Lolo_ID Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Cand este deschisa la maxim trebuie sa aiba 0,4 mm distanta intre pastile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Cand este deschisa la maxim trebuie sa aiba 0,4 mm distanta intre pastile. Multumesc mult. » Post actualizat in 08 Oct 2014 04:39 Multumesc mult. Gasesc ceva echivelent cu lamelele acelea sa pot masura 0.4 mm. ? Editat Octombrie 7, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 da, trusa de lere la aproape orice magazin cu chestii auto. la urrgenta poti folosi coperta de caiet dar totusi mergi si ia scula corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 da, trusa de lere la aproape orice magazin cu chestii auto. la urrgenta poti folosi coperta de caiet dar totusi mergi si ia scula corecta . Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata. » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22 La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ? » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:23 Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata. » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22 La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ? Ma refer la fatul ca trebuie sa stea in pozitia maxima de jos ? » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:25 Am rezolvat cu platina, multumesc. Toate in regula, dar, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata. » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:22 La carburatorul K65, placuta din spate dinspre filtru ce pozitie are modul normal ? Cat de ridicata ? Surubul cablului de acceleratie cat de strans sau desfacut trebuie ? » Post actualizat in 08 Oct 2014 19:53 Dupa toate reglajele (avans la 2,5 mm, platina la 0,4 mm, carburatia reglata, tot imi arunca pedala, si inca o mai ia inapoi cateodata, ori la plecare, ori cand plec de la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salut Faptul ca arunca pedala inapoi tine si de stilul de pornire(adica de experienta in a porni la pedala) si de faptul ca ai o compresie buna ce nu permite sa dai usor si repede motorul"peste cap". Cu pornitul inapoi, nu prea inteleg eu ceva, in sensul ca zici ca uneori la plecarea de pe loc, alteori la pornirea de la semafor, deci daca presupunem ca motorul ar porni invers (dar eu am dubii ca se intampla asta, si nu o zic ca nu am incredere in vorbele tale ci ca am si eu un motor (tot rusesc) care face asta si prima oara am crezut si eu acest lucru, ca ar porni motorul invers, am verificat pistonul crezand ca e posibil sa fie sageata poansonata gresit, dar totul era OK, motorul mergea foarte frumos in pozitia de neutral-anormal daca ne gandim cum lucreaza cama si platina daca rotim invers si ca o confirmare ca e altceva, in viteza I-a s-a blocat roata spate, si asa am concluzionat ca e o problema din cutia de viteze, e un pinion care "agata"cumva si face un "marsarier"- sincer nu am analizat mult cum e posibil asta, nu am vrut sa mai desfac motorul, dar ar trebui)-revenim si analizam plecarea inapoi la semafor cand motorul pana acolo a mers normal, nu a fost oprit si nu putea sa-si inverseze sensul din mers.Daca se intampla des, as fi curios ca atunci cand pleaca inapoi sa incerci a pleca cu vit. a II-a ca sa verifici si teoria mea (eu nu o pot verifica deoarece nu s-a mai repetat de cateva luni). Daca ajungi la o concluzie, te rog sa postezi ce a fost, sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Se poate inversa si din mers (la semafor) ft usor daca relantiul e prea mic, sa incerce sa mareasca putin. la pornire trebuie sa pedaleze ferm, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Multam. O sa ridic cuiul. Sfoara de azbest unde gasesc? Cum arata? Pe la depozitele de materiale sau mag de bricolaj? gasesti la magazinele de sobe, centrale termice, etc. cand porneste invers e avansul prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Referitor la sfoara de azbest,mă gîndesc să încerc cu ceva inel de cauciuc rezistent la temperatură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Baliverne. Zero sapte sute de milimetri. Coboara coada sublerului pe