Lucian_M Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 (editat) Daca tot am dezbracat-o azi de plastice, i-am scos si curatat vasul de expensiune (mai erau maxim doua linguri de apa in el, am completat cu antigel TOTAL, pana la gradatia de jos), am sos si apa din compartimentul de sub sa (intra multa apa cand o spal, voi cumpara o husa impermeabila, sa o acopar cand e necesar, mai ales daca plec cu ea de acasa), curatat pe unde am putut de unsoare de lant si praf, gresat toate yalele cu WD40, pulverizat TyreCare pe cauciucuri, dupa care am tras-o la adapost. Pare destul de manevrabila pe loc, dar se simte ca e grea. Ma uit pe louis.de dupa echipament (casca, geaca, pantaloni, manusi, protectii coate si genunchi + tibii, poate si niste ghetute). Macar ceva entry (nu ma scald in bani) si tot e mai bine decat nimic. Poze nu prea am, decat cu telefonul, era prea intuneric in seara asta cand am terminat treaba la ea. Claxonul a fost periat si vopsit, arata binisor acum. La fel si lantul si pinionul, bascula si janta spate. Omul nu o mai pornise/spalase din octombrie, nu a fost pregatita pentru vanzare (ceea ce e foarte ok, multi le fac boboc inainte sa vina clientul, in speranta ca vor face impresie si vor obtine un pret mai bun, ascunzand astfel anumite defecte). I-am dat ghidonul un pic mai in fata si am reglat comenzile mai jos, ca sa duc mai usor degetele la frana si ambreiaj. Pare mai confortabil acum, inainte trebuia sa ridic mult degetele la leviere si era incomod. Ultima poza e mai veche, nu a fost facuta dupa interventia de astazi. O chestie: pinionul spate se misca vreo 4 mm inainte-inapoi, cred ca damperele sunt duse. Se recomanda inlocuirea sau mai merge asa? Editat Ianuarie 27, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Ar avea cineva aceasta extensie la vanzare? http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/er-5_er_500_a1/96-97/picture/front_mudguard_fenda_extenda_-_black/ Nu ma indur sa dau atat pe una (plus transportul, prefer sa imi iau manusi de banii aia), eventual o fac din fubra de sticla. » Post actualizat in 31 Jan 2016 22:13Nu vazusem mesajul anterior, sper sa se uneasca automat. 15 euro suna mult mai bine decat cei 65 de pe site-ul celalalt. Cand se mai incalzeste si pot sa lucrez afara fara sa imi inghete manutele, dau roata jos si verific si damperele. Daca rezolv cu bucati de camera, nu o fi rau, m-au mai sfatuit doi prieteni in privinta asta. Vreun site din Ro cu piese/consumabile pentru ER5 nu s-ar mai gasi? » Post actualizat in 31 Jan 2016 22:25Maine pun si pozele cu prinderea la ambreiaj, daca ajung acasa pe lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_flls Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Salut tuturor, Am terminat scoala in septembrie si acum vreau sa imi iau un ER5 din Italia cu ajutorul domnului Biris. Am avut unul la scoala si mi-a placut foarte mult cum arata, desi nu am apucat sa ma dau cu el, eu am dat examenul pe ER6n. In prima faza ma gandeam la un VN800 Classic, dar am zis ca totusi e prea multa motocicleta pentru un incepator, plus ca era si dublu ca buget. Exista niste probleme comune pentru modelul asta si, tinand cont ca eu nu am nici o treaba cu mecanica, ma puteti indruma la un service in Bucuresti unde sa faca treaba buna si sa nu ma jupoaie de bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 /index.php?/topic/106668-kawasaki-er5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fredy_rock86 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Salutare. Am pus ochii pe un ER-5 din 2000, cu 1200 euro, asta desi ma uitam initial dupa cbr-uri, fiind incepator. Mi-a placut ca este mult mai usor si cred ca se poate invata mai bine pe el. Ce probleme specifice are acest model? Am inteles ca marca asta e predispusa la probleme de cutie de viteze. La ce sa mai fiu atent? