cristi 57 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Esti exact unde trebuie. Succes la motoreala si cand ai nevoie "tipa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Salutare, cine i-mi spune si mie care este viteza maxima normala care o poate atinge un Simson cu motor de de Sport cu grup de atas si cu grup de solo (cand zic viteza maxima ma refer la viteza la care motorul se simte cel mai bine)? Pentru ca eu tocmai am pus un carburator Dellorto (porneste usor, se tureaza bine, sta la relantiu, in sarcina urca bine in ture dar nu exagerat) si un reusesc sa trec de 60 km/h (cel putin atat i-mi arata acul de la kilometraj), in conditiile in care motorul este destul de turat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Salutare, cine i-mi spune si mie care este viteza maxima normala care o poate atinge un Simson cu motor de de Sport cu grup de atas si cu grup de solo (cand zic viteza maxima ma refer la viteza la care motorul se simte cel mai bine)? Pentru ca eu tocmai am pus un carburator Dellorto (porneste usor, se tureaza bine, sta la relantiu, in sarcina urca bine in ture dar nu exagerat) si un reusesc sa trec de 60 km/h (cel putin atat i-mi arata acul de la kilometraj), in conditiile in care motorul este destul de turat. Multumesc. Salve! Ca e cu atas agatat sau fara , viteza aratata de ceas e proasta. Acum, poate ca e o problema la kilometraj (arata eronat, e calibrat gresit din cutie, etc). Sa presupunem ca un prieten a mers in paralel cu d-voastra sau ati facut cumva(gps) si ati vazut ca e precis kilometrajul dumneavoastra. Sa presupunem ca rotile sunt aliniate, nu e frecare inutila pe acolo, nici la aia de pe atas(in caz ca ati facut proba cu un atas). Daca e vorba de un atas atunci vorbim de vreun Stoye original, nu de vreo balena ruseasca de 794 de kilograme. Sa mai presupunem ca Dellorto ce tocmai l-ati pus are performante peste cel de Sport(difuzor de cel putin 27-28 de mm, etc). Atunci inseamna cu motorul d-voastra nu are turatie in sarcina. Ambielajul descentrat, jocul in rulmentii ambielajului, pistonul cu segmenti multi sau uzati sunt posibile cauze. Smecheria, la Simson(banuiesc ca aveti Sport) e la camera de ardere. Ea trebuie micsorata la limita, numai asa aveti forta in sarcina. Motorul d-voastra atinge vreo 5000 de ture in gol(cat un CZ sao o Jawa). Pana la 6300 mai e. Un Simson Sport trebuie sa se duca in 5700-6000 de ture ca sa se simta bine si sa va simtiti si d-voastra bine. Atunci veti avea vreo 90-100 solo si 75-80 cu atas. Astea sunt vitezele corecte, restul e gargara. Banuiesc, la motorul d-voastra, un lant de mici greseli, care duc la neperformanta de mai sus. Nu stiu daca o sa va suparati pe mine dar motorul dumneavoastra e incheiat gresit, fara dubii. Daca ar fi si cateva poze(era misto una dupa ce l-ati incalzit) cu motorul as fi mai precis. Curgea ulei pe undeva? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Multumesc de raspuns.(Simsonul e Sport, fara atas si carburatorul este de PHBH 28). Nu am de ce sa ma supar. Simsonul mu nu e nici pe departe cel mai perfect si nici eu nu sunt cel mai potrivit mecanic sa vorbesc de Simson. Si vreau sa fie clar de la inceput, nu vreau sa fac avion din Simson, pentru asta am NX-ul. In primul rand carburatorul este mult mai precis decat cel de IJ care-l aveam pus inainte. Raspunde mult mai bine la comenzi, sta la relantiu, se tureaza bine la relantiu. Problema e in sarcina...Vteza I si a II-a se tureaza imediat, insa intr-a III-a si a IV-a mai greu si parca nu ajunge la turatia care trebuie. Acuma, cei drept cam are scurgeri de ulei: undeva in zona cilindrului si la imbinarea din fata a blocului motor. O sa fac niste poze detaliate astazi si mai vedem......Ma gandeam sa nu am cumva grup de atas si de asta sa se miste mai incet. O sa-i mai fac niste teste zilele urmatoare sa vad cum se comporta...Problema este ca nu prea am timp sa ma ocup de el. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Salutare, cine i-mi spune si mie care este viteza maxima normala care o poate atinge un Simson cu motor de de Sport cu grup de atas si cu grup de solo (cand zic viteza maxima ma refer la viteza la care motorul se simte cel mai bine)? Pentru ca eu tocmai am pus un carburator Dellorto (porneste usor, se tureaza bine, sta la relantiu, in sarcina urca bine in ture dar nu exagerat) si un reusesc sa trec de 60 km/h (cel putin atat i-mi arata acul de la kilometraj), in conditiile in care motorul este destul de turat. Multumesc. Din cite tin eu minte ai nevoie de un piston cu segmenti noi la cota cilindrului sau o alizare la alta cota.Ambelajul inca mai duce mult si bine chiar daca are putin joc(e ceva normal la simson)ai ambelaj inca original in motor si motor virgin sa zic asa,nu a fost inca desfacut de nimeni motorul tau.Chiuloasa din cite tin minte se prezinta bine (daca nu am insel a fost refacuta) sau se poate face la un atelier specializat fara probleme cu costuri mici.Cumpara un piston la o cota mai mare,alizare si automat se schimba total mersul motorului. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Multumesc de raspuns.(Simsonul e Sport, fara atas si carburatorul este de PHBH 28). Nu am de ce sa ma supar. Simsonul mu nu e nici pe departe cel mai perfect si nici eu nu sunt cel mai potrivit mecanic sa vorbesc de Simson. Si vreau sa fie clar de la inceput, nu vreau sa fac avion din Simson, pentru asta am NX-ul. In primul rand carburatorul este mult mai precis decat cel de IJ care-l aveam pus inainte. Raspunde mult mai bine la comenzi, sta la relantiu, se tureaza bine la relantiu. Problema e in sarcina...Vteza I si a II-a se tureaza imediat, insa intr-a III-a si a IV-a mai greu si parca nu ajunge la turatia care trebuie. Acuma, cei drept cam are scurgeri de ulei: undeva in zona cilindrului si la imbinarea din fata a blocului motor. O sa fac niste poze detaliate astazi si mai vedem......Ma gandeam sa nu am cumva grup de atas si de asta sa se miste mai incet. O sa-i mai fac niste teste zilele urmatoare sa vad cum se comporta...Problema este ca nu prea am timp sa ma ocup de el. Bafta Pai mai e o problema. Eu am acelasi carburator si, din ce am reusit sa observ pana la ruperea prosteasca in doua a ambielajului, motorul da in nas la turatii marisoare(la 100 la ora). Nu am reusit sa elucidez problema dar banuiesc lipsa gazului , desi jiglerul principal are peste 128, parca. Cum cel de Sport se potriveste perfect la Dellorto ramasese sa fac niste teste dar nu s-a mai putut, o fisura in boltul ambielajului m-a stopat momentan. Daca e adevarat ca detineti un motor in care nu prea s-a umblat inseamna ca acel motor tre sa zboare. Nu e de ajuns sa schimbati un piston nou, mai sunt niste pasi care trebuiesc facuti. Uitati-va, daca desfaceti motorul, la blocajul suruburilor de la axa cu came. Daca acolo e neumblat si carcasele rulmentilor axului sunt din textolit sau poliamida inseamna ca detineti unul dintre cele mai bune Simson-uri din tara. Va sfatuiesc sa desfaceti tot motorul si sa-l luati la bibilit, nu trebuie chiar asa mult timp.In primul rand trebuie sa-l faceti sa nu mai curga. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Am reusit sa fac niste poze. Pana la urma scurgerile de ulei sunt de undeva din zona cilindrului, deasupra de garnitura cea groasa si verde. De acolo se prelinge pe piluta de la cot si picura pe blocul motor in zona imbinarii blocului motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Am reusit sa fac niste poze. Pana la urma scurgerile de ulei sunt de undeva din zona cilindrului, deasupra de garnitura cea groasa si verde. De acolo se prelinge pe piluta de la cot si picura pe blocul motor in zona imbinarii blocului motor.... Da, se pierde compresie pe la garnituroiul ala si pe sub saibele de cupru de sub prezoane. Dupa parerea mea, un motor care are o asemenea garnitura are strecurate si alte minuni. Fara ezitare as desface tot motorul si as reface toate suprafetele cilindru, chiuloasa. etc. As lasa cota de presare intre chiuloasa si noul gat al cilindrului, pe asta nu l-as mai pune ca e hidos. Si chiuloasa are niste lovituri date de nea spirica, de-a lungul timpului, dar probabil mai poate fi refacuta. Cand suprafetele de care vorbeam sunt perfecte iti poti permite sa pui garnitura de deasupra cilindrului cat mai subtire. Cota aia de care vorbeam opreste flacara, nu mai ajunge in garnitura decat foarte putin din detonatie. Chiar si asa ar fi bine ca acea garnitura sa aiba insertie metalica+cupru. Acum, fie vorba intre noi, carburatorul asta foarte bun(desi mai trebuie gadilit) iti permite sa smecheresti usor supapele, el nu va exagera cu consumul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) Care sunt operatiunile care se fac atunci cand se reface o chiuloasa? Editat Aprilie 29, 2013 