Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Saptamana trecuta am pornit si eu simsonul. Din cate am inteles de la fostul proprietar nu a mai fost pornit de vreo 15 ani. Am curatat carburatorul, am schimbat bateria si uleiul, si la cateva pedale a pornit. Are o gramada de bube pe care sper sa le rezolv in timp, ambreiajul patineaza daca fortez, lipsa sistem de incarcare, magnetoul nu functioneaza, joc mare la roata spate si in transmisie. Dupa rezolvarea problemelormecanice va urma si "infrumusetarea". Pana atunci o gramada de muncasi timp care cam lipseste din pacate.

Va salut pe toti.

post-45569-1283105037_thumb.jpg

post-45569-1283105156_thumb.jpg

post-45569-1283105242_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Stie careva care din stantele "O" sau "X" de pe piesa care actioneaza vitezometrul este de la mers cu atas sau solo?

 

Deci pana la urma stanta 'O' este pentru ce este? Pentru atas? Poate ma lamuriti.

 

Niste indicatii, macar numarul de dinti.

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare,

 

Am o intrebare. Stie careva cum se scoate de la un motor Simson AWO axul cu came? Nu vreau sa-l iau la batut ca dau de necazuri. restul pieselor de pe motor au fost scoase cu o presa confectionata de mine dar axul cu came nu am idee cum sa-l scot. M-am gandit ca prin incalzirea blocului motor sa iasa dar nu sunt sigur. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Mai acu ceva timp vorbeam de refacerea suruburilor si de reconditionarea cutiei de viteza, ideea e ca e aproape gata dar mi s-a spart piesa ce tine arcul tensionat si axul de la demaror. Are careva vreunul in plus original, pe bere :P sau pe bani dupa pofta inimii, ca nu as vrea sa-l fac la strung.

 

Doar rulmentul din spate trebuie incalzit ca sa-l scoti si imediat il bagi si pe cel nou.Ptr.axul cu came si rulmentul din fata exista o presa din tzeava patrata.O sa caut ceva poze cu presa!Cu grija,poti sa-l bati afara si cu un dorn de bronz sau aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar rulmentul din spate trebuie incalzit ca sa-l scoti si imediat il bagi si pe cel nou.Ptr.axul cu came si rulmentul din fata exista o presa din tzeava patrata.O sa caut ceva poze cu presa!Cu grija,poti sa-l bati afara si cu un dorn de bronz sau aluminiu.

 

Axul cu came am reusit sa-l scot. Pentru ca am incalzit blocul motor a iesit imediat afara fara sa-l bat. Acum problema se pune in felul urmator, cand il bag la loc el trebuie sa invarta pastilele care ridica tijele supapelor, asa am inteles de la un meserias batran, ca altfel se distruge axul. Care ar trebui sa fie pozitia ca sa invarta acele pastile, sau e din constructie proiectat sa invarta acele pastile?

 

Astept poze cu presa respectiva, macar imi va mai usura din munca data viitoare cand voi mai umbla la axul cu came. Multumesc pentru indicatii 4bike.

Mesaj completat

Niste indicatii, macar numarul de dinti.

 

Am deslusit misterul. Numarul de dinti pentru moto solo este 16 pentru antrenorul vitezometrului si 8 pentru melc, deci litera 'O', mai degraba cifra '0' reprezinta stanta pentru mersul fara atas.

Editat de stro_stutz_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
sal

Cateva imagini cu activitatea de restaurare a unui Simson sport facuta in atelier de prietenul meu Pepi.

In premiera se poate vedea o mica inovatie asupra grupului cea ce ii confera o mai mare siguranta asupra prinderii care de multe ori creea probleme.Tot ce este vopsit si liniat este facut doar din mana fara alte accesorii doar pensula

 

imagini cu simsonul total restaurat la un festival organizat in orasul Cugir in luna septembrie

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php/to...model-deosebit/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reconditionat se poate spune, restaurat mai putin si la banii acestia poti gasi alte modele cu care sa te mandresti (scuze dar nu m-am putut abtine)

Editat de erc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Âşi eu un monstru mecanic. L-am luat de ziua copilului pentru fiică-mea.