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_flls Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Am o intrebare pentru cunoscatorii de ER5. Am vazut ca la capacul de la rezervor, vine in 2 variante, unul patrat cromat sau unul rotund negru. E doar diferenta de design sau sunt 2 rezervoare cu capacitati diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_flls Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Din cate stiu, capacul dreptunghiular il au doar primele modele (ex: 1997). Diferenta e data de faptul ca modelele mai noi (alea cu capac rotund) au in bord indicator pt cantitatea de benzina ramasa. Daca difera volumul, nu stiu, dar cred ca nu.Din video-ul asta vad ca are indicator de benzină. S-ar putea să fie doar design... » Post actualizat in 04 Feb 2016 12:48 Asta am gasit acum : Originally Posted by dbike What is the difference between er-5 A1,A2..., C1,C2 and so on... I have er-5 2004, how do I know what type is it? Hi, I have only just joined the forum so you might know the answers already. I don't believe there is much between the A1-Ax or C1 and Cx but I might be wrong. I owned an A1 and now own a C1. The A1 has the key to lift the seat by the rear grab rail (between back of seat and rail), the petrol cap is square and the styling is different. The C1 has the seat key on the left near the riders knee and the petrol cap is like a sports bike. As for the new ER5 the wheel rims are black and the tank has a banana shaped sticker on the tank and again styling is different. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Al meu are capacul dreptunghiular si are si indicator de benzina. Cele cu capac rotund sunt modele de dupa 2001. Rezervorul are capacitatea de 17 litri, indiferent de model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_flls Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 A mea e din 2000, are capac dreptunghiular. Sambata ar trebui sa ajunga la mine si saptamana viitoare am de alergat pentru acte. Pentru numere rosii am nevoie de traduceri legalizate dupa actele de italia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Din ce an e capra ta? din 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Ca fost proprietar (sa traiesti Lucian!), primul model a aparut in 97 (capac rezervor dreptungiular, fara indicator de benzina), 98 (capac dreptunghiular, cu indicator benzina), (2000 indicator benzina, capac rotund), mai departe... 158 de cai in panta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Ma bate gandul sa-i pun un ghidon Wrp de aluminiu . Intrebarea e daca se vor mai potrivi capetele de ghidon, sau trebuie altele? Al meu e putin stramb de la o tranta mai veche, asta original se deformeaza foarte usor, practic am scapat-o de pe loc si ghidonul s-a deformat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 La al meu, ghidonul original avea filet in extremitati pentru capetele de ghidon. Daca pui alt gidon iti trebuie 2 bucse: http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon&p=bucsa-compensator-ghidon-ansamblu--1100pQQ-SPRI-17-25 si 2 suruburi lungi. Sau iei capete de ghidon noi cu tot cu bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_flls Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Voi ce presiune băgați in cauciucuri? Am citit pe undeva de 2.25 fata - 2.5 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Azi mi-am achizitionat un accesoriu util pt vreme rece. L-am testat la 6 grade, e de vis, nu simti frigul de loc la maini. A fost 30 de lei, de la Lidl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Dar manusi nu folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 (editat) Dar manusi nu folosesti? Folosesc manusi, dar la temperaturi scazute trece figul prin manusi, oricat de groase ar fi. Chestiile alea nu le