Ancalagon Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Ce varianta am pt. sabotii frana spate la simson sport?Se potrivesc de la ceva ferodourile ? Multumesc. Poti sa ii trimiti la o firma din Sibiu, lucreaza foarte bine. E preferabil sa trimiti si tamburul, ca sa faca potrivirea exacta. Da-mi un semn, sa-ti dau detalii, daca vrei - omul are o deosebita simpatie pentru restauratorii de vechituri, eu am facut la el saboti pentru VW, IMS, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 O intrebare: potrivesc rama, sticla si oglinda de MZ ES 175-250/1 la farul (oala farului) de Simson Sport? Nu. Rama farului de MZ are la exterior 190 mm diametru, iar rama de AWO 425 Sport are 184 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 O intrebare: potrivesc rama, sticla si oglinda de MZ ES 175-250/1 la farul (oala farului) de Simson Sport? Daca gasesti un element de far de Skoda cu o mica modificare la rama arata cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 ba nu insist deloc ,am zis de sfaturi,nu de altceva.lasa ca te descurci tu,ca nu e greu. vopsesti alb prima data si lipesti banda de 6mm pe urma auriu si banda de 1,5mm la 5mm distanta intre linii despachetezi,dai lacul si basta. Și eu fac la fel 1. Pregătire 2. Vopsire cu Auriu 3. Trasarea liniilor 4. Vopsire cu Negru mat 5. Scoatem benzile adezive 6. Lăcuirea finală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Asta inseamna sa ai conditii elegante de lucru si materiale pe masura!Excelent Si ca sa carcotesc putin,acum imi dau seama de ce nu o sa prinda motoreta mai mult de 30km/h!Ati pus prea multa "linie" .Una in plus la cutiile de scule si cele de pe aripa sunt mai lungi cu cativa centimetri.Ati incercat oarecum sa compensati prin excluderea celor 3 nituri de pe mijlocul aripii dar ramane de vazut in ce masura o fi si de folos Dupa ce vanez cu pliciul mustele din "cabina",cam asa arata piesele; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Daca gasesti un element de far de Skoda cu o mica modificare la rama arata cam asa de care skoda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 de care skoda ? de la scoda MB 1000 s ar putea sa se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Asta inseamna sa ai conditii elegante de lucru si materiale pe masura!Excelent Si ca sa carcotesc putin,acum imi dau seama de ce nu o sa prinda motoreta mai mult de 30km/h!Ati pus prea multa "linie" .Una in plus la cutiile de scule si cele de pe aripa sunt mai lungi cu cativa centimetri.Ati incercat oarecum sa compensati prin excluderea celor 3 nituri de pe mijlocul aripii dar ramane de vazut in ce masura o fi si de folos Dupa ce vanez cu pliciul mustele din "cabina",cam asa arata piesele; odata ce s-a intarit auriul ala ca sa poti pune banda adeziva, piesele trebuie iara pregatite cu smirghel pentru aplicarea stratului de negru, apoi asteptat sa se usuce, pregatit negrul plus dungile care au ramas gri, in final lacuit. Altfel nustiu cat de bine fac priza straturile intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Nu,nu trebuie matuita.E vopsea monocomponenta 1k mata,care se usuca foarte repede.Cred ca am pus banda adeziva pe ea si la 30/min. dupa ce am dat-o si nu s-a intamplat absolut nimic.Iar daca pui smirghelul pe ea,se iau toti fulgii de metalizat jos si risti sa faci galbenul in mai multe nuante. In schimb vopseaua cu intaritor si lac trebuie neaparat matuita inainte de lacuire,dupa cum se vede si pe aripa de spate de mai sus.Din pacate ptr. mine,folosesc la stratul final vopsea PPG,care e cam depasita din multe puncte de vedere si viteza de lucru scade...dar calul de dar,nu-l mai cauti la dinti .Cum stocurile se mai si epuizeaza,parca abia astept sa folosesc si altceva mai bun ca sa pot termina in vreo 3-4h o moto de vopsit.. @dany,masoara si tu un diametru de arc spate de M72,ca mi se pare ca are ca are spira de infiletare pe stanga si as vrea sa stiu daca se potriveste pe telescoapele spate de Awo. @dany,ai ceva noutati cu arcurile alea sau sa ma interesez in alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 un prieten vinde un talon de SIMSON AWO TOUREN PRET 450 ron relatii la tel 0721163449 Marius poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 un prieten vinde un talon de SIMSON AWO TOUREN PRET 450 ron relatii la tel 0721163449 Marius poze sal.. daca ne da si ficalu este OK an rest nu valoreaza nimic asta daca nu se prinde cine va. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 450ron:lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 un prieten vinde un talon de SIMSON AWO TOUREN PRET 450 ron relatii la tel 0721163449 Marius poze unde scrie pe talonul ala ca ii de simson awo?io nu vad sa scrie ca ii de awo.si eu am talon vechi pt simson dar la mine scrie clar:SIMSON SPORT.asa ca mai gandeste te pt ca si eu am simsom din 57 dar ii sport si nu awo.parerea mea ca actele alea nu is ceea ce par a fi.Fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 seria de motor corespunde cu un Awo Sport din '57, daca m-am documentat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 si eu am talon vechi pt simson dar la mine scrie clar:SIMSON SPORT.asa ca mai gandeste te pt ca si eu am simsom din 57 dar ii sport si nu awo. Și la tine scrie greșit și nu-mi dau seama de unde vine confuzia asta; ambele motorete sunt AWO nume care vine de la Awtowelo (societate pe acțiuni sovietică). Și avem denumirile corecte așa: 1. Simson AWO 425 Touren 2. Simson AWO 425 Sport iar 425 vine de la 4 timpi și 25 centilitri capacitate cilindrică. Acum dilema este următoarea: motoreta e germană sau sovietică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
