simson simson Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 astazi prima tura cu motorul dupa 23 de ani, a pornit usor, cutia de viteze merge super, nu am mers f tare (60). Nu inteleg de ce dupa ce am luat contactul a mai mers vreo 5 sec, a mai facut cateva expolzii, sa fie din carburator? nu prea am ce sa reglez la carburator decat ralantiul. Am observat o scurgere pe la simeringul de la schimbtorul de mana din dreapta, ce dimensiune are ca nu se mai vede pe el? Sunt mai multe explicatii. Se poate ca incarcarea sa treaca, la turatie peste ralanti, de cheia pusa pe zero. Nu vorbim de etansari, obturari,aer fals, astea le-ai rezolvat. Scoate bezina(gazolina) si cumpara alta de la o pompa celebra din localitatea ta sau imprejurimi. Daca face la fel e carburatorul, pre mult aer, tebuie pipait. Poate nu-i convine carburatoeului pozitia. Cam astea ar fi motivele principale. Verifica si nivelul uleiului, poate nu-ti inchide robinetul si plutitorul si benzina s-a scurs in baie. Cotele le am la garaj, nu te pot ajuta azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) astazi prima tura cu motorul dupa 23 de ani, a pornit usor, cutia de viteze merge super, nu am mers f tare (60). Nu inteleg de ce dupa ce am luat contactul a mai mers vreo 5 sec, a mai facut cateva expolzii, sa fie din carburator? nu prea am ce sa reglez la carburator decat ralantiul. Am observat o scurgere pe la simeringul de la schimbtorul de mana din dreapta, ce dimensiune are ca nu se mai vede pe el? Ai instalatie electrica pe 12V si contactul original? Cam ce spune Andrei in alte cuvinte. Editat Aprilie 6, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 1.-O montezi asa cum ai gasit-o. Asta e un raspuns corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Poi si ce facem cu alea 2 ambielaje de pe pagina precedenta? Unul e montat gresit. Si mai am o curiozitate... Ai facut o statistica cand ai demontat toate bielele alea? Sau toate au fost orientate identic? Editat Aprilie 6, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Poi si ce facem cu alea 2 ambielaje de pe pagina precedenta? Unul e montat gresit. Pai tre' sa intrebam expertii. Mai omule, nici nu-ti stiu numele, zi cu Transfagarasanul. Ce le zic la oameni? Vii cu bijuteria, sa vad si eu ceva nedea-n-creasta? interesanta treaba cu bielele astea banuiesc ca au fost fabricate mai multe tipuiri de vreme ce nu bat calculele nici cum eu am vreo 4 pe langa mine si toate sunt simetrice acuma ce ii drept au o singura inscriptie pe ele adica vms 135 la tine in poza remarc una cu scris mai lung poate e alt model sunt convins ca si prin multitudinea ta de biele tre sa gasesti ceva si simetric singura explicatie ar fi ca exista mai multe tipuri poate stie cineva mai multe despre asta Dar, ce zici, exista ambielaj german de Simson care are tabla centrifugalului prinsa cu un un singur surub? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Nu stiu cum sa iti mai explic ca nu inhabitez in Romania pentru o vreme. Adica sunt la niste mii de km de acasa. Adica nu ai cu cine face liniuta in sus pe Transfagarasean. Si de as fi acolo, tot nu ai avea. Oricum nici nu doresc si nici nu voi avea vechitura mai performanta decat a ta. Am alte scopuri in viata. Da ne-om intalni noi cu alta ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Nu stiu cum sa iti mai explic ca nu inhabitez in Romania pentru o vreme. Adica sunt la niste mii de km de acasa. Adica nu ai cu cine face liniuta in sus pe Transfagarasean. Si de as fi acolo, tot nu ai avea. Oricum nici nu doresc si nici nu voi avea vechitura mai performanta decat a ta. Am alte scopuri in viata. Da ne-om intalni noi cu alta ocazie. Eu nu fac liniute cu Simsonul. La una din Intruniri am mers lipit de Aleko de la Bucuresti pana la Predeal. Nu m-am dat in spectacol, mi-am