folosesc tot timpul, acuma de exemplu nu-s montate ca nu-i nevoie, dar daca vrei sa bagi o tura scurta la cateva grade Celsius, atunci prind bine mansoanele alea, sau ce-or fi. Eu mai ies cu motorul si iarna, daca nu-i foarte frig, iar in partea asta a tarii vremea o permite, ca zapada nu prea avem. Anul trecut am mers cu motorul la seviciu pana la sfarsitul lui noiembrie, si nu mi-a fost frig. Editat Martie 31, 2016 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Mai, eu la scoala ma dau cu niste McKinley, tin ale ao caldura de nu-i adevarat. Ce e drept, protectia e cam zero, nu au piele in palma, sunt doar niste simple manusi de iarna, din ceva fleece sau cum i-o zice, dar grosute. In orice caz, pe la 6-8 grade n-ai nici pe naiba, tin cald fara greturi. Hai sa va zic si eu ceva de motorul meu, luat de aici, de pe forum. Am reusit sa-l identific, inmatriculez si asigur. E gata de drum (mai putin anvelopa fata, care are ceva vechime si cam trebuie alta, va urma cat de curand). Am curatat pe interior cadranele, erau cam prafuite din cauza a doua suporturi rupte (au fost lipite provizoriu cu ceva superglue, urmeaza rasina si fibra de sticla, sa stiu c-am facut treaba buna). Acum arata aproape ca noi. Tot ce tine de instalatia electrica functioneaza perfect. Motorul porneste usor, fara emotii, cu conditia sa nu-i inund bujiile (cum am patit de doua ori, de fraier ce-am fost). Acum stiu ce sa-i fac. Suspensia lucreaza corect, franele mi se par ok pentru moment. Ce e drept, nu a vazut inca asfalt, doar un pic de plimbare pe aici, pe strdutele ferite de privirile politiei, ca momentan nu-i decat B-ul in permis (urmeaza acusi si A-ul). Se manevreaza foaaaarte placut, aproape ca o bicicleta, acceleratia raspunde prompt, vitezele se schimba usor. Pozitia pe sa nu e cea mai fericita, parca alunec un pic spre inainte, e posibil sa o modific un pic, dar asta decid dupa ce fac cateva sute de km cu ea. Oricum, in prima zi voi face pe usor 150 km. A primit ulei Motul 5100 10w40 si filtru Hiflo 303, lichid frana DOT 4 si antigel Total (de masina, luat de la reprezentanta Peugeot). As mai iesi laplimbare, insa mi-e frica sa nu ma dea cineva in gat si sa o patesc rau de tot, mai bine mai astept un pic pana iau permisul. Mai am un pic de lucru la cosmetica, as vrea sa ii vopsesc unele componente (paharele de la furca, ornamentele radiatorului, arcurile amortizoarelor spate si poate suporturile scaritelor; daca s-ar putea, i-as vopsi/croma si galeria de evacuare, dar cromul cred ca ma ajunge cat jumate de motor, iar cat despre pulbere- pe aici prin zona nu stiu sa aiba baietii de aia ceramica). Oricum, are 19 ani, nici s-o fac virgina nu stiu cat de bine i-ar sta. Abia astept sa ma vad si cu A-ul in permis, sa o pot scoate la plimbare. » Post actualizat in 06 Apr 2016 20:52A montat cineva robinet suplimentar si filtru pe traseul de la petcock spre carburatoare? Filtru oricum ii pun, dar, stiindu-se despre problema de la robinetul cu vacuum, ma gandeam sa ii pun si un robinet. Gasisem aceste doua "jucarii", sunt curios ce pareri aveti: http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Universal-Motorcycle-Car-Chrome-Glass-Fuel-Filter-6mm-8mm-10mm-wp-Uk-985957.html si http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Motorcycle-Motorbike-In-line-Petrol-On-off-Fuel-Tap-Switch-6MM-wp-Uk-944518.html . Daca as gasi un filtru cu robinet integrat, ar fi super. Am inteles ca e recomandat sa fie filtru din sticla, datorita caldurii de pe langa blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Mai, eu la scoala ma dau cu niste McKinley, tin ale ao caldura de nu-i adevarat. Ce e drept, protectia e cam zero, nu au piele in palma, sunt doar niste simple manusi de iarna, din ceva fleece sau cum i-o zice, dar grosute. In orice caz, pe la 6-8 grade n-ai nici pe