Mike06 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Frati IJ-ari.....am o mica-MARE problema........... care-i ordinea punerii pinonului atac,oala ambreaj,ax pedala pornire?oleaca mai indetaliat.....eu le pun si nu face rotatie completa(rotatia mea are cam 90 de grade...)si daca fortez inca un pic,numai revine pedala in pozitie initiala.... va rog frumos.......un mic ajutor! Editat Ianuarie 29, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Frati IJ-ari.....am o mica-MARE problema........... care-i ordinea punerii pinonului atac,oala ambreaj,ax pedala pornire?oleaca mai indetaliat.....eu le pun si nu face rotatie completa -cred ca tre sa mai intaresti arcul (mai dai o tura )...nu are de a face cu oala si restul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 -cred ca tre sa mai intaresti arcul (mai dai o tura )...nu are de a face cu oala si restul ! asa este!!l-am intarit(+ o rotatie) si acum este brici! merci mult!! -cred ca tre sa mai intaresti arcul (mai dai o tura )...nu are de a face cu oala si restul ! asa este!!l-am intarit(+ o rotatie) si acum este brici! merci mult!! BUUUUNNNNNNNN>........acum face cursa totala,revine foarte misto dar SARE PESTE DINTI!!dau in gol din 2 in 2 pedale..... doresc,o oala ambreaj cu tot cu clichetul ala f-tui gura lui.....de preferat noua..... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 - relaxeazate, problema asta a mai fost si pe la altii ! daca dintii de pe oala si cei de pe pinion sint cit de cit , problema vine de la rahatil ala de arc care nu inpinge suficent ! (acolo tre facuta o inventie ceva cu un alt arc ) parca mai era si un fel de saiba si o siguranta pe care se sprijina arcul si daca sare peste saiba nu mai apasa suficent pinionul .......aaaaa dar daca inventezi ceva ai grija ca mai este si un rulment pe acolo (pe acelasi ax ) iar daca ajunge arcul pe la el.....o iei de la capat ! .......din ce i-mi amintesc eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 pe partea opusa arcului sint colti aia care face cuplajul cu oala, aia tre sa aiba varfurile ,muchiile alea drepte ascutite nu tre sa fie rotunjite caci cu cit sant mai rotunde cu atit scapa mai mult nu umbla la arc lasa-l asa ca daca schimbi piesele alea ti le strica, el tre sa aiba o anumita presare acolo, nu arcul tine sa nu scape el doar iti impinge pinionul pe pozitie si daca ai colti rotunzi nu sta acolo nici cu 2 arcuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 pe partea opusa arcului sint colti aia care face cuplajul cu oala, aia tre sa aiba varfurile ,muchiile alea drepte ascutite nu tre sa fie rotunjite caci cu cit sant mai rotunde cu atit scapa mai mult nu umbla la arc lasa-l asa ca daca schimbi piesele alea ti le strica, el tre sa aiba o anumita presare acolo, nu arcul tine sa nu scape el doar iti impinge pinionul pe pozitie si daca ai colti rotunzi nu sta acolo nici cu 2 arcuri.... asta am observat si eu ...coltii de la clichet sunt tociti.....foarte tociti.....si aia de pe oala,si aia de pe pinion... trebe alt kit oala ambreaj...... multumesc pentru raspunsuri!!! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 caut pahare de amortizoare fata de ij-adica tevile alea nichelate de jos in care intra arcuri tije samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 caut pahare de amortizoare fata de ij-adica tevile alea nichelate de jos in care intra arcuri tije samd am altele daca vrei.....cu prindere ptr. frana disk.... am una sg de ij originala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 am altele daca vrei.....cu prindere ptr. frana disk.... am una sg de ij originala.... detalii ideea e in felul urmator unul din paharele mele este spart si as vrea sa cumpar altele,sa le inlocuies.tu imi oferi pahare de jaoneza sau amortizoare cu totu?dac sunt doar paharele se potrivesc oare pe restul furcii de ij?dac e furca cu totu da o poza is un pret pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) detaliiideea e in felul urmator unul din paharele mele este spart si as vrea sa cumpar altele,sa le inlocuies.tu imi oferi pahare de jaoneza sau amortizoare cu totu?dac sunt doar paharele se potrivesc oare pe restul furcii de ij?dac e furca cu totu da o poza is un pret pls face 80 lei.....cu totul si ala nichelat este de ij Editat Februarie 2, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUCU FAINA Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 daca vrea cineva un ij 350 cu atas in stare buna si inmatriculat,e de vanzare[500 euro]e pacat sa stea degeaba in romania.eu locuiesc in austria si l-am cumparat anul trecut ca mi-a fost tare drag,dar e pacat sa nu se