owene Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) capcana clasica, apectul Editat Februarie 5, 2016 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 ma regasesc in totalitate in cele de mai sus. chiar am schimbat si incercat cam tot ce se putea( zic eu ) pentrru a face pacatosul de motor sa porneasc dar pana acum fara nici un rezultat plus ca stau cu motocicleta gada de scos pe strada, mai exact vopsita, cromata etc dar degeaba Se pare ca ti-e mai usor sa scri 100 de cuvinte decat sa raspunzi unor intrebari simple. ...deci nu ai nevoie de ajutor. Spor la treaba sau la scris povesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Salut lolo. Nu am raspuns la intrebarea ta deoarece nu sunt documentat. Mai exact in ultina perioada motorul s.a plimbat pe la mai multi ultimul fiind vene care cred eu a facut tot ce ii sta in putere sa il faca sa porneasca. Daca crezi ca am gresit cu ceva noi as fi incantat sa il expediez catre tine asa cum e caci eu nu mai stiu ce sa ii fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Initial am incercat cu reglaje, plecand de pa premisa ca totul e OK in motor. Am testat cu 4 carburatoare si cu aprindere reanalizata de "n" ori. Motorul se invarte greu, freaca ceva in el si nu-i permite sa mearga in ture mici, daca porneste, merge doar la turatie mare si cum reduci se opreste. Nu l-am demontat si nu stiu exact ce freaca si unde, partea stanga e cea care refuza sa mearga cum trebuie, eu am suspectat simeringul dublu din partea ambreiajului, dar e doar o presupunere. Eu cred ca aceasta frecare face ca motorul sa nu mearga, probabil cauza ei e si cauza problemei cu pornirea. Sincer, deoarece nu cunosc acest tip de motor nu prea am fost curios sa ma apuc de o inspectare a lui mai mult decat reglaje si carburator, mai mult implicand desigur si destul timp pentru asta. Nu ma pricep la mai mult, nu ma bag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 pot sa-ti imprumut un stetoscop de mecanic daca crezi ca o sa-ti foloseasca sa gasesti sursa frecarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) Nu va mai chinuiti la el degeaba ca nu o sa mearga. Pe partea stanga unde zici ca e problema cu frecatul semeringul e in partea de interior si rulmentul afara, atat la semering cat si la rulment trebuie sa fie niste sigurante care le tine pe loc sa nu joace intr-o parte si alta, pe rulment vine o saiba ce se prinde in suruburi, daca una sau mai multe sigurante nu sunt acolo atunci cand strangi saiba de pe rulment al impinge in interior si preseaza ambielajul pe capacul interior de care vorbeam mai sus. Flansa aia centrala cu care se prind ambielajele trebuie centrata si ''impanata'' inainte de a strange surubul ca altfel exista riscul sa ramana descentrata si vibreaza motorul cedeaza suruburi. ceva se rupe in el. Editat Februarie 5, 2016 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Costy Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 cine are schita de la cama pentru aprinderea electronica gotronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 userul "gotronic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Costy Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 userul "gotronic" multumesc i-am trimis pm dar intra cam rar pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 ....fratilor cita romanta, ce aveti bre cu bietele mobre, in ziua cind au iesit pe usa fabricii mergeau foarte bine si au mers pina cind a inceput "meseriasul" sa-si bage degetele unde nu trebuie. Nimeni nu sustine ca bicilindricele rusesti in 2 timpi sunt cele mai fiabile dar pot asigura ca, cu putina notiune, calm si ceva ambitie se poate circula cu un Jupiter. Nu va asteptati sa faceti inconjurul pamintului cu motocicleta si nici nu puteti pretinde sa o folositi la naveta zilnica, asta cu atit mai mult daca s-au schimbat ambielaje, pistoane