napoleon Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Eu am alta problema cu saua: fiind inclinata in fata, pasagerul vine peste mine, ca sa zic asa, aluneca in fata, si nu numai la franari. Asta probabil si pt ca mi-am pus cauciuc de 150 pe spate, care-i mai inalt, iar pe fata am lasat 110. La voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 acum am luat si eu numaru de inmatriculare , si trebuie sa fac un suport nou pt numar , cel de acum este patrat , asa sunt in italia numerele. daca pun numarul asa nu se mai vad semnalizarile, voi cum aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 ai modificat in talon? eu mi-as pune unul mai lat, dar nu stiu cum sta pe janta. si ramane problema cu talonul... cum sa fac modificarea acolo? costuri, ceva? ce stii? si pt schimbat culoarea m-ar interesa daca stie cineva la ce costuri si drumuri sa ma astept eu nu prea alunecam pe sa, dar mi se intamplă de cand am scapat putin spray pe ea, cu care dadusem pe carene ca sa el mai dau fata. In talon nu-s trecute dimensiunile anvelopelor, numai in CI a vehicolului. Alte modificari n-am facut, am dat-o jos pe-aia de 130 si am pus de 150, intra pe janta originala. Crezi ca daca te opreste cineva, o sa stie din cap ce dimensiuni trebuie sa aiba cauciucurile tale? Stie cineva daca robinetul de benzina de la ER 5 exista si pe alte modele. M-ar interesa un kit de reparatie pt el care sa contina membrana de vacum, dar n-am gasit pt ER 5, numai pt alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/gasket-fuel-tap_110091188/#.Uqe129IW2So Merci pt info, dar aceasta nu este membrana de vacuum. Mie imi trebuie ceva in genul link-ului de mai jos, e garnitura cu 5 colturi, are si un arc in mijloc http://www.motobikeshop.eu/ro/kit-reparatie-robinet-benzina-yamaha-xj-600-nh-nn-sh-sn De fapt nu stiu sigur care garnitura sau membrana e defecta, cert e ca robinetul nu inchide cand ar trebui, cineva mi-a zis ca e membrana de vacuum, cea cu 5 colturi. Vad ca unele kituri au toate garniturile si membranele de acolo, cei drept si costa peste 100 de lei, dar kit pt kawasaki er 5 n-am vazut nicaieri. Editat Decembrie 11, 2013 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Ati avut careva probleme cu CDI-ul? Motorul meu nu merge, si nu-i dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 L-am pornit zilele astea, a mers vre-o 20-30 de secunde, s-a oprit singur si nu-l mai pot porni. Scanteie am la ambele fise, carburatorul l-am dat jos inainte si l-am curatat. Mi-a facut figuri in toamna, a inceput sa se balbaie in mers dupa care s-a oprit ca si cum nu s-ar alimenta. L-am dus la cineva, l-am mesterit fara sa-i facem prea multe, si-a dat drumul pana la urma, a mers normal inca vre-o saptamana dupa care aceleasi simptome -scadere in turatie , si motor oprit. Bun , o fi ceva mizerie prin carburator zic, il desfac cand o sa am timp. Am luat si 2 bujii noi, si am montat totul la loc. In weekend ma apuc sa-l bibilesc sa vad ce are, dar am cam ramas fara idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil. Am gasit un film pe net , cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) aceleasi simptome le-am avut si eu la gpz acu' vreo 5 ani. CDI-ul e de vina. Incearca sa il schimbi. Editat Decembrie 30, 2013 de marga_iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 are benzina la filtrul de aer? miroase filtrul a benzina? Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv. Alta chestie pe care am observat-o de multa vreme dar nu i-am dat importanta: una din bujii parca da rateuri, lucreaza, mai da cate-un rateu, si iar lucreaza. Am schimbat in timp mai multe bujii, dar fenomenul persista, si nu l-am mai bagat in seama. Cred ca ar trebui sa incerc cu alt CDI de proba. Bobinele le pot verifica cu un ohmetru, nu? Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil. Am gasit un film pe net , cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav. Am incercat ieri cu alt CDI tot de ER 5, dar nu merge, nici o imbunatatire macar, il pornesc greu, merge chinuit dupa care se opreste, ceva nu-i place. O sa vad care-i treaba si cu bobinele alea, apoi desfac iar carburatorul. Am gasit in manual valorile bobinelor masurate cu ohmetru (in primar si secundar), dar cica s-ar putea ca valorile sa fie bune si bobina sa nu functioneze corect in sarcina, cel putin asa scrie pe-acolo. Am masurat azi bobinele de inductie cu ohmetrul, valorile se incadreaza in parametrii (3,3 ohmi in primar si 18 Kohmi in secundar, ma rog 18,1 una si 18,5 cealalta). Am masurat si bobina de initiere, cred ca asa ii zice (pickup coil in manual), are 430 de ohmi parca, e si asta in