locul bujiei. Ridica pistonul pana pleaca in jos. Scoate sublerul, coboara coada inapoi 2 mm. Pune-l inapoi si cand a ajuns pistonul in coada acolo il lasi. Acum rotesti de platoul cu platina plecand din pozitia inchis pana in bujia pusa pe chiulasa face plici o scanteie albastra. Strangi platoul cu suruburi bune. Platina trebuie sa faca contact perfect in pozitia inchis iar condensatorul bun. In functionare daca apar fulgerase in platina e condensatorul dus. La IJ 100 ml ulei la 3 l benzina de 95 sauchiar 90 dar nu se gaseste. Daca o ia inapoi poate sa fie si autoaprindere. Ceva supraincins. In cutia de ij nu ecsista nimic sa agate sa faca marsarier. » Post actualizat in 09 Oct 2014 12:45 La toba smirghel cu partea abraziva pe cot. CINE NU ARE BATRANI SA-SI CUMPERE desi vadca voi aplicati continuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Salut Faptul ca arunca pedala inapoi tine si de stilul de pornire(adica de experienta in a porni la pedala) si de faptul ca ai o compresie buna ce nu permite sa dai usor si repede motorul"peste cap". Cu pornitul inapoi, nu prea inteleg eu ceva, in sensul ca zici ca uneori la plecarea de pe loc, alteori la pornirea de la semafor, deci daca presupunem ca motorul ar porni invers (dar eu am dubii ca se intampla asta, si nu o zic ca nu am incredere in vorbele tale ci ca am si eu un motor (tot rusesc) care face asta si prima oara am crezut si eu acest lucru, ca ar porni motorul invers, am verificat pistonul crezand ca e posibil sa fie sageata poansonata gresit, dar totul era OK, motorul mergea foarte frumos in pozitia de neutral-anormal daca ne gandim cum lucreaza cama si platina daca rotim invers si ca o confirmare ca e altceva, in viteza I-a s-a blocat roata spate, si asa am concluzionat ca e o problema din cutia de viteze, e un pinion care "agata"cumva si face un "marsarier"- sincer nu am analizat mult cum e posibil asta, nu am vrut sa mai desfac motorul, dar ar trebui)-revenim si analizam plecarea inapoi la semafor cand motorul pana acolo a mers normal, nu a fost oprit si nu putea sa-si inverseze sensul din mers.Daca se intampla des, as fi curios ca atunci cand pleaca inapoi sa incerci a pleca cu vit. a II-a ca sa verifici si teoria mea (eu nu o pot verifica deoarece nu s-a mai repetat de cateva luni). Daca ajungi la o concluzie, te rog sa postezi ce a fost, sunt curios! Dimineata incerc pornire de pe loc cu a doua. Acum este data roata din spate jos). Multumesc » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:14 Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ? » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:15 Dimineata incerc pornire de pe loc cu a doua. Acum este data roata din spate jos). Multumesc » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:14 Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ? Specific ca toate garniturile carburatorului sunt bune. Editat Octombrie 9, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 mama lui de subler la reglat avansu. La ij cu un singur piston - doar cu surubelnita pe la bujie am reglat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Azi am desfacut carburatorul (K65) pentru ca picura benzina. Am vazut ca in varful cuiului care este ridicat de plutitor, este un locas in care presupun eu ca ar trebui sa fie o garnitura minuscula. Oare trebuie ? Asta sa fie cauza ? Da. » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:44 mama lui de subler la reglat avansu. La ij cu un singur piston - doar cu surubelnita pe la bujie am reglat Cand ai experienta in a regla cu surubelnita.......asa se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Da. » Post actualizat in 09 Oct 2014 13:44 Cand ai experienta in a regla cu surubelnita.......asa se face. Am pus la cui garnitura de la o bricheta care se incarca. acum sa vad rezultatul. » Post actualizat in 09 Oct 2014 16:17 Am pus la cui garnitura de la o bricheta care se incarca. acum sa vad rezultatul. Rezultatul este ca nu mai curge benzina deloc (pe jos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Din seria "Cum se porneste un Ij" mai pe racoare, un mic film cu feciorii mei. Vlad, cel ce a