liviu_m2002 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salutare, Primavara asta vreau sa-mi servisez furca fata si cu ocazia asta vreau sa-mi instalez arcuri progresive. O singura nelamurie am, catintatea de ulei din furca trebuie sau nu modificata odata cu instalarea arcurilor ? Arcurile progresive sunt cu 5 mm mai lungi decat cele stock. Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Cat te-au costat arcurile? » Post actualizat in 26 Feb 2016 13:47 revin cu informatii legat de schimbarea basculei la transalp cu cea de africana de 650 ...potriveste perfect doar ca trebuie schimbat lantu cu unul cu cu 122 zale bascula fiind mai lunga cu vreo 4 cm , trebuie si etrierul de la africana ,roata poate ramane cea de transalp ca este identica cu cea de africana de 650 ,merge si bascula de africana de 750 doar ca acolo trebuie si roata musai ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea ....spor la modificat daca vrea cine mai multe informatii sa imi dea pm si il ajut cu placere DSC05667.JPGDSC05668.JPGDSC05669.JPGDSC05670.JPGDSC05671.JPGDSC05672.JPGDSC05673.JPGDSC05674.JPG rezultatul modif 20160206_124652.jpg20160206_124736.jpg Esti tare Mihai. Spune si costurile. Si pune si tu schema electrica de la ungatorul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 ....avantaje care le vad eu ..inafara ca arata mai bine ,reglajul la lant ii mai usor de facut ,creste cursa la suspensie ,mai usoara bascula de aluminiu si mai rezistenta cu greseoare pe ea .... 1. trebuie ajustata supensia spate pentru a compensa lungimea noii bascule. 2.durata de viata a amortizorul/arcului spate va scadea - prim mutarea axului rotii mai in spate, creste parghia si amplifica forta de apasare pe amortizor/arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Costurile nu le pot calcula ca tot am desmembrat transalp și africane și de acolo am luat tot ce o trebuit pt modificări ...ungator de lanț îi simplu doar o electrovalva,furtun și un bidon ...a pus un buton pe ghidon și îi dau drumul sa curgă vreo 2 min am calculat și așa se unge tot lanțul (cu ulei de lanț de drujba 11 ron litru) Legat de suspensie ,da îi mai sus un pic dar nu cred ca va scădea viața amortizorul spate din cauza ăsta ,contează mai mult Cum o încarci ,logic ca viața unui amortizor este influetata de multe ,dacă mergi pe offroad seriossa pe asfalt ,grautatea motociclistului,2 pers sau 1 pe motor,bagaje ,dacă o ții acasă iarna în garaj la căldură sau nu ,dacă sta pe cric central și nu stea pe roti și sa tina tensionat arcu. ...După Cum vezi sunt mai multe cauze sa se termine amortizorul spate dar nu îi bai ca este consumabil și îl schimb cu alt când îi gata .......io ca mult am scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Ce fel de electrovalva ai folosit? » Post actualizat in 26 Feb 2016 16:40Am gasit asa o electrovalva. O fi buna? http://www.ebay.com/itm/12V-DC-small-plastic-Solenoid-Valve-for-Gas-Water-Air-N-C-normally-closed-/221926257892?hash=item33abd5f4e4:g:W6wAAOSwl9BWMeGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 (editat) Ce fel de electrovalva ai folosit? » Post actualizat in 26 Feb 2016 16:40 Am gasit asa o electrovalva. O fi buna? http://www.ebay.com/itm/12V-DC-small-plastic-Solenoid-Valve-for-Gas-Water-Air-N-C-normally-closed-/221926257892?hash=item33abd5f4e4:g:W6wAAOSwl9BWMeGS da e buna... Editat Februarie 26, 2016 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Da, pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Si al tau tot pe dreapta era, sau? Il vinzi, nu-i problema. Editat Februarie 29, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Aici te lamureste. Este doar pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Poate cineva sa ma ajute la identificarea acestui parbriz? Este 88-93 sau 94-99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Cred ca prin 95-96 s-a schimbat masca la TA, deci al tau ar fi 88-94. Il dai in pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Da, e clar . E modelul vechi. 