andrei_c Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 O poza "a la Cluj". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Multumesc pt. raspunsul prompt! De fapt. eu am nevoie doar de 4 stikere pt. laterale, o sa-ti urmez sfatul si le procur de la Honda inainte sa vin la vopsit. Vroiam totusi sfatul unui profesionist. Mai am doar o singura rugaminte! As putea sa vad undeva in Bucuresti o motoreta care a fost vopsita de voi uni metalizat? Sint sigur ca arata beton, dar totusi vreau eu sa vad. Scuze! e unul available la orice ora ..... transalpul MEU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 (editat) Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA cartea spune: admisie 0,15 si evacuare 0,20 , +/- 0,02 cu motorul la rece, daca nici asa nu te descurci da un pn si recomand un profesionist. Totusi daca ticaie putin doar la pornirea la rece, lasa-le asa, ca nu este nici o problema. Mai bine asa decit prea "strinse". --- Mesaj completat în 17 Mar 2008 00:17 ------------- e unul available la orice ora ..... transalpul MEU ! cind ajung in ro, te contactez si vizionez...thx! Editat Martie 16, 2008 de valentin25de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Salutare am si eu o HONDA XL 600 TRANSALP din 1998 si nu gasesc nicaieri ce distanta trebuie reglate supapele la motor adica supapele de admisie +evacuare, am manual de reparatie si de pe net si carte dar nu imi da nici unde cu ce masura la lera sa folosesc ,terbuie sa reglez supapele ca la rece se aud ca ticaie putin mai ales pina cind se ridica uleiul ,daca careva poate sa ma ajute cu masura la lera (admisie+evacuare) care tre sa o folosesc as fi foarte recunoscator . MULTUMESC ANTICIPAT. BUCEA Ia vezi aici: http://www.louis.de/_30c67a66e13b5524e6b43...amp;typ_id=PD10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Primiti si un Tenerist pe-acolo sau va fi o intrunire adresata strict posesorilor de Transalp ? Nu se pune problema de a primi sau nu pe cineva Asa cum orice eveniment trebuie sa poarte un nume, am ales sa il numim pe acesta "intalnirea transalpistilor din Romania" Aceasta intrunire e putin atipica fata de celelalte, pentru ca e pur si simplu o intalnire fara pretentii, fara festival, fara trupe de hard/metal/plastic rock sau mai stiu eu ce Am plecat de la premisa ca posesorii de TA iubesc muntele, asa ca ne multumim cu linistea pe care ne-o ofera acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristimotor Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 salutare stie cineva de unde se regleaza faza lunga ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 salutare stie cineva de unde se regleaza faza lunga ms Se regleaza FARUL, nu doar faza lunga pentru reglaj vertical, surubul de sub sticla farului privind din față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 nou in gasca ieri a venit bebelusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 nou in gasca ieri a venit bebelusa Bine ai venit pe forum! Sa o stapinesti sanatos si multi km fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c_ris_ta Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Bine ai venit pe forum! Sa o stapinesti sanatos si multi km fara evenimente! pe forum sunt mai de demult dar activam la rubrica detinatori de GS 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 nou in gasca ieri a venit bebelusa vai de mine si de mine ce seamana cu a mea.... leita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Ce tip de benzina folositi voi? '95 fara plumb, sau '98 fara plumb? Am auzit de la cineva ca ar fi mai potrivita cea de'95, ca nu se autoaprinde , dar discutand cu cineva , am aflat ca de fapt benzina cu cifra octanica mai mica se autoaprinde mai usor. mi-a aratat si intr-o carte :" Cifra octanica reprezinta, in mod conventional, rezistenta la detonatie a