naiba, tin cald fara greturi. Hai sa va zic si eu ceva de motorul meu, luat de aici, de pe forum. Am reusit sa-l identific, inmatriculez si asigur. E gata de drum (mai putin anvelopa fata, care are ceva vechime si cam trebuie alta, va urma cat de curand). Am curatat pe interior cadranele, erau cam prafuite din cauza a doua suporturi rupte (au fost lipite provizoriu cu ceva superglue, urmeaza rasina si fibra de sticla, sa stiu c-am facut treaba buna). Acum arata aproape ca noi. Tot ce tine de instalatia electrica functioneaza perfect. Motorul porneste usor, fara emotii, cu conditia sa nu-i inund bujiile (cum am patit de doua ori, de fraier ce-am fost). Acum stiu ce sa-i fac. Suspensia lucreaza corect, franele mi se par ok pentru moment. Ce e drept, nu a vazut inca asfalt, doar un pic de plimbare pe aici, pe strdutele ferite de privirile politiei, ca momentan nu-i decat B-ul in permis (urmeaza acusi si A-ul). Se manevreaza foaaaarte placut, aproape ca o bicicleta, acceleratia raspunde prompt, vitezele se schimba usor. Pozitia pe sa nu e cea mai fericita, parca alunec un pic spre inainte, e posibil sa o modific un pic, dar asta decid dupa ce fac cateva sute de km cu ea. Oricum, in prima zi voi face pe usor 150 km. A primit ulei Motul 5100 10w40 si filtru Hiflo 303, lichid frana DOT 4 si antigel Total (de masina, luat de la reprezentanta Peugeot). As mai iesi laplimbare, insa mi-e frica sa nu ma dea cineva in gat si sa o patesc rau de tot, mai bine mai astept un pic pana iau permisul. Mai am un pic de lucru la cosmetica, as vrea sa ii vopsesc unele componente (paharele de la furca, ornamentele radiatorului, arcurile amortizoarelor spate si poate suporturile scaritelor; daca s-ar putea, i-as vopsi/croma si galeria de evacuare, dar cromul cred ca ma ajunge cat jumate de motor, iar cat despre pulbere- pe aici prin zona nu stiu sa aiba baietii de aia ceramica). Oricum, are 19 ani, nici s-o fac virgina nu stiu cat de bine i-ar sta. Abia astept sa ma vad si cu A-ul in permis, sa o pot scoate la plimbare. » Post actualizat in 06 Apr 2016 20:52 A montat cineva robinet suplimentar si filtru pe traseul de la petcock spre carburatoare? Filtru oricum ii pun, dar, stiindu-se despre problema de la robinetul cu vacuum, ma gandeam sa ii pun si un robinet. Gasisem aceste doua "jucarii", sunt curios ce pareri aveti: http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Universal-Motorcycle-Car-Chrome-Glass-Fuel-Filter-6mm-8mm-10mm-wp-Uk-985957.html si http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Motorcycle-Motorbike-In-line-Petrol-On-off-Fuel-Tap-Switch-6MM-wp-Uk-944518.html . Daca as gasi un filtru cu robinet integrat, ar fi super. Am inteles ca e recomandat sa fie filtru din sticla, datorita caldurii de pe langa blocul motor. Sunt bune ambele. Am acelasi tip de robinet ca si cel din link, e bun, problema e sa-i gasesti un loc unde sa stea fix sa nu se miste cand il actionezi. O sa pun o poza sa vezi cum l-am fixat eu, eu am eliminat robinetul original care era defect. Filtrul mi se pare foarte bun ca are diferite tipuri de stutzuri , al meu filtru avea stutz gros care mergea la furtun de 8, si a trebuit sa-l iau la polizor ca sa intre pe furtunul de 6. Robinetul a fost 30 de lei, si filtrul tot cam asa. » Post actualizat in 02 May 2016 18:43 Dragi colegi, am o intrebare referitor la frana fata a motoarelor voastre, in special la modelele de dupa 2001: sunt ok franele voastre?. Probabil stiti dar la modelul mai nou a fost schimbat tipul de etrier, si cum am condus numai modelul meu (din 98), nu am termen de comparatie. Alti prieteni de-ai mei care mi-au condus motorul au confirmat ca franele mele sunt slabe, spre proaste. Am sapat un pic pe net despre acest subiect si iata ce am gasit: - pe Wikipedia zice asa: Braking: The ER5 has a twin piston front disk brake and a rear drum brake. Unlike many modern motorcycles, with fixed caliper and floating disk, the ER5 has a fixed disk and floating caliper. 