dorinn Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 A pus cineva crashpad-uri pe Transalp? cu ce modificari? Apropo de uatenia Transalpului , mi se pare si mai urata cu barile alea. Dar in top-ul urateniei stau handguard-urile alea ,parca-s niste urechi blege de camila. Am vrut sa le dau jos din prima clipa insa am constatat ca -s foarte eficiente. Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine. ... cu conditia sa fie ceva crashbar de calitate. vezi ca face @RomiC crashbar-uri pentru Transalp 600/650/700 si la preturi super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Recomand crashbar-uri, la o cazatura serioasa protejeaza plasticurile care nu sunt tocmai iefitine. subscriu in serbia, m-a lovit un taximetrist care nu m-a vazut (zice el) daca nu aveam crash-urile, era nasol i-am indoit oleaca portiera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Vand conducta frana metalica fata. Folosita pe un transalp cu inaltatoare ghidon de 30mm. Pentru modelul cu un singur disc pe fata. 50 lei Si un kit xenon 6000k/35w cu 80 lei Editat Septembrie 7, 2016 de Dole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Daca e bun sau nu e chestie tine de necesitatile si dorintele tale de la mobra. Asa ca referinta, eu am avut un F650 pe carburator din 98 si un V-Strom din 2007 inainte de XL700-ul de acum. Am cumparat mobra la 9000 de km si acum am 42000 km. Am schimbat doar consumabile pana acum si am pus benzina. Parerea MEA PERSONALA despre: 1. Motor - e preluat de pe Honda Deuville. Nu am auzit de probleme majore, desi cineva aici pe forum la un moment dat se plangea de supape rupte sau un alt defect catastrofal. De asemenea am citit despre ceva probleme la pipele de la bujii in perioda de garantie. Radiatorul dreapta a fost semnalt ca fiind mai sensibil, fisurandu-se la prinderea pe cadru de la vibratii. La mine nu arata semne in aceasta directie. Motorul vibreaza tare pentru un 2 in V din punctul meu de vedere (muuuuult mai tare decat V-Strom-ul) si nu e grozav de puternic. 2. Consum - 7,5 in oras, 4,5 in medie in afara. Motorul se incalzeste repede si merge c-am cald. La semafoare in oras intra obligatoriu ventilatia si se coc genunchii. Odata pornite temperatura scade si ramane constanta in jur de 100. In mers am 75 grade constant pe bord, fara ventilatoare. 3. Intretinere - simpla, filtrul de ulei, uleiul si filtrul de aer le schimb in regie proprie de cand o am si nu sunt mare mecanic. Nu am schimbat inca rulmenti si nu am umblat inca la furca. Uite aici cum am verificat jocul la culbutori: https://www.facebook.com/biohazardousguy.biohazardousguy/videos/1766486713592201/ 4. Piese si consumabile - filtru de ulei, bujii, pipe, placute etc sunt comune, se gasesc cel mai frecvent pe stoc. Piese de origine Honda iau de la MyMoto la preturi comparabile cu cele de pe site-urile de DE sau UK. Accesorii sunt pentru toate gusturile si buzunarele. Heavy Duties fac crash-bar, cric central si bineinteles suporti de cutii si cutii. Manete se gasesc aftermarket la preturi rezonabile. Semnalizarile originale sunt extrem de scumpe (70-80 euro bucata). 4. Mult plastic, multe imbinari intre plastice fara suruburi, multe elemente fixate prin garnituri sau cu elemente de cauciuc. Uneori se mai simt plastice vibrand la anumite turatii. Nu stiu cat o sa reziste in timp. Din 2013 si pana acum nu am rupt nimic insa, am stricat doar un filet la un panou lateral. 5. Unele zone sunt sensibile la rugina, se vad deja si pe a mea ceva semne in aceasta directie pe bratele oglizilor, pe ceva busoane de pe motor, pe spite. Nu am vazut pe cadru sau pe motor inca. 6. Frane - grozave, daca e cu ABS are si CBS. 7. In afara asfaltului e rezonabila, dar e grea. Ma simt foarte bine pe macadam, pe forestiere usoare si imi tremura chilotii in noroi sau pe nisip. Am scapat-o de 2 ori pe pamant fara daune majore. O data am mers taras pe asfalt si crash-barul (de la Kappa) si-a facut treaba. Am stricat totusi un plastic de pe ghidon, protectia de vant si maneta de frana. 8. Cel mai bine ma simt pe drumuri judetene. Pe autostrada e c-am fara vlaga. 9. Parbrizul original e OK pt oras, dar nu si pentru autostrada. 8. Look-ul e discutabil. Unii zic ca e urata cu spume, pe masura ce merg mie imi e din ce in ce mai draga. 