Dr_krl Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 1. Ca să te dai pe câmp, găseşti motociclete de cross neînmatriculate la 200 euro. De ce te-ai mai chinui cu modificarea? 2. Dacă vrei să "simţi" ataşul, fă rost de un motor de IJ Planeta şi nu ai mai avea astfel probleme la înmatriculare. În plus satisfacţia de a conduce un motor vechi este foarte mare 3. Dacă ţi se pare slab IJ-ul, mai bine cumpără altă motocicletă mai mare cu ataş înmatriculată şi funcţională, sigur ieşi mai avantajos la raportul nervi-timp pierdut-bani cheltuiţi-munca depusă. Depinde de tine cum vrei să simţi satisfacţia de a conduce o comunistă. P.S. Nişte poze cu agregatul actual şi îmbunătăţirile aduse, se poate?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Azi am adus atasul de la vopsit. Florin Vlad a facut o treaba excelenta si la un pret de oameni normali, multumesc, Vlad! Cu etapa asta, ma apropii de finalizarea motocicletei. Mai am nevoie doar de cateva nimicuri, le-am insirat aici: /index.php?/topic/93453-cereri-pentru-comuniste/page-122&do=findComment&comment=3617846 . Sper sa fie si vreme frumoasa, ca sa pot ispravi micile lucruri care au mai ramas de facut... O sa revin cu poze. Si, daca ii e cuiva de folos: http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20Planeta_spare%20parts%20catalog.pdf (catalogul cu piesele de origine si denumirea lor, pentru IJ planeta 5) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ce modificari ar trebui sa i fac la esapament ,sa se auda mai infundat!!! (sa se auda ca un ,,bass,,) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 ce modificari ar trebui sa i fac la esapament ,sa se auda mai infundat!!! (sa se auda ca un ,,bass,,) ai incercat sa burdusesti esapamentul cu paginile din abecedar ce se vede ca nu te-au interesat...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 te rog sa incerci tu aceasta metoda si sa imi zici daca a mers!! si.... orele de romana sa le tii copiilor tai!!!!!!!!!!!! numai deontologi in tara asta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 un exemplar foarte frumos... http://automotomuseum.vl.ru/eng/history/moto/ij350/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) ce modificari ar trebui sa i fac la esapament ,sa se auda mai infundat!!! (sa se auda ca un ,,bass,,) 1. Să le schimbi cu unele mai mari în diametru, mai ales la partea finală unde ies gazele. Cele de Jawa 350 model 634 se aud excelent, numai că trebuie puţin modificat la intrarea cotului în tobă. 2. Să le reconstruieşti pe ale tale în aşa fel încât să poţi pune labirint în ele. Editat Noiembrie 30, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 pentru a modifica tobele la ij ar fi indicat sa cititi inati despre rolul evacuarilor la motoarele in 2 timpi. apoi ceva socoteli si veti avla cum stati. Rog pm deoarece este sibiect legat de motare in 2 t in general si nu de ij in special. p.s. tobele originale de ij 56 eventual cu mustiuc in varff au sunet destul de jos. nu dau ele performanta da fac poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Cred ca vrea sa faca dum bum bum nu poc poc poc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 La mine aşa a făcut cu tobele de Jawa amintite mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 merci pentru sugetii!!! si ..da as vrea sa faca dum bum bum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Are cineva de vanzare arc sau arcuri din telescoape spate si cutia electrica cu cheia de contact? Daca are cineva, ma intereseza ca sunt printre putinele piese care imi mai trebuiesc sa termin de reconditionat ij din dotare. Astept oferte pm sau 0744835877 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Poate ai noroc şi găseşti aici ceea ce te interesează: http://veteranapro.hu/vegyes-alkatreszek/34438-izs-49-alkatreszek-eladok sau http://veteranapro.hu/vaz-reszei/33365-izs-49-vaz-csomagtarto-teleszkopok Succes. Şi dacă tot vorbim despre IJ-uri, ia inverziţi-vă puţin de invidie. http://veteranapro.hu/vegyes-alkatreszek/27148-izs-motorkerekpar-alkatreszek Editat Decembrie 1, 2013 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Poate ai noroc şi găseşti aici ceea ce te interesează: http://veteranapro.hu/vegyes-alkatreszek/34438-izs-49-alkatreszek-eladok sau http://veteranapro.hu/vaz-reszei/33365-izs-49-vaz-csomagtarto-teleszkopok Succes. Şi dacă tot vorbim despre IJ-uri, ia inverziţi-vă puţin de invidie. http://veteranapro.hu/vegyes-alkatreszek/27148-izs-motorkerekpar-alkatreszek A cui sunt?.Eu m-am