Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Salut!

 

O sa incerc sa iti raspund eu. Mai intai, poti sa iti faci o idee citind topicul dedicat de pe acest forum.

ER 5 face parte, dupa opinia mea dintr-o "tripleta" - Kawasaki ER 5 - Suzuki GS 500 - Honda CB 500 - dedicata incepatorilor. Din ce scriu colegii este o motocicleta foarte fiabila, iertatoare, economica cu un motor "cuminte" (aka liniar) de 500 cmc 50 CP (versiunea standard), cu dispunerea cilindrilor "2 in linie". Piese se gasesc relativ usor, noi sau din dezmembrari. Nu trebuie sa ii ceri ceea ce nu poate - nu are sens daca ai ambitii de pista sau off-road. Ca sa te plimbi lejer sau folosinta zilnica in oras este foarte recomandata. Foarte manevrabila in trafic, usoara (175 kg, parca). Pericolul - daca se poate spune asa - este blocarea cuielor de dozaj din carburatoare, fapt ce duce la inundarea baii de ulei. Aceasta situatie, din pacate, este sesizata de utilizator, de regula, prea tarziu. Se intampla pentru ca nu are pozitie de off la robinetul de benzina si, când sta pe loc, benzina poate ajunge garvitational in baie.

 

Am cumparat una anul trecut cam in aceasta perioada dar nu a fost sa ma bucur de ea, asa ca experiente personale nu pot scrie prea multe. Dar stiu ca in afara de service-ul initial dupa cumparare (anvelope, baterie, bujii, placute frana, ulei, filtre, antigel, becuri de bord) am mai avut un singur defect (un fir intrerupt la claxon). In rest, a mers perfect, fara nici o problema.

 

Limitarea trebuie trecuta in acte (nu conteza ce poate motocicleta, ci SA FIE TRECUTA IN ACTE - paradox de aplicare a legii)

 

Succes la achizitie

ms mult !!

» Post actualizat in 21 Nov 2015 15:57

O motocicletă perfectă pentru un începător și nu numai.A fost prima mea motocicletă, am parcurs cca 10.000 km,fără nici un fel de probleme tehnice.Merge suficient de tare,are o ciclisticla foarte bună, pe viraje se apleacă cu ușurință maximă. Sfatul meu este să ti-o iei,sunt destul de ieftine și te va satisface cel puțin o perioada....

am gasit una limitata din 2005 , la 1700 e , si mi-a placut , iar pretul este acceptabil , citisem diverse pareri despre kawasaki care nu sunt prea bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 675
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut!

Am pus si eu ochii pe un ER5 din 1997, o sa merg sa il vad in viitorul apropiat. Nu stiu cum o sa stau pe el, insa. Am 1,82 si 75 kg (nu radeti, ca am slabit de la 85). Nu stiu cam cum as arata pe el, nu vreau sa apar ca pe bicicleta. In aprilie fac si scoala de soferi, pana atunci, ma informez cum pot. Ce probleme ar putea aparea la un ER5 cu cca 50k km la bord? Am ajuns abia la pagina 12 din topic, insa ma culc acum, sunt destul de obosit, continuui lectura maine.


» Post actualizat in 23 Jan 2016 19:27

Inevitabilul s-a produs!

 

Am mers cu un prieten pana in Iasi, omul a pornit motorul de fata cu noi (dupa o pauza foarte lunga de stat sub prelata), nu a pornit din prima ca era pe ON in loc de PRI, insa dupa aia a luat-o relativ usor, avand in vedere ca erau cateva grade sub 0. Dupa ceva verificari si o proba de off-road de cativa metri (ca nu am avut unde, drumul de langa casa omului e varza, e cartier nou si asfaltul e sublim, insa lipseste cu desavarsire), s-a trecut la negocieri. Mult nu a lasat din mia de euro, dar de-o casca tot m-am scos. E bine si asa.

