Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Ce varianta am pt. sabotii frana spate la simson sport?Se potrivesc de la ceva ferodourile ?

Multumesc.

 

Poti sa ii trimiti la o firma din Sibiu, lucreaza foarte bine. E preferabil sa trimiti si tamburul, ca sa faca potrivirea exacta. Da-mi un semn, sa-ti dau detalii, daca vrei - omul are o deosebita simpatie pentru restauratorii de vechituri, eu am facut la el saboti pentru VW, IMS, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O intrebare: potrivesc rama, sticla si oglinda de MZ ES 175-250/1 la farul (oala farului) de Simson Sport?

 

Nu.

Rama farului de MZ are la exterior 190 mm diametru, iar rama de AWO 425 Sport are 184 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba nu insist deloc :D ,am zis de sfaturi,nu de altceva.lasa ca te descurci tu,ca nu e greu.

vopsesti alb prima data si lipesti banda de 6mm

pe urma auriu si banda de 1,5mm la 5mm distanta intre linii

despachetezi,dai lacul si basta.

 

 

post-19117-0-74297400-1327326276_thumb.jpgpost-19117-0-69361200-1327325967_thumb.jpgpost-19117-0-38586100-1327326089_thumb.jpg

 

Și eu fac la fel

1. Pregătire

post-59949-0-71673100-1327752402_thumb.jpg

 

2. Vopsire cu Auriu

post-59949-0-24592800-1327752435_thumb.jpg

 

3. Trasarea liniilor

post-59949-0-05806800-1327752481_thumb.jpg post-59949-0-98315200-1327752496_thumb.jpg

 

4. Vopsire cu Negru mat

post-59949-0-33585900-1327752536_thumb.jpg

 

5. Scoatem benzile adezive

post-59949-0-30236000-1327752572_thumb.jpg post-59949-0-00996900-1327752588_thumb.jpg

 

6. Lăcuirea finală

post-59949-0-70147500-1327752684_thumb.jpg post-59949-0-29258200-1327752752_thumb.jpg post-59949-0-61471400-1327752779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna sa ai conditii elegante de lucru si materiale pe masura!Excelent :ok:

Si ca sa carcotesc putin,acum imi dau seama de ce nu o sa prinda motoreta mai mult de 30km/h!Ati pus prea multa "linie" :D .Una in plus la cutiile de scule si cele de pe aripa sunt mai lungi cu cativa centimetri.Ati incercat oarecum sa compensati prin excluderea celor 3 nituri de pe mijlocul aripii dar ramane de vazut in ce masura o fi si de folos :)

 

Dupa ce vanez cu pliciul mustele din "cabina",cam asa arata piesele;

post-19117-0-20168300-1327759736_thumb.jpgpost-19117-0-71854400-1327759755_thumb.jpgpost-19117-0-68894600-1327759788_thumb.jpg

post-19117-0-59863000-1327759923_thumb.jpgpost-19117-0-25784500-1327760070_thumb.jpgpost-19117-0-21494700-1327760113_thumb.jpg

post-19117-0-40877600-1327760231_thumb.jpgpost-19117-0-85596200-1327760479_thumb.jpgpost-19117-0-95190100-1327760442_thumb.jpg

post-19117-0-60604300-1327760613_thumb.jpgpost-19117-0-32285000-1327760771_thumb.jpgpost-19117-0-43322100-1327760822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna sa ai conditii elegante de lucru si materiale pe masura!Excelent :ok:

Si ca sa carcotesc putin,acum imi dau seama de ce nu o sa prinda motoreta mai mult de 30km/h!Ati pus prea multa "linie" :D .Una in plus la cutiile de scule si cele de pe aripa sunt mai lungi cu cativa centimetri.Ati incercat oarecum sa compensati prin excluderea celor 3 nituri de pe mijlocul aripii dar ramane de vazut in ce masura o fi si de folos :)

 

