BikerXX Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 La 1,82 cm eu nu am reusit sa gasesc nici o solutie eficienta, pozitia e dreapta si bordul e jos, orice parbriz ("touring") cu sau fara deflector, e tot mai rau. Am incercat chiar foarte multe (bani aruncati) si pana la urma am taiat si am lasat un ciot de parbriz care sa imi arunce aerul in zona abdomen/piept, astfel incat capul sa fie ferit de turbulentele insuportabile. Suntem prea inalti pentru tipul asta de motocicleta, ori luam altceva, dintr o clasa superioara, ori renuntam la ideea cu protectia la vant. Mentionez ca prin protectie la vant eu inteleg, in mod special, protejarea capului de curent/turbulente, astea sunt cele ce ma deranjeaza cel mai tare, picioare, piept, burta etc. sunt pe planul doi, oricum echipamentul protejeaza destul corpul, dar cu auzul e problema in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra? Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m. merci! numai pot edita, am gasit la pagina 127 » Post actualizat in 29 Sep 2016 08:41 La 1,82 cm eu nu am reusit sa gasesc nici o solutie eficienta, pozitia e dreapta si bordul e jos, orice parbriz ("touring") cu sau fara deflector, e tot mai rau. Am incercat chiar foarte multe (bani aruncati) si pana la urma am taiat si am lasat un ciot de parbriz care sa imi arunce aerul in zona abdomen/piept, astfel incat capul sa fie ferit de turbulentele insuportabile. Suntem prea inalti pentru tipul asta de motocicleta, ori luam altceva, dintr o clasa superioara, ori renuntam la ideea cu protectia la vant. Mentionez ca prin protectie la vant eu inteleg, in mod special, protejarea capului de curent/turbulente, astea sunt cele ce ma deranjeaza cel mai tare, picioare, piept, burta etc. sunt pe planul doi, oricum echipamentul protejeaza destul corpul, dar cu auzul e problema in timp. Ai incercat si deflectorul de la Puig? Mi se pare f. mic...85mm, dar poate ajuta peste cel de la Givi. http://motorai.ro/parbrize-moto/winddeflector-for--product--10006546 Editat Septembrie 29, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Bine ca i-ai dat cap, bine de stiu In alta ordine de idei, am tot rascolit netul pt.o solutie la protectia pt. vant: cu deflector, fara el, doar cu parbriz touring...etc, dar nu am o concluzie clara. Ce recomdantati din experienta voastra? Eu am parbriz touring (Givi) dar l-am dat jos, imi dadea vantul exact in casca. Cel original mi-l da in piept si pt. moment parca e mai "ok" asa. Mentionez ca am 1.81m. merci! plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 plexiglas 3mm format la pistol cu aer cald, 4 gauri pe parbrizul original, distantoare de cauciuc (merg cele de pe suruburile autoforante pentru acoperis de tabla).57 cm, adio vant in casca. Am 1,80. La iarna poate imi fac unul intreg. Asta a fost asa pe fuga facut. 57 cm in total, masurat de jos pana sus, nu ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 57 cm in total, masurat de jos pana sus, nu ? mersi Da. Dar atentie cum am facut partea de sus. Deflectorul. Ajuta foarte mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolae_catalin Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva informatii in legatura cu Transalpul de 700!?! Mai ales posesorii... In primul rand cum se comporta,consum,fiabilitate, plusuri si minusuri. Am avut PD10 .Mai are vreo legatura cu modelele anterioare? Intr-un cuvant..."merita achizitia"!?! Mersi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 legatura nu prea mai are adica ia-ti gandul de la forestiere si offroad usor ce faceai cu pd10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Transalpu de 700 este ca si vstromu ii place pe asfalt si un forestier usor ,cursa suspensiilor este mai mica vs old transalp ,de consumat nu consuma mai putin ca si pd 10 si nici nu simti nustiuce putere mai mare ,plastice eftine china peste tot , aceleasi frane ca si pd 10 ( mai putin cel cu abs ) eu unu am avut ocazia sa schimb translpu pd 10 cu cel de 700 la aceiasi bani dar pt mine nu se merita si nu mi se potriveste deloc fiindca imi place noroiul....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebelinho Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Pentru ca incepe sezonul rece, si nu toata lumea are pinlock, am incercat solutia cu gel de barbierit pe viziera. Super multumit! Cureti viziera de praf, dai cu gel pe interiorul la viziera, stergi cu un servetel (mai multe) pana e viziera curata si atat (viziera nu se mai spala cu apa sau altceva dupa). Motocicleala placuta si sa speram ca mai tine vreamea cu noi macar 2-3 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 cauta pe la mag auto mitsubishi t30. vezi ca e folosita si pe la alte moto. fyi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 Nimeni ? Nu bag mana in foc, dar asta am gasit: EFP-011, A04CZ (Ford Festiva, Suzuki, Mitsubishi). Informatia e de la nemtii astia http://krad-vagabunden.de/unsere-motorr%C3%A4der/tips-erfahrungsbericht-transalp/benzin-pumpe-filter/ ce fac aprecierea Transalpului dupa 100000 de km. De curiozitate, cati km ai pe odometru ca sa stiu si eu la ce sa ma astept. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 73000 km. T30 asta l-am gasit si eu cam peste tot unde am mai citit.De la highflowfuel.com am primit raspunsul ca 99% e vorba de HFP-382S. Om vedea. Maine golesc rezervorul si dau jos pompa. Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Se mai aude un danganit in rezervor de la plutitor. Am scos totul afara si m-am uitat, dar nu am ce sa ii fac, e un nit sau ceva de genul slabit. HFP-382S e pompa ce inlocuieste pompa de fabrica din cate imi dau seama. Uite aici inca una poate te ajuta, dar din nou nu bag mana in foc, e de pe net - http://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/pompa-paliwa-HONDA-XL700V-HONDA-XL-700V-HONDA-TRANSALP-2008-OE-UC-T30HU12-,16700-MFF-D01/6392 Daca afli cu certitudine modelul pompei originale te rog sa imi spui, ca sa notez undeva asa, in caz ca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Eu am 43000 km, asa ca stau linistit dar cu urechile ciulite. Urmaresti cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Vreau sa-i fac o oferta propietarului transalpului 650 cu numarul B 101 FTW, il gasesc pe forum aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 (editat) care stie ce handguarduri cu insertie de metal se potrivesc pe transalpul de 600? pt bara de fi 22mm exterior si 20mm interior? e subtire ghidonu.. nu stiu de unde sa iau...am avut chinezarii si le-am adaptat cumva si tineau acolo.. dar nu era extra. si pe unde ma mai uit nu gasesc deva specific pentru transalp Editat Octombrie 18, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut, ma puteti ajuta cu un like/vot pe pentru concursul Heavy Duties https://www.facebook.com/heavyduties/photos/a.1103734813051743.1073741847.174116632680237/1103736819718209/?type=3&theater Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Solved, chiar arata bine S-o plimbi sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Vrea cineva crashbar hepco & becker? modelul asta http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-crash-bar-honda-xl-600-v-transalp.html Are ceva zgarieturi, nu e nou. Pret 250 de lei negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Solved, chiar arata bine S-o plimbi sanatos. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Vrea cineva crashbar hepco & becker? modelul asta http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-crash-bar-honda-xl-600-v-transalp.html Are ceva zgarieturi, nu e nou. Pret 250 de lei negociabil. S-a dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) S-a dat. Diateza reflexiva Editat Octombrie 24, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Diateza reflexiva Nu, crashbar-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Nu, crashbar-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Iata cateva lucruri de stiut despre operatiunea de inlocuire a pompei de benzina: - codul original de pompa e Mitsubishi UC-T30 (HU12 - partea asta nu e neaparat asa importanta) si are 3,4 bari. Made in PRC 20161010_185338.jpg - eu am inlocuit in prima faza cu o pompa Engitech de 3,8 bari ce corespundea ca si dimensiuni. Pompa functioneaza, dar motorul nu a pornit. Fiind o pompa ieftina, am mers pe prezumtia ca e defect de fabricatie si nu reuseste sa produca presiune suficienta. 20161018_200906.jpg - iau alta pompa, de data asta mai prezentabila - ERA de 3 bari. Intr-adevar pompa suna mai frumos, dar cam atat...motorul tot nu porneste. 20161021_105236.jpg - trecem la testele de debit. Pompa originala goleste pe direct un recipient de 500 ml in 14 sec, Engitech in 11 sec iar ERA in 12 sec...deci pompele sunt functionale in parametrii normali. - rezulta e ca avem o problema de etansare in ansamblul cu plutitor, si pompa nu livreaza spre injectoare cantitatea corespunzatoare de benzina. - desfacem ansamblul si descoperim problema. Desi pompele sunt identice ca lungime intre orificiile IN - OUT, conectorul electric la pompa OE e mai scurt, iar la cele 2 pompe aftermarket loveste in regulatorul de presiune, iar astfel, garnitura de etansare nu intra pana in capat. Electricienilor care au efectuat operatiunea de legare a firelor, se pare ca le-a scapat acest aspect 20161021_101629.jpg20161021_101644.jpg20161010_185633.jpg20161020_183804.jpg - spargem socket conector de la pompa ERA, tragem firele si pinii in termocontractabil ca sa scurtam ansamblul cu 5 mm, montat pompa in rezervor si .... victorie !. - testez motorul cam 120 km. Aparent, diferenta de 0,4 bari in minus nu se simte, cel putin nu pana in 160 km/h cat am tras-o eu. Reprizele si consumul par sa fi ramas la fel. Concluzia finala e ca daca intampinati probleme cu pompa de benzina la XL 700 cel mai bine e sa cautati pe OE. Va scuteste de batai de cap si alte inginerii. Pretul iese cam tot pe acolo, daca e real anuntul asta: https://www.aliexpress.com/store/product/Fuel-Pump-for-Honda-XL-700V-XL700V-XL700VA-2008-2011-2009-2010-16700MFFD01/821302_32648062165.html. Eu n-am avut rabdare sa imi vina ca stateam cu motorul desfacut, dar daca aveam toate datele problemei si faceam comanda de cand a inceput pompa sa zumzaie, as fi fost mai castigat Spor ! presiunea este o chestie si debitul alta chestie.... si in cel mai fericit caz si vazut daca pompele "baga" (pompeaza carburant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.