calinbac Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut,Imi poate da cineva cateva sfaturi inainte sa distrug carenele prin vopsire? De vopsit am mai vopsit doar pereti si garduri, nu si carene . Carenele dupa ce le-am lipit bine, am inceput sa le smirgheluiesc si voi continua asa pana cand ajung sa fie foarte netede (sa nu se mai simta nimic la mana). Mai departe cum fac? Se da o baza de grund si apoi vopseaua? Ca vopsea, m-am gandit la vopselurile din alea la spay. Apropo, stiti vreun magazin ce face culoarea identica daca-i aduc carena si o imbuteliaza in spay? Am nevoie sa fie din Bucuresti. La sfarsit se mai da cu lac? Daca tot m-am apucat, vreau sa le fac perfecte... Merci, Vice. ai terminat operatiunea de reparat carene vreo recomandare maine vreau si eu sa ma apuc de reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blazer27 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 salut!va rog sa-mi spuneti de unde pot sa-mi cumpar crashbar pt transalp, dar nu din RO. On-line daca exista ceva si cat costa. Multumesc. Exista originala si neoriginala? Se poate face? da mai prietene.....in ziua de azi totul e posibil...daca vrei fac si pt tine o pereche de crash-bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 ai terminat operatiunea de reparat carenevreo recomandare maine vreau si eu sa ma apuc de reparatii Salut, Am terminat de lipit carenele saptamana trecuta, doar ca am slefuit doar grosul... scarbiciul asta imi ocupa o groaza de timp . De fapt nu cred ca am slefuit mai mult de 25% si asta cu un smirghel din ala grosier... Pt ca pana acum nu am vopsit decat pereti si garduri, voi lasa pe altcineva sa le vopseasca. Dar asta dapa ce voi termina de slefuit cat mai fin. Am inteles ca in vopsea se pun niste aditivi pt a nu se scoroji, asta pt ca acele carene sunt din plastic. Imi recomanda cineva un atelier sau pe cineva ce se pricepe la vopsit si are vopsele de calitate? Si sa fie din Bucuresti? Ca daca tot le fac, macar sa le fac pt mai mult timp si sa iasa ceva de calitate. Ca recomandare, iti spun sa nu te grabesti. Carenele mele erau varza dupa o tavaleala mai serioasa (unele carene aveau chiar mai multe crapaturi). Eu am luat fiecare crapatura in parte si am vopsit-o. Am trecut la urmatoarea de abia cand adezivul s-a intarit indeajuns de mult incat sa nu se dezlipeasca. Cam atat. In rest, spor la munca, ca nu e greu deloc, doar migalos. Eu am avut chiar si bucatzele lipsa ce le-am reconstituit si acum parca nici nu se vede. Vice. da mai prietene.....in ziua de azi totul e posibil...daca vrei fac si pt tine o pereche de crash-bar Salut, Pt ca tot imi refac acum carenele si le vopsesc, ma intereseaza si pe mine un crash bar... Sa nu le mai fac inca o data la urmatorul eveniment nefericit. Am o Vacutza din '91. Ai putea sa-mi spui un pret aproximativ si daca se monteaza usor? Aici ma refer sa nu se demonteze vreo parte a motorului sau sa se inlocuiasca anumite suruburi de sustinere (carenele si alte chestii le pot demonta eu fara problema). merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 dap. rotita dintata din melc sunt expert ca am schimbat vreo 3 Mersi mult, ai avut dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reeve Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Salut, Incerc si eu sa intru in clubul posesorilor de transalp cu acest exemplar, pe care il iau de la un prieten din Belgia: Problema este destul de evidenta. Intrebarea este cat de mult trebuie sa aranjez fata ca sa trec de RAR (avand in vedere ca pe mine nu ma deranjeaza zgarieturi si alte cele) si credeti ca vor fi probleme cu bordul schimbat, asa cum se vede in imagini? Inca o chestiune, cam cat credeti ca ma ajunge reparatia carenelor si este oare nevoie sa pun semnalizarile originale, avand in vedere ca el le-a montat pe cele de mai sus? Please help... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) Intrebarea este cat de mult trebuie sa aranjez fata ca sa trec de RAR Pai nu fata trebuie aranjata, ci RAR-ul Trebuie sa ii convingi ca asa e modelul... Stii cum se spune: chiar daca spui o tampenie, spune-o cu convingere Editat Mai 20, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Salut, Incerc si eu sa intru in clubul posesorilor de transalp cu acest exemplar, pe care il iau de la un prieten din Belgia: Problema este destul de evidenta. Intrebarea este cat de mult trebuie sa aranjez fata ca sa trec de RAR (avand in vedere ca pe mine nu ma deranjeaza zgarieturi si alte cele) si credeti ca vor fi probleme cu bordul schimbat, asa cum se vede in imagini? Inca o chestiune, cam cat credeti ca ma ajunge reparatia carenelor si este oare nevoie sa pun semnalizarile originale, avand in vedere ca el le-a montat pe cele de mai sus? Please help... E super misto motoru!! S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 E super misto motoru!! S-o stapanesti sanatos! intr-adevar da o intrebare din public ....unde a fost ala cu ea omule in sahara ..india .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 salut , unde gasesc placute de frana pe stock pt transalp in bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 (editat) Pentru cei care au nevoie de un manual de transalp, gasiti aici : http://www.savefile.com/files/1570868 Editat Mai 24, 2008 de andrei_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 salut , unde gasesc placute de frana pe stock pt transalp in bucuresti ? pai frate, tre sa umbli, sa le iei la rand si poate ai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 am gasit placute la my moto cotroceni - 91 lei braking fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blazer27 Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Detin un Transalp fabricat in `88........600 V ,PD 06...e la mine din August anul trecut.....acuma de vreo 2 sapt. ia aparut o bataie la motor,mai bine zis un clantanit asa mai subtire......dar se audesi ma dispera pt. ca ia aparut tocmai acuma la inceputul verii....acuma intrebarea mea pt voi este:...CE S-AR FFII PUTUT INTAMPLA.....?????????se poate sa fie din cauza uleiului(VALVOLINE 10W40 API SG).........daca bag un ulei mai gros?....ce se intampla ....astept sugestii si comentarii....am mare nevoie de ajutor.....nu vreau sa-mi stric motoru Multumesc anticip[at Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Detin un Transalp fabricat in `88........600 V ,PD 06...e la mine din August anul trecut.....acuma de vreo 2 sapt. ia aparut o bataie la motor,mai bine zis un clantanit asa mai subtire......dar se audesi ma dispera pt. ca ia aparut tocmai acuma la inceputul verii....acuma intrebarea mea pt voi este:...CE S-AR FFII PUTUT INTAMPLA.....?????????se poate sa fie din cauza uleiului(VALVOLINE 10W40 API SG).........daca bag un ulei mai gros?....ce se intampla ....astept sugestii si comentarii....am mare nevoie de ajutor.....nu vreau sa-mi stric motoru Multumesc anticip[at baga un 15 w 50 semisintetic de exemplu motorex..... vezi poate dispare;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 ..CE S-AR FI PUTUT INTAMPLA..... Nimic grav, e doar uzat motorul. Nu se poate compara un motor din 88 (sau 91 cum e al meu) cu unul nou Părerea mea e că ar trebui sa verifici Âşi reglajul supapelor DeÂşi de obicei bătăile metalice ascuțite provin de la jocul segmenților în pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blazer27 Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Nimic