pornit motoru', a primit ceva ajutor dar s-a descurcat. https://www.youtube.com/watch?v=RrkFmvJL0xw&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Garnitura acea de bricheta se umfla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Am pus la cui garnitura de la o bricheta care se incarca. acum sa vad rezultatul. » Post actualizat in 09 Oct 2014 16:17 Rezultatul este ca nu mai curge benzina deloc (pe jos). mda cu garnitura de la supapa de umplere sigur nu iti va mai curge benzina nici pe jos si nici in carburator.cauciucul din care ii fabricat oring ul (garnitura) nu rezista la proprietatile benzinei.Se va dilata in timp si va astupa orificiul de umplere de la carburator.Iti spun asta pt ca ma patit o si eu cu garnitura de la bricheta.cel mai bine schimbi carburatorul cu un carburator de preferinta nou care sa aiba cuiul pontou conic(inchide cel mai bine pe con). » Post actualizat in 09 Oct 2014 16:45 Din seria "Cum se porneste un Ij" mai pe racoare, un mic film cu feciorii mei. Vlad, cel ce a pornit motoru', a primit ceva ajutor dar s-a descurcat. https://www.youtube.com/watch?v=RrkFmvJL0xw&feature=youtu.be ce entuziasmat ii juniorul cel mic ca a pornit ij ul.Oare tot asa va fi de entuziasmat atunci cand se va strica ij ul? .ii doar o gluma trateaz o ca atare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Ha,ha, ha ) Pai nu e cu suparare. Pentru el e doar o joaca; daca se strica e treaba lu' tat'su ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Ha,ha, ha ) Pai nu e cu suparare. Pentru el e doar o joaca; daca se strica e treaba lu' tat'su ) descurcaret fecioru' . felicitari Sa vad cat o tine garnitura asta. Am in plan sa iau un carb, nu stiu de care. Eu am acum K65 D. » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:15 Sa vad cat o tine garnitura asta. Am in plan sa iau un carb, nu stiu de care. Eu am acum K65 D. Ce carburator imi sugerezi ? rusii aduc orice vad ca. Editat Octombrie 9, 2014 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 si eu am patit-o cu garnitura lu' peste de bricheta! unde mai pui ca aia din setul de reparatie, cand am pus-o, era ca si cum n-avea cui deloc! cum am mai scris, tine mult mai bine fara garnitura de nici un fel. e posibil sa am consumul mai mare, cred, dar nu curge deloc! reiau si eu intrebarea: sa luam un carburator k68 (cred ca ala e mai nou), cu suberul ala rotund? e ceva de capul lor? sau, fiind tot piese facute pe genunchii vacii, mai rau imi caut de lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 si eu am patit-o cu garnitura lu' peste de bricheta! unde mai pui ca aia din setul de reparatie, cand am pus-o, era ca si cum n-avea cui deloc! cum am mai scris, tine mult mai bine fara garnitura de nici un fel. e posibil sa am consumul mai mare, cred, dar nu curge deloc! reiau si eu intrebarea: sa luam un carburator k68 (cred ca ala e mai nou), cu suberul ala rotund? e ceva de capul lor? sau, fiind tot piese facute pe genunchii vacii, mai rau imi caut de lucru? majoritatea care si au montat k 68 le lauda de bine.Daca compari un K 62,K63 cu un k 68 VEI FI UIMIT de ce poate un k 68. » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:55 si eu am patit-o cu garnitura lu' peste de bricheta! unde mai pui ca aia din setul de reparatie, cand am pus-o, era ca si cum n-avea cui deloc! cum am mai scris, tine mult mai bine fara garnitura de nici un fel. e posibil sa am consumul mai mare, cred, dar nu curge deloc! reiau si eu intrebarea: sa luam un carburator k68 (cred ca ala e mai nou), cu suberul ala rotund? e ceva de capul lor? sau, fiind tot piese facute pe genunchii vacii, mai rau imi caut de lucru? in cazul in care vrei sa cumperi un carburator nou(pret 80 lei la gaspar + transport) ai grija mare la ce jiglere sunt in el,vezi ce jiglere ai tu in carburatorul tau.depinde de unde sau mai bine zis de la cine cumperi acel carburator nou.daca il vei cumpara de la gaspar spunei ca vrei carburator pt ij planeta 4 sau 5.