parametri. Acuma incep sa ma gandesc daca nu are ceva la distributie. Nivelul in carburatoare l-am verificat cu un furtunas transparent, pare in regula la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vezi si fisele sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vezi si fisele sa fie ok. Pai am scanteie la ambele bujii, si bujiile sunt noi, le-am schimbat dupa ce a inceput sa faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 cum a ramas? Pana la urma am dus-o la un mecanic moto, ieri m-a sunat ca-i gata dar n-am apucat sa ajung la atelier sa vad ce si cum. O sa aflu mai multe saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 ai luat-o? Am fost la atelier, i-am dat o cheie, motorul porneste din prima , merge frumos. Am intrebat ce-a avut, mecanicul mi-a zis ca a fost o problema de carburatie, i-a si sincronizat carburatoarele, dar nu prea s-a lansat in explicatii multe, normal. O sa vad la o tura mai lunga cum se comporta, dar vremea nu-mi permite deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 vezi tu la plata daca a fost doar sincronizarea la carburi sau si altceva. am patit-o si eu in genul asta, ziceam cu ceva pagini mai in urma, numai ca la mine a fost de la nivelul plutitoarelor. Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum. Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum. As dori sa stiu ce tip de bujii folositi. Eu am folosit DR9EA NGK pana acum, dar din ultimele 2 cumparate una nu mai dadea scanteie dupa nici 2 saptamani. Acuma am Denso. Am auzit ca astea NGK sunt toate falsuri, desi scrie pe ele made in Japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 va salut oameni buni. cum sunt er5urile astea? ca vreau sa imi iau un naked (tind spre cb500) dar am vazut si er5uri la pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pot sa-ti spun ca este fiabila, eu o am din 2009 (anul de fabricatie 2004) si am schimbat doar consumabile. Foarte buna pentru oras si mai ales pentru un incepator. Eu am plecat sa cumpar un Suzuki SV650 si m-am intors cu ER5, mi-am dorit o motocicleta cat mai ingrijita ca sa nu incep sa bag bani in ea. Eu zic sa te gandesti bine, nu te bucura ca dai bani putini la cumparare, vei avea de pierdut si bani si timp dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 pff, foarte bine arata mie mi-i s-a cam pus pata pe cb500, dar nici un er5 nu ar fii exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Safatul meu, orice vei alege, sa ai grija sa sa fie ingrijita, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swe Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Sunt prinse intre ele cu niste chingi pe care le-am bagat sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Am de vanzare un releu de incarcare comandat din greseala, pt modelul vostru.va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Am luat și eu permisul și am început sa circul cu er-5ul meu. Trebuie sa ii schimb semerjngurile de la furca și as vrea sa îl pun puțin la punct. As vrea sa ii vopsesc aparatorile de la radiator, scaritele de la șofer și pasager, și jantele ma gândeam sa le fac portocaliu mat(motocicleta e albastra). Știe cineva de unde pot lua un parbriz la preț bun? Și un suport pentru topcase. Și aștept alte păreri și sfaturi cu ce ias mai putea face. Îl limita timpului disponibil Și toba ce pot sa ii fac? Ce vopsea nu ar sării după ea? A fost tăiată curatata și sudata Am pus și câteva poze. Este din 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skym Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Eu folosesc un parbriz ca acesta http://goo.gl/yp8lbE (doar că e incolor) de la louis.de, cumpărat prin www.kronaumoto.ro (aici vezi ce alte produse mai sunt pe louis.de pt ER5 inclusiv parbrize: http://goo.gl/swQKef ). Suport pentru topcase nu am găsit nimic la preţ rezonabil, a trebuit să apelez la cineva să îl "fabrice"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Salutare, primul meu post ca proaspat si incantat posesor de ER5. Vreau sa va intreb daca protejati ceva la motor cand o sapalati la spalatorie si daca se poate da cu jet si sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Poți sa o speli numai ai grija sa nu fie motorul încins. Și nu cu jet foarte puternic Iam curățat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat Iam curatat paharele de la carburatoare și i am pus un filtru de benzina. Și acum urca greu în ture. Adică pe la 4-5mii se blochează. Era destulă mizerie în paharele, i am curățat și jigloarele. Din ce cauza sa facă asa? De la filtru oare? Am prelungit puțin furtunasul și stam cam obturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.