Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 si inca o nelamurire am , decompresorul ce rol are si cand se actioneaza, si unde vine? la mine era pus in mijloc decompresorul si bujia in dreapta dar am vazut in poze ca e invers. bujia e chiar in mijloc si decompresorul inspre dreapta cilindrului. se foloseste la pornire (inainte de a pune contactul, dupa inundarea carburatorului se dau 2-3 pedale cu decompresorul actionat) sau cand se ineaca (se dau pedale cu decompresorul actionat si benzina oprita si astfel se aeriseste cilindrul de benzina in exces). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 decompresorul se foloseste in toate situatiile in care nu ai nevoie de compresia pistonului: - la amorsarea motorului inainte de pornire (ce a mentionat Festina mai sus) - daca ai innecat motorul si vrei sa il ventilezi - inchizi benzina, lasi contactul pus si dai pedale mult mai usor pt a ventila pistonul - daca motorul o ia razna (auto aprindere sau aer fals ) tragi decompresorul si se opreste - daca vrei sa impresioonezi fetele pe langa care treci - in mers tragi putin decompresorul (ai grija sa nu opresti motorul definitiv) - o sa faca un "psssst" sexi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Nu este indicat sa folosesti decompresorul daca motorul nu cere asta. Folosirea decompresorului, cand motorul functioneaza, duce la o uzura destul de rapida a secmentilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 pentru ce motiv? fuge uleiul asa de unul singur ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) Cu decompresorul deschis, in timpul functionarii motorului, o mare parte din benzina si ulei este evacuata din camera de ardere, cilindrul si secmentii ramanand neprotejati. Editat Ianuarie 11, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 in mod normal benzina si uleiul ala ar arde Ce ramane pe pereti ramane oricum in momentul in care urca pistonul. la fel cum la coborare ungerea e facuta de amestecul existent in carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) in mod normal benzina si uleiul ala ar arde În mod normal da, dar uleiul arde cam la sfârşitul ciclului de ardere. De aceea apare şi fumul şi sunt considerate mai poluante motoarele în doi timpi deoarece uleiul 2T trebuie să reziste la ardere mai bine ca cel 4T pentru avea posibilitatea să lubrifieze şi la segmentul superior. De multe ori acesta iese nears pe eşapament sau nu arde bine, şi atunci e mai lung fumul ca motocicleta. P.S. Se mai stresează cineva în ziua de azi să facă rodaj la rece? bineînţeles exceptând fabricile producătoare. Editat Ianuarie 12, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 nu e chiar asa. Amestecul nu arde fractionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Oricum arde mai târziu. http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_oil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Nu este indicat sa folosesti decompresorul daca motorul nu cere asta. Folosirea decompresorului, cand motorul functioneaza, duce la o uzura destul de rapida a secmentilor. Bai lolo.Sa-mi bag,et si etc in aia de SECMENTI.Nu e secmenti.E seGmenti.Da?Ca avem pretentii de la alti.Sa ne si autocenzuram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Oricum arde mai târziu. http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_oil intelege ca in momentul in care ai un amestec de hidrocarburi (benzina si ulei) + aer el va arde omogen. Nu intai benzina si apoi uleiul. Fumul are cu totul alta explicatie (rezultatul arderii + faptul ca o parte din amestecul nears iese pe teava - constructia motorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo3iva Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 am cateva piese de ij , pe care vreau sa le dau / donez eventual pe un far rotund de ij sau ceva gen far cu kilometraj in el inclus ... cam asta as avea eu nevoie , dar nu e obligatoriu , daca cineva chiar are nevoie de piese i le dau fara nici o problema . eu lucrez acuma la o honda dominator pe care vreau sa o fac mai altfel , cu un rezervor de ij cu sea monopost, etc etc.. o sa pun pozele cu ce am eu de dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 am cateva piese de ij , pe care vreau sa le dau / donez eventual pe un far rotund de ij sau ceva gen far cu kilometraj in el inclus ... cam asta