grav, e doar uzat motorul. Nu se poate compara un motor din 88 (sau 91 cum e al meu) cu unul nouPărerea mea e că ar trebui sa verifici Âşi reglajul supapelor DeÂşi de obicei bătăile metalice ascuțite provin de la jocul segmenților în pistoane Uite ...chiar apreciez sfatul tau...si din aceasta cauza m-am decis sa dau motorul jos....capacele de la chiulasa..sa scot lantul de distribitie si supapele...dupa care reglez jocul la supape(0.10 mm) montez la loc si bag un 15 w 50 ...sa vedem cum mormaie atunci ...si apropo Korben...te rog foarte frumos sa-mi spui parerea ta despre intentiile mele Legat de jocul segmentiilor..motorul are 39000 km rulati din care 15000 de mine...are o viatza super ...adica merge extraordinar....NU cred ca ar avea vreo legatura cu bataia asta....oricum...asta ramane de vazut...Peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandruvlad Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Uite ...chiar apreciez sfatul tau...si din aceasta cauza m-am decis sa dau motorul jos....capacele de la chiulasa..sa scot lantul de distribitie si supapele...dupa care reglez jocul la supape(0.10 mm) montez la loc si bag un 15 w 50 ...sa vedem cum mormaie atunci ...si apropo Korben...te rog foarte frumos sa-mi spui parerea ta despre intentiile mele Legat de jocul segmentiilor..motorul are 39000 km rulati din care 15000 de mine...are o viatza super ...adica merge extraordinar....NU cred ca ar avea vreo legatura cu bataia asta....oricum...asta ramane de vazut...Peace Un mic sfat...nu te prosti cu Valvoline... Iti recomand cu incredere 4 uleiuri : Motul, Yaco, Silcolene pt motor si Ulei de la bunica pt cartofi. Nu stiu daca cineva a initiat o intalnire a transalpinstilor din tara, dar ma gandesc ca ar fi un lucru fain, mai ales ca suntel de peste tot cu tipul asta de motor. Si eu am un PD06 cu care fac trasee de LC4 cu pasager. Este incredibil de fiabil si manevrabil. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) Nu stiu daca cineva a initiat o intalnire a transalpinstilor din tara, dar ma gandesc ca ar fi un lucru fain,.. Bună dimineața! Dă click pe linkurile din semnatura mea Âşi vei vedea ca intrunirea este deja organizată. Sunt mândru ca am pus Âşi eu osul la treaba asta Este deschis topic Âşi pe forumul acesta, la Intâlniri, evenimente, excursii Legat de jocul segmentiilor..motorul are 39000 km rulati din care 15000 de mine...are o viatza super ...adica merge extraordinar....NU cred ca ar avea vreo legatura cu bataia asta.. Mda... Dacă kilometrii ăÂştia sunt reali eu sunt Bruce Willis. Păi ziceai ca motocicleta e din '88, nu? A mea e tot PD06 Âşi are la bord peste 63.000 km, e din '91 Âşi nu sunt convins că sunt km reali. Eu zic să nu te bazezi pe kilometrajul acela Âşi dacă te încumeți să desfaci motorul, vezi uzura, faci reglajele Âşi acționezi în consecință. Ca o paranteza, iti pot spune ca daca segmentii au un joc de 5 sutimi in canalul din piston deja se aude țăcănitul, fără să fie afectată compresia Foarte important e Âşi uleiul, dacă vrei să pui 15W50 ia-ți gândul de la turații mari, ăla nu e ulei pentru turații ci pentru motoare de Nipru sau Ural În locurile cu uzură mare sau mai bine zis cu jocuri peste limita admisă (vezi manualul, sunt specificate cotele de service) pelicula de ulei ține mai bine la uleiul semisintetic (10W40) decât la cel mineral Spor la treabă! Editat Mai 27, 2008 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Detin un Transalp fabricat in `88........600 V ,PD 06...e la mine din August anul trecut.....acuma de vreo 2 sapt. ia aparut o bataie la motor,mai bine zis un clantanit asa mai subtire......dar se audesi ma dispera pt. ca ia aparut