A fost scoasa roata fata (eu am dat-o jos, cu un pic de ajutor cu unele suruburi, care erau tepene rau), urcata in masina (octavia 2 combi), cu ceva greutate, ca aveam impresia ca are o tona. Mers usor pana in Neamt, ajuns acasa, gasit 3 vecini fortosi, a iesit in maxim jumatate de minut. Apoi a venit un prieten si m-a ajutat sa montez roata fata. Scurs lichidul de frana, pus altul, frana ioc. M-a sfatuit prietenul meu cum sa fac sa aerisesc frana, treaba e ok, am frana zdravana acum (cum era si in Iasi, dar eu am departat un pic pistonasele, ca sa pot baga discul). Cablurile sunt destul de tepene, cel putin cel de soc, merge greu. Ca o fi de la cablu, ca o fi de la carburator- s-a vedea cand da caldura. M-am chinuit un pic sa ii pun roata, insa acum e ok. O sa ii scoat cate una-alta (oglinzi, inel far, ornamente radiator, arcurile spate), poate le duc la vopsit in camp electrostatic, le-as face gri metalizat (argintiu), sper sa nu fie prea scump. Asta daca nu le pot rezolva eu prin alte metode.

Pagube in timpul procesului de imbarcare: aripa fata un pic pleznita (nu tare, nu e prea afectata), indoit plasticul semnalizatorului stanga-spate, spart un pic stopul stanga-spate al masinii (vina mea, nu am fost prea atent), ceva miros de benzina in masina, dar sper sa iasa pana maine). Sotia nu e prea incantata (am avut meci cu ea de doua ori- o data acum cateva saptamani, alta data acum vreo jumatate de an), insa pare impacata cu ideea si mi-a dat si like la poza de pe facebook, deci tot e ceva :D.

Planuri in viitorul foarte apropiat:

- sa termin scoala si sa invat cat mai mult de la instructor si nu numai;

- sa iau examenul pentru permis;

- sa o trec pe numele meu;

- sa ii pun ulei + filtru, filtru aer, cauciuc fata, sa o curat cat mai bine (inclusiv lantul, care macar sezonul asta merge fara probleme);

- sa imi iau echipament cat de cat (casca, geaca, pantaloni, manusi, ghetute si protectii).

- sa am asfalt uscat si sa nu fac bravuri.

Cam atat pentru moment. Nu sunt extaziat de achizitie, adica nu ard de nerabdare sa o scot la plimbare, sunt constient de riscuri. Doar ce am pus-o in treapta intai, am miscat-o in fata cel mult un metru, apoi am parcat-o corespunzator (nepornita, fireste). Nu vreau sa fac prostii, ma sperie un pic zgomotul produs de esapamant (deh, toba Leo Vince), sunt constient ca, desi are "doar" 50 de cai, pentru mine par cam 300 pe o masina. Ii multumesc lui Dan pentru amabilitate si ii doresc succes cu Fazerul cumparat ieri. Asfalt uscat si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Cu permisiunea voastra, intru si eu in grupul posesorilor de ER-5. Am cumparat-o pe sfarsit de sezon si drept urmare, nu mi-am format o idee clara despre ce mofturi are. Am vazut in schimb, ca accelereaza liniar, fara praguri de putere si inca un lucru interesant, tind sa supravirez cu ea.

Am vazut top-case-uri de la Givi pentru ER-5 (click here), si ma gandesc sa-mi iau si eu unu. Ce pareri aveti despre el? E solid? Pot sa-l incarc cu 7-10kg la nevoie?