vazut linistit de drum. La drum nu merg cu mai mult de 100 cand sunt singur. Exista oameni ce pot confirma asta, au venit din spate cu japoneza si au mers paralel cu mine. Dupa aia s-au dus si le-au zis la baietii de la Adunare ca vine un tampit cu un Simson si merge cu 100. Ma gandeam ca iti ei un concediu, vroiam sa vad si eu un Simson adevarat. Si mai discutam despre pozitionarea corecta a bielelor de Simson. Vom muri, si tot nu vom dibui total acest deosebit motor, inca mai e de mers. Unii cred ca l-au priceput demult, dar azi se vede ca s-au pripit. Succes acolo unde esti, si eu am fost plecat, dar m-am intors in tara mea fascinanta, inegalabila. Ar fi onoarea suprema ca moartea sa ma aseze tot aici, in pamantul meu scump. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Iara te copleseste poezia... Eu spre deosebire de tine nu am depozite pline de piese. Am un Sport original care din mila lu' Drobu e undeva sub acoperis si mai am sarmanul meu Sport cu atas de AWO, piston de Skoda, ambielaj din 2 bucati neinfratite, rulment NA4906 gaurit stramb, carburator puturos de CZ/Jawa, far de VW, cadru rupt in nspe mii de locuri, furca muci, (dar cat se poate de originala!!!), rulenti de jug ruso-chinezesti, sei de Nipru si alte chestii legate cu sarma. Multa sarma... Asa cum e, m-a dus si pe mine si pe sotia in multe locuri frumoase. In masura timpului disponibil si a pieselor adunate in ultimii 5 ani voi incerca sa scad cantitatea de sarma. Poate iese ceva bun. Mi-am facut mana pe motoarele altora intre timp, motiv pt care a trebuit sa fug din tara. Editat Aprilie 6, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 ...ca vine un tampit cu un Simson si merge cu 100... Hai mai, nu fi rau, daca au spus asta au spus-o cu admiratie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Sunt mai multe explicatii. Se poate ca incarcarea sa treaca, la turatie peste ralanti, de cheia pusa pe zero. Nu vorbim de etansari, obturari,aer fals, astea le-ai rezolvat. Scoate bezina(gazolina) si cumpara alta de la o pompa celebra din localitatea ta sau imprejurimi. Daca face la fel e carburatorul, pre mult aer, tebuie pipait. Poate nu-i convine carburatoeului pozitia. Cam astea ar fi motivele principale. Verifica si nivelul uleiului, poate nu-ti inchide robinetul si plutitorul si benzina s-a scurs in baie. Cotele le am la garaj, nu te pot ajuta azi. Ai instalatie electrica pe 12V si contactul original? Cam ce spune Andrei in alte cuvinte. am instalatie pe 12 V si contactul original pentru ca imi place cum este gandit, nu trebuie sa folosesc alte butoane suplimentare, am iesit in seara asta cu ea si am lumini f bune chiar daca nu am pus nicio baterie, oare conteaza ca nu am baterie? Tot asa face, iau contactul si si mai merge cateva secunde. Am verificat si daca iau contactul, pun CDI-ul la masa si nu mai am scanteie, are loc autoaprindere?. Am observat ca la pornire cu motorul rece, trag socul dar trebuie sa trag putin si de acceleratie, apoi imping treptat socul si sta frumos la ralanti. Robinetul inchide bine, l-am reconditionat cu kit. Editat Aprilie 6, 2013 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Nu stiu cum ai tu instalatia electrica, dar mai mult ca sigur ca ai scanteie pana nu iti scade turatia sub un anumit nivel. Eu asa am avut si cu alternator de IJ si parca asa e si cu powerdynamo. Sigur ai scanteie si sigur nu e autoaprindere. Eu nu mi-as face problema pt. asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Eu am Simson pentru ca-mi place motorul asta pentru potentialul pe care-l are pentru cioperit. Ma lasa pur si simplu rece faza cu restaurare and shit. Alea sunt motorete de duminica. Si sunt si urate cu spume. Lasa-l,nu-l mai chinui,asa urat cum e totusi nu e vina lui ca tu esti maniac!Oricum va sfarsi la remat ca si manetul