Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Va salut, v-as ruga daca se poate un pret pt amortizoarele spate si ceva poze.

salut, acestea sunt amortizoarele. sunt complete, trebuie schimbate semeringurile, unul din ele curgea. Au fost desfacute pentru a fi puse la punct, insa intre timp am luat un jupiter 3 de pe care am luat amortizoarele.

In acest moment userul Zidu` a cerut o poza cu ele. daca nu primesc din partea lui nici un raspuns , te anunt si discutam si de pret, cu toate ca as fi tentat si la schimburi cu alte piese..

 

salut, acestea sunt amortizoarele. sunt complete, trebuie schimbate semeringurile, unul din ele curgea. Au fost desfacute pentru a fi puse la punct, insa intre timp am luat un jupiter 3 de pe care am luat amortizoarele.

In acest moment userul Zidu` a cerut o poza cu ele. daca nu primesc din partea lui nici un raspuns , te anunt si discutam si de pret, cu toate ca as fi tentat si la schimburi cu alte piese..

userul Zidu nu le doreste, Cristi PH daca esti interesat de ele lasa un PM

post-77614-0-77004100-1393774934_thumb.jpg

Editat de iulian86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

o problema noua la comunista ij pl2!

am instalat tobele noi (originale),un relanti bun nici un sunet ciudat! cand o turez se aude in piston de zici ca bati cu batu intr-o conserva de tabla:D ,(foarte rapid) si vibreaza foarte tare! o,decelerez si se aude normal !!!!,cu tevile vechi (care le-am taiat) nu se aude nimic!

ce problema sa aiba?am auzit ,cu aceste tobe se ard de doua ori gazele eliminate! sa fie de la biela (joc)??

 

Astept pareri:D!!

multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbarea tobelor necesita de obicei refacerea reglajelor la carburatie, si poate schimbarea filtrului.

Vezi ce culoare are bujia - daca e alba - mai da-I benzina, o liniuta la ac. Daca nu merge bine sau consuma mult - e posibil sa ai nevoie de filtru care se imperecheaza cu tobele tale.

 

Lolo, uzurile nu apar sau dispar de la o toba la alta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

m-am apucat de demontat trotineta si vreau sa va intreb cateva lucruri:

Ce ulei intra in furca si in amortizoarele spate ?(in toate am gasit un rahat de ulei - cred ca ulei de motor+apa+jeg)

Unde gasesc pe la noi si la ce preturi urmatoarele repere:

 

una bucata arc amortizor spate (l-am gasit rupt in trei bucati).

kit reparatie amortizoare spate sau piesele separat (bucsa superioara, simering, bucsi prindere amortizor jos si sus)

Simeringuri furca

Burdufuri protectie lant

Cauciucuri scarite si kickstarter

 

Ce ar trebui sa mai verific la suspensii ca sa iasa o treaba buna?

 

Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de pe saboti?

 

Ce rulmenti merg la roti si la prinderea basculei?

 

Cum scot motorul de pe cadru? m-am impotmolit la surubul din spate acre nu are loc sa iasa de capacul din dreapta al motorului. Banuiesc ca trebuie dat jos capacul si apoi are loc sa iasa si asta.

 

 

Cand am desfacut bascula am vazut niste rulmenti cu ace si nu am avut subler sa-i masor

 

Cred ca am visat rulmenti cu ace. Am desfacut astazi si sunt niste bucse metalice intradevar, dintre care una putin mai uzata. Exista un joc mic acolo. Recomandati schimbarea lor?

Daca da, unde gasesc altele? Sau sa caut un strungar?

 

attachicon.gif20140301_141757.jpg

 

Pentru cei care n-au desfacut un amortizor spate, asa arata desfacut:

 

attachicon.gif20140301_152031.jpg

Oameni buni, dati-mi o mana de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru alexandrur

voi incerca in randurile de mai jos sa iti raspund la toate intrebarile pe care le gasesc in postul de mai sus.

ce ulei intra in furca si amortizoarele spate?

eu in toate am bagat ulei de motor 10 W40 si am impresia ca functioneasaf bine cu mentiunea k inca nu le-am montat pe ij-ul meu ( acum daca este bine nu stiu voi vedea)

arc de amortizor spate pot sa iti dau eu, chit de reparatie amortizoare fata +spate inclusiv acele bucsi, gasesti la gaspar iar pretul nu mi se pare deloc piperat eu e o bucsa daca mai tin minte am dat 2,5 lei. tot la el gasesti si cauciucurile de la scarite si burdufurile de lant, toate la preturi ok insa incearca si cauta in alta parte burdufuri caci cele de la gaspar sunt dintr-un material ce pare a fi plastic si nu prea are deloc maleabilitate e ff tare pt un bursuf de lant.

ce mai trebuie sa verifici la suspensie? mai aici lucrurile sint discutabile unii de pe aici zic ca trebuie sa verifici pistoanele de la seringi. diametrele lor dar si diametrele seringilor ca sa nu existe jocuri si alte cele eu zic asa: veridica ca tijele telescoaplor cele ce ies si intra in telescop sa nu aiba rugina si sa nu fiew strambe , ruginite sau mancate de rugina (cariate cum imi place sa spun) deoarece iti vor distruge semeringurile si te vei trezii k iese uleiul afara in rest cam atat la telescoape, eu atat am verificat si sunt multumit de treaba facuta (pana acum).

ce grosime trebuie sa aiba ferodourile ?

standard nu stiu insa cred k nici sa fie pe fier nu e bine sau sa mai aiba putin pana la el atat cat reglezi frana ok si ai o grosime de minim 0,5 cm de ferodou eu zic ca este ok pana se tocesc bineinteles.

la roti ai rulmenti 6203 peste tot iar la bascula ai bucsi din bronz.

de scos motorul treuie a dai cutiile laterale jos si vei avea access berechet la motor si suruburile de prindere al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult!