Asfalt uscat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am dezbracat-o azi de plastice, i-am scos si curatat vasul de expensiune (mai erau maxim doua linguri de apa in el, am completat cu antigel TOTAL, pana la gradatia de jos), am sos si apa din compartimentul de sub sa (intra multa apa cand o spal, voi cumpara o husa impermeabila, sa o acopar cand e necesar, mai ales daca plec cu ea de acasa), curatat pe unde am putut de unsoare de lant si praf, gresat toate yalele cu WD40, pulverizat TyreCare pe cauciucuri, dupa care am tras-o la adapost. Pare destul de manevrabila pe loc, dar se simte ca e grea. Ma uit pe louis.de dupa echipament (casca, geaca, pantaloni, manusi, protectii coate si genunchi + tibii, poate si niste ghetute). Macar ceva entry (nu ma scald in bani) si tot e mai bine decat nimic. Poze nu prea am, decat cu telefonul, era prea intuneric in seara asta cand am terminat treaba la ea. Claxonul a fost periat si vopsit, arata binisor acum. La fel si lantul si pinionul, bascula si janta spate. Omul nu o mai pornise/spalase din octombrie, nu a fost pregatita pentru vanzare (ceea ce e foarte ok, multi le fac boboc inainte sa vina clientul, in speranta ca vor face impresie si vor obtine un pret mai bun, ascunzand astfel anumite defecte). I-am dat ghidonul un pic mai in fata si am reglat comenzile mai jos, ca sa duc mai usor degetele la frana si ambreiaj. Pare mai confortabil acum, inainte trebuia sa ridic mult degetele la leviere si era incomod.

Ultima poza e mai veche, nu a fost facuta dupa interventia de astazi.

 

O chestie: pinionul spate se misca vreo 4 mm inainte-inapoi, cred ca damperele sunt duse. Se recomanda inlocuirea sau mai merge asa?

post-92464-0-86397300-1453931677_thumb.jpg

post-92464-0-40125400-1453931688_thumb.jpg

post-92464-0-44146300-1453931696_thumb.jpg

post-92464-0-04625200-1453931706_thumb.jpg

post-92464-0-74397100-1453931716_thumb.jpg

post-92464-0-91448100-1453931800_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar avea cineva aceasta extensie la vanzare? http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/er-5_er_500_a1/96-97/picture/front_mudguard_fenda_extenda_-_black/ Nu ma indur sa dau atat pe una (plus transportul, prefer sa imi iau manusi de banii aia), eventual o fac din fubra de sticla.


» Post actualizat in 31 Jan 2016 22:13

Nu vazusem mesajul anterior, sper sa se uneasca automat. 15 euro suna mult mai bine decat cei 65 de pe site-ul celalalt.

Cand se mai incalzeste si pot sa lucrez afara fara sa imi inghete manutele, dau roata jos si verific si damperele. Daca rezolv cu bucati de camera, nu o fi rau, m-au mai sfatuit doi prieteni in privinta asta. Vreun site din Ro cu piese/consumabile pentru ER5 nu s-ar mai gasi?


» Post actualizat in 31 Jan 2016 22:25

Maine pun si pozele cu prinderea la ambreiaj, daca ajung acasa pe lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Am terminat scoala in septembrie si acum vreau sa imi iau un ER5 din Italia cu ajutorul domnului Biris. Am avut unul la scoala si mi-a placut foarte mult cum arata, desi nu am apucat sa ma dau cu el, eu am dat examenul pe ER6n. In prima faza ma gandeam la un VN800 Classic, dar am zis ca totusi e prea multa motocicleta pentru un incepator, plus ca era si dublu ca buget. Exista niste probleme comune pentru modelul asta si, tinand cont ca eu nu am nici o treaba cu mecanica, ma puteti indruma la un service in Bucuresti unde sa faca treaba buna si sa nu ma jupoaie de bani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am pus ochii pe un ER-5 din 2000, cu 1200 euro, asta desi ma uitam initial dupa cbr-uri, fiind incepator. Mi-a placut ca este mult mai usor si cred ca se poate invata mai bine pe el. Ce probleme specifice are acest model? Am inteles ca marca asta e predispusa la probleme de cutie de viteze. La ce sa mai fiu atent? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, capacul dreptunghiular il au doar primele modele (ex: 1997). Diferenta e data de faptul ca modelele mai noi (alea cu capac rotund) au in bord indicator pt cantitatea de benzina ramasa. Daca difera volumul, nu stiu, dar cred ca nu.

Din video-ul asta vad ca are indicator de benzină. S-ar putea să fie doar design...

» Post actualizat in 04 Feb 2016 12:48

Asta am gasit acum :

Originally Posted by dbike

What is the difference between er-5 A1,A2..., C1,C2 and so on...

I have er-5 2004, how do I know what type is it?