180 lei e pretul. Multumesc pentru ajutor la identificare. Editat Martie 1, 2016 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Da, e modelul vechi, PD06 88 pana in 94. Am gasit ca dimensiuni ca ar trebui sa aiba 36.6 x 50.5 cm http://www.hard-motorcycle-luggage.co.uk/acatalog/givi-d52s-windscreen-xl600-v-transalp-88-d52s-w.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 da, atat are. m-a derutat codul , apare si ca 88 pe net si ca 95. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Aparent e acelasi cod dupa cum mai scrie pe net. Eu am pus de Tico, singurul care era pe stoc la UNIX in acel moment (deh, discount si livrare la botul calului) si anume JAKOPARTS. Arata bine, s-a potrivrit bine, de mers am scris mai devreme cum merge Ce-i drept motorul parca e mai cald, chiar daca acul nu sta la jumatate... Deschide la 82 de grade... Antigel nou de la Norauto si aparent consumul urban a trecut de la 6.85 la 6.15 / 100km... Desigur, poate or mai fi factori... Dar ce e cert e ca termostatul vechi era complet blocat pe deschis. » Post actualizat in 01 Mar 2016 11:56 Va salut! Ma ajuta si pe mine cineva cu dimensiunile joja ulei pt un PD06 1996? Ma intereseaza dimensiunile A,B,C si D. Multumesc anticipat! fc59ae81f3a55da46d65290007b28a05-5947426-235_235.jpg Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Nu stiu daca a mai masurat cineva, eu n-am gasit.. Iata cum e la mine: A - 78mm B - 58mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) C - 22mm D - 30mm (plus 4mm pentru zona fara filet, asa cum trebuie sprijinita) Sper ca se intelege... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ma bate gandul sa schimb termostatul, daca tot e desfacuta motocicleta. De Tico, Matiz sau Spark ? (sau e unul si acelasi cod) ? Musai de tico sa pui. Am incercat cu cel de matiz initial, dar e un pic prea mare, a trebuit sa polizez din el. Cel de tico intra perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Este cineva din bucuresti cu un transalp de 650 care are montat pe el crash bar givi? As vrea sa vad pe viu cum vine unul montat. Al meu nu prea vine la gauri. Cred ca este un pic torsionat si as vrea sa vad daca se mai poate aranja. Multumesc are urme de lovituri crashbar-ul? asa ar fi cel mai simplu sa evaluezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintilie alexandru Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Are ceva urme » Post actualizat in 07 Mar 2016 18:31 Despre asa ceva este vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 de vanzare crash-bar Hepco Becker pentru transalp de 650, Pret 70 de euro. Modelul este cel din link http://www.motorbikesandparts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/0/502111.0001_2.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Posed un XL700V 2010 tocmai ce mi-am cumparat un set de rulmenti jug si vroiam sa va intreb daca am nevoie de ceva scule mai speciale ca sa ii pot schimba, inca nu am desfacut motorul si nu as vrea pana nu stiu Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ai nevoie de extractor de rulmenți ,nu cred ca poți sa îi bați afară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) NU stiu exact cum e la TA700, dar la Dominator camasile rulmentului au cam acelasi diametru ca si teava de cadru in care intra rulmentii. Din cauza asta nu am putut sa ii bat cu o surubelnita, tija, etc. Pentru a le scoate imi trebuia asa ceva: Asa ca am improvizat dintr-o teava. Am crestat teava la un capat apoi am bagat un con (o tubulara) si o tija filetata. Dupa aceea am bagat teava in gaura si am pozitionat-o cum trebuie, am strans tija si conul a largit crestaturile. O lovitura se ciocan sanatos si a iesit instant. Editat Martie 11, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) intotdeauna functioneaza + si rulmentul din jugl inferior, cel mai greu de scos. dupa cum vezi dureaza 13 minute cu jugul scos eu bag o lama de cutit intre rulment si jug sa il distantez putin apoi dau cu dornu nu uita de semering sa il pui inainte sa pui rulmentul ! Editat Martie 11, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.