'A' models have a trailing piston which is smaller than the leading piston but the later 'C' models have identical leading and trailing pistons, dramatically improving front braking. 'A' model owners often fit caliper units from 'C' models. As for most motorcycles, another common braking upgrade is to reduce sponginess by replacing the OEM brake hose with a braided brake hose. - am mai gasit si asta:http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=301556 Ce ziceti? Merita schimbat etrierul ala, ala mai nou o fi mai eficient? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Mamă, am nişte frâne de se bagă furca in asfalt. Nu ştiu ce plăcuţe a pus Dan pe ea, dar frânează beeeeeton! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 La ER-5-ul meu din 2004, frana fata sa descurca bine in comparatie cu fostul XJ550 , care avea doua discuri de frana pe fata, dar mai slab decat frana fata a unei VF750c din 93', care are un singur disc. Mi s-or blocat telescoapele (amortizoarele) de pe spate, si vreau sa le schimb cu altele SH, de pe acelasi model, sau ceva asemanator care s-ar potrivi. Daca stiti pe cineva care ar avea asa ceva de vanzare, din desmembrari, va rog sa dati un semn. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Mamă, am nişte frâne de se bagă furca in asfalt. Nu ştiu ce plăcuţe a pus Dan pe ea, dar frânează beeeeeton! Nu mi-ai zis din ce an e a ta. Eu am placute TRW, numai din astea am avut pana acuma. A, si furtunul de frana la a mea a fost schimbat de proprietarul anterior (era italian) cu unul cu tesatura metalica, nu stiu exact cum ii zice. Deci presupun ca nici el nu era multumit de franele lui, dar tot slabe sunt si asa. Editat Mai 3, 2016 de napoleon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 1997, deci primul model, presupun. Destul de ok la manevrabilitate, asta comaparand cu un Hornet 1998, pe care am facut scoala, imi era frica la orice frana cu el (foarte prost intretinut). » Post actualizat in 06 May 2016 17:27Pe zi ce trece, parca-mi place tot mai mult cum se manevreaza kucaria. Am deja si doua iesiri (scurte) cu sotia, i-am luat o parte din echipament, ii place pe motor, dar primul drum doar "Tatal nostru" a zis in gand . Se manevreaza un pic mai greu cu pasager, dar e ok. Nu prea simte greutatea in plus, dar nici eu nu am facut manevre ca sa o sperii. Am observat ca uneori mai face figuri la treapta I, parca intra, parca nu (depinde in ce "pozitie" prind). Rar se intampla, nu imi fac griji. Farul era cam coborat, l-am mai ridicat eu un pic, mi se parea ca faza scurta nu bate destul de departe, cu toate ca lanterna aia cu striatii lumineaza surprinzator de bine pentru vechimea ei (becul a fost schimbat de Dan cu unul cu halogen, nu imi dau seama ce marca e, nu se vede bine prin sticla). Imi intaresc convingerea ca saua ar trebui modificata (ridicata) spre rezervor, tot alunec spre inainte, stau din forta in maini. La del si pe acceleratie e relativ ok, dar la vale si pe deceleratii e nasol, ma dor degetele mari de la maini. Recent a primit si alarma, daca adaug si blocatorul de disc si blocajul ghidonului, parca stau un pic mai linistit. Se poate monta si pornire/oprire din telecomanda, insa am fost sfatuit si nu cuplez firele. Maine am de fotografiat o taiere de mot la Bicaz, ma gandesc sa merg cu motorul (rucsacul foto in spate, un pachet mic cu blugii si adidasii in spate pe sa, legate cu plasa elastica), insa s-au cam anuntat ploi, e posibil sa merg totusi cu masina. In doua saptamani si un pic am trecut de 1300 km pe doua roti, fara scheme si figuri in trafic, fara mult lane-splitting (ocazional, cand am spatiu mult pe banda unde sunt parcate