(habar nu am ce model de ij ai) » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:14 majoritatea care si au montat k 68 le lauda de bine.Daca compari un K 62,K63 cu un k 68 VEI FI UIMIT de ce poate un k 68. » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:55 in cazul in care vrei sa cumperi un carburator nou(pret 80 lei la gaspar + transport) ai grija mare la ce jiglere sunt in el,vezi ce jiglere ai tu in carburatorul tau.depinde de unde sau mai bine zis de la cine cumperi acel carburator nou.daca il vei cumpara de la gaspar spunei ca vrei carburator pt ij planeta 4 sau 5.(habar nu am ce model de ij ai) P.S pretul de 80 lei ii pt carburator k65 nou,k 68 nu stiu ce pret are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Multumesc, caut pe cineva si ii voi explica cum mi-ai zis. Dar putine sanse dupa cum cunosc eu pe aici mesterii... am o furca mixta aer/ulei pt ij planeta 5 , nu am etrierul si pompa .furca este completa jug capac ;functionala 250 lei daca te intereseaza sau intereseaza pe careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Un kit de reparatie pentru carburatoare K 62 И sau K 65 И costa intre 20 si 30 lei ( in functie de persoana de la care cumperi ) nicidecum 45. Calitatea e aceeasi peste tot. Benzina e posibil sa-ti fi curs din camera de nivel si din cauza faptului ca , camera de nivel nu mai are planeitatea necesara etansarii intre corp si ea. De obicei urechile in care se infileteaza suruburile se deformeaza din cauza caldurii motorului si din cauza ca unii mesteri strang suruburile pana iese zeama din ele. Garnitura de la cuiul poanto iti poti face folosind de la o bricheta clasica supapa din capatul inferior dar iti recomand sa folosesti garnitura de pe un cui poanto dintr-un kit de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 am o furca mixta aer/ulei pt ij planeta 5 , nu am etrierul si pompa .furca este completa jug capac ;functionala 250 lei daca te intereseaza sau intereseaza pe careva Buna seara. Poti trimite niste poze ? » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:37 am o furca mixta aer/ulei pt ij planeta 5 , nu am etrierul si pompa .furca este completa jug capac ;functionala 250 lei daca te intereseaza sau intereseaza pe careva Buna seara. Poti trimite niste poze ? Pe mine ma intereseaza ambele telescoape fata doar, complete. » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:39 majoritatea care si au montat k 68 le lauda de bine.Daca compari un K 62,K63 cu un k 68 VEI FI UIMIT de ce poate un k 68. » Post actualizat in 09 Oct 2014 17:55 in cazul in care vrei sa cumperi un carburator nou(pret 80 lei la gaspar + transport) ai grija mare la ce jiglere sunt in el,vezi ce jiglere ai tu in carburatorul tau.depinde de unde sau mai bine zis de la cine cumperi acel carburator nou.daca il vei cumpara de la gaspar spunei ca vrei carburator pt ij planeta 4 sau 5.(habar nu am ce model de ij ai) » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:14 P.S pretul de 80 lei ii pt carburator k65 nou,k 68 nu stiu ce pret are. Am Planeta 5 - 1993 » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:43 IZH PLANETA K68 CARBURETOR-PEKARPrice: 70 euro » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:43 IZH PLANETA K68 CARBURETOR-PEKARPrice: 70 euro » Post actualizat in 09 Oct 2014 18:44 http://www.minskparts.com/IZH%20spare%20parts/IZH%20spare%20parts%202.html » Post actualizat in 09 Oct 2014 20:01 IZH ELECTRONIC IGNITION SYSTEM (WORKS ON ALL IZH)Price: 95 euro » Post actualizat in 09 Oct 2014 20:01 IZH ELECTRONIC IGNITION SYSTEM (WORKS ON ALL IZH)Price: 95 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 » Post actualizat in 09 Oct 2014 20:01 IZH ELECTRONIC IGNITION SYSTEM (WORKS ON ALL IZH)Price: 95 euro Cu senzor şi aprindere Gotronic te costă doar vreo 70-80 lei şi ai acelaşi rezultat. » Post actualizat in 09 Oct 2014 20:01 IZH ELECTRONIC IGNITION SYSTEM (WORKS ON ALL IZH)Price: 95 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 PT @ VasileBote sincer eu nu as arunca atatia bani(95 euro) pe un gunoi de aprindere care sa ma tina de la ora 12 pana la amiaza.daca tot vrei sa iti montezi aprindere electronica pe ij,comanda 2 aprinderi electronice Gotronic AT 012 cu senzor si iesi mai ieftin( cam 160 lei) si vei fi multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.