Bebelinho Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 @florinelu- are gaura de drenaj e infundata undeva in interior o sa incerc sa o desfund cumva (orice idei sunt binevenite) @raoulserban - pe sotii Biris ii gasesti pe adresa de mail cos75mari@yahoo.it (din ce stiu eu momentan sunt in concediu pana prin septembrie). Recomand cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 sarma subtire otelita. de preferat sa aibe invelis si capatul sa nu zgarie, sa eviti rugina samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Nu iti recomand sa incerci sa desfunzi cu sarma, risti sa dai gauri suplimentare in furtun... Daca nu e ceva mizerie foarte intarita, poti desfunda cu fir de tuns iarba. Iei 2-3 metrii de fir de 4 mm diametru (de la bricolaje, sau magazine de motocoase/ drujbe). Eventual il incalzesti un pic la un capat cu o bricheta si ii faci o forma usor rotunjita sa nu se agate. Editat August 16, 2016 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 O poznă din weekendul trecut » Post actualizat in 16 Aug 2016 09:44 Scuze inca învăț să folosesc forumul de pe mobil Bine ai venit! Sa-l calaresti sanatos! Si milioane de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 dupa 25 km facuti cu noul parbriz, declar o imbunatatire de 70-80 % diferenta este notabila... 2-3 centimetri suplimentari ar face diferenta, asa ca studiez cat de solide sunt prinderile pe carenaj si/sau ce consolidari pot sa fac si suplimentar ma gandesc la un deflector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Prinderile nu sunt prea solide. La mine erau crapate carenele in dreptul tuturor celor 4 gauri de prindere. Dar TA-ul ce l-am cumparat eu a lovit la un moment dat o creanga serioasa ca era sarita oglinda din far, farul este crapat, si cadrul din fata avea cateva urechi strambe. BTW, eu am prins parbrizul fara tuburile alea de cauciuc. Mi-am facut niste garnituri cat saibele late de 6, am pus asa: Surub cap imbus M6 -> saiba lata M6 -> garnitura cauciuc -> furtun cauciucat cu int 6, ext 10 (un pic luat la smirghel) -> garnitura cauciuc -> saiba lata M6 -> piulita cu autoblocare M6. Piulitele le-am strans usor, cu simt, doar sa preseze componentele de cauciuc, nu sa sparga plasticele. Pana acum (2000 km) si stat si in soare (35+ grade), si la 0 grade (am prins o noate receeeee la cort), sta bine, si nu se mai misca cum vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 pt posesorii de TA 600 http://www.olx.ro/oferta/carena-honda-transalp-xlv-rally-raid-nou-nemontat-nevopsit-ID4lmEu.html#bddfefea6d pretul e bun daca asta e carena avand in vedere ca pe Boano sunt "ceva" euroi peste pretul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 cel mai sincer review de Transalp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 cu o alta evacuare cap coada, filtru aer sport si alte discuri pe fata e alta mobra. n-as pune atata incredere in parera grecului. e subiectiva. iti pot da un review de la englezi si o ridica in slavi. adevarul e ca e un all rounder reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) cu o alta evacuare cap coada, filtru aer sport si alte discuri pe fata e alta mobra. n-as pune atata incredere in parera grecului. e subiectiva. iti pot da un review de la englezi si o ridica in slavi. adevarul e ca e un all rounder reusit Nici in review nu o critica... doar spune clar ca nu este o motocicleta pentru pretentiosi. Eu sunt foarte multumit de ea cu urmatoarele note: PLUS pentru RO este aproape ideala pretul/valoare pentru bani platiti se comporta satisfcator pe offroad motorul are putere si cuplu suficient pentru calatorii fara pasager intretinere usoara si ieftina confortabila la drum NEUTRU franele (multumit dar se poate mai bine) mersul cu pasager (lipsa putere, performanta franare) lipsa ABS MINUS suspensia fata plonjeaza foarte usor pe frane agresive (rezolvat cu intiminators) garda la sol destul de mica protectia la vant (o gramada de bani pentru o protectie rezonabila) Pe scurt: motivul pentru care nu "invart roata" mai mult nu este ea, ci lipsa de timp... Editat August 24, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 Vând trusa originala scule Transalp 0722661428 Dan, Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NOMANSLAND Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Te avut si tu una autentica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biru Adrian Catalin Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Buna seara colegi motociclisti. De ceva vreme ma gandesc sa imi schimb motocicleta, momentan detin un Honda Shadow VT600, din 1996. Inainte sa o pun la vanzare vroiam sa intreb aici, daca exista doritori de a schimba Transalp cu Shadow? Mersi. Pun si o poza cu motoreta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 Salutare , Sunt Gabriel , din Bucuresti si acum doua luni mi-am luat un Transalp din 2001 adus din Italia . Am facut deja 2000 de km cu el si impreuna cu prietena mea . Primul meu concediu pe doua roti, la mare la munte , cateva ture prin Transilvania , Transfagarasanul si altele. Honda Transalp e o motocicleta foarte comoda , usor de manevrat , versatila cu care ne-am distrat de minune prin concediu. Eu vin din zona Hard enduro si nu prea sint obisnuit cu asfaltul si nici cu mersul cu pasager dar Transalpul m-a ajutat mult sa pot face pasul la altfel de motociclism.Am gasit informatii utile aici , despre aceasta motocicleta si astfel m-am hotarat sa imi iau una . Le multumesc tuturor pt" ajutorul " acordat. In curand am sa vin si cu cateva poze cu "Mobra". E faina vorba asta cu "Mobra" ma avut si eu una autentica dar in alt mileniu. Spor la treaba. Sa ai noroc de "mobra" si asteptam ceva poze Te avut si tu una autentica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 uita mai ceva acareturi pentru Ta /index.php?/topic/741154-capace-surub-bascula-honda-tansalp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 A pus cineva toba standard de TA 650 pe modelul de 600? Din ce vad, prinderile sunt in acelasi loc si trebuie doar o teava de legatura de 5-10cm. Avand in vedere ca modelul de 650 are si 'catalizatorul' acela jos, sunt curios daca toba in sine este putin mai goala decat cea de 600, si scoate alt sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice. » Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38 Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice. » Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53 Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice. » Post actualizat in 04 Sep 2016 13:38 Am nevoie de informatii despre Transalpul de 700.Cine ma poate ajyta.Orice. » Post actualizat in 04 Sep 2016 13:53 Am avut trans de 600.650 si Africana de 750,dar de asta nu stiu nimic si as vrea sa iau Ce ai vrea sa stii mai precis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Pai ..cat e de fiabil in special,intretinerea .La general daca e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 (editat) Pai ..cat e de fiabil in special,intretinerea .La general daca e bun. Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina. Parerea MEA PERSONALA despre: 1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic. 2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare. 3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/ 4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata). 4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral. 5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca. 6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS. 7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana. 8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga. 9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada. 8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga. 9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul. E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet. Editat Septembrie 5, 2016 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NOMANSLAND Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Iata si pozele cu atelajul din dotare.Scuze de intarziere . Pe mine ma cam bate vantul, am peste 1,8 m si parca ar merge un parbriz, deflector mai inalt. Aveti vreo idee ? Am urmarit discutiile dar m -am pierdut in hațișul forumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina. Parerea MEA PERSONALA despre: 1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic. 2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare. 3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/ 4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata). 4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral. 5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca. 6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS. 7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana. 8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga. 9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada. 8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga. 9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul. E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet. cu mici exceptii, regasesc punctele de mai sus si la XL650V... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.