ala. ai dreptate adrian, eu am si un magnetou perfect cum inca nu am vazut pe forum, reconditionat in Germania dar vreau sa-l pastrez deocamdata in cutie, am si un alt capac pentru dinam am si carburator original, am facut trecerea la 12 V si kitul de pe ebay era prea scump asa ca am facut adaptarea aceasta care este 100% reversibila. As vrea sa folosesc motorul in fiecare zi si cred ca am pus componente mai fiabile... sper sa nu gresesc.... Pacat ca ti piesele bune in vitrina si mergi pe "spasmele" unora!Reversibila nu este operatia atata timp cat ai killerit o piesa din motor,adica ai frezat din capacul in care intra dinamul.De capacul de rezerva nu-ti vei mai aduce aminte ca sa il dai succesorului si iti vei primi si tu "felicitarile" de rigoare.. Esti rauvoitor si denigrator.Ca de obicei. Da de unde.Medicamentele sunt de vina si pana nu si le schimba o sa avem de suferit. Daca o avut un singur cal in viata,normal ca martzoaga lui i se pare armasar.Acu' se mai crede si pilot.. Aduceti un Simson in mintile lui[ cu toate piesele originale, nu pistoane de Skoda si Dacia, supape de ARO si mai stiu eu ce] si eu zic ca e mai mult decat de ajuns. Cu respect. Unii au uitat ce inseamna o motocicleta clasica...sau poate ca nu au stiu niciodata dar cert este ca s-au pus pe starpit si ultimele exemplare. Ghici cati km au facut Dany si 4bike si alti originalomani pe Simson? Decat asa,mai bine deloc. ...sau mai bine asa si imi caut o japoneza. Pe vremuri mai schitai cate ceva catre originalitate,un carb refacut la Dieter Heine,o cumparatura de piesa orijinala de pe afara,etc...Pacat. Continuati,nu ma bagati in seama,simtiti-va bine,ca viata e scurt si e frumos..! Editat Aprilie 7, 2013 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Nu stiu cum ai tu instalatia electrica, dar mai mult ca sigur ca ai scanteie pana nu iti scade turatia sub un anumit nivel. Eu asa am avut si cu alternator de IJ si parca asa e si cu powerdynamo. Sigur ai scanteie si sigur nu e autoaprindere. Eu nu mi-as face problema pt. asta. Daca ii merge inca 5 secunde din cauze electrice e destul de urat. Dupa cum se stie Simsonul Sport are o mufa cu un fel de jack, pe partea dreapta. Este mufa ce alimenta pozitia de pe atas. Plusul 'scanteii', ca sa zic asa, il am trecut prin acel jack. Oricum, acel jack nu mai corespunde cerintelor moderne, unde trebuie pozitie, semnalizari..pe atas. E si un fel de cheie suplimentara, motorul nu poate fi pornit fara acel jack. Ar mai fi si varianta opririi motorului in viteza, dar e enervanta. Mai trebuie studiat, sigur exista solutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) 4bike sa stii ca 90% din piesele alea "orijinale" merg toamna asta la gunoi. Spitele "noi" arata mai rau decat orijinalele, TOATE garniturile rezistente la benzina s-au umflat la montare sau un pic dupa. Carburatorul de la Heyne e pe Simsonul original. Fara mari reglaje merge mai prost decat Jikov-ul pe care l-a inlocuit. Oricum e dragut sa fie ala cat se poate de original si ii sta bine in garaj. Tu ai impresia ca un ambielaj facut la 80 de lei de un strungar beat iti face motocicleta clasica? Sau pistonul care a fost refolosit de 10 ori? Ce "restaurai" tu estetic nu stiu cat era capabil sa mearga pe drum. Banuiesc ca nu dadeai garantie pe motor/cutie/grup/aprindere. E un fapt ca si nr de km parcursi. Nu e polemica. Spre dosebire de un topic cum e cel de Nipru, aici tot vorbitoru e teoretician. Se da multi km pe tastatura. Ar fi dragut un pic de toleranta din partea teoreticienilor. Nimeni nu v-a spus voua cum sa faceti sau sa nu va faceti motocicletele. Expresiile gen "mintile lui cu piese originale" e ca si "hai sa-l invitam pe Michael Jackson". Eu va urez success cu ambele! Editat Aprilie 7, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ia mai