petcudan55 Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Pe usa incapa, dar incapa si in lift? Acest corp de clădire nu are lift. O dăm jos pe scări ca Âşi pe cele de dinaintea ei. Ar fi a treia. Ha, ha... pai vreau tot, vederi de ansamblu si detalii! Fac o selecție mai pe seară. 1 octombrie 2011: 6 martie 2012: Editat Martie 6, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 In Auchan,Craiova: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 In Auchan,Craiova: Arata super motoreta, mniam mniam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 In Auchan,Craiova: Super tare ideea. Colectia prezentata insa este total pe langa subiect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Lasa lumea sa-si clateasca ochiu' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Anvelopele de Simson, scrie in carte 3,5x18, ce insemna 3,5? Sunt inch? Cum se echivaleaza dimensiunile astea? Editat Martie 21, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Anvelopele de Simson, scrie in carte 3,5x18, ce insemna 3,5? Sunt inch? Cum se echivaleaza dimensiunile astea? reaba ii simpla 3,5x18= 3.50 x18 adica dimensiunea unui cauciuc pt simson si da sunt inch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Acest corp de clădire nu are lift. O dăm jos pe scări ca Âşi pe cele de dinaintea ei. Ar fi a treia. Fac o selecție mai pe seară. 1 octombrie 2011: 6 martie 2012: Frumoasa treaba, asa a mai iesit inca una pe portile fabricii de la Ploesti .Imi place scrisul si emblema de pe aripa spate, se gaseste de cumparat? ca de vopsit nu stiu daca se poate atat de bine , poate cu un chenar. Simson estem, mz-uri estem multe...ce mai urmeaza?Banuiesc ca vara asta va plimbati cu ele, poate la iarna ceva .Asteptam si un filmulet cu simsonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Imi place scrisul si emblema de pe aripa spate, se gaseste de cumparat? ca de vopsit nu stiu daca se poate atat de bine , poate cu un chenar. E un sticker care vine prins sub lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
osucosmin Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Anvelopele de Simson, scrie in carte 3,5x18, ce insemna 3,5? Sunt inch? Cum se echivaleaza dimensiunile astea? 350/18 echivaleaza cu 100/90/18 ii acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Pai 3,5 inch inseamna aproape 90 de milimetrii. Daca pun 100/ /18 nu freaca pe acolo pe la aripa, etc? Sa pun 90/90/18 sau ceva de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 E un sticker care vine prins sub lac. Cat costa acel sticker? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) Cat costa acel sticker? Pe lângă cheltuielile cu celelalte piese, o nimica toată. Editat Martie 22, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am inceput s-o adun .... sper ca in 2-3 sapt sa stea pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am inceput s-o adun .... sper ca in 2-3 sapt sa stea pe roti buna! lucrezi frumos,spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am inceput s-o adun .... sper ca in 2-3 sapt sa stea pe roti Felicitări și spor la treabă. Am mai bibilit și eu la al meu. Am montat portbagajul, iar manșoanele și protecțiile negre de pe rezervor deși erau noi, le-am înlocuit cu astea crem că parcă dau mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Felicitări și spor la treabă. Am mai bibilit și eu la al meu. Am montat portbagajul, iar manșoanele și protecțiile negre de pe rezervor deși erau noi, le-am înlocuit cu astea crem că parcă dau mai bine. salutari! la asta nu ai ce comenta, altfel mai bine cred ca nu se putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Si a mea a iesit la lumina. Constat ca nu merge pompa de ulei, ca imi trebuie O-ringuri de la pedala de pornire, si ca caut un piston original Simson Sport 15cp dar la un pret foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) salutari! la asta nu ai ce comenta, altfel mai bine cred ca nu se putea În poze până și Dracu arată bine. Pe o scară de la 0 la 10, eu o evaluez la 8,25 - 8,50. Fix! Vorba lui Patraulea. Editat Martie 27, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 În poze până și Dracu arată bine. Pe o scară de la 0 la 10, eu o evaluez la 8,25 - 8,50. Fix! Vorba lui Patraulea. Sa fim seriosi. Seamana perfect cu originalul de acum 50 de ani. Nici nu au visat ele sa mai prinda timpurile astea. Va astept sa completam recuzita la echipament...... la asta nu ai ce comenta, altfel mai bine cred ca nu se putea Hai ca lumea ne asteapta sa iesim la "rampa" ..... si avem ceva concurenta in Germanica : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 În poze până și Dracu arată bine. Pe o scară de la 0 la 10, eu o evaluez la 8,25 - 8,50. Fix! Vorba lui Patraulea. Sa fim serios,calutul aceste a avut