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Daca vrei sa faci ceva bun, schimbi scaunele de supapa, supapele, ghidurile, arcurile (mai important daca sunt uzate in zona in care sunt prinse in piesa cu sigrantele). La sfarsit planezi suprafata inspre cilindru si cea de la baza prezoanelor mari. Scaunele trebuie frezate in mai multe unghiuri. Aici la "rectificari chiuloase" nimeni nu se oboseste. Oricum ei nu schimba gjiduri si atunci rar trebuie frezat. Piese echivalente cu calitate dovedita se gasesc de la diverse masini contemporane, sau la bani frumosi si calitate pe nimerite de afara. Toate aceste operatiuni succed gasirea unei chiuloase care sa merite efortul. Una din lucrurule de verificat si practic ireparabil este largirea partii superioare a gaurilor unde vin prezoanele mari. Acolo se va pierde presiunea de ulei care urca in rampa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 uitandu-te la flansa aia te doare mintea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Pai ...atunci trebuie si o aspirina .... ce sa-i faci , asa s-a descurcat omul , daca nu trage aer fals , pina la una mai cosmetizata , se descurca asa .... asta nu-i nimic , sa vezi bascule sudate electric , cu electrodul ca nici la scoala nu faceam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Flansa este facuta la repezeala, ca sa pot testa carburatorul. Pana o sa fac alta, e buna si asta pentru teste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) uitandu-te la flansa aia te doare mintea nuuu! deloc! eu acum ma intreb de ce lumea nu incearca totusi un carb vacuumatic in loc de mizeria aia de dell'orto... nu ca ar face vreo racheta din simson dar totusi... Editat Mai 6, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 carburatoarele dellorto sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 de aruncat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 nuuu! deloc! eu acum ma intreb de ce lumea nu incearca totusi un carb vacuumatic in loc de mizeria aia de dell'orto... nu ca ar face vreo racheta din simson dar totusi... Am incercat eu un vacuumatic. Merge foarte, foarte bine. Porneste in 95% din cazuri la prima pedala. Fara soclu. In mers nu i-am putut testa capacitatile pentru ca am niste anvelope vechi si deformate si cand trece de 70 Km/h merge ca pestele. La viteza aia i-o bag pe a patra. Flansa mea iti place? Carcotasule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 De ce e carburatoru pare de ceva monocilindru endur sau ceva de genu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Suzuki gsx 250 1980. Doi cilindri in linie, 2 carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Simsonul de la Ciprian din constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am incercat eu un vacuumatic. Merge foarte, foarte bine. Porneste in 95% din cazuri la prima pedala. Fara soclu. In mers nu i-am putut testa capacitatile pentru ca am niste anvelope vechi si deformate si cand trece de 70 Km/h merge ca pestele. La viteza aia i-o bag pe a patra. Flansa mea iti place? Carcotasule. Photo0169.jpgPhoto0171.jpg Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Am incercat eu un vacuumatic. Merge foarte, foarte bine. Porneste in 95% din cazuri la prima pedala. Fara soclu. In mers nu i-am putut testa capacitatile pentru ca am niste anvelope vechi si deformate si cand trece de 70 Km/h merge ca pestele. La viteza aia i-o bag pe a patra. Flansa mea iti place? Carcotasule. Photo0169.jpgPhoto0171.jpg nu-s carcotas. nu-mi place nici a ta. desi e realizata frumos pozitia carburatorului e gresita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Intr-adevar viciaza putin nivelul de benzina, dar nu mult si nu are efecte negative asupra functionarii carburatorului. Nici cu carburatorul original nu cred ca mergea mai bine, desi nu am mers cu un Simson cu carb original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=86Zku3PTw1s O explicatie draguta in cazul Simsonurilor mici 2T pentru functionarea proasta si de scurta durata a motoarelor. In cazul asta e vb de produsele firmei MZA, care se gasesc peste tot pe siteurile din Germania. Evident aceiasi firma produce f multe repere pt MZ-uri de la RT la ES si ETZ, si pt Simson-ul 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Vand piese simson . Pentru mai multe detalii 0723297338 sau oanceamihai46@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.