clatiti un ochi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulit Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Pai tre' sa intrebam expertii. Mai omule, nici nu-ti stiu numele, zi cu Transfagarasanul. Ce le zic la oameni? Vii cu bijuteria, sa vad si eu ceva nedea-n-creasta? Dar, ce zici, exista ambielaj german de Simson care are tabla centrifugalului prinsa cu un un singur surub? personal nu am vazut acest tip de ambielaj se poate sa existe, sti care ii problema aici la toata discutile aste, o cam scalzi aiuria nu raspunzi la nici o intrebare care ar putea fi folositoare, daca sti atatea atunci sune-ne concret si noua ceva nu mai tot posta poiezi aiuria ca daca vreu sa citesc poezi iau o carte de poei daca vreu sa aflu lucruri despre simson care nu le stiu intru aici si postez asa ca daca ai ceva de zis clar on topic despre cum se pune biela sau cate feluri de ambielaje sunt zi daca nu fa un colt al artistilor ne intelesi si scrie acolo, eu asa vad lucrurile sper sa nu te simti ofensat nu asta a fost intentia mea, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 personal nu am vazut acest tip de ambielaj se poate sa existe, sti care ii problema aici la toata discutile aste, o cam scalzi aiuria nu raspunzi la nici o intrebare care ar putea fi folositoare, daca sti atatea atunci sune-ne concret si noua ceva nu mai tot posta poiezi aiuria ca daca vreu sa citesc poezi iau o carte de poei daca vreu sa aflu lucruri despre simson care nu le stiu intru aici si postez asa ca daca ai ceva de zis clar on topic despre cum se pune biela sau cate feluri de ambielaje sunt zi daca nu fa un colt al artistilor ne intelesi si scrie acolo, eu asa vad lucrurile sper sa nu te simti ofensat nu asta a fost intentia mea, numai bine Ar fi fost mai potrivit daca ai fi dat acelasi raspuns si la treaba cu bielele, nu te-as mai fi intrebat nimic elementar despre Simson. Raspunsul tau de acum, cum ca acest ambielaj s-ar putea sa existe, arata ca o mare parte dintre noi mai are multe de invatat despre acest interesant motor. Si, ca sa fiu precis, te asigur ca acest tip de ambielaj exista. Sa stam atenti, cine vrea sa invete despre Simson va avea ce, profesorii s-au incalzit. Sunt sigur ca in cel mai scurt timp majoritatea posesorilor de Simson din tara si le vor face sa devina indestructibile, atentie la ce zic profesorii. Sa-i ascultam, prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulit Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ar fi fost mai potrivit daca ai fi dat acelasi raspuns si la treaba cu bielele, nu te-as mai fi intrebat nimic elementar despre Simson. Raspunsul tau de acum, cum ca acest ambielaj s-ar putea sa existe, arata ca o mare parte dintre noi mai are multe de invatat despre acest interesant motor. Si, ca sa fiu precis, te asigur ca acest tip de ambielaj exista. Sa stam atenti, cine vrea sa invete despre Simson va avea ce, profesorii s-au incalzit. Sunt sigur ca in cel mai scurt timp majoritatea posesorilor de Simson din tara si le vor face sa devina indestructibile, atentie la ce zic profesorii. Sa-i ascultam, prieteni. poate nu ai inteles ce am zis in posturile mele anterioare, am incepun prin a preciza ca nu ma tin si nu sunt profesor in simson am masurat biela din curiozitate si am constatat ca e simetrica, ei acum eu nu te-am contrazis nici inainte si nici acum nu o fac nu sunt nascut invatat, sunt ferm comvins ca ar exista si altfel de biele si altfel de ambielaje da sincer nu ne ajuti cu nimic prin posturile tale din contra ne bagi mai mult in ceata este o vorba la romani daca poti ajutama daca nu nu ma incurca, no o lua ca un atac la persoana dane si noua din cunostintele tale daca nu lasa-ne in plata domnului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Piese de simson detalii la iulica_leordeni tel: 