plimbe cineva cu el.mai am doua mz 250 es,tot la 500 bucata.ma gasiti la nr de tel;0043-676 4201948.motoarele sunt in garaj in loc.marca-salaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 bine ai venit! da... am faurit un cric Domnilor, a incercat careva sa puna la Ij cric lateral de la altceva?,Daca da, de la ce? aici vroiam sa raspund , da am faurit un cric dintr-i bucata de fier hexagonal(ceva cuier) si daca tot e vorba de ijuri uite-o si pe a mea.. toba era data jos pt niste reparatii dar suna exagerat de tare fara toba:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyizh Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 si io am un jupiter 4 saracu da nu mere nu ma pricep sa ii schimb ambelaju ca ii descentrat lam reconditionat apreoape tot inafar de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 si io am un jupiter 4 saracu da nu mere nu ma pricep sa ii schimb ambelaju ca ii descentrat lam reconditionat apreoape tot inafar de motor nu e chiar asa de complicat motorul dar trebe facut cu cap.....daca nu respcti jocurile,sau daca nu elimini jocurile care nu trebuie sa existe,motorul te va tine putin....sau vamerge prost. eu te pot ajuta....iti pot face ambielajele(rectificate) vorbim pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 salutare, sufer si eu de o boala grea, boala care se trateaza cu un ij 56, azi am vandut voshodul si nu vreau sa ma las fara o comunista, de prea multi ani am pus ochi pe ij 56, dar bag de seama ca se afla din ce in ce mai greu, daca stiti vreunul de vanzare inmatriculat si cat mai apropiat de starea originala. functional sau nefunctional va rog sa-mi dati de stire. va multumesc si sper sa intru in clubul vostru cat mai repede. Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Uite aici unul care se poate aduce usor la starea originala. /index.php?...=286042&hl= Editat Februarie 15, 2009 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 mersi de promtitudine, am trimis un mesaj pe pm sa vad ce si cum, poate va fi al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Am venit si eu cu ij-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Salutari! are un prieten un Ij Planeta 5, la care a schimbat placile de ambreiaj si acum nu stie cum se regleaza ambreiajul sa nu patineze. Piulitele se strang pana la capat, apoi cate ture se desfac? Cum poate regla ambreiajul ca sa fie sigur ca functioneaza corect? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 PS: este vorba de reglarea celor 5 sau 6 suruburi care tin placile ambreiajului. Surubul din capacul de pe dreapta stie sa-l regleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 PS: este vorba de reglarea celor 5 sau 6 suruburi care tin placile ambreiajului. Surubul din capacul de pe dreapta stie sa-l regleze. suruburile trebe stranse la maxim toate,apoi desurubate egal,cu capacul dreapta pus,apasa ambreajul si vede cum debreaza(trebe sa debreeze egal pe toate arcurile) daca nu,insurubeaza/desurubeaza piulita care este stransa/slabita prea mult. ATENTIE! toate trebe sa fie egale! altfel se vor toci inegal si nu va debrea in veci cum trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Asta e ideea, nu stie cat se desfac piulitele dupa ce le-a strans la maxim. Stie cineva cate ture se desfac? Editat Februarie 15, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Asta e ideea, nu stie cat se desfac piulitele dupa ce le-a strans la maxim. Stie cineva cate ture se desfac? le desurubeaza cat sa debreeze-cupleze.....nu este un numar fix.....vede si el...inceara 2 ture....incearca 3 ture,.....incearca 4 ture.....vede si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 mai am o intrebare: ce piese de motor, de la Planeta 5 NU sunt interschimbabile cu piesele de IJ 56? Cutia se potriveste? Furcile, selectorul? Ambielajul? Lantul si pinioanele de transmisie primara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 mai am o intrebare: ce piese de motor, de la Planeta 5 NU sunt interschimbabile cu piesele de IJ 56? Cutia se potriveste? Furcile, selectorul? Ambielajul? Lantul si pinioanele de transmisie primara? .....pai ia-le si tu pe rand si vezi care si cum se potrivesc...varianta cea mai simpla....ca sa vezi diferenta... ....de ex de la ij 5 la ij 4 nu se potrivesc prea multe piese si totusi sant apropiate ca si timp de fabricatie si cu ambreiajul nu cred ca tre sa strangi piulitele alea pana la capat si de acolo sa revii cu cate o tura sau doua pana mere ok!!!... ...eu am strans piulitele pana la nivelul prezoanelor si de acolo am inceput reglajul ... succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.