Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Primavara asta vreau sa-mi servisez furca fata si cu ocazia asta vreau sa-mi instalez arcuri progresive. O singura nelamurie am, catintatea de ulei din furca trebuie sau nu modificata odata cu instalarea arcurilor ? Arcurile progresive sunt cu 5 mm mai lungi decat cele stock.

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-au costat arcurile?


» Post actualizat in 26 Feb 2016 13:47

revin cu informatii legat de schimbarea basculei la transalp cu cea de africana de 650 ...potriveste perfect doar ca trebuie schimbat lantu cu unul cu cu 122 zale bascula fiind mai lunga cu vreo 4 cm , trebuie si etrierul de la africana ,roata poate ramane cea de transalp ca este identica cu cea de africana de 650 ,merge si bascula de africana de 750 doar ca acolo trebuie si roata musai ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea ....spor la modificat :grinbandit: daca vrea cine mai multe informatii sa imi dea pm si il ajut cu placere

 

attachicon.gifDSC05667.JPGattachicon.gifDSC05668.JPGattachicon.gifDSC05669.JPGattachicon.gifDSC05670.JPGattachicon.gifDSC05671.JPGattachicon.gifDSC05672.JPGattachicon.gifDSC05673.JPGattachicon.gifDSC05674.JPG

 

rezultatul modif

 

attachicon.gif20160206_124652.jpgattachicon.gif20160206_124736.jpg

 

 

Esti tare Mihai. Spune si costurile. Si pune si tu schema electrica de la ungatorul de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea ....

 

1. trebuie ajustata supensia spate pentru a compensa lungimea noii bascule.

 

2.durata de viata a amortizorul/arcului spate va scadea - prim mutarea axului rotii mai in spate, creste parghia si amplifica forta de apasare pe amortizor/arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costurile nu le pot calcula ca tot am desmembrat transalp și africane și de acolo am luat tot ce o trebuit pt modificări ...ungator de lanț îi simplu doar o electrovalva,furtun și un bidon ...a pus un buton pe ghidon și îi dau drumul sa curgă vreo 2 min am calculat și așa se unge tot lanțul (cu ulei de lanț de drujba 11 ron litru)

 

Legat de suspensie ,da îi mai sus un pic dar nu cred ca va scădea viața amortizorul spate din cauza ăsta ,contează mai mult Cum o încarci ,logic ca viața unui amortizor este influetata de multe ,dacă mergi pe offroad seriossa pe asfalt ,grautatea motociclistului,2 pers sau 1 pe motor,bagaje ,dacă o ții acasă iarna în garaj la căldură sau nu ,dacă sta pe cric central și nu stea pe roti și sa tina tensionat arcu. ...După Cum vezi sunt mai multe cauze sa se termine amortizorul spate dar nu îi bai ca este consumabil și îl schimb cu alt când îi gata .......io ca mult am scris

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de electrovalva ai folosit?

» Post actualizat in 26 Feb 2016 16:40

Am gasit asa o electrovalva. O fi buna?

 

http://www.ebay.com/itm/12V-DC-small-plastic-Solenoid-Valve-for-Gas-Water-Air-N-C-normally-closed-/221926257892?hash=item33abd5f4e4:g:W6wAAOSwl9BWMeGS

da e buna...

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent e acelasi cod dupa cum mai scrie pe net. Eu am pus de Tico, singurul care era pe stoc la UNIX in acel moment (deh, discount si livrare la botul calului) si anume JAKOPARTS.

 

Arata bine, s-a potrivrit bine, de mers am scris mai devreme cum merge :) Ce-i drept motorul parca e mai cald, chiar daca acul nu sta la jumatate... Deschide la 82 de grade... Antigel nou de la Norauto si aparent consumul urban a trecut de la 6.85 la 6.15 / 100km... Desigur, poate or mai fi factori... Dar ce e cert e ca termostatul vechi era complet blocat pe deschis.


» Post actualizat in 01 Mar 2016 11:56

Va salut!

 

Ma ajuta si pe mine cineva cu dimensiunile joja ulei pt un PD06 1996?

Ma intereseaza dimensiunile A,B,C si D.

 

Multumesc anticipat!

 

attachicon.giffc59ae81f3a55da46d65290007b28a05-5947426-235_235.jpg

 


Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit..

 

Iata cum e la mine:

 

A - 78mm

B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita)

C - 22mm

D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita)

 

Sper ca se intelege...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit..

 

Iata cum e la mine:

 

A - 78mm

B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita)

C - 22mm

D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita)

 

Sper ca se intelege...

Merci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa schimb termostatul, daca tot e desfacuta motocicleta.

De Tico, Matiz sau Spark ? (sau e unul si acelasi cod) ?

Musai de tico sa pui. Am incercat cu cel de matiz initial, dar e un pic prea mare, a trebuit sa polizez din el.

Cel de tico intra perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc

 

are urme de lovituri crashbar-ul? asa ar fi cel mai simplu sa evaluezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Posed un XL700V 2010 tocmai ce mi-am cumparat un set de rulmenti jug si vroiam sa va intreb daca am nevoie de ceva scule mai speciale ca sa ii pot schimba, inca nu am desfacut motorul si nu as vrea pana nu stiu

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU stiu exact cum e la TA700, dar la Dominator camasile rulmentului au cam acelasi diametru ca si teava de cadru in care intra rulmentii. Din cauza asta nu am putut sa ii bat cu o surubelnita, tija, etc.

Pentru a le scoate imi trebuia asa ceva:

 

Asa ca am improvizat dintr-o teava. Am crestat teava la un capat apoi am bagat un con (o tubulara) si o tija filetata. Dupa aceea am bagat teava in gaura si am pozitionat-o cum trebuie, am strans tija si conul a largit crestaturile. O lovitura se ciocan sanatos si a iesit instant.

post-15231-0-29676300-1457685453_thumb.png

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intotdeauna functioneaza

 

sealey-parallel-pin-punch-set-6pc-200mm- + hammer-1.jpg

 

si rulmentul din jugl inferior, cel mai greu de scos.

 

 

dupa cum vezi dureaza 13 minute cu jugul scos

 

eu bag o lama de cutit intre rulment si jug sa il distantez putin apoi dau cu dornu

nu uita de semering sa il pui inainte sa pui rulmentul !

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...