benzinelor si reprezinta procentul -in volmul- de izooctan, dintr-un amestec de izooctan cu normal heptan..... Cresterea rezistentei la detonatie a benzinelor, respectiv cresterea cifrei octanice, se realizeaza, -in mod curent- prin adaos de aditiv....." Eu pana acum am folosit de '95, nu mi s-a parut ceva in neregula. Alta dilema pe care o am, vreau sa- i schimb uleiul, in manualul pe care il am, se recomanda 10W40, cu observatia , ca putem folosi un 15W40 , daca circulam pe o temperatura mai mare de 0 grade , cum am dedus eu din grafic. Voi ce folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Ce tip de benzina folositi voi? '95 fara plumb, sau '98 fara plumb? Am auzit de la cineva ca ar fi mai potrivita cea de'95, ca nu se autoaprinde , dar discutand cu cineva , am aflat ca de fapt benzina cu cifra octanica mai mica se autoaprinde mai usor. mi-a aratat si intr-o carte :" Cifra octanica reprezinta, in mod conventional, rezistenta la detonatie a benzinelor si reprezinta procentul -in volmul- de izooctan, dintr-un amestec de izooctan cu normal heptan..... Cresterea rezistentei la detonatie a benzinelor, respectiv cresterea cifrei octanice, se realizeaza, -in mod curent- prin adaos de aditiv....." Eu pana acum am folosit de '95, nu mi s-a parut ceva in neregula. Alta dilema pe care o am, vreau sa- i schimb uleiul, in manualul pe care il am, se recomanda 10W40, cu observatia , ca putem folosi un 15W40 , daca circulam pe o temperatura mai mare de 0 grade , cum am dedus eu din grafic. Voi ce folositi? Eu folosesc Benzina '95 fara plumb, si pe langa asta am un aditiv de combustibil ( costa 9 lei ) astfel am aditivat benzina si e mai buna decat un 2000 iar la pret nu mai are rost sa vorbim... Ca ulei folosesc Castrol 10w40 si sunt f. multumit. Ca un sfat, nu iti aditiva uleiul, sub nici o forma ! deoarece cand schimbi viteza iti sare dintr-una il alta mai repede decat iti doresti, si nu o sa mai gasesti punctul mort, decat foarte dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Eu folosesc Benzina '95 fara plumb, si pe langa asta am un aditiv de combustibil ( costa 9 lei ) astfel am aditivat benzina si e mai buna decat un 2000 iar la pret nu mai are rost sa vorbim... Ca ulei folosesc Castrol 10w40 si sunt f. multumit. Ca un sfat, nu iti aditiva uleiul, sub nici o forma ! deoarece cand schimbi viteza iti sare dintr-una il alta mai repede decat iti doresti, si nu o sa mai gasesti punctul mort, decat foarte dificil. Cu bezina m-am lamurit, in manual se recomanda folosirea unei benzine neetilate cu cifra octanica de min.91, deci e in regula si '95. Uleiul Castrol de care e? Gtx?, Magnatec? care e mai potrivit pentru motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Salut! Un,tovaras de-al meu care are Transalp (momentan nu are acces la net),are o promlema cu motorul. In timpul unei calatorii a inceput sa-i intrerupa,ia schimbat bujiile (erau negre),are modelul cu 2 CDI-uri si 4 bujii,acum porneste bine dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc. Daca ati patit asa ceva ,sau are cineva vre-o ideie ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Martie 23, 2008 Autor Share Postat Martie 23, 2008 Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW. Pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW. Pace Toti trecem prin crizele astea la mijlocul vietii... Oricum este o alegere foarte buna --- Mesaj completat în 23 Mar 2008 15:47 ------------- Salut! Un,tovaras de-al meu care are Transalp (momentan nu are acces la net),are o promlema cu motorul. In timpul unei calatorii a inceput sa-i intrerupa,ia schimbat bujiile (erau negre),are modelul cu 2 CDI-uri si 4 bujii,acum porneste bine dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc. Daca ati patit asa ceva ,sau are cineva vre-o ideie ...... Controleaza fisele noaptea pe