si altele. Nu este vina noastra ca piesele de schimb sunt vai mama lor, dar de aici si pina la a face un motor sa porneasca este cu totul altceva !! -Ajutati omul cu un sfat sa-si faca mobra, nu dati numai exemple negative...ca atunci ne luam cu totii Japoneze si gata, toti am trecut prin diverse probleme si prin faptul ca nu da cu ce scrie in carte. Bine a zis cine a zis ca tre sa stii sa dai cu pila unde trebuie si cind trebuie. Motorul acela daca freaca in interior este destul de grav. Daca mi se permite parerea ar trebui luat din nou "pe mina" daca este cazul chiar si desfacut verificat cu calm si fara graba de ai asculta glasul (greseala pe care o fac cam multi) In alta ordine de idei, la aceste bicilindrice CEA MAI MARE problema este aprinderea, nu este reglata corect, nu ai bujii corespunzatoare sau bobinele de inductie sunt una de Dacia si alta de.....Trabant ! Am sa caut in urma in topic unde am postat cartea de Jupiter 3 si am sa-ti spun, daca tu nu ai avut timp... » Post actualizat in 05 Feb 2016 23:28Pagina 60 manual Jupiter 3, pagina 13 Jupiter 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 ....fratilor cita romanta, ce aveti bre cu bietele mobre, in ziua cind au iesit pe usa fabricii mergeau foarte bine si au mers pina cind a inceput "meseriasul" sa-si bage degetele unde nu trebuie. Nimeni nu sustine ca bicilindricele rusesti in 2 timpi sunt cele mai fiabile dar pot asigura ca, cu putina notiune, calm si ceva ambitie se poate circula cu un Jupiter. Nu va asteptati sa faceti inconjurul pamintului cu motocicleta si nici nu puteti pretinde sa o folositi la naveta zilnica, asta cu atit mai mult daca s-au schimbat ambielaje, pistoane si altele. Nu este vina noastra ca piesele de schimb sunt vai mama lor, dar de aici si pina la a face un motor sa porneasca este cu totul altceva !! -Ajutati omul cu un sfat sa-si faca mobra, nu dati numai exemple negative...ca atunci ne luam cu totii Japoneze si gata, toti am trecut prin diverse probleme si prin faptul ca nu da cu ce scrie in carte. Bine a zis cine a zis ca tre sa stii sa dai cu pila unde trebuie si cind trebuie. Motorul acela daca freaca in interior este destul de grav. Daca mi se permite parerea ar trebui luat din nou "pe mina" daca este cazul chiar si desfacut verificat cu calm si fara graba de ai asculta glasul (greseala pe care o fac cam multi) In alta ordine de idei, la aceste bicilindrice CEA MAI MARE problema este aprinderea, nu este reglata corect, nu ai bujii corespunzatoare sau bobinele de inductie sunt una de Dacia si alta de.....Trabant ! Am sa caut in urma in topic unde am postat cartea de Jupiter 3 si am sa-ti spun, daca tu nu ai avut timp... » Post actualizat in 05 Feb 2016 23:28 Pagina 60 manual Jupiter 3, pagina 13 Jupiter 4 multummesc mult. am desfacut din nou pacatosul de motor si intradevar pe volanta dintre ambielaje se observa o usoara urma de frecare dar eu nu cred ca acolo e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 multummesc mult. am desfacut din nou pacatosul de motor si intradevar pe volanta dintre ambielaje se observa o usoara urma de frecare dar eu nu cred ca acolo e problema. » Post actualizat in 06 Feb 2016 11:37 Acolo este una din problemele tale asamblează motorul și apoi strânge volanta și nu invers .verifica capacele de la biele și pune acolo un o ring sau cumpăra șnur și confecționează oringuri. Spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Asta am de gand sa fac cu toate ca an schimbat acele inele de xand am ansamblat motorul. Totusi am o nelamurire, am masurat compresia in cilindri dupa ce am montat motorul si aveam cam la fel un ambii cilindri. Ma gandesc ca daca am compresie ok trebuie sa am si decompresie ( un spatele pistonului) la fel nu? Daca nu astept o idee cun sa masor si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Asta am de gand sa fac cu toate ca