albastrit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Cred ca vrea sa faca dum bum bum nu poc poc poc... Din ce am observat eu, nu trebuie schimbate tobele ca sa se auda cum trebuie (si dupa cum spune zidu', sa fie afectate performanta si bunul mers al motorului) Adicate, tobele de Ij complete si etansate corect la imbinari fac dum bum bum. Tobele neetanse la imbinarile motor - cot - toba fac poc poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Are cineva de vanzare arc sau arcuri din telescoape spate si cutia electrica cu cheia de contact? Daca are cineva, ma intereseza ca sunt printre putinele piese care imi mai trebuiesc sa termin de reconditionat ij din dotare. Astept oferte pm sau 0744835877 Tear ajuta niste amortizoare de MZ RT 125 sau IJ 56? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Am avut un ij cu tobe de cz sunet de nota 10 dar putere mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 niste carbuni de ij de unde se poate face rost?Aia auto am inteles ca sunt tari si strica rotoru. merci pentru sugetii!!! si ..da as vrea sa faca dum bum bum. Poate vrei ceva de genu : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 nu e bine sa scoti sitele alea la planeta. uite un 56 cu tobeele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Nu are nimeni un bolt de Ij56 cu diametrul de 15,03 de vanzare. platesc bine..... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) nu e bine sa scoti sitele alea la planeta. uite un 56 cu tobeele lui ce rol au sitele? Editat Decembrie 4, 2013 de emy15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 vezi gifurile animate http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine Orice schimbare necontrolata de volume si sectiuni in interiorul tobelor afecteaza functionarea (indiferent ca e vorba de joaca cu sitele sau de mizerie adunata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Pe scurt, s-a observat că o anumită formă a evacuării are rol activ în funcţionarea optimă a motorului. Unda de şoc creată la ieşirea gazelor tranzitează cotul cu presiune, din cauza spaţiului strîmt, apoi cînd ajunge în spaţiul lărgit ("pîlnia" evacuării) începe să reducă drastic viteza. În acelaşi timp, unda următoare de şoc o întîălneşte şi se întoarce înapoi, unda următoare tot aşa. Astfel are loc o întîrziere controlată a gazelor de ieşire, care are rol de presurizare, ...care are rol în optimizarea funcţionării motorului. Unda de zgomot trece sinusoidal cînd prin interiorul sitelor cînd prin exterior, astfel realizîndu-se silenţiozitatea. Foarte important este ca suprafaţa totală a găurilor sitelor să fie egală cu suprafaţa secţiunii cotului. Ai mai învăţat ceva şi azi. Cum ai zis si tu,chiar am mai invatat ceva azi vezi gifurile animate http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine Orice schimbare necontrolata de volume si sectiuni in interiorul tobelor afecteaza functionarea (indiferent ca e vorba de joaca cu sitele sau de mizerie adunata) Gata,am notat,foarte interesant.Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 vezi gifurile animate http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine Orice schimbare necontrolata de volume si sectiuni in interiorul tobelor afecteaza functionarea (indiferent ca e vorba de joaca cu sitele sau de mizerie adunata) Scopul principal al acestui tip de tobă cu diametru variabil nu este de a reduce zgomotul ci de a creşte puterea motorului în doi timpi. Nu are nicio legătură cu principiul de funcţionare al tobelor de IJ. Acest tip (dacă bine ţin minte-tobă rezonatoare) se proiectează FOARTE specific fiecărui motor în parte în funcţie de turaţia la care se doreşte obţinerea puterii maxime. Peste sau sub această turaţie, eficienţa tobei scade. Aş explica principiul, dar undeva pe acest forum s-a mai discutat, aşa că cine e curios, search... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Toba aia cu diametru variabil are lmare legatura cu functionarea tobelor moderne de ij.La motocicletele de strada toblele rezonatoare sunt proiectate impreuna cu sistemul de amortizare, de obicei inclus in ele. In cazul multor motociclete se pot regasi si constructii separate - se observa "cimpoiul" si amortizorul. Chestiile astea lucreaza impreuna cu carcasa filtrului de aer pentru a realiza alimentarea corecta. Tobele de 56 din filmul pe care l-am pus eu sunt dintr-o era premergatoare tobelor rezonante (dar totusi sunt si ele gandite binisor) sunt tobe labirint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.