intuneric poate fura curent undeva.Daca nu mergi mai departe cu alte teste enumerate pe aici.Valvele sant ajustate cum trebuie?De la 7000 in sus poate-i "plutesc"daca nu-s reglate bine si arcurile uzate.Detunaturi? sau numai intrerupe ca si cum n-ar avea suficienta benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) Am uitat sa spun ca are si un consum exagerat de mare de benzina ,de cand cu treaba asta. Editat Martie 23, 2008 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 dar in jur de 7000 de ture intrerupe iar si bujiile se inegresc. La ce naiba ii trebuie 7000 de ture??? La turatia aia carburatoarele sunt complet deschise si daca are vreo problema la carburatoare (vreo membrana sau jiclor uzat) atunci e normal sa-i consume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin25de Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Ca posesor de TA si initiator al acestui topic ma simt nevoit sa va marturisesc ca am de gand sa tradez Honda in viitorul apropiat. Ca o fi bine sa nu asta nu am de unde sa stiu. Ma orientez catre un BMW R1200GS cu un plus de bani de inca 5000 de euro. Sper sa ma simt bine pe el si mobra mea pe care am ingrijit-o la maxim sa ajunga pe maini bune. Nu am ce reprosa TA ci din contra este o mobra perfecta. Eu sunt in idiot care a prins la viciul monstrului de la BMW. Pace Un model reusit si o alegere buna. O sa te "strecori" mai greu prin oras dar sta mai bine pe sosea la o viteza de croaziera mai ridicata. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muad ' Dib Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Sal'tare Alpinishti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salut, Dupa un eveniment nefericit prin iarna (in principal carenele sparte... si mana mea cu cateva operatii si tije...) inca nu ne-am refacut... Oricum, am inceput sa o fac mai frumoasa (nu ma opreste pe mine un asemenea eveniment s-o incalec din nou). Am ajuns la inlocuirea acelor mansoane de cauciuc ce apara furcile fata (sau cum n-aiba s-or chema). A mea e modelul cu albastru, ca in avatar si are acele mansoane tot albastre. M-am gandit ca daca tot le inlocuiesc sa le inlocuiesc cu unele negre (mie imi pare ca arata mai bine asa). Am intrebat la service Honda si mi-a spus sa le comunic codul de culoare pt ceea ce vreau. Am tot cautat pe net dar nu am gasit. Iata codurile ce m-i le-au dat ei: ANCHOR GRAY METALLIC-U - NH229B CANDY TAHITIAN BLUE - PB215A CANDY TAHITIAN BLUE - PB215H FURIOUS RED - R167A GRAND GREEN METALLIC - G137G GRANITE BLUE METALLIC-U - PB184E MOONRISE MAROON METALLIC - RP131E NH193P - NH193P PB187M - PB187M PB214H - PB214H PEARL ATLANTIS BLUE - B142H SPARKLER BLACK PEARL - NH343K SPARKLING SILVER METALLIC - NH295A STAR BURST YELLOW - YR151 Ma poate ajuta cineva cu un cod de culoare de la vacutza lui (codul de culoare il gasiti pe cadru sub sa) pt un Transalp ce are acele mansoane negre? Merci mult si sper sa ne intanlim calare pe Vacutze in curand. Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 ff bun topicu', in viitor poate imi iau si eu un TA, desi oscilez intre BMW 650 GS si TA... Bafta si numai asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Salutare la toata lumea ! Domnilor spuneti-mi si mie va rog pe la ce vulcanizari ai rezolvat problemele daca ati avut , pentru ca eu am doua in apropiere (B-dul Basarabia) si nu vor sa rezolve o eventuala problema. Am gasit astazi spatele pe janta si nu stiu daca este intepata su cineva sa gandit sa-mi faca o surpriza am bagat aer ramane sa vad maine dim daca este iarasi........fleasca! Ma intrebam daca ati mai intalnit PUTUROSI de acest gen si unde ati rezolvat probl. Am fost sfatuit de catre cei de la vulcanizare sa merg la vulcanizarile unde mergem noi motociclistii. Multam pt intelegere si multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.