Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Colivia originala e din 2 bucati de tabla subtire, care tin intre ele bilele. Eu folosesc o colivie din tabla de alama de 3mm strunjita si gaurita pt tija si pt bile. Daca punctezi de pe o parte in jurul gaurilor, intorci, pui bilele si punctezi si celalta parte, ai facut o colivie noua. Poate dupamasa ma incumet si iti fac niste poze pt ca am piesele pe balcon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am scule ca sa fabric ceva cu succes, trebuie sa caut undeva gata facut.

 

Mai are rost sa desfac ambreiajul? Sau acolo nu mai poate sa fie ceva stricat?

Daca desfac ambreiaj, la montat e usor de pus la loc sau trebuie centrat prin niste metode mai complicate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Mai are rost sa desfac ambreiajul? ...

Teoretic nu...

Insa ai o problema cu rulmentul de presiune pe care trebuie sa o rezolvi. Chiar daca pui o colivie noua va fi inutil, ea nu va fuctiona niciodata ca un rulment de presiune!

 

Rezolvare:

- santurile facute de bile intre cele doua placi de presiune trebuiesc inlaturate, altfel te va chinui la nesfarsit!

- partea inferioara o poti intoarce invers, insa cu partea superioara(cea cu oringul de etansare) trebuie rectificata sau placata cu o saiba din otel groasa de 1,5 - 2mm (asemanatoare placii inferioare). Piesele noi originale nu contin acele santuri, iar daca sunt de calitate se vor pastra asa mut si bine!

- suprafetele pe care ruleaza bilele trebuie sa fie finisate, sa nu fie ruguroase... o bila care ruleaza pe o linie are frecari de sute de ori mai mari fata de una care ruleaza pe un punct. (in asta consta de fapt problema la tine)

- colivia pentru bile o poti confectiona foarte usor dintr-o placa din material plastic(duramid, textolit, etc..) cu grosimea de cca 3mm. Nu-ti trebe scule speciale, un spiral pentru gauri si un polizor pentru exterior. La montaj bilele stau pe pozitie daca le ungi cu vaselina...

- bile noi gasesti la orice taraba unde se vand piese de bicicleta...

 

Spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut ca santurile nu au ce cauta acolo. Una peste alta, imi trebiue o tija (a mea e din 2), suprafete pe care ruleaza rulment rectificate, si un rulment cu colivia.

 

O sa iau un set complet, cred ca e mai eficient decat sa le rezolv pe toate la rand.

 

Multumesc pentru idee.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna seara,

Are cineva de vanzare stopurile originale de pe atasul Stoye. Sunt foarte interesat sa cumpar.

Multumesc mult si salutari tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

Are cineva de vanzare stopurile originale de pe atasul Stoye. Sunt foarte interesat sa cumpar.

Multumesc mult si salutari tuturor.

 

Da. Original, reconditionat. 100 euro

 

Si daca vinde cineva tot atasul Stoye... sunt interesat. :)

 

Ce model de Stoye ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Stopul ce-l am nu este pentru modelul SML. Prinderile parbrizului le am insa sunt montate pe parbriz. Cu alte cuvinte se vinde intreg, fara plexiglas ( a fost spart si l-am aruncat ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc din nou pentru raspunsuri.

In functie de bani o sa vad cand le cumpar. Oricum mai am de restaurat si la Simson, iar pentru atas mi-a mai ramas de finalizat roata, scaunul interior si instalatia electrica(cat e acolo, tot asa se cheama). Pentru roata stiti cumva un atelier bun (recomandat de voi) in Bucuresti care sa cromeze spite ?

 

Multumesc, cu stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua ....imi cer scuze anticipat daca postez off-topic.....cine e interesat de ARGINTAREA oglinzilor de far la Simson sa ma contacteze pe privat....am descoperit o sursa si vad ca face treaba buna,oglinda de la farul meu arata excelent !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adriathica - esti chiar din Brasov? Poate ne intalnim la un pahar si-o poveste, iarna e lunga si o sa avem ocazia. Poate si cate o iesire. Tata a avut Simson, eu cu MZ-ul avem ce povesti, nu prea am dat de posesori de socialiste in Brasov, eu stiu cativa dar misca rara de tot.

 

banuiesc ca nu doar farul de Simson se poate arginta ci cam orice asa ca informatia e binevenita.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc sa pun si o poza desi pt mine postarea e mai dificila decat munca in sine la motocicleta ....sunt cam "paralel" la astea....si nu e firma e doar un meserias care tine la "discretie".....iar calitatea argintarii e in functie de cum pregatiti dvs suprafata....o stiu pe proprie piele ha,ha,ha.......problema este ca baia de argintare nu e foarte mare asa ca e posibil sa returneze anumite piese,iar de plastic o sa-l intreb sa vad ce zice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...