tocmai acuma la inceputul verii....acuma intrebarea mea pt voi este:...CE S-AR FFII PUTUT INTAMPLA.....?????????se poate sa fie din cauza uleiului(VALVOLINE 10W40 API SG).........daca bag un ulei mai gros?....ce se intampla ....astept sugestii si comentarii....am mare nevoie de ajutor.....nu vreau sa-mi stric motoru Multumesc anticip[at Ar fii important sa auzi de unde vine cloncanitul.Daca zici ca ai facut deja 15000 nu crezi ca ar trebuii controlate supapele inainte de a desface cilindrii.Pune surubelnitza pe motor si asculta de unde vine.Este cloncanitul constant(rece-cald)? indiferent de RPM?Asociatie cu detunaturi in toba sau carburatoare?Oricum 10w40 e uleiul necesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 200de ml de ulei pt 2000 de kilometri mi se pare foarte mult, eu zic ca ceva nu e in ordine... Mi s-a oprit indicatorul de viteza, pur si simplu nu mai merge, vi sa intampalt asta, aveti idee ce ar trebui sa verific/schimb. La mobra mea (Suzuki VX800) la un drum pana la Constanta si inapoi mi-a luat 400 grame la 140-150 km/h adica 6000-6500 ture. Cred ca ar trebui sa fii multumit de consumul asta chiar daca mergi mai incet decat mine, inca ceva, motoarele de moto mai si halesc ulei, nu sunt ca cele auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Baietii, acum ceva timp se vorbea de ........un usor voblaj pe fata(se poate si pe spate ?), pe unde ati rezolvat problema sau daca stiti pe unde pot verifica roata daca este echilibrata bine mi-ar fi de mare ajutor . Bafta la succese ! Problema rezolvata acasa, cauciucurile nuau fost bine pozitionate pe janta. Verifica conturul cauciucului in locul unde atinge janta, sa fie uniform cu conturul jantei. Poti lua ca reper linia subtire turnata pe cauciuc. Daca asta e necazul poti rezolva problema singur acasa, umfland camera la o presiune mare ( eu la 6 bari am ajuns ) pana se egaleaza conturul jantei cu cauciucul, dupa care desumflii pana la presiunea standard, si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 La mobra mea (Suzuki VX800) la un drum pana la Constanta si inapoi mi-a luat 400 grame la 140-150 km/h adica 6000-6500 ture. Cred ca ar trebui sa fii multumit de consumul asta chiar daca mergi mai incet decat mine, inca ceva, motoarele de moto mai si halesc ulei, nu sunt ca cele auto. Serios?!? Vrei sa fi tu capitanul nostru?... chiar daca mergi mai repede Oricum... n-ai de ce sa-ti faci probleme de consumul de ulei... iesi mai ieftin decat cu benzina; si apropos... ai grija sa bagi ulei fara Pb... se f*te catalizatoru'. Drum intins omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reeve Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 intr-adevar da o intrebare din public ....unde a fost ala cu ea omule in sahara ..india .... Nu chiar, a fost prin Romania si Tunisia, in rest a alergat prin padurile Belgiei. ... in legatura cu intrebarile mele, alte sfaturi nu aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Baietii, acum ceva timp se vorbea de ........un usor voblaj pe fata(se poate si pe spate ?), pe unde ati rezolvat problema sau daca stiti pe unde pot verifica roata daca este echilibrata bine mi-ar fi de mare ajutor . Bafta la succese ! Daca nu-i ce ti-a explicat Lee_e poti incerca si la AutoZone pe Buzesti (vis-a-vis de McDonald's). Eu acolo mi-am schimbat cauciucurile si au si scule de echilibrat... ce-i drept nu foarte ieftin, da' nici nu-i cap de lume... da' foarte prompti si profi. Schimbat cauciuc si echilibrat - in jur de 45 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Salut, Da' un jug inferior de transalp xl650v de dupa 2000 n-ati auzit? Plimbari placute, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.