an schimbat acele inele de xand am ansamblat motorul. Totusi am o nelamurire, am masurat compresia in cilindri dupa ce am montat motorul si aveam cam la fel un ambii cilindri. Ma gandesc ca daca am compresie ok trebuie sa am si decompresie ( un spatele pistonului) la fel nu? Daca nu astept o idee cun sa masor si asta Nu ai cum sa masori viacuum-ul ce se formeaza in spatele pistonului. Numai sa dai cu o pensula cu apa cu sapun pe la imbinari. Eu am mers cu jupiterul meu cand l-am cumparat, din Alexandria pina in Bucuresti cu carterul de pe partea stanga spart, normal, pierdea pe spartura aia vacuum ce se forma in spatele pistonului si tragea ulei din cutie la greu, era in urma mea ceata. Daca aprinderea si carburatia e ok trebuie sa porneasca chiar daca rasufla pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Nu ai cum sa masori viacuum-ul ce se formeaza in spatele pistonului. Numai sa dai cu o pensula cu apa cu sapun pe la imbinari. Eu am mers cu jupiterul meu cand l-am cumparat, din Alexandria pina in Bucuresti cu carterul de pe partea stanga spart, normal, pierdea pe spartura aia vacuum ce se forma in spatele pistonului si tragea ulei din cutie la greu, era in urma mea ceata. Daca aprinderea si carburatia e ok trebuie sa porneasca chiar daca rasufla pe undeva. in legaturtaa cu masuratul vacumului m-am gandit sa stric o galerie de admisie mai exact, sa tai galeria in zona prinderii carburatorului, sa obturez fiecare galerie in parte si sa ii fac filer de bujie in care sa infiletez manometrul. ce parere aveti, credeti ca va merge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 monteaza si o aprindere cu bobina dubla asa elimini problema cu reglatul platinilor si altele,la mine jupiterul 5 a mers perfect cu aprindere cu bobina dubla pana cand a incceput sa traga aer fals la primul cilindru si au sarit bolturle de la segmenti, poti folosi bobine de fiat punto model mai vechi(eu aveam de ford escort de 1.8) si cdi de ceva chinezarie acuma am de daewo.Ij-ul jupiter 2 al lui dracones dupa doua luni a pornit la prima pedala.Problema la ij-uri in general e ca nu se gasesc piese de calitate, rusi mai toti folosesc jupiter 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 in legaturtaa cu masuratul vacumului m-am gandit sa stric o galerie de admisie mai exact, sa tai galeria in zona prinderii carburatorului, sa obturez fiecare galerie in parte si sa ii fac filer de bujie in care sa infiletez manometrul. ce parere aveti, credeti ca va merge ? De ce nu? Prizele in admisie se folosesc frecvent pentru sincronizarea carburatoarelor. Pentru aceasta operatie iti trebuie un vacuumetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 in legaturtaa cu masuratul vacumului m-am gandit sa stric o galerie de admisie mai exact, sa tai galeria in zona prinderii carburatorului, sa obturez fiecare galerie in parte si sa ii fac filer de bujie in care sa infiletez manometrul. ce parere aveti, credeti ca va merge ? Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. Zice un pic mai sus că are compresie pe ambii cilindrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. deci! sa facem o recapitulare: motor desfacut complet, rulmenti schimbati(toti) , semeringuri noi, ambielaje desfacute, schimbat chitul si recentrate (la bucuresti la domnul adrian parca), pistoane/secmenti noi de la gaspar, cilindri alezati dupa pistoane, platoul cu platini vechi dar bun, aprindere gotronic pe 6V (fara senzor) carburator nou K 63 parca (de la gaspar), garnituri noi (gaspar), schimbat 6 mii de buji si bobine (fara folos) masurat compresia in cilindri (nu mai stiu valoarea exacta dar era aproximativ la fel in ambii, rupt trei perechi de incaltaminte de la datul la pedala, tras de am consumat litri de benzina etc. sincer nu stiu ce dracu sa ii mai fac .... acum in legatura cu frecatul. vene zicea ca motorul merge