Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 675
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am alta problema cu saua: fiind inclinata in fata, pasagerul vine peste mine, ca sa zic asa, aluneca in fata, si nu numai la franari. Asta probabil si pt ca mi-am pus cauciuc de 150 pe spate, care-i mai inalt, iar pe fata am lasat 110. La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ai modificat in talon? eu mi-as pune unul mai lat, dar nu stiu cum sta pe janta. si ramane problema cu talonul... cum sa fac modificarea acolo? costuri, ceva? ce stii? si pt schimbat culoarea m-ar interesa daca stie cineva la ce costuri si drumuri sa ma astept

eu nu prea alunecam pe sa, dar mi se intamplă de cand am scapat putin spray pe ea, cu care dadusem pe carene ca sa el mai dau fata.

In talon nu-s trecute dimensiunile anvelopelor, numai in CI a vehicolului. Alte modificari n-am facut, am dat-o jos pe-aia de 130 si am pus de 150, intra pe janta originala. Crezi ca daca te opreste cineva, o sa stie din cap ce dimensiuni trebuie sa aiba cauciucurile tale?

 

Stie cineva daca robinetul de benzina de la ER 5 exista si pe alte modele. M-ar interesa un kit de reparatie pt el care sa contina membrana de vacum, dar n-am gasit pt ER 5, numai pt alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt info, dar aceasta nu este membrana de vacuum. Mie imi trebuie ceva in genul link-ului de mai jos, e garnitura cu 5 colturi, are si un arc in mijloc

http://www.motobikeshop.eu/ro/kit-reparatie-robinet-benzina-yamaha-xj-600-nh-nn-sh-sn

De fapt nu stiu sigur care garnitura sau membrana e defecta, cert e ca robinetul nu inchide cand ar trebui, cineva mi-a zis ca e membrana de vacuum, cea cu 5 colturi. Vad ca unele kituri au toate garniturile si membranele de acolo, cei drept si costa peste 100 de lei, dar kit pt kawasaki er 5 n-am vazut nicaieri.

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

L-am pornit zilele astea, a mers vre-o 20-30 de secunde, s-a oprit singur si nu-l mai pot porni. Scanteie am la ambele fise, carburatorul l-am dat jos inainte si l-am curatat. Mi-a facut figuri in toamna, a inceput sa se balbaie in mers dupa care s-a oprit ca si cum nu s-ar alimenta. L-am dus la cineva, l-am mesterit fara sa-i facem prea multe, si-a dat drumul pana la urma, a mers normal inca vre-o saptamana dupa care aceleasi simptome -scadere in turatie , si motor oprit. Bun , o fi ceva mizerie prin carburator zic, il desfac cand o sa am timp. Am luat si 2 bujii noi, si am montat totul la loc. In weekend ma apuc sa-l bibilesc sa vad ce are, dar am cam ramas fara idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil.

Am gasit un film pe net

, cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are benzina la filtrul de aer? miroase filtrul a benzina?

Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv.

 

cdi sau bobine inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am benzina in filtrul de aer, nici nu miroase a benzina, asta-i primul lucru pe care l-am verificat. Inca o chestie, chiar daca porneste, da sa moara motorul dupa un anumit timp, sau se opreste efectiv.

Alta chestie pe care am observat-o de multa vreme dar nu i-am dat importanta: una din bujii parca da rateuri, lucreaza, mai da cate-un rateu, si iar lucreaza. Am schimbat in timp mai multe bujii, dar fenomenul persista, si nu l-am mai bagat in seama. Cred ca ar trebui sa incerc cu alt CDI de proba. Bobinele le pot verifica cu un ohmetru, nu?

 

Inca nu i-am dat de capat. Am reusit sa-l pornim pana la urma dupa ce ne-am chinuit vre-o juma de ora, dar nu merge rotund, iar gazele de la esapament miros a benzina. Urmeaza sa-l operam in curand, dar nu stiu daca problema e din aprindere sau din alimentarea cu combustibil.

