Sari la conținut

Postări Recomandate

Aste sunt momentele cand iti vine sa te c*ci in ea tehnologie, in acel plus 2-3 cai si minus 0,5-1L la consum fata de o motocicleta "normala" :)

 

Eu sunt adeptul KISS (Keep It Simple Stupid), poate sunt demodat, dar inca nu a reusit sa ma enerveze niciuna din motocicletele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mai patesc chestia asta. Cand martorul cheie nu se stinge, motocicleta nu porneste. Imi face problema asta rar.....de exemplu 30 de porniri. Eu am 2 chei si sunt cele originale. Normal dupa 1 min isi revine. Scot cheia, o bag la loc si verific. fac asta de 2 ori si isi revine, uneori a 3 oara. O singura data m-a tinut 5 minute asa.

Am fost la reprezentanta si nu i-a gasit nici o problema la motocicleta (ca atunci mergea). Mi-au zis decat ca motocicleta nu recunoaste cheia, de ce?....nu au stiut sa imi raspunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am facut si eu un drum, asa ca la carte, incarcat bine, si cu pasagera.

1. Am patit si eu de vreo 2 ori chestia asta, sa nu vrea sa porneasca si nu se stinge beculetul cu cheia. Mi se pare ca se intampla atunci cand sta in soare, si deci se incalzeste contactul. Dupa 1 incercare scurta de a porni, opresc contactul, il pornesc din nou, si merge.

 

2. Offroad, sau mai precis, drum forestier.. dar nu cred ca mergea o dacie normala pe-acolo... un duster da.

Mie unul mi-a placut, suspensia isi face treaba mai bine decat la Dominator, garda la sol necesita atentie dar se cam poate evita sa ajungi in situatii nasoale. In rest recomand si altora ce am invatat pe propria piele:

Unde se termina asfaltul, te dai frumos jos, si scoti aerul din roti. eu am mers incarcat la full cu: 1.2 bar spate, 0.8 bar fata.

Cand reapare asfaltul, scos compresorul si pana bei o gura de apa, sau fumezi o tigara, esti gata de drum.

 

3. Am o vibratie, undeva la 40-50 km/h, la limita vitezei unde merge viratul ca pe bicicleta si incepe sa mearga countersteering. Se simte in viraje, in mers drept daca dau drumul la ghidon, si daca franez cu fata se simte cel mai tare.

Ce ar fi de verificat? Sa fie pur si simplu de la anvelopa fata?

Stiu ca teroetic poate fi de la bagaje.. etc... dar tare as vrea sa nu faca asa nici cu bagaje, ca asa voi merge cel mai mult cu mobra, nu doar la o cafea, "la colt".

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu am deschis cutia pandorei... :) cum zice cstelia, chiar sa-ti bagi xxxx in ea tehnologie, le-a trebuit lor sa puna cip la motor din 2000+, ca parca hotul vrea neaparat TA-ul zgariat si prafuit si nu un CBF din 2007 cu ABS si care nu are HISS.

 

Mie nu mi-a mai facut figura, dar mi-a ajuns de 2 ori intr-o zi. Sta in soare acum pana dupa masa... sunt curios dc mai face....

 

Cam asa arata mobra, ca nu am pus poza cu ea pana acuma.

 

 

 

post-17689-0-37702500-1468221144_thumb.jpg

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era de suspensie noua...deci...idei?

Wilbers,Yss...ce mai stiti?

Salut,

 

Pentru fata poti sa te uiti dupa valve Ricor - sunt foarte, foarte ok. In spate au niste americani dar aveau distribuitor in UK (devenise scump sa trimita in Europa cu colet asigurat).

Pentru spate eu la un moment dat am ales wilbers si faptul ca dadeau garantie 5 ani si am preferat sa fie un producator european unde as fi putut sa trimit destul de comod un colet pentru service (nu a fost cazul).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru fata poti sa te uiti dupa valve Ricor - sunt foarte, foarte ok. In spate au niste americani dar aveau distribuitor in UK (devenise scump sa trimita in Europa cu colet asigurat).

Pentru spate eu la un moment dat am ales wilbers si faptul ca dadeau garantie 5 ani si am preferat sa fie un producator european unde as fi putut sa trimit destul de comod un colet pentru service (nu a fost cazul).

 

stima,

paul

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pentru fata poti sa te uiti dupa valve Ricor - sunt foarte, foarte ok. In spate au niste americani dar aveau distribuitor in UK (devenise scump sa trimita in Europa cu colet asigurat).

Pentru spate eu la un moment dat am ales wilbers si faptul ca dadeau garantie 5 ani si am preferat sa fie un producator european unde as fi putut sa trimit destul de comod un colet pentru service (nu a fost cazul).

 

stima,

paul

 

am pus eu Ricor (initminators) si merita fiecare leu... este alta motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot esti acolo, apoi de ce sa nu schimbi si uleiul. Cat despre vascozitatea ideala...studiaza ce zice manualu mobrei si Ricorshit. Prin strainataturi tare multa lume lauda valvele astea. Cand oi avea cash o sa imi iau o mobra pe care o sa pun asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti! caut de ceva timp un motor pentru iubitul meu Transalp. numa nu gasesc nici in tara , nici in strainatate doar la preturi de 4-500 de euro...oare sa fie asa de scump? problema este ca, si alea's PD06 si, am auzit ca as da banii degeaba pe el... daca cumva stie careva sau aude de un motor PD10, va rog mult sa imi dati de stire! multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...