Hi, I have only just joined the forum so you might know the answers already.

 

I don't believe there is much between the A1-Ax or C1 and Cx but I might be wrong. I owned an A1 and now own a C1. The A1 has the key to lift the seat by the rear grab rail (between back of seat and rail), the petrol cap is square and the styling is different. The C1 has the seat key on the left near the riders knee and the petrol cap is like a sports bike. As for the new ER5 the wheel rims are black and the tank has a banana shaped sticker on the tank and again styling is different.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost proprietar (sa traiesti Lucian!), primul model a aparut in 97 (capac rezervor dreptungiular, fara indicator de benzina), 98 (capac dreptunghiular, cu indicator benzina), (2000 indicator benzina, capac rotund), mai departe... 158 de cai in panta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandul sa-i pun un ghidon Wrp de aluminiu . Intrebarea e daca se vor mai potrivi capetele de ghidon, sau trebuie altele? Al meu e putin stramb de la o tranta mai veche, asta original se deformeaza foarte usor, practic am scapat-o de pe loc si ghidonul s-a deformat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La al meu, ghidonul original avea filet in extremitati pentru capetele de ghidon.

Daca pui alt gidon iti trebuie 2 bucse:

http://www.piesemotoscutere.ro/Public/SearchList.aspx?search=ghidon&p=bucsa-compensator-ghidon-ansamblu--1100pQQ-SPRI-17-25

si 2 suruburi lungi.

Sau iei capete de ghidon noi cu tot cu bucsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dar manusi nu folosesti?

Folosesc manusi, dar la temperaturi scazute trece figul prin manusi, oricat de groase ar fi. Chestiile alea nu le folosesc tot timpul, acuma de exemplu nu-s montate ca nu-i nevoie, dar daca vrei sa bagi o tura scurta la cateva grade Celsius, atunci prind bine mansoanele alea, sau ce-or fi. Eu mai ies cu motorul si iarna, daca nu-i foarte frig, iar in partea asta a tarii vremea o permite, ca zapada nu prea avem. Anul trecut am mers cu motorul la seviciu pana la sfarsitul lui noiembrie, si nu mi-a fost frig.

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, eu la scoala ma dau cu niste McKinley, tin ale ao caldura de nu-i adevarat. Ce e drept, protectia e cam zero, nu au piele in palma, sunt doar niste simple manusi de iarna, din ceva fleece sau cum i-o zice, dar grosute. In orice caz, pe la 6-8 grade n-ai nici pe naiba, tin cald fara greturi.

 

Hai sa va zic si eu ceva de motorul meu, luat de aici, de pe forum.

Am reusit sa-l identific, inmatriculez si asigur. E gata de drum (mai putin anvelopa fata, care are ceva vechime si cam trebuie alta, va urma cat de curand). Am curatat pe interior cadranele, erau cam prafuite din cauza a doua suporturi rupte (au fost lipite provizoriu cu ceva superglue, urmeaza rasina si fibra de sticla, sa stiu c-am facut treaba buna). Acum arata aproape ca noi. Tot ce tine de instalatia electrica functioneaza perfect. Motorul porneste usor, fara emotii, cu conditia sa nu-i inund bujiile (cum am patit de doua ori, de fraier ce-am fost). Acum stiu ce sa-i fac. Suspensia lucreaza corect, franele mi se par ok pentru moment. Ce e drept, nu a vazut inca asfalt, doar un pic de plimbare pe aici, pe strdutele ferite de privirile politiei, ca momentan nu-i decat B-ul in permis (urmeaza acusi si A-ul). Se manevreaza foaaaarte placut, aproape ca o bicicleta, acceleratia raspunde prompt, vitezele se schimba usor. Pozitia pe sa nu e cea mai fericita, parca alunec un pic spre inainte, e posibil sa o modific un pic, dar asta decid dupa ce fac cateva sute de km cu ea. Oricum, in prima zi voi face pe usor 150 km.