0755012789 Cutiile laterale negre de simson si carcasa grupului se doneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 4bike sa stii ca 90% din piesele alea "orijinale" merg toamna asta la gunoi. Spitele "noi" arata mai rau decat orijinalele, TOATE garniturile rezistente la benzina s-au umflat la montare sau un pic dupa. Carburatorul de la Heyne e pe Simsonul original. Fara mari reglaje merge mai prost decat Jikov-ul pe care l-a inlocuit. Oricum e dragut sa fie ala cat se poate de original si ii sta bine in garaj. Tu ai impresia ca un ambielaj facut la 80 de lei de un strungar beat iti face motocicleta clasica? Sau pistonul care a fost refolosit de 10 ori? Ce "restaurai" tu estetic nu stiu cat era capabil sa mearga pe drum. Banuiesc ca nu dadeai garantie pe motor/cutie/grup/aprindere. E un fapt ca si nr de km parcursi. Nu e polemica. Spre dosebire de un topic cum e cel de Nipru, aici tot vorbitoru e teoretician. Se da multi km pe tastatura. Ar fi dragut un pic de toleranta din partea teoreticienilor. Nimeni nu v-a spus voua cum sa faceti sau sa nu va faceti motocicletele. Expresiile gen "mintile lui cu piese originale" e ca si "hai sa-l invitam pe Michael Jackson". Eu va urez success cu ambele! Daca ti-au ruginit si spitele de inox,atunci da,iti inteleg frustrarile!Erau de inox,nu?Daca bine imi aduc aminte ptr. astea ai optat iar eu ptr. cromate care inca stau bine mersi pe "estetica" mea.Tot niste teoreticieni ziceau ca nu se preteaza spitele de inox,dilatare,deformare,chestii,dar banuiesc ca tu din practica stiai asta de te-ai decis asupra lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) O fi fost inox chinezesc ) Editat Aprilie 7, 2013 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Daca ti-au ruginit si spitele de inox,atunci da,iti inteleg frustrarile!Erau de inox,nu?Daca bine imi aduc aminte ptr. astea ai optat iar eu ptr. cromate care inca stau bine mersi pe "estetica" mea.Tot niste teoreticieni ziceau ca nu se preteaza spitele de inox,dilatare,deformare,chestii,dar banuiesc ca tu din practica stiai asta de te-ai decis asupra lor.. In primul rand permite-mi sa nu iti raspund cu aceiasi moneda. Pe sport am luat spite cromate. La sfatul tau. Acu pe EMW-ul ala din camera ar fi fost culmea sa rugineasca ceva. Probabil nici in motor nu a crapat nimic in ultimii ani. Spitele de inox erau pt AWO si chiar ma bucur, pt. ca astfel nu ma va injura posesorul actual al acelor roti. Spite de inox se folosesc cu mare succes si pe Africa Twin, motocicleta pe care o calaresc actualmente. Acu intra un pic pe un iutub si vezi la ce abuzuri sunt supuse astea. Lasa-ma sa cred ca daca inoxul face fata la asa ceva, atunci va face fata si la ce e supus un Simson. O fi fost inox chinezesc ) Nu. Sunt din alea orijinale, de la magazin, care iti plac tie. PS. Sincer kyvacka, eu am crezut ca tu esti in garaj sa strangi spite la VFR si sa sa ii mai intinzi lantul de distributie. Uite, iti mai dau o informative utila. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=818760 Inscrie-te repede si acolo si baga-i si lui o lectie de viata. Daca pt niste arcuri de supapa ai tocat atata, la asta ce o sa ii zici cand vezi ce o facut din splendidul VFR? Editat Aprilie 7, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Piese de simson detalii la iulica_leordeni tel: 0755012789 Cutiile laterale negre de simson si carcasa grupului se doneaza. Salut! Ma intereseaza carcasa grupului,te sun dimineata sa ne intelegem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 gata tochitura. am pus poze mai sus. ne uitam la ele si mancam un pop-corn dupa aia ma duc sa strang o spita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Am pornit simsonica la a 2-a pedala, fara soc: http://youtu.be/6DgwNzlQWH8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.