Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiulasa mi-a luat Âşi mie ochii, d-aia n-am mai băgat în seamă evacuarea...

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! de curand am desfacut un motor de ij 56, pentru reparatii capitale, sa zic asa. Vreau sa schimb tot ce e de schimbat, de exemplu discuri de ambreaj, rulmenti, etc .

Intrebarea mea e: La ce ar trebui sa fiu atent? ..nu vreau sa termin lucrarea, si peste 200 km sa imi pice ceva. Sunt sigur ca intelegeti la ce ma refer, vorba aia "invata din greselile altora"..in fine, multumesc anticipat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am desfacut un motor de ij 56, pentru reparatii capitale......La ce ar trebui sa fiu atent?...

Pai, rulmentii si discurile de ambreaj este partea cea mai simpla si usoara! N-ai scris nimic de starea motorului! Ce sfaturi astepti?

Ori, RC inseamna stare ambielaj, piston, cilindru, lant primar, aprindere, carburatie, ciclistica, roti, suspensii, etc... Atent trebe sa fii la toate! Ai mai facut asa ceva?

Desfa-o, vino cu detalii serioase si apoi pune intrebari, sa stie omul ce sa-ti spuna. Succes in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, rulmentii si discurile de ambreaj este partea cea mai simpla si usoara! N-ai scris nimic de starea motorului! Ce sfaturi astepti?

Ori, RC inseamna stare ambielaj, piston, cilindru, lant primar, aprindere, carburatie, ciclistica, roti, suspensii, etc... Atent trebe sa fii la toate! Ai mai facut asa ceva?

Desfa-o, vino cu detalii serioase si apoi pune intrebari, sa stie omul ce sa-ti spuna. Succes in continuare!

 

E desfacuta. Ma refer strict la partea mecanica din motor, cu restul ma descurc, nu am mai facut asta. Cred ca mai trebuie sa demontez pinionul ce se vede in poza ca sa pot scoate ambielajul din coaja ;) ... cum imi dau seama de starea lui (a ambielajului) ? biela are un oarecare joc, dupa parerea mea e cam mare. Dar cum ziceam, n-am mai facut asta, si mi-e teama ca m-am aruncat in apa prea mare :) ... apoi chestia pt care am inceput sa ma bag in motor e ca nu imi intra calumea in viteze, in special in a 2a. Am citit pe forum, ca mai is unii care obisnuiesc sa inlocuiasca distantierele din cutie (cele de cementate) cu altele improvizate din tabla, care evident, nu tin. Cred ca asta a facut si fostul proprietar al motocicletei...

Mesaj completat

am uita sa atasez poza:

post-13083-1266181409_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. a desface pinionul de transmisie primara ai nevoie de presa(cu 2-3 gheare) , iar la ambielaj daca ai joc trebuie depresat si inlocuit boltul maneton ,rolele ,colivia ,iar ca sa le faci astea ai nevoie de o presa tapana. Sa incalzesti suncile ambielajului inainte de depresare sialte treburi care fara scule potrivite mai bine nu te apuca ca mai rau strici decat repari,la carcasa motor cota de rulment e kilnerita ,vezi daca nu ai joc si acolo...........spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se refera la punctele alea din jurul rulmentului si pe exterior si pe interior. au fost facute ca sa ''umfle'' materialul probabil uzura de acolo facea rulmentul sa intre si sa iasa prea usor probabil cu mana. Anbielajul nu trebuie sa aiba joc. daca tot l-ai desfacut repara-l. cand ai zis ca nu are joc prea mare te-ai referit la jocul radial nu la cel axial adica sus jos nu stanga dreapta? nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radial n-are voie să aibă deloc! Dacă are aÂşa de mult, trebuie reparat obligatoriu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna am si eu o intrebare, la un ij 56 am pe flansa carburator

de dnepr si filtru vechi de ij coarne de berbec, intrebarea ar fi

se poate sa nu fie compatibile si sa fie nevoie sa pun si filtru sport

am schimbat uleiul din filtru era cam gros dar nu imi place cum trage,

fara filtru merge mult mai bine motorul ? deci poate sa aibe si filtrul

o vina? sa fie depasit ????

Mesaj completat

app si setul l-am schimbat, aprinderea e reglata totul e ok

dinamul original merge bine incarca scanteie mare totul e ok,

se poate sa fie din carburatie problema sau filtrul e problema

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci!

dar ce inseamna "kilnerita"?

 

Cherneruit se numeste ,este actiunea mecanica a unui cherner sau punctator pt a aduce cotele actuale la cele originale ceea ce este gresit la un motor 2t cu turatie mica .

 

Mesaj completat

buna am si eu o intrebare, la un ij 56 am pe flansa carburator

de dnepr si filtru vechi de ij coarne de berbec, intrebarea ar fi

se poate sa nu fie compatibile si sa fie nevoie sa pun si filtru sport

am schimbat uleiul din filtru era cam gros dar nu imi place cum trage,

fara filtru merge mult mai bine motorul ? deci poate sa aibe si filtrul

o vina? sa fie depasit ????

Mesaj completat

app si setul l-am schimbat, aprinderea e reglata totul e ok

dinamul original merge bine incarca scanteie mare totul e ok,

se poate sa fie din carburatie problema sau filtrul e problema

?

Presupun ca este un K65 si este construit pt motoare 4T,e de preferat unK65C. Arunci filtrul "bilute de berbec",faci un filtru artizanal cu unu-doua straturi de filtru de la hota de bucatarie,pui jiglorul original de IJ . IJ-ul avand cursa lunga la piston,are nevoie si de volum mare de aer la o aspiratie,deci de un filtru care sa-i permita acest lucru. Incearca asa si mai vorbim.Toate bune.

 

Mesaj completat

axial, adica stanga dreapta are . Radial nu prea are..maxim un milimetru

 

Daca ai scos ambelajul,il tii in cumpana de biela si il loveststi in capul bielei cu podul palmei,usor. Daca se aude un zgomot metalic ascutit ca de fiare care se lovesc, trebuie sa schimbi rulmentul cu ace Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Mersi de sfat, azi am sa incerc cu un filtru sport , si inca ceva , nu prea pot sa merg

cu a 4 decat pe drum drept cand am atajul pus ,(pinion de ataj 17 dinti) si pe drum drept

in viteza a 4 pierde din putere cu atajul gol , setul e bun are compresie in draci, schimb si

jiglerul si mai incerc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am stiut faza asta cu aripioarele.in principiu cilindrul e ca si al tau,cu baleaj mic.si inca ceva sa iti zic :o asa am sa vopsesc si eu IJ-ul meu. negru cu dungi albe.imi place cu arata al tau.atas am sa ii pun de ij jupiter 3.

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ij festival din 1962 ?

Mesaj completat

am un K36

 

salut,

imi trebuie pt tata.nu prea ma pricep la modele.atat stiu ca ij-ul lui este din '62,la fel cu cel din '58,doar ca are saua comuna.daca mi-ai pune o poza m-ar ajuta pt ca stiu cum arata.multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...