Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! am nevoie de niste idei :D

la carburatoul k65 nu sta atasat filtrul original de ij (coaje),ce filtru ar trebui sa ii pun ?

eu am gandesc la unul de hartie dar strica look-ul !

astept idei !

 

Micsoreaza diametrul exterior al gurii de admisie a carburatorului si o sa se "pupe".

post-47416-0-69968600-1391453178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, de la ce moto este aprinderea asta si napolitana? Dar motorul, cilindrul si chiulasa?

Pe stator scrie 7 V 45W. Asta inseamna ca becurile vor fi pe 6 V la fel si [ eventual ] bateria ?

 

Am un prieten cu P5 are baterie nu stiu de ce auto nu prea mai tine curentul, intreba daca ar putea puna o bobina de inductie de 6 V.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu P5 are baterie nu stiu de ce auto nu prea mai tine curentul, intreba daca ar putea puna o bobina de inductie de 6 V.

Daca face asta are mari sanse sa arda bobina, pt ca chiar daca bateria lui e moarta alternatorul tot 12V scoate.....

La IJ merge foarte bine si o baterie deaia sigilata tip UPS, cel putin 2 ani nu ai treaba cu ea si e si ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

La IJ merge foarte bine si o baterie deaia sigilata tip UPS, cel putin 2 ani nu ai treaba cu ea si e si ieftina.

 

De care anume, mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De care anume, mai exact?

 

De 6 volti / 14 amperi.

 

Daca face asta are mari sanse sa arda bobina, pt ca chiar daca bateria lui e moarta alternatorul tot 12V scoate.....

La IJ merge foarte bine si o baterie deaia sigilata tip UPS, cel putin 2 ani nu ai treaba cu ea si e si ieftina.

 

Costa in jur de 50 de lei si nu te tine doar 2 ani. Eu am folosit una de UPS 3 ani si m-a lasat deoarece mi s-a defectat releul regulator. Durata de viata al oricarui acumulator tine de intretinerea sa.

 

Pe stator scrie 7 V 45W. Asta inseamna ca becurile vor fi pe 6 V la fel si [ eventual ] bateria ?

Am un prieten cu P5 are baterie nu stiu de ce auto nu prea mai tine curentul, intreba daca ar putea puna o bobina de inductie de 6 V.

 

Daca ar fi avut instalatia electrica pe 6 V ar fi putut folosi bobina de 12 V. Daca are instalatie pe 12 V , bobina se va "praji" foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acumulatorii de UPS pot deceda fara advertisement. Ei nu sunt facuti sa reziste la vibratiile eistente pe moto. Am vazut faze de soiul asta. :)



care da 50 ron pe o baterie 12v 12 AH ? tine bine pe ij da nu mai are current de porinire pt momocilindru de 650 sub zero grade - deci sta pe raft. Clar va fi mai buna ca una de UPS

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De care anume, mai exact?

De exemplu una deasta: http://www.okazii.ro/accesorii-camere-video/baterii-acumulatori/acumulatori-noi-12v-7ah-scutere-si-atv-a143222945

Ce zice ala acolo e vrajeala ca ar fi pt scuter si ATV si ca ar avea curent mai mare, dar pt IJ care porneste la pedala e OK.

Ce zice @Zidu cu vibratiile e corect, dar din experienta va zic ca 2 ani n-ar trebui sa fie probleme pe IJ. In conditii ideale un acumulator deasta tine in jur de 3-4 ani daca-i unul de calitate medie( folosit in diverse centrale , surse cu back-up etc)

Eu am folosit 1 sezon unu deasta de 7Ah si pe un VFR (prevazut in mod norml cu acumulator de 12Ah) si n-am avut probleme chiar daca acumulatoarele astea nu-s gandite sa dea curent mare , cum e nevoie la demaror. Cand am bagat motoru in garaj acumulatorul inca era OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am profitat de soare si de 2 zile cu peria de sarma pe flex tot curat la atas, cred ca daca facea razboiul arata mai bine.Petice si suduri unde nici nu ma asteptam. Apropos... s-a vorbit cu ceva vreme in urma de tampoane de cauciuc pt atas, s-a mai rezolvat ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Va salut cu respect.

Dupa mult timp de cand va urmaresc si va citesc posturile, si ma minunez de cate lucruri puteti sti, as vrea sa incep si eu sa invat la modul concret de la voi.

Asa ca va atasez in poza achizitia recenta, dupa juma de an de cautari. Asta e poza de anunt, revin cu mai multe poze dupa ce le descarc.

 

Sa stiti ca bestia, are niste lipsuri, - kilometraj, cablu kilometraj, claxon, cutiuta neagra electrica nu are capac(si nu stiu daca functioneste), instalatia electrica praf si pulbere, manetuta de la decompresor, stop spate nu are sticla in el. In rest cred eu, ca are destule accesorii originale.Si aici dupa ce mai pun poze poate ma ajutati si voi.

Nu stiu daca functioneaza din pacate, ceva compresie inca mai are, dar am cumparat cu vreo luna in urma inca un motor complet de ij 49. Acuma sper ca din 2, fac eu(cu tata fost posesor de Simson si scolit pe un MZ 125) cumva unul bun.

A fost moto de postas cica, si zace de vreo 25 de ani intr-un garaj saracuta nebagata in seama de nimeni. Rugina superficiala are, dar nimic structural. Moshu vrea s-o schimbe cu un storcator de struguri. Mi-o venit sa mor cand am auzit.

Si oarecum inerent nu are pic de acte, in afara de un contract v-c. In schimb are placuta de identificare, care se si postriveste cu seria de pe motor, are stantat o serie pe stalpul ala de sub ghidon(care nu prea stiu ce-i cu ea). Va fi grozav de complicat sa o inscriu(CIV nou, talon etc), dar rabdare si tutun.

 

E din 1957 si eu nu prea am vazut tipul de sezut de pe spate care il are asta pe alte ij-uri (am vazut de obicei cu 2 sei). E facatura sau s-au fabricat si modele cu asa ceva ?

Si as vrea sa ma ajutati sa identific de la ce ii ornamentul de pe aripa fata(care ii un fel de "far", are sticla da nu l-am vazut conectat cu fir electric) ca imi place si vreau sa il pastrez.

post-82089-0-08277700-1391773679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai greșit cu postarea, că și ăsta e topic de IJ. Lolo te-a trimis la topicul dedicat pentru 49 pentru că acestea sînt mai rare și e normal să primești acolo sfaturile specifice. Altfel, ai pierde mult prea mult timp căutînd informații în acest topic general.

 

Frumoasă jucărie și cu potențial. S-o stăpînești sănătos și s-o faci cu plăcere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, ce tip de atas este acesta?

1.Ce lungime are amortizorul de la atas?

2.Partea culisanta a barcii se opreste in ceva tampoane de cauciuc? O poza se poate?

3.Pe parcursul reparatiilor va voi mai stresa cu intrebari. Multumesc anticipat pt raspunsuri.

post-69508-0-17763500-1392407348_thumb.jpg

post-69508-0-17396500-1392407370_thumb.jpg

post-69508-0-97662800-1392407406_thumb.jpg

post-69508-0-67344000-1392407440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...