Am gasit un film pe net

, cu un ER 5 care are un CDI defect (nu functioneaza in parametri) si este reparat. Ma intreb daca exista posibilitatea sa fie la fel si cu CDI-ul meu, ca nu prea am cum sa-l verific, si nici nu stiu cum se manifesta un CDI bolnav.

Am incercat ieri cu alt CDI tot de ER 5, dar nu merge, nici o imbunatatire macar, il pornesc greu, merge chinuit dupa care se opreste, ceva nu-i place. O sa vad care-i treaba si cu bobinele alea, apoi desfac iar carburatorul. Am gasit in manual valorile bobinelor masurate cu ohmetru (in primar si secundar), dar cica s-ar putea ca valorile sa fie bune si bobina sa nu functioneze corect in sarcina, cel putin asa scrie pe-acolo.

 

Am masurat azi bobinele de inductie cu ohmetrul, valorile se incadreaza in parametrii (3,3 ohmi in primar si 18 Kohmi in secundar, ma rog 18,1 una si 18,5 cealalta). Am masurat si bobina de initiere, cred ca asa ii zice (pickup coil in manual), are 430 de ohmi parca, e si asta in parametri. Acuma incep sa ma gandesc daca nu are ceva la distributie. Nivelul in carburatoare l-am verificat cu un furtunas transparent, pare in regula la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ai luat-o?

 

 

Am fost la atelier, i-am dat o cheie, motorul porneste din prima , merge frumos. Am intrebat ce-a avut, mecanicul mi-a zis ca a fost o problema de carburatie, i-a si sincronizat carburatoarele, dar nu prea s-a lansat in explicatii multe, normal. O sa vad la o tura mai lunga cum se comporta, dar vremea nu-mi permite deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vezi tu la plata daca a fost doar sincronizarea la carburi sau si altceva. :)

am patit-o si eu in genul asta, ziceam cu ceva pagini mai in urma, numai ca la mine a fost de la nivelul plutitoarelor.

 

 

Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum.

 

 

Pai am platit deja, nu a fost numai sincronizarea, iti dai seama. Acuma, un mecanic nu este interesat sa-ti explice ce si cum a reparat la motorul tau, doar n-o sa te invete sa ti-l repari singur data viitoare, iti da niste informatii vagi, cat mai sumare posibil. Tot ce pot sa spun este ca nu a fost problema de aprindere, ci de alimentare cu combustibil, dar mai departe nu stiu ce si cum.

 

 

As dori sa stiu ce tip de bujii folositi. Eu am folosit DR9EA NGK pana acum, dar din ultimele 2 cumparate una nu mai dadea scanteie dupa nici 2 saptamani. Acuma am Denso. Am auzit ca astea NGK sunt toate falsuri, desi scrie pe ele made in Japan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pot sa-ti spun ca este fiabila, eu o am din 2009 (anul de fabricatie 2004) si am schimbat doar consumabile. Foarte buna pentru oras si mai ales pentru un incepator. Eu am plecat sa cumpar un Suzuki SV650 si m-am intors cu ER5, mi-am dorit o motocicleta cat mai ingrijita ca sa nu incep sa bag bani in ea. Eu zic sa te gandesti bine, nu te bucura ca dai bani putini la cumparare, vei avea de pierdut si bani si timp dupa.

post-35954-0-60290100-1392977892_thumb.jpg

post-35954-0-26205900-1392977906_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am luat și eu permisul și am început sa circul cu er-5ul meu. Trebuie sa ii schimb semerjngurile de la furca și as vrea sa îl pun puțin la punct. As vrea sa ii vopsesc aparatorile de la radiator, scaritele de la șofer și pasager, și jantele ma gândeam sa le fac portocaliu mat(motocicleta e albastra). Știe cineva de unde pot lua un parbriz la preț bun? Și un suport pentru topcase. Și aștept alte păreri și sfaturi cu ce ias mai putea face. Îl limita timpului disponibil

 

Și toba ce pot sa ii fac? Ce vopsea nu ar sării după ea? A fost tăiată curatata și sudata

 

Am pus și câteva poze. Este din 1999

post-79024-0-17370700-1397417035_thumb.jpg

post-79024-0-00016400-1397417054_thumb.jpg

post-79024-0-71318500-1397417310_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...