si pe padure. Mentionez ca anterior am avut ( timp de 6 ani) un Dominator din '91.

Intrebarea este : ce ar mai trebui sa verific, ce piese au nevoie de atentie mai speciala ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume !

Ve rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Mi-am luat un Transalp din '97 , cu 56.000 la bord, adus din Germania. Am verificat ulei ,frane, incarcare baterie si am facut ceva ture de proba, atat pe autostrada cat si pe padure. Mentionez ca anterior am avut ( timp de 6 ani) un Dominator din '91.

Intrebarea este : ce ar mai trebui sa verific, ce piese au nevoie de atentie mai speciala ?

Multumesc.

 

uns melcul de km :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raoulserban

Cel mai simplu ca sa vezi daca e de la cdi pe cilindrul care nu merge (presupun spate -- daca are legatura cu turometrul) trage fisa si vezi daca pacane...sau pune o bujie in ea si vezi daca da scanteie (sa o pui si la masa!) Daca merge (si ma astept ca asa sa fie) nu e de la CDI

Am vazut ca se mai intampla uneori si la africa si la transalp sa porneasca intr un cilindru dupa ceva vreme!

 

Sincer cauza nu am gasit o nici eu pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o întrebare legată de roţi: roata faţă de RD11 merge pusă pe PD10, cea de spate nu ştiu sigur dacă sunt aceleaşi dimensiuni la bucşi şi ax, dar nu văd de ce să le fi schimbat.

 

raoul: Dacă vrei o furcă mai nesimţită, vezi cea de DR650.

 

De verificat la proaspătul Transalp: curăţat şi uns melcul de kilometraj şi toate cablurile ( nu şi cele electrice :P ), verificat mufa trifazată de la releul de încărcare.

 

Pentru ventilator pe releul de încărcare: mai bine mutaţi-l în partea stângă, chiar la gura de intrare a filtrului de aer. Ajung cablurile originale până acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry,era doar o idee,am uitat ca la alp vine rezervorul acolo. Ar merge mutat sub solenoid,prins de șurubul de la platbanda care tine bateria. Pare destul loc acolo,dar trebuie văzut ce faci cu furtunul de frână sa nu stea nici ăla aiurea.

Eram curios sa aflu o idee, sa vad efectiv o poza cum au montat acolo ventilator, cei cu pd 10.

Si eu l-am mutat pe partea cealalta, dar parca mai bine as fi pus un ventilator pe el acolo unde era, pentru ca, cutia de unde trage aer filtrul e destul de inchisa, cam deloc ventilata, spre deosebire de interiorul carenei din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Melcul de la roata fata este ok , verificat si uns. Cu releul de incarcare am o nelamurire. Motocicleta asta a facut ceva ture prin Maroc, pe timp de vara , iar releul este tot la locul lui. Nu cumva supraincalzirea lui este mai mult o poveste ? Sa pui peste sau langa el un ventilator de calculator este realizabil dar cum rezista la apa o improvizatie de genul asta ?

Deocamdata il las asa cum l-a facut tata lui japonez.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...