Eu ma gandeam la ulei de suspensii 10W sau 15W dar avand in vedere ce spui tu si ce-am gasit in ele precum si jocurile dintre piston si "seringi" ma gandesc sa fac acelasi lucru. Tu ce cantitate ai pus?

Gasisem aici http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=3639 ca merg rulmenti 6202 dar vad ca se refera la modelul '49.

Bucsile mele de la bascula sunt din otel, dar dupa cum arata cred ca-s facute pe strung si astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo, uzurile nu apar sau dispar de la o toba la alta :)

 

Uzurile, intr-adevar, nu apar si dispar din senin numai ca in momentul in care schimbi tobele motorul se aude altfel si asta se datoreaza, de cele mai multe ori, faptului ca tobele sunt pline de ulei si depuneri de calamina.

 

Salut,

m-am apucat de demontat trotineta si vreau sa va intreb cateva lucruri:

Ce ulei intra in furca si in amortizoarele spate ?(in toate am gasit un rahat de ulei - cred ca ulei de motor+apa+jeg)

Unde gasesc pe la noi si la ce preturi urmatoarele repere:

 

una bucata arc amortizor spate (l-am gasit rupt in trei bucati).

kit reparatie amortizoare spate sau piesele separat (bucsa superioara, simering, bucsi prindere amortizor jos si sus)

Simeringuri furca

Burdufuri protectie lant

Cauciucuri scarite si kickstarter

 

Ce ar trebui sa mai verific la suspensii ca sa iasa o treaba buna?

 

Ce grosime trebuie sa aiba ferodourile de pe saboti?

 

Ce rulmenti merg la roti si la prinderea basculei?

 

Cum scot motorul de pe cadru? m-am impotmolit la surubul din spate acre nu are loc sa iasa de capacul din dreapta al motorului. Banuiesc ca trebuie dat jos capacul si apoi are loc sa iasa si asta.

 

In fiecare telescop din furca fata trebuie sa ai 150 centimetri cubi de ulei ( NU hidraulic sau de amortizoare ci 75% ulei transformator si 25% ulei grupa 408 pe timpul iernii iar cand temperatura trece de 10 grade poti folosi 100% ulei grupa 408 ). Acelasi lucru trebuie facut si la telescoapele spate numai ca trebuie sa ai, in fiecare amortizor, 60 centimetri cubi de ulei.
Arc de telescop spate gasesti la mine.
Din kit-ul de reparatie furca fata, pe care il gasesti la Gaspar, n-o sa poti folosi decat bucsile de teflon.
Simeringuri pentru telescoape spate, burdufuri pentru lant ( nu sunt de calitate dar sunt noi ) si cauciurile pentru scarite tot la Gaspar le gasesti.
Verifica uzura seringilor din telescoape fata/spate ( am scris cate ceva aici : /index.php?/topic/699137-ij-350-renastere/page-6 ).
Ferodourile trebuie sa aiba intre 4 si 5 mm grosime dar se pot monta si mai groase, in functie de uzura butucului rotii.
Rulmentii pentru roti sunt toti 6203 iar bucsile de la bascula sunt de otel nu de bronz.
Motorul se scoate de pe cadru demontand toate cele 4 suruburi din fata iar pe spate ai 2 suruburi, nu doar 1, pe care trebuie doar sa le slabesti.
Dupa ce ai slabit cele 2 suruburi din spatele motorului ridici motorul din fata si apoi cu totul. Motorul iese inclinat, de pe furcile cadrului ( in spatele motorului se gasesc 4 furci pe care doar se sprijina ).
Verifica uzura bridelor, de pe cadru, prin care trece axul basculei. Ai grija ca nu cumva sa ai ax de bascula de IJ 56 si cadrul sa fie de IJ 56K.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni.

Spuneti-mi si mie va rog daca stiti unde se mai gasesc piese noi de comunista? Ma intereseaza pentru un ij Jupiter. Pe vremuri stiu ca aducea Gaspar, insa daca nu am mai avut comunista nu mai am numarul lui si nici nu stiu daca mai aduce asa ceva tinand cont de piata "exclusivista".

Va multumesc anticipat.

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Are careva idee de unde pot sa iau mansoane pentru ghidon de ij ?

22 mm respectiv 28 mm acceleratia

sal

am cautat si eu foarte mult si singurul loc unde am gasit este pe site-ul "oldtimergarage" sectiunea izh

daca stie cineva in alta parte il rog sa ne dea si noua pontul

mai merg si cele de Hoinar dar sunt putin mai scurte si trebuiesc si ceva modificari

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire.In talon la moto IJ 56 am roti pe 19 iar atasul este de Jupiter 4 care are roata pe 18.E necesar sa schimb roata la atas sau tre sa duc munca da lamurire cu militienii cand ma opresc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o nelamurire.In talon la moto IJ 56 am roti pe 19 iar atasul este de Jupiter 4 care are roata pe 18.E necesar sa schimb roata la atas sau tre sa duc munca da lamurire cu militienii cand ma opresc ?

Nu-i bai, meri fara grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Şi poate mai sunt opţiuni pentru a comanda piese şi accesorii...

Fara preturi, cine o sa comande.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intereseaza pe cineva pentru piese , nu are acte , scrieti pe PM .

Daca sunt ceva doritori care au nevoie de piese de la aceasta moto sa scrie pe PM oferta piesei dorita ca sa stiu daca merita sa o salvez din mocirla sau o lasam in continuare acolo sa putrezeasca . Omul a cerut initial 7-800 lei pe ea dar a zis ca o lasa la 500 si pe mine ma mai costa 100 lei sa merg sa o aduc . Poze mai sus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...