noroc ca a ajuns unde a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 În poze până și Dracu arată bine. Pe o scară de la 0 la 10, eu o evaluez la 8,25 - 8,50. Fix! Vorba lui Patraulea. Salve! Toba,neoriginala,nu are prindere pe carterul motorului,din ce vad eu. In timp se distruge prinderea cotului in chiuloasa. Cablul de acceleratie e tras anormal,zic eu. La levierul de frana se vad niste chestioare. Pe aripa spate apar niste suruburi urate. Scaritele pasagerului sunt nepotrivite si neoriginale. Nucile pentru atas sunt aiurea,la fel si prinderea pentru tirant. Pompa e neoriginala,la pedala demararului se vad niste smecherii. Telescoapele fata par inclinate,dar pozele nu ma ajuta prea tare. Sticla,rama far aiurea. Manete frana-ambreiaj aiurea. Mai sunt neclaritati,cand ne gasim mai vorbim. Cel mai mult as vrea sa vad cum merge la drum. Restul se face,zic eu. Oricum, e de apreciat munca depusa, nu e usor. Cred ca merita 8 daca se duce in 80.9 daca se duce in 90 si 10 daca prinde 100. Sincer,cu dumneavoastra calare,nu cred ca atnge 75. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Pristanda: ÂŞtiți! Cum să nu Âştiți, coane Fănică, să trăiți! Tocma' dumneavoastră să nu Âştiți... Tipătescu: Dar în sfârÂşit, las-o asta! Lasă-l să urle ca un câine! Pristanda: Curat ca un câine! Salve! Toba,neoriginala,nu are prindere pe carterul motorului,din ce vad eu. In timp se distruge prinderea cotului in chiuloasa. Cablul de acceleratie e tras anormal,zic eu. La levierul de frana se vad niste chestioare. Pe aripa spate apar niste suruburi urate. Scaritele pasagerului sunt nepotrivite si neoriginale. Nucile pentru atas sunt aiurea,la fel si prinderea pentru tirant. Pompa e neoriginala,la pedala demararului se vad niste smecherii. Telescoapele fata par inclinate,dar pozele nu ma ajuta prea tare. Sticla,rama far aiurea. Manete frana-ambreiaj aiurea. Mai sunt neclaritati,cand ne gasim mai vorbim. Cel mai mult as vrea sa vad cum merge la drum. Restul se face,zic eu. Oricum, e de apreciat munca depusa, nu e usor. Cred ca merita 8 daca se duce in 80.9 daca se duce in 90 si 10 daca prinde 100. Sincer,cu dumneavoastra calare,nu cred ca atnge 75. Numai bine! Trebuie să recunoaÂşteți că m-am străduit. Religia Âşi bunul simț nu mi-au permis să fac Simsonul, mai cu moț decât al dvs. Că doar vi se spune Regele. Editat Aprilie 1, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 nu are prindere pe carterul motorului Ce prindere? Nici a mea nu are, hmm.. o adaugam pe lista (cine are de vanzare asa ceva?). In WE am inlocuit pompa de ulei cu alta SH - acuma vad ca urca ulei pana la baza cilindrului (adica la iesirea din bloc) cam dupa 10 pedale. Cand opresc, ulei scade inapoi. Dupa ce astept ceva timp, iar trebuie 10 pedale pana iese ulei. Deci scurge inapoi in carter, tot uleiul de pe traseu. Performantele astea sunt considerate normale la AWO Sport? Am mai montat si dinamul original (multumesc bogdan_ionut). Am demontat piston + cilindru, sunt noi dar ceva skoda, nu imi plac. Picatura a fost cand am vazut ca boltul pistonului sa invarte liber in piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Salve! Nu prea se strica pompele de ulei la Simson. Da,performantele is normale,asa se si procedeaza inainte de pornirea motorului reconditionat. Nu e rau daca verificati toate gaurile pe care circula uleiul. Faptul ca pistonul e aiurea ma face sa cred ca nici ambielajul nu e ca lumea. Cel putin,zic eu,ar trebui curatata tabla ce centrifugheaza uleiul si vazut daca pozitia acesteia e corecta(e foarte important ca ea sa fie lipita perfect de ambielaj.De asemenea e importanta deschiderea tablei,ea trebuie sa arunce perfect uleiul in boltul ambielajului). Nu ar fi rea nici o verificare a bataii ambielajului. Acum,gandind rapid,la bolt e simplu. Se face un bolt mai gros cu 2-3 sutimi(din unul uzat de Nipru,de exemplu),se merge la freza si se alezeaza bucsa(se prinde ambielajul de una din sunci si se centreaza cu comparatorul pentru ca alezarea sa fie ca la carte).La dinam am niste rezerve,ar trebui verificata treaba foarte bine. De exemplu,zic eu,ati putea iesi noaptea pe un drum european cu Simsonul. Bine ar fi sa va intoarceti multumuit de lumini,mie mereu mi-au aparut probleme. Nu ma dau si nici nu sunt expert dar,daca tot umblati la Simsonas si apar neclaritati,dati-mi un telefon. Si inca ceva. Decat sa va chinuiti cu un piston amarat de Skoda(4 segmenti,frecare mare)mai bine puneti unul de Dacia. Castigati cel putin 2-3 cai,cilindrii si segmentii sunt facuti in Franta,dar sunt si unii romanesti extraordinari de buni. Asta daca nu va permiteti sa puneti set original. Cu siceritate,Adrian Rosca.0748.982858. Editat Aprilie 2, 2012 de simson simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.