osucosmin Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 nu vreau sa scriu minuni dar dupa serie cred ca este sport .stiu ca touren ul trebuie sa aiba seria maxim 127*** cam atatea sau fabricat . sport sau fabricat mai putine in jur de 84 000 de bucati .tourenul s a fabricat pana in 60 iar primele modele de sport au aparut in 55 incepand de la seria 150*** eu zic ca este talon de sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Nu cred ca are importanta foarte mare, merge si pentru T si pentru S, nu cred ca se va face vreo deosebire la RAR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
osucosmin Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 nu ai dreptate si eu am un sport cu acte de awo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ionut Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 salut,am avut un simson awo t din 1958 si avea seria 105***(in C.I.(tipul din 1981)este trecut la marca SIMSON si nu era cu tip/varianta);un alt simson awo s din 1961 avea seria 224*** iar in C.I.(tip 2002)era trecut la marca SIMSON iar la tip esra trecut 425s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebix Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 nu ai dreptate si eu am un sport cu acte de awo ambele modele sunt awo si Touren si Sport ul cum foarte bine a scris mai sus @petcudan55 "Și avem denumirile corecte așa: 1. Simson AWO 425 Touren 2. Simson AWO 425 Sport iar 425 vine de la 4 timpi și 25 centilitri capacitate cilindrică." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Nu cred ca are importanta foarte mare, merge si pentru T si pentru S, nu cred ca se va face vreo deosebire la RAR... Sigur ca are importanta,ca dupa serie va reiesi ca e Sport,cu toate ca in talon scrie doar Simson.Talonul de mai sus e de Sport. AWO-Sport Fahrgestellnummer 1955/56 150 000 > ca. 157 000 1957 157 001 > ca. 177 000 1958 177 001 > ca. 190 000 1959 190 001 > ca. 201 000 1960 201 001 > ca. 214 000 1961 214 001 > ca. 234 746 AWO-Touren Fahrgestellnummer 1950 000 Baujahr 001 > ca. 001 000 1951 001 001 > ca. 008 300 1952 008 301 > ca. 023 000 1953 023 001 > ca. 040 000 1954 040 001 > ca. 059 000 1955 059 001 > ca. 079 000 1956 079 001 > ca. 093 000 1957 093 001 > ca. 101 000 1958 101 001 > ca. 112 000 1959 112 001 > ca. 122 000 1960 122 001 > ca. 127 865 Editat Februarie 2, 2012 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) Nu cred ca are importanta foarte mare, merge si pentru T si pentru S, nu cred ca se va face vreo deosebire la RAR... Ba da, că iarna nu-i ca vara. Are Âşi RAR-ul tabelul lui de mai sus. Editat Februarie 2, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Cine are o lista, ceva, cu toate cele pe care le am nevoie pentru revizie la furca fata de Simson Sport (bucse, semeringuri, ce o fi de inlocuit acolo). Nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa strang piese ca sa ma apuc de treaba cand o fi vremea mai buna. Si, daca stie cineva unde as gasit pe toate la pachet, ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Cine are o lista, ceva, cu toate cele pe care le am nevoie pentru revizie la furca fata de Simson Sport (bucse, semeringuri, ce o fi de inlocuit acolo). Nu am desfacut-o inca, dar as vrea sa strang piese ca sa ma apuc de treaba cand o fi vremea mai buna. Si, daca stie cineva unde as gasit pe toate la pachet, ar fi super. Salve! In primul rand,zic io,va fi uzura pe cilindrii interiori si tijele telescoapelor.Cu tijele se poate rezolva intorcandu-le invers sau comandand noi.La fel trebuiesc comandate si inelele de radere(alea care stau spate in spate).Presupunand ca arcurile sunt bune inseamna ca problema e la bucse.Cum originalele erau de textolit (material greu de gasit) apare solutia fabricarii lor din duramid.Numai ca trebuiesc verificate uzurile cailor de lucru ale bucselor.In caz ca cilindrul mai merge se fac bucsele,se preseaza in telescop si sa lasa la interior un piculet mai mult.Se prinde telescopul intr-un strung serios si cu dibacie maxima se face interiorul ambelor bucse din aceeasi prindere(tot cu dibacie se poate face si un pic de rectificare acolo). Daca cilindrul interior nu mai e valabil atunci se taie telescopul,se scote cilindrul si se rectifica.Astea ar fi problemele principale.Oricum,iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Salve! In primul rand,zic io,va fi uzura pe cilindrii interiori si tijele telescoapelor.Cu tijele se poate rezolva intorcandu-le invers sau comandand noi.La fel trebuiesc comandate si inelele de radere(alea care stau spate in spate).Presupunand ca arcurile sunt bune inseamna ca problema e la bucse.Cum originalele erau de textolit (material greu de gasit) apare solutia fabricarii lor din duramid.Numai ca trebuiesc verificate uzurile cailor de lucru ale bucselor.In caz ca cilindrul mai merge se fac bucsele,se preseaza in telescop si sa lasa la interior un piculet mai mult.Se prinde telescopul intr-un strung serios si cu dibacie maxima se face interiorul ambelor bucse din aceeasi prindere(tot cu dibacie se poate face si un pic de rectificare acolo). Daca cilindrul interior nu mai e valabil atunci se taie telescopul,se scote cilindrul si se rectifica.Astea ar fi problemele principale.Oricum,iarna e pe sfarsite! testolitul nu il gasesti greu este cat vrei la panourile electice iti trebuie doar un nene electician care sa activeze in domeniu si mare lucru sa nu gasesti la el o bucata de testolit.si eu mi am facut bucsile la telescope tot di testolit nu incercati sa le faceti din teflon ca nu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.