9. Viteza - confortabil 90-120 cu pasager si bagaj, mai sus devine dezagreabil din cauza vibratiilor. Pe la 60 km/h am o vibratie rea in ghidon daca iau mainile. Singura solutie care merge pana acum e sa tin mainile pe ghidon tot timpul. E un magar care merge cum vrea el, incet si sigur. Pentru mine e bun, alti stramba din nas. Depinde de asteptari, repet. O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) O recenzie super faina. Multumesc, in calitate de cititor al topicului. Am copiat-o si am lipit-o si in topicul recenziilor . tipareste si asta si lipeste in continuare: 10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare. » Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43 Recomandari de evacuare sport pentru XL650V? Interesant pana acum MIVV si GPR. Editat Septembrie 8, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 tipareste si asta si lipeste in continuare: 10. Suspensia. Amortizorul spate ajustabil cu performanta buna chiar si cu doua persoane. Suspensia fata putin performanta, cu tendinte de diving pe franare. Pentru imbunatatirea performantelor suspensei fata, sunt necesare minim schimbarea arcurilor si eventual folosirea unui ulei mai vascos in amortizoare. » Post actualizat in 08 Sep 2016 12:43 Recomandari de evacuare sport pentru XL650V? Interesant pana acum MIVV si GPR. Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau. ar merita injectia si ABS-ul de la 700, dar 650 ar putea fi mai fiabil pe termen lung. ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Am avut pt scurt timp transalp de 700 si am avut si de 650 ...iar de 600 an 98 am de 9 ani ,cel de 700 nu am simtit ca ii mult mai puternic ca si cel de 600 ,suspensia ii pt asfalt ,plastice eftine china ,pozitie mai sport ,codita spate fara intaritura (slaba nu cred ca tine 15 kg ) cursa la suspensie mica ,mai ingusta la xl 600_650 ,nu consuma mai putin ca cel de 600 ,la modelul cu abs nu are puton sa il decuplezi iar daca faci offroad mai serios te incurca rau,la modelul fara abs aceleasi discuri si frane ca la cel de 600 ,roata de 19 fata ....si poate ar mai fi minusuri din punctul meu de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Stie cineva cotele la rulmentii de pe spate la Transalp 600 si de asemenea dimensiunea simeringurilor de praf. . Si nu incercati sa imi raspunde ti cu esti un lenes --cauta singur, pt ca stiu asta! Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Modalitati de a micsora inaltimea unui Transalp 2001-2002? In afara de refacerea seii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Oase custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Stie cineva cotele la rulmentii de pe spate la Transalp 600 si de asemenea dimensiunea simeringurilor de praf. . Si nu incercati sa imi raspunde ti cu esti un lenes --cauta singur, pt ca stiu asta! Merci fain! http://www.transalp.ro/forum/cote-rulmenti-si-semeringuri-t896.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Poate o fi amortizorul meu pe spate uzat deja, dar cu pasager, la denivelari foarte mari agat cu burta. Pentru fata, am pus arcuri progresive cu ulei standard si se simte mai tare suspensia. Nu pot sa zic ca este mai bine sau mai rau. ABS-ul face toti banii, mai ales daca esti nou intr-ale motociclitului. Parerea mea ca este diferenta intre a fi sau a nu fi pe jos, la o franare brusca. pe fata am pus Ricoh Intiminators (cu lei 5W) si sunt foarte multumit (arcurile sunt stock). cat despre ABS, cred ca este ok pentru ca evita blocarea rotii fata si eventuala tranta, dar in situatie critica ar putea sa te faca sa ratezi virajul sau franarea.... overall as zice ca este mai bine sa il ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 Florinelu, la Intiminators astea, le pui si aia e? Sau le scoti, mai setezi una alta, le bagi etc... Cum se simt pe drum forestier cu piatra neasezata? Se simte o diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 (editat) Nu reglezi nimic - sunt calibrate din fabrica si este obligatoriu sa folosesti ulei 5w. Diferentele cele mai mari sunt pe franare, atat pe asfalt cat si pe macadam, furca fata nu mai plonjeaza. Cu 10w, inainte de upgrade, furca lucra bine pe offroad, doar la primele 4-5 pompari dupa care imi lasa impresia ca intra intr-un defazaj - inca nu revenea complet si deja trebuia sa ia un nou soc. Ar fi fost usor de rezolvat daca aveam reglaj pe rebound.... Pe asfalt este alta motocicleta dupa upgrade... este mult mai precisa pe traiectorie - la vale, in frana aveam impresia ca pic in nas cu ea. Consider o investitie buna setul de la Ricor. Editat Septembrie 12, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Probleme vacuta! Am un Ta din 93, de care sunt f multumit, pana cand din senin a inceput sa ”dea in nas” la 120km/h” si sa consume cam 6-7/100 km - initial am spus ca ramasesem fara