Dupa ce vanez cu pliciul mustele din "cabina",cam asa arata piesele;

post-19117-0-20168300-1327759736_thumb.jpgpost-19117-0-71854400-1327759755_thumb.jpgpost-19117-0-68894600-1327759788_thumb.jpg

post-19117-0-59863000-1327759923_thumb.jpgpost-19117-0-25784500-1327760070_thumb.jpgpost-19117-0-21494700-1327760113_thumb.jpg

post-19117-0-40877600-1327760231_thumb.jpgpost-19117-0-85596200-1327760479_thumb.jpgpost-19117-0-95190100-1327760442_thumb.jpg

post-19117-0-60604300-1327760613_thumb.jpgpost-19117-0-32285000-1327760771_thumb.jpgpost-19117-0-43322100-1327760822_thumb.jpg

odata ce s-a intarit auriul ala ca sa poti pune banda adeziva, piesele trebuie iara pregatite cu smirghel pentru aplicarea stratului de negru, apoi asteptat sa se usuce, pregatit negrul plus dungile care au ramas gri, in final lacuit.

Altfel nustiu cat de bine fac priza straturile intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,nu trebuie matuita.E vopsea monocomponenta 1k mata,care se usuca foarte repede.Cred ca am pus banda adeziva pe ea si la 30/min. dupa ce am dat-o si nu s-a intamplat absolut nimic.Iar daca pui smirghelul pe ea,se iau toti fulgii de metalizat jos si risti sa faci galbenul in mai multe nuante.

In schimb vopseaua cu intaritor si lac trebuie neaparat matuita inainte de lacuire,dupa cum se vede si pe aripa de spate de mai sus.Din pacate ptr. mine,folosesc la stratul final vopsea PPG,care e cam depasita din multe puncte de vedere si viteza de lucru scade...dar calul de dar,nu-l mai cauti la dinti :what: .Cum stocurile se mai si epuizeaza,parca abia astept sa folosesc si altceva mai bun ca sa pot termina in vreo 3-4h o moto de vopsit..

 

 

@dany,masoara si tu un diametru de arc spate de M72,ca mi se pare ca are ca are spira de infiletare pe stanga si as vrea sa stiu daca se potriveste pe telescoapele spate de Awo.

 

 

@dany,ai ceva noutati cu arcurile alea sau sa ma interesez in alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten vinde un talon de SIMSON AWO TOUREN

PRET 450 ron

relatii la tel 0721163449 Marius

poze

sal.. daca ne da si ficalu este OK an rest nu valoreaza nimic asta daca nu se prinde cine va.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten vinde un talon de SIMSON AWO TOUREN

PRET 450 ron

relatii la tel 0721163449 Marius

poze

unde scrie pe talonul ala ca ii de simson awo?io nu vad sa scrie ca ii de awo.si eu am talon vechi pt simson dar la mine scrie clar:SIMSON SPORT.asa ca mai gandeste te pt ca si eu am simsom din 57 dar ii sport si nu awo.parerea mea ca actele alea nu is ceea ce par a fi.Fara suparare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am talon vechi pt simson dar la mine scrie clar:SIMSON SPORT.asa ca mai gandeste te pt ca si eu am simsom din 57 dar ii sport si nu awo.

 

Și la tine scrie greșit și nu-mi dau seama de unde vine confuzia asta; ambele motorete sunt AWO nume care vine de la Awtowelo (societate pe acțiuni sovietică). Și avem denumirile corecte așa:

1. Simson AWO 425 Touren

2. Simson AWO 425 Sport

iar 425 vine de la 4 timpi și 25 centilitri capacitate cilindrică.

 

Acum dilema este următoarea: motoreta e germană sau sovietică?

 

post-59949-0-39946500-1328150048_thumb.jpg post-59949-0-56641900-1328150073_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa scriu minuni dar dupa serie cred ca este sport .stiu ca touren ul trebuie sa aiba seria maxim 127*** cam atatea sau fabricat . sport sau fabricat mai putine in jur de 84 000 de bucati .tourenul s a fabricat pana in 60 iar primele modele de sport au aparut in 55 incepand de la seria 150*** eu zic ca este talon de sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai dreptate si eu am un sport cu acte de awo

ambele modele sunt awo si Touren si Sport ul

cum foarte bine a scris mai sus @petcudan55

"Și avem denumirile corecte așa:

1. Simson AWO 425 Touren

2. Simson AWO 425 Sport

iar 425 vine de la 4 timpi și 25 centilitri capacitate cilindrică."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are importanta foarte mare, merge si pentru T si pentru S, nu cred ca se va face vreo deosebire la RAR...