A primit ulei Motul 5100 10w40 si filtru Hiflo 303, lichid frana DOT 4 si antigel Total (de masina, luat de la reprezentanta Peugeot). As mai iesi laplimbare, insa mi-e frica sa nu ma dea cineva in gat si sa o patesc rau de tot, mai bine mai astept un pic pana iau permisul.

Mai am un pic de lucru la cosmetica, as vrea sa ii vopsesc unele componente (paharele de la furca, ornamentele radiatorului, arcurile amortizoarelor spate si poate suporturile scaritelor; daca s-ar putea, i-as vopsi/croma si galeria de evacuare, dar cromul cred ca ma ajunge cat jumate de motor, iar cat despre pulbere- pe aici prin zona nu stiu sa aiba baietii de aia ceramica). Oricum, are 19 ani, nici s-o fac virgina nu stiu cat de bine i-ar sta.

 

Abia astept sa ma vad si cu A-ul in permis, sa o pot scoate la plimbare.


» Post actualizat in 06 Apr 2016 20:52

A montat cineva robinet suplimentar si filtru pe traseul de la petcock spre carburatoare? Filtru oricum ii pun, dar, stiindu-se despre problema de la robinetul cu vacuum, ma gandeam sa ii pun si un robinet. Gasisem aceste doua "jucarii", sunt curios ce pareri aveti: http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Universal-Motorcycle-Car-Chrome-Glass-Fuel-Filter-6mm-8mm-10mm-wp-Uk-985957.html si http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Motorcycle-Motorbike-In-line-Petrol-On-off-Fuel-Tap-Switch-6MM-wp-Uk-944518.html . Daca as gasi un filtru cu robinet integrat, ar fi super. Am inteles ca e recomandat sa fie filtru din sticla, datorita caldurii de pe langa blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai, eu la scoala ma dau cu niste McKinley, tin ale ao caldura de nu-i adevarat. Ce e drept, protectia e cam zero, nu au piele in palma, sunt doar niste simple manusi de iarna, din ceva fleece sau cum i-o zice, dar grosute. In orice caz, pe la 6-8 grade n-ai nici pe naiba, tin cald fara greturi.

 

Hai sa va zic si eu ceva de motorul meu, luat de aici, de pe forum.

Am reusit sa-l identific, inmatriculez si asigur. E gata de drum (mai putin anvelopa fata, care are ceva vechime si cam trebuie alta, va urma cat de curand). Am curatat pe interior cadranele, erau cam prafuite din cauza a doua suporturi rupte (au fost lipite provizoriu cu ceva superglue, urmeaza rasina si fibra de sticla, sa stiu c-am facut treaba buna). Acum arata aproape ca noi. Tot ce tine de instalatia electrica functioneaza perfect. Motorul porneste usor, fara emotii, cu conditia sa nu-i inund bujiile (cum am patit de doua ori, de fraier ce-am fost). Acum stiu ce sa-i fac. Suspensia lucreaza corect, franele mi se par ok pentru moment. Ce e drept, nu a vazut inca asfalt, doar un pic de plimbare pe aici, pe strdutele ferite de privirile politiei, ca momentan nu-i decat B-ul in permis (urmeaza acusi si A-ul). Se manevreaza foaaaarte placut, aproape ca o bicicleta, acceleratia raspunde prompt, vitezele se schimba usor. Pozitia pe sa nu e cea mai fericita, parca alunec un pic spre inainte, e posibil sa o modific un pic, dar asta decid dupa ce fac cateva sute de km cu ea. Oricum, in prima zi voi face pe usor 150 km.

A primit ulei Motul 5100 10w40 si filtru Hiflo 303, lichid frana DOT 4 si antigel Total (de masina, luat de la reprezentanta Peugeot). As mai iesi laplimbare, insa mi-e frica sa nu ma dea cineva in gat si sa o patesc rau de tot, mai bine mai astept un pic pana iau permisul.

Mai am un pic de lucru la cosmetica, as vrea sa ii vopsesc unele componente (paharele de la furca, ornamentele radiatorului, arcurile amortizoarelor spate si poate suporturile scaritelor; daca s-ar putea, i-as vopsi/croma si galeria de evacuare, dar cromul cred ca ma ajunge cat jumate de motor, iar cat despre pulbere- pe aici prin zona nu stiu sa aiba baietii de aia ceramica). Oricum, are 19 ani, nici s-o fac virgina nu stiu cat de bine i-ar sta.