as avea eu nevoie , dar nu e obligatoriu , daca cineva chiar are nevoie de piese i le dau fara nici o problema . eu lucrez acuma la o honda dominator pe care vreau sa o fac mai altfel , cu un rezervor de ij cu sea monopost, etc etc.. o sa pun pozele cu ce am eu de dat. salut de la ce ij sunt piesele ? daca te intereseaza pot sa iti ofer pe ele un rezervor de jupiter3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salut Ma intereseaza scaritele si axul. Ti-am dat PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Scaritele alea fac ceva bani.Sunt de 49.Alea de DKW ,identice a-si zice,pe ebay se duc la 50 e.Frumos gestul donatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Nu sunt de ij 49 in mod special. Sunt de ij. Cred ca sunt pe aici pe forum ceva cunoscatori care iti pot spune pana la ce model de planeta / jupiter scaritele sunt la fel. Pretul respectiv este de-a dreptul fabulos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Scaritele alea fac ceva bani.Sunt de 49.Alea de DKW ,identice a-si zice,pe ebay se duc la 50 e.Frumos gestul donatiei. Sunt de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Sunt de IJ 56. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo3iva Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 sal, mersi pt rezervor , eu am unu de tip picatura care e cam ruginit , asa ceva caut eu , de ij nu stiu de care , ca si eu am avut multe ij-uri , si am oprit primul meu rezervor de la prima motocicleta, si acuma vreau sa il pun pe o honda dominator... de asta ziceam daca e vre-unu in stare mai buna ca al meu ...in fine nu conteaza . tot ce stiu e ca piesele sunt de la un ij care avea un singur cilindru , cu doua evacuari , rezervor tip picatura / lacrima , pe careil modificasem eu acum multe sute de ani ))))) am vazut pe aici un far cu o gaura rotunda de kilometraj, era asa tzuguiat inapoi , nu mai stiu de ce e , dar sigur mi-ar placea pe dominatorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Aceleasi scarite,sau pe aproape ,cu specificatia ca-s de DKW 500 SB,sunt pe ebay 90 E.Cine-i curios poate verifica.Oricum studierea ebay este foarte interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 sal, mersi pt rezervor , eu am unu de tip picatura care e cam ruginit , asa ceva caut eu , de ij nu stiu de care , ca si eu am avut multe ij-uri , si am oprit primul meu rezervor de la prima motocicleta, si acuma vreau sa il pun pe o honda dominator... de asta ziceam daca e vre-unu in stare mai buna ca al meu ...in fine nu conteaza . tot ce stiu e ca piesele sunt de la un ij care avea un singur cilindru , cu doua evacuari , rezervor tip picatura / lacrima , pe careil modificasem eu acum multe sute de ani ))))) am vazut pe aici un far cu o gaura rotunda de kilometraj, era asa tzuguiat inapoi , nu mai stiu de ce e , dar sigur mi-ar placea pe dominatorul meu cu o oala de far de 56 te pot ajuta eu pentru piesele de cutie de 56. tre sa ii pui ceas si restul. contact parca are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo3iva Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 cu o oala de far de 56 te pot ajuta eu pentru piesele de cutie de 56. tre sa ii pui ceas si restul. contact parca are salut , trebuie sa ne gasim amandoi timp sa punem coletele reciproc la curier , si gata , facem afacerea. vreau faru , are si faru in sine cu sticla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 este doar oala de far fara ceas km si oglinda cu rama si sticla, fac maine cateva poze si ti le pun, nu mai stiu sigur contactul daca il are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 A montat cineva la Jupiter 3 rulmenti cu ace in locul bucselor din bronz grafitat (cele de la bolturile pistoanelor) ? As vrea sa montez si eu dar nu stiu de la ce s ar potrivi sau ce dimensiuni sa cumpar si de unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) in urma unor studii amanuntite am gasit problema in cazul atingerii pedalei de pornite in toba. de fapt sunt 2 probleme 1. in interiorul pedalei de pornire exista o bucsa metalica ce este ovalizata iar pedala de pornire in sine este mancata in zona unde vine colierul ce prinde a pedalei. anexez ceva foto petru o mai buna intelegere a celor expuse si poate gasirea comuna a unei solutii Editat Ianuarie 21, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.