bubucatalin Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Azi am adus motocicleta de la ţară, unde a hibernat peste iarnă. Cine a spus că Ij ul dacă porneste nu se mai opreste a avut dreptate. Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. Acum credeam ca se opreste, pe urma isi revenea cat de cat.Am constatat ca platina e dusă. De la Gașpar a cumpărat cineva platină, se mai gasesc??? E vorba de un Ij 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Salut, Daca nu ne aude Lolo, eu cred ca solutia e renuntarea la platine cu un magnetou Minsk, ori alternator IJ, 12V, Gotronic. Ambele OK, cea cu alternator nu modifica major instalatia electrica actuala si ai lumini ," clapson" si eventual semnalizare fara probleme. Versiunea cu magneou, scapi de platina, dar nu ai lumina de BMW. "PAREREA MEA!" » Post actualizat in 17 May 2015 13:19Scuze ca nu am precizat de ce zic sa nu ne auda Lolo, - el e fidel versiunii originale, dar eu sunt de parere ca dinamul e o solutie depasita, cu fiabilitate redusa si in plus nu incarca in ture micii. Pe de alta parte, are dreptate, daca au supravietuit asa, "se poate" si cu versiunea originala. Mai aproape de original e versiunea cu alternator si Gotronic. In fond, e alegerea fiecaruia, eu transmit doar parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 E trecută pe 12v si am alternator de Dacie la roata atașului. Nu prea se vede. Deocamdată rămân la platină, pe viitor mă gandesc sa ii pun alternator de Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) Păi dacă ai deja un fel de alternator, trecerea la Gotronic este foarte simplă. Şi în plus s-ar putea să nu fie nevoie să schimbi platina, la modulul Gotronic nu are importanţă dacă sunt sau nu puşcate contactele ci doar să nu aibă joc excesiv. Eu aş prefera să dau 40 lei pe un modul Gotronic decât 30 lei pe o platină de la Gaspar. Nu zic că nu e bună platina de la Gaspar dar s-ar putea să fie bună şi a ta cu un Gotronic. AAA, era să uit. Evident că susţin înlocuirea platinii cu un senzor Gotronic. o adaptare foarte simplă. senzorul costă 30 lei. Editat Mai 17, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul Salut! De la 56 se potrivește?Copacul? Editat Mai 17, 2015 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers. Am un carburator K-65, merge oare ? » Post actualizat in 17 May 2015 17:50 Salut! De la 56 se potrivește?Copacul? Am un carb K-65 de dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 .......Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. E vorba de un Ij 56. E trecută pe 12v si am alternator de Dacie la roata atașului. Motivul pentru care nu poti merge cu o viteza mai mare de 35-40 km/h si ai oscilatiile de putere se datoreaza ingraunarii functionarii rotii atasului. Mai bine pui 200 kg de pietre in atas decat sa ai alternator pe roata atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Am un carburator K-65, merge oare ? » Post actualizat in 17 May 2015 17:50 Am un carb K-65 de dat Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Pt 56 merge K 65 N , daca are alta litera iti trebuie chit de jicloare , daca e K 65 de Dnepra , trebuie sai faci un filtru manufacturat pt a trage mai mult aer si oricum filtru bilute nu se inbuca cu K 65. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 pe 56 am pus galerie de planeta in care am frezat putin gaurile pentru a face loc umerilor de la prezoanele originale. Forma ferestrei de admisie nu este aceeasi dar nu am avut probleme de cand am motocicleta si sunt cam 15 ani de atunci. Am mers doar cu carburatoare moderne pe ea, carburatorul original era extraordinar de uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Iar ma bagati in ceata. Tre sa mai studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neata Andrei Vlad Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Cumpar IJ 56, pentru reconditionare si apoi pentru inmatriculare eventual sa aiba si atas! Obligatoriu, motocicleta trebuie sa fie originala fara carpeli sau alte piese luate de la "japoneze". Contact: 0746811177 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata? Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru... Va salut. Atunci daca este gratis si mai este si complet si in starea descrisa de dv. n-am decat sa raman indatorat la dv pentru el si voi renunta si eu la carburile mele incomplete pt cine ar avea nevoie de ceva piese din ele tot gratis, zilele urmatoare voi pune poze cu ele ,acum nu mai stiu exact cum le cheama. Aveti PM. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru...Foarte frumos gestu dumneavoastră!! Felicitări!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul are la Planeta 5 ??? » Post actualizat in 31 May 2015 17:45 Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul are la Planeta 5 ??? Are cineva dintre dvs. un capac de protectie ptr filtrul aer la Planeta 5 ??? Editat Mai 31, 2015 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Finalizata » Post actualizat in 31 May 2015 17:54 daca astepti pana prin august,ai unul de la mine,moca dar sa ma ti la curent,sa nu uit .. Buna seara....am rabdare, tinem legatura, multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pegas Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Buna ziua tuturor, am o problema cu un IJ 56 care da rateuri. Problema a aparut aparent din senin, eu am tot umblat la incarcare ( e pe 12V) si la carburator. Merge bina la ralanti dar cand accelerez da rateuri si daca insist se opreste . Am tot umblat cat mai pricep eu si la carb si la aprindere, dar tot acest simptom il are. Cred ca e posibil sa traga ceva aer fals, dar nu imi dau seama pe unde. Va raman recunoscator daca imi recomandati pe cineva care - evident contra cost - sa ma ajute sa il pun in stare de functionare din nou. Si ar fi de preferat cineva care se paote deplasa in colentina acasa la mine ca nu pot merge cu el... va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Cumpăr cam toate şuruburile şi piuliţele aferente ce se găsesc pe un IJ 56. Mă interesează DOAR ORIGINALE (şuruburile care ţin cutiile laterale, cele de la rezervor, motor în cadru, şuruburile de la scăriţe, şuruburile care ţin farul, aripa faţă, etc.). Adiţional mai caut: - decompresor, - maneta acţionare decompresor (a nu se confunda cu cea de la şoc) - un cot eşapament stare perfectă d.p.v. al formei (să nu fie lovit deloc). Nu contează dacă e sau nu e bun cromul pe el, - capac de la aprindere cu şurubelele acelea mici originale, sau doar acele mici şuruburi chiar şi fără capac, - şa spate cu arcurile şi banda de cauciuc intacte. Nu contează dacă are sau nu are husă - siguranţa care ţine şurubul de jos al amortizorului spate-dreapta cu şurubelul aferent, - rama far mic stare perfectă d.p.v. al formei (să nu fie lovit deloc). Nu contează dacă e sau nu e bun cromul pe el, - maneta schimbător viteze de pe partea dreaptă. - două ţevi eşapament nelovite. (oricum cred că ţevi nelovite nu mai există dar încerc şi eu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @pegas - daca imi amintesti peste vre-o 2 saptamani (pe pm) trec eu sa ma uit la el.Pana atunci e imposibil sa fac asta. Te costa niste pileala la prima intalnire la care ma vezi si vii cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pegas Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Multumesc. chiar daca rezolv pana atunci tot merita o privire de cunoscător. Am notat. » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:22 @pegas - daca imi amintesti peste vre-o 2 saptamani (pe pm) trec eu sa ma uit la el.Pana atunci e imposibil sa fac asta. Te costa niste pileala la prima intalnire la care ma vezi si vii cu el. Multumesc. chiar daca rezolv pana atunci tot merita o privire de cunoscător. Am notat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ? Domnu Cristi, eu am comandat filtru, mi-a adus de la rusi cu 120 lei, original Pt ca nu am filtrul original de aer pt un carburator K 65, ce alt tip de filtru ar putea fi folosit fara a afecta major performantele motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian350cc Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Sunt si eu interesat de un IJ cam la 500 lei,sunt din Ploiesti,exista vreunul prin preajma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 500 lei am dat pe 2 cauciucuri noi, si un bord nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.