 

 

Mă apuc de el iarna asta.

 

Mesaj completat

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am sa tin cont de ele cand va veni momentul. Pana atunci, mai trebuie sa ma edific in ce directie bate vantul dpdv fiscal, taxe de poluare euro0, posibilitatea de a evita aceste taxe prin obtinerea statutului de vehicul istoric si asa mai departe.

Toate cele bune,

owene

 

Ca să obții certificat de vehicul istoric te costă vreo 200 euro, taxe la Retromobil Romania Âşi un drum la BucureÂşti,

atunci când se întruneÂşte comisia tehnică (cam o dată pe an, funcție de numărul de cereri).

Dacă ai acte vechi Âşi vrei să-l înmatriculezi, faci omologare individuală la RAR (cca 100 euro, pe care oricum o făceai dacă voiai certificat de vehicul istoric),

iar înmatricularea la poliție se face normal, fără taxe de poluare ca la autoturisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve.Ai cumva pistoane noi de sport pe cota zero?Cat m-ar costa patru bucati,cu segmenti Infestoff?Cat ar face fara segmenti?Numai bine!

salut.

pistoanele sunt noi si originale.

spunemi ce cota vrei si te anunt daca am 4 bucati.

nu vand fara segmenti.

pretul este de 70 euro pe bucata.

cu multa stima CORNEL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

pistoanele sunt noi si originale.

spunemi ce cota vrei si te anunt daca am 4 bucati.

nu vand fara segmenti.

pretul este de 70 euro pe bucata.

cu multa stima CORNEL

Salve.Pai,m-ar interesa cele mai mici in diametru.Deocamdata vreau 2 din astea noi,de sport.Adresa mea;Adrian ROSCA,General Naumescu,3,Barlad,Vaslui 0748.982858..Daca imi poti trimite cu Fan Courier e perfect.Poti sa imi dai un numar de cont,ca su nu mai platim aiurea pentru transport.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde a ajuns motocicleta asta

 

/index.php?...0&hl=simson

 

am vorbit cu fostul proprietar si nu mai are datele de contact ale cumparatorilor (au fost doua persoane care au luat motocicleta intr-un papuc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piston nou cap bombat simson sport 14 cp cota 68,70 poansonata in cap

pret 100 lei

Mesaj completat

piston nou cap bombat simson sport 14 cp cota 68,70 poansonata in cap

pret 100 lei

 

livrarea posta romana

plata ramburs

poze nu am reusit sa incarc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde a ajuns motocicleta asta

 

/index.php?...0&hl=simson

 

am vorbit cu fostul proprietar si nu mai are datele de contact ale cumparatorilor (au fost doua persoane care au luat motocicleta intr-un papuc)

 

 

numai 4 persoane stiu eu care au intrebat de ea curand, intr-un alt topic cica ar fi fost luata pt piese...greu de crezut asta.Era si un topic pe aici acum cateva luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am inteles si eu de la fostul proprietar, ca a fost pur si simplu aruncata in papucul ala, fara nicio grija...mare pacat.

mi-e o ciuda ca nu am luat-o atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am inteles si eu de la fostul proprietar, ca a fost pur si simplu aruncata in papucul ala, fara nicio grija...mare pacat.

mi-e o ciuda ca nu am luat-o atunci...

 

e luata de multa vreme awo ala...nu dau numele persoanei ca poate se supara dar e departe awo ala deja...peroana in cauza cumpara moto in special awo,mz350,ij49,stoye..cine a luat cumpara si de la mine epave..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Simsonisti,

 

Am o problema cu axul cu came. Din cauza blocarii uneia din oalele pistonasului pe care se sprijina tija supapelor, pistonasul nu s-a rotit liber si din acest motiv a uzat axul cu came. Aveti idee daca se poate rectifica axul cu came, eventual un atelier prin Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Simsonisti,

 

Am o problema cu axul cu came. Din cauza blocarii uneia din oalele pistonasului pe care se sprijina tija supapelor, pistonasul nu s-a rotit liber si din acest motiv a uzat axul cu came. Aveti idee daca se poate rectifica axul cu came, eventual un atelier prin Bucuresti?

Mai bine cauta un alt ax

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...