 

Sigur ca are importanta,ca dupa serie va reiesi ca e Sport,cu toate ca in talon scrie doar Simson.Talonul de mai sus e de Sport.

 

AWO-Sport

Fahrgestellnummer

1955/56 150 000 > ca. 157 000

1957 157 001 > ca. 177 000

1958 177 001 > ca. 190 000

1959 190 001 > ca. 201 000

1960 201 001 > ca. 214 000

1961 214 001 > ca. 234 746

 

AWO-Touren

Fahrgestellnummer

1950 000 Baujahr 001 > ca. 001 000

1951 001 001 > ca. 008 300

1952 008 301 > ca. 023 000

1953 023 001 > ca. 040 000

1954 040 001 > ca. 059 000

1955 059 001 > ca. 079 000

1956 079 001 > ca. 093 000

1957 093 001 > ca. 101 000

1958 101 001 > ca. 112 000

1959 112 001 > ca. 122 000

1960 122 001 > ca. 127 865

Editat de 4bike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are importanta foarte mare, merge si pentru T si pentru S, nu cred ca se va face vreo deosebire la RAR...

 

Ba da, că iarna nu-i ca vara. Are Âşi RAR-ul tabelul lui de mai sus.

 

post-59949-0-24449600-1328193408_thumb.jpg post-59949-0-66310500-1328193422_thumb.jpg post-59949-0-33760200-1328193434_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are o lista, ceva, cu toate cele pe care le am nevoie pentru revizie la furca fata de Simson Sport (bucse, semeringuri, ce o fi de inlocuit acolo).

Nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa strang piese ca sa ma apuc de treaba cand o fi vremea mai buna.

Si, daca stie cineva unde as gasit pe toate la pachet, ar fi super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are o lista, ceva, cu toate cele pe care le am nevoie pentru revizie la furca fata de Simson Sport (bucse, semeringuri, ce o fi de inlocuit acolo).

Nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa strang piese ca sa ma apuc de treaba cand o fi vremea mai buna.

Si, daca stie cineva unde as gasit pe toate la pachet, ar fi super.

Salve! In primul rand,zic io,va fi uzura pe cilindrii interiori si tijele telescoapelor.Cu tijele se poate rezolva intorcandu-le invers sau comandand noi.La fel trebuiesc comandate si inelele de radere(alea care stau spate in spate).Presupunand ca arcurile sunt bune inseamna ca problema e la bucse.Cum originalele erau de textolit (material greu de gasit) apare solutia fabricarii lor din duramid.Numai ca trebuiesc verificate uzurile cailor de lucru ale bucselor.In caz ca cilindrul mai merge se fac bucsele,se preseaza in telescop si sa lasa la interior un piculet mai mult.Se prinde telescopul intr-un strung serios si cu dibacie maxima se face interiorul ambelor bucse din aceeasi prindere(tot cu dibacie se poate face si un pic de rectificare acolo). Daca cilindrul interior nu mai e valabil atunci se taie telescopul,se scote cilindrul si se rectifica.Astea ar fi problemele principale.Oricum,iarna e pe sfarsite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! In primul rand,zic io,va fi uzura pe cilindrii interiori si tijele telescoapelor.Cu tijele se poate rezolva intorcandu-le invers sau comandand noi.La fel trebuiesc comandate si inelele de radere(alea care stau spate in spate).Presupunand ca arcurile sunt bune inseamna ca problema e la bucse.Cum originalele erau de textolit (material greu de gasit) apare solutia fabricarii lor din duramid.Numai ca trebuiesc verificate uzurile cailor de lucru ale bucselor.In caz ca cilindrul mai merge se fac bucsele,se preseaza in telescop si sa lasa la interior un piculet mai mult.Se prinde telescopul intr-un strung serios si cu dibacie maxima se face interiorul ambelor bucse din aceeasi prindere(tot cu dibacie se poate face si un pic de rectificare acolo). Daca cilindrul interior nu mai e valabil atunci se taie telescopul,se scote cilindrul si se rectifica.Astea ar fi problemele principale.Oricum,iarna e pe sfarsite!

testolitul nu il gasesti greu este cat vrei la panourile electice iti trebuie doar un nene electician care sa activeze in domeniu si mare lucru sa nu gasesti la el o bucata de testolit.si eu mi am facut bucsile la telescope tot di testolit nu incercati sa le faceti din teflon ca nu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...