masinile). Deja PARCA visez un pic la ceva cu patru cilindri, insa poate peste vreun an, doi... Consumul sta undeva intre 4 si 5, din ce observ eu. Daca se merge oarecum normal (mai am unele reprize de sprint in red-line), cam cat ar trebui sa fac cu un plin? Dupa cca 200 km ajunge benzina aroape de nervurile din rezervor, atunci parca ma panichez si caut sa alimentez. Asfalt curat, colegii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 1997, deci primul model, presupun. Destul de ok la manevrabilitate, asta comaparand cu un Hornet 1998, pe care am facut scoala, imi era frica la orice frana cu el (foarte prost intretinut). » Post actualizat in 06 May 2016 17:27 Pe zi ce trece, parca-mi place tot mai mult cum se manevreaza kucaria. Am deja si doua iesiri (scurte) cu sotia, i-am luat o parte din echipament, ii place pe motor, dar primul drum doar "Tatal nostru" a zis in gand . Se manevreaza un pic mai greu cu pasager, dar e ok. Nu prea simte greutatea in plus, dar nici eu nu am facut manevre ca sa o sperii. Am observat ca uneori mai face figuri la treapta I, parca intra, parca nu (depinde in ce "pozitie" prind). Rar se intampla, nu imi fac griji. Farul era cam coborat, l-am mai ridicat eu un pic, mi se parea ca faza scurta nu bate destul de departe, cu toate ca lanterna aia cu striatii lumineaza surprinzator de bine pentru vechimea ei (becul a fost schimbat de Dan cu unul cu halogen, nu imi dau seama ce marca e, nu se vede bine prin sticla). Imi intaresc convingerea ca saua ar trebui modificata (ridicata) spre rezervor, tot alunec spre inainte, stau din forta in maini. La del si pe acceleratie e relativ ok, dar la vale si pe deceleratii e nasol, ma dor degetele mari de la maini. Recent a primit si alarma, daca adaug si blocatorul de disc si blocajul ghidonului, parca stau un pic mai linistit. Se poate monta si pornire/oprire din telecomanda, insa am fost sfatuit si nu cuplez firele. Maine am de fotografiat o taiere de mot la Bicaz, ma gandesc sa merg cu motorul (rucsacul foto in spate, un pachet mic cu blugii si adidasii in spate pe sa, legate cu plasa elastica), insa s-au cam anuntat ploi, e posibil sa merg totusi cu masina. In doua saptamani si un pic am trecut de 1300 km pe doua roti, fara scheme si figuri in trafic, fara mult lane-splitting (ocazional, cand am spatiu mult pe banda unde sunt parcate masinile). Deja PARCA visez un pic la ceva cu patru cilindri, insa poate peste vreun an, doi... Consumul sta undeva intre 4 si 5, din ce observ eu. Daca se merge oarecum normal (mai am unele reprize de sprint in red-line), cam cat ar trebui sa fac cu un plin? Dupa cca 200 km ajunge benzina aroape de nervurile din rezervor, atunci parca ma panichez si caut sa alimentez. Asfalt curat, colegii! Cu un plin faci aprox 300 de km, ca rezervorul are 17 litri. Cam asta-i consumul si la mine: spre 5 in oras, si spre 4 in exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Hmm, am facut plinul pana in gura, mers 200 km (a vazut si ceva oras + drumuri mai scurte) si deja pare "uscat" rezervorul. Sunt curios cat mai merg pana ajung pe rezerva. Dar la cum merg uneori, cred ca sare de 5 mixtul. In curbe rar intru sub 5000 rpm. Sa nu uit: eu o pornesc fara soc, o las la relanti pna moare (nu dureaza mai mult de 10 secunde), apoi trag socul pana pe la jumatate (poate un pic mai mult), dau la automat, porneste si se stabilizeaza pe la 4000 rpm, o las asa cam un minut, apoi pornesc, fara sa trec de 5000 rpm macar in primul km. Cam dupa 2-3 km incep sa ma mai dau la ea, dupa 5 km consider ca deja e incalzita bine, asa ca mai vede si 10k uneori. Fac bine sau rau? In aproape 3 saptamani am cam 1600 km. » Post actualizat in 15 May 2016 18:215,5% ultimul consum, 230 km cu 12,4 litri. Cam nasol. Poze la cererea unui coleg: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.