 

Abia astept sa ma vad si cu A-ul in permis, sa o pot scoate la plimbare.

» Post actualizat in 06 Apr 2016 20:52

A montat cineva robinet suplimentar si filtru pe traseul de la petcock spre carburatoare? Filtru oricum ii pun, dar, stiindu-se despre problema de la robinetul cu vacuum, ma gandeam sa ii pun si un robinet. Gasisem aceste doua "jucarii", sunt curios ce pareri aveti: http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Universal-Motorcycle-Car-Chrome-Glass-Fuel-Filter-6mm-8mm-10mm-wp-Uk-985957.html si http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-Motorcycle-Motorbike-In-line-Petrol-On-off-Fuel-Tap-Switch-6MM-wp-Uk-944518.html . Daca as gasi un filtru cu robinet integrat, ar fi super. Am inteles ca e recomandat sa fie filtru din sticla, datorita caldurii de pe langa blocul motor.

Sunt bune ambele. Am acelasi tip de robinet ca si cel din link, e bun, problema e sa-i gasesti un loc unde sa stea fix sa nu se miste cand il actionezi. O sa pun o poza sa vezi cum l-am fixat eu, eu am eliminat robinetul original care era defect. Filtrul mi se pare foarte bun ca are diferite tipuri de stutzuri , al meu filtru avea stutz gros care mergea la furtun de 8, si a trebuit sa-l iau la polizor ca sa intre pe furtunul de 6. Robinetul a fost 30 de lei, si filtrul tot cam asa.

» Post actualizat in 02 May 2016 18:43

Dragi colegi, am o intrebare referitor la frana fata a motoarelor voastre, in special la modelele de dupa 2001: sunt ok franele voastre?. Probabil stiti dar la modelul mai nou a fost schimbat tipul de etrier, si cum am condus numai modelul meu (din 98), nu am termen de comparatie. Alti prieteni de-ai mei care mi-au condus motorul au confirmat ca franele mele sunt slabe, spre proaste.

Am sapat un pic pe net despre acest subiect si iata ce am gasit:

- pe Wikipedia zice asa: Braking:

The ER5 has a twin piston front disk brake and a rear drum brake. Unlike many modern motorcycles, with fixed caliper and floating disk, the ER5 has a fixed disk and floating caliper. 'A' models have a trailing piston which is smaller than the leading piston but the later 'C' models have identical leading and trailing pistons, dramatically improving front braking. 'A' model owners often fit caliper units from 'C' models. As for most motorcycles, another common braking upgrade is to reduce sponginess by replacing the OEM brake hose with a braided brake hose.

- am mai gasit si asta:http://www.bikechatforums.com/viewtopic.php?t=301556

Ce ziceti? Merita schimbat etrierul ala, ala mai nou o fi mai eficient?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La ER-5-ul meu din 2004, frana fata sa descurca bine in comparatie cu fostul XJ550 , care avea doua discuri de frana pe fata, dar mai slab decat frana fata a unei VF750c din 93', care are un singur disc.

 

Mi s-or blocat telescoapele (amortizoarele) de pe spate, si vreau sa le schimb cu altele SH, de pe acelasi model, sau ceva asemanator care s-ar potrivi. Daca stiti pe cineva care ar avea asa ceva de vanzare, din desmembrari, va rog sa dati un semn.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mamă, am nişte frâne de se bagă furca in asfalt. Nu ştiu ce plăcuţe a pus Dan pe ea, dar frânează beeeeeton!

Nu mi-ai zis din ce an e a ta. Eu am placute TRW, numai din astea am avut pana acuma.

A, si furtunul de frana la a mea a fost schimbat de proprietarul anterior (era italian) cu unul cu tesatura metalica, nu stiu exact cum ii zice. Deci presupun ca nici el nu era multumit de franele lui, dar tot slabe sunt si asa.

Editat de napoleon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...