Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

si inca o nelamurire am , decompresorul ce rol are si cand se actioneaza, si unde vine?

la mine era pus in mijloc decompresorul si bujia in dreapta dar am vazut in poze ca e invers.

 

bujia e chiar in mijloc si decompresorul inspre dreapta cilindrului. se foloseste la pornire (inainte de a pune contactul, dupa inundarea carburatorului se dau 2-3 pedale cu decompresorul actionat) sau cand se ineaca (se dau pedale cu decompresorul actionat si benzina oprita si astfel se aeriseste cilindrul de benzina in exces).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

decompresorul se foloseste in toate situatiile in care nu ai nevoie de compresia pistonului:

- la amorsarea motorului inainte de pornire (ce a mentionat Festina mai sus)

- daca ai innecat motorul si vrei sa il ventilezi - inchizi benzina, lasi contactul pus si dai pedale mult mai usor pt a ventila pistonul

- daca motorul o ia razna (auto aprindere sau aer fals ) tragi decompresorul si se opreste

- daca vrei sa impresioonezi fetele pe langa care treci - in mers tragi putin decompresorul (ai grija sa nu opresti motorul definitiv) - o sa faca un "psssst" sexi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu decompresorul deschis, in timpul functionarii motorului, o mare parte din benzina si ulei este evacuata din camera de ardere, cilindrul si secmentii ramanand neprotejati.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal benzina si uleiul ala ar arde :)

În mod normal da, dar uleiul arde cam la sfârşitul ciclului de ardere. De aceea apare şi fumul şi sunt considerate mai poluante motoarele în doi timpi deoarece uleiul 2T trebuie să reziste la ardere mai bine ca cel 4T pentru avea posibilitatea să lubrifieze şi la segmentul superior. De multe ori acesta iese nears pe eşapament sau nu arde bine, şi atunci e mai lung fumul ca motocicleta.

P.S. Se mai stresează cineva în ziua de azi să facă rodaj la rece? bineînţeles exceptând fabricile producătoare.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este indicat sa folosesti decompresorul daca motorul nu cere asta. Folosirea decompresorului, cand motorul functioneaza, duce la o uzura destul de rapida a secmentilor.

Bai lolo.Sa-mi bag,et si etc in aia de SECMENTI.Nu e secmenti.E seGmenti.Da?Ca avem pretentii de la alti.Sa ne si autocenzuram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oricum arde mai târziu.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_oil

intelege ca in momentul in care ai un amestec de hidrocarburi (benzina si ulei) + aer el va arde omogen. Nu intai benzina si apoi uleiul. Fumul are cu totul alta explicatie (rezultatul arderii + faptul ca o parte din amestecul nears iese pe teava - constructia motorului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cateva piese de ij , pe care vreau sa le dau / donez eventual pe un far rotund de ij sau ceva gen far cu kilometraj in el inclus ... cam asta as avea eu nevoie , dar nu e obligatoriu , daca cineva chiar are nevoie de piese i le dau fara nici o problema . eu lucrez acuma la o honda dominator pe care vreau sa o fac mai altfel , cu un rezervor de ij cu sea monopost, etc etc.. o sa pun pozele cu ce am eu de dat.

post-70304-0-32986700-1389729692_thumb.jpg

post-70304-0-48909200-1389729700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cateva piese de ij , pe care vreau sa le dau / donez eventual pe un far rotund de ij sau ceva gen far cu kilometraj in el inclus ... cam asta as avea eu nevoie , dar nu e obligatoriu , daca cineva chiar are nevoie de piese i le dau fara nici o problema . eu lucrez acuma la o honda dominator pe care vreau sa o fac mai altfel , cu un rezervor de ij cu sea monopost, etc etc.. o sa pun pozele cu ce am eu de dat.

salut de la ce ij sunt piesele ?

daca te intereseaza pot sa iti ofer pe ele un rezervor de jupiter3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, mersi pt rezervor , eu am unu de tip picatura care e cam ruginit , asa ceva caut eu , de ij nu stiu de care , ca si eu am avut multe ij-uri , si am oprit primul meu rezervor de la prima motocicleta, si acuma vreau sa il pun pe o honda dominator... de asta ziceam daca e vre-unu in stare mai buna ca al meu ...in fine nu conteaza . tot ce stiu e ca piesele sunt de la un ij care avea un singur cilindru , cu doua evacuari , rezervor tip picatura / lacrima , pe careil modificasem eu acum multe sute de ani :)))))) am vazut pe aici un far cu o gaura rotunda de kilometraj, era asa tzuguiat inapoi , nu mai stiu de ce e , dar sigur mi-ar placea pe dominatorul meu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, mersi pt rezervor , eu am unu de tip picatura care e cam ruginit , asa ceva caut eu , de ij nu stiu de care , ca si eu am avut multe ij-uri , si am oprit primul meu rezervor de la prima motocicleta, si acuma vreau sa il pun pe o honda dominator... de asta ziceam daca e vre-unu in stare mai buna ca al meu ...in fine nu conteaza . tot ce stiu e ca piesele sunt de la un ij care avea un singur cilindru , cu doua evacuari , rezervor tip picatura / lacrima , pe careil modificasem eu acum multe sute de ani :)))))) am vazut pe aici un far cu o gaura rotunda de kilometraj, era asa tzuguiat inapoi , nu mai stiu de ce e , dar sigur mi-ar placea pe dominatorul meu :D

cu o oala de far de 56 te pot ajuta eu pentru piesele de cutie de 56. tre sa ii pui ceas si restul. contact parca are

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o oala de far de 56 te pot ajuta eu pentru piesele de cutie de 56. tre sa ii pui ceas si restul. contact parca are

salut , trebuie sa ne gasim amandoi timp sa punem coletele reciproc la curier , si gata , facem afacerea. vreau faru , are si faru in sine cu sticla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma unor studii amanuntite am gasit problema in cazul atingerii pedalei de pornite in toba. de fapt sunt 2 probleme

1. in interiorul pedalei de pornire exista o bucsa metalica ce este ovalizata iar pedala de pornire in sine este mancata in zona unde vine colierul ce prinde a pedalei. anexez ceva foto petru o mai buna intelegere a celor expuse si poate gasirea comuna a unei solutii

post-79436-0-16804700-1390325971_thumb.jpg

post-79436-0-57207300-1390325979_thumb.jpg

post-79436-0-77604600-1390325987_thumb.jpg

post-79436-0-67027000-1390325994_thumb.jpg

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...