gaz, sau ca am sita infundata, ...,am mutat pe rezerva si a facut la fel. Mentionez ca indiferent de treapta de viteza, ,fix la 120km/h face acelasi lucru. VERIFICARI FACUTE DE MINE: -Verificat bujii -Am verificat tot traseul de alimentare pana in carburatoare (era curat) -Verificat filtru de aer (curat si acesta) -Desfacut carburatoare (curate) schimbat membrane, erau fisurate si bucuros ca am descoperit cauza, ma sui pe moto si...SUPRIZA.....FACE FIX LA FEL. -CE DRACU ARE ???????? -Am banuit ca ar fi de vina CDI-urile, desi nu are logica, pentru ca ele ar restrictiona doar turele (a mea se tureaza in rosu fara nici un fel de problema) -Singura verificare care as mai putea sa o fac e sa dau de un Transalpist binevoitor din zona mea si sa pun CDurile lui pentru o proba. DACA A PATIT CINEVA LA FEL, SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara? Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata. Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata. Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006. M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva. A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor. Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala: https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa Editat Septembrie 14, 2016 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul .... SAU AVETI VREO IDEE, DATI UN SEMN ! motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate? Editat Septembrie 14, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Eu am avut o lovitura puternica la noada in 2009 (cazut cu fundul intr-un bolovan la parapanta), prin 2010 mi-a trecut, dar acum dupa 2 iesiri cu șeaua modificata durerile au reaparut. Decat sa ma las de stat pe sea, prefer sa o schimb. Nici de parapanta nu m-am lasat. Editat Septembrie 14, 2016 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Sa stii ca nu toata lumea se obisnuieste cu ele. Chiar daca baiatul le facea profesionist, se mai gaseste cate unul caruia nu ii pica bine, fara a avea 'producatorul' vreo vina, asta ca sa nu zici ca esti singurul motorul se aude la fel? Verifica sa fie la punct, sa nu cumva sa iti fi sarit vreun dinte distributia, dar intai verifica mansoanele de la carburatoare (gaturile de la admisie), cele de cauciuc sa nu fie fisurate, eventual da-i cu niste spray pe acolo si vezi daca creste ralantiul. Carburatoarele le ai sincronizate? Carbu sincronizate, galerii impecabile, iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 La Transalp periodic se regleaza si jocul la supape. Ai facut si asta? La mine s-a schimbat mersul in bine, ba chiar si consumul a scazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 La Transalp periodic se regleaza si jocul la supape. Ai facut si asta? La mine s-a schimbat mersul in bine, ba chiar si consumul a scazut. Tu vbesti de reglajul la culbutori pe care l-am facut anul trecut. Deci nu e nici de acolo. Singura varianta viabila ar ramane cdiurile. Daca gasesc sa fac proba am sa va anunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 iar treaba cu pusul la punct nu exista pt ca este tci si are cititor care nu poate sari Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Nu inteleg, ziceam de chestia aia cu FT si RT (parca asa era la Africana si ma indoiesc ca nu apare si aici) si alinierea axelor cu came... ? E mult de explicat...te poti uita pe o schema si te lamuresti. Ideea e ca e ca daca nu umbli acolo nu are cum sa sara din diverse motive. Sper sa nu o iei in nume de rau...nu asta urmaresc pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCU Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Doreste cineva o șea modificata la Dan din Timisoara? Am primit-o acum 2 saptamani si am iesit de 2 ori de atunci, dar nu ma pot obisnui cu seaua modificata. Niste probleme medicale vechi si netratate au revenit si datorita lor imi e mai bine cu varianta nemodificata. Seaua e de pe motocicleta personala Transalp 650 din 2006. M-a costat 460 lei modificarea (nu pun si curierul la socoteala), trimit poze pe mail daca e curios cineva. A latit-o la ambele posturi, a pus spuma confort, a creat volum despartitor, a pus antiderapant la sezut pilot si pasager, a mai inaltat-o in partea din fata la rezervor. Pun mai jos link cu o poza in starea ei actuala: https://www.dropbox.com/sc/eseg70sc9i47811/AAC-4MdUVUDTtqGxUfYUITlaa Salut, as fi interesat de saua ta... vrei sea la schimb? adica 460 lei si seaua mea? Editat Septembrie 14, 2016 de COCU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.