greu cand dai la pedala cu bujiile scoase, lucru sesizat si de mine dar pus pe seama faptului ca totul e nou(semeringuri, rulmenti, cilindri alezati si fara oglinda etc) motiv pentru care am desfacut din nou motorul. singurele lucruri constatate au fost urmatoarele: pinionul de atac merge intradevar foarte greu iar la semeringul de la pistonul stang dinspre ambreiaj se aude un scartait insa se invarte relativ usor, zic eu, pe capacul din partea volantei se observa urme de frecare dar superficiale lucru care se poate observa si din poza de mai jos. acum domnilor ma bazez pe voi sa veniti cu alte idei ca eu le-am epuizat pe ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut. Normal ar trebui sa poti invarti ambielajul de biela sa faca rotatie completa fara sa-l ajuti in vreun fel, zici ca pinionul se invarte greu si se aude scartit acolo dar nu se vede nimic suspect, ai demontat partea asta? stanga, capacul de ambielaj poate freaca pe interior, sau pe partea cu pinionul nu o fi siguranta pusa si semeringul freaca de ambielaj. Deci ...poti sa demontezi mai departe sa elimini zgomote suspecte si faptul ca se invarte greu, sa vedem ce are. scanteie zici ca e ok, carburatorul e setat corect? Nu trebuie Man sa insisti cu dat la peda sa rupi incaltarile, 1-2 e de ajuns de tras cu masina nici atat, cautat problema la sursa si remediat. daca ambielajele se invart usor, montezi motorul la loc, dar nu mai pui garnituri si alte alea la cele doua cartere, montezi numai de proba ca sa poti demonta usor daca e nevoie, atentie mare la flansa ce prinde ambielajele centrata si strans bine, pui cheie cu prelungitor si dai cu raspundere, cand faci probele nu e nevoie sa strangi asa tare...numai la final cand totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Sincer, te compătimesc. Nu am soluţii cum să-ţi porneşti motorul dar problema e că şi după ce-l vei porni nu vei merge mult cu el. Sigur 100%. Problema e cu pistoanele care sunt din material de clanţă, foarte grele şi coeficient de dilatare foarte mare. Dl. Gaspar are 3 tipuri de pistoane: chinezeşti, poloneze şi ruseşti/ucrainiene. Taote sunt de foarte proastă calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Cornel ia lucrurile de la inceput , vezi ambreiajul sau ce freaca acolo , nu verifica compresii si alte probleme momentan (ijul jupiter porneste cu tolerante foarte mari ) verifica volanta , ambreiaj parghii , nu trage motorul cu masina si nici nu da la pedala de nebun , alea as aiureli . verifica sa ai carburator bun , daca nu pune putina benzina in capul pistonului (nu exagera cu benzina ) vezi sa ai scanteie .in general la axul de la platina si la contacte se duce textolitul si da la masa . verifica daca benzineste si daca scanteieste si apoi sigur o sa si porneasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Ca sa mearga foarte greu, un rulment bun se monteaza astfel incat sa stea tensionat, inelul interior sa fie usor decalat axial fata de inelul exterior, iar bilele vor sa mearga "pe cant" nu pe calea de rulare. Decalarea aia nici nu se vede cu ochiul liber. Suncile de la ambielaj stiu sa frece si de semicartere, de exemplu daca ambielajul nu a fost presat cat trebuie si este 1mm prea cracanat, apoi chiar nu are loc intre semicartere, freaca, nu are cum sa isi exprime neputinta altfel. De aia inainte de montat ambielajul, trebuie inspectat, masurat cu sublerul. Trebuie comparate piesele noi cu piesele vechi cu care a mers, ce facem daca un bolt maneton l-a facut chinezul cu 1mm mai lung? Toata lumea stie ca IJ-ul merge cu tolerante si se culca pe o ureche, doar ca tolerantele la un moment se aduna si scoate pisica capul. Cand se inchid semicarterele, trebuie sa poti invarti ambielajul usor cu mana impingand de bielete, cutia la neutral, ca sa avem cate un CTC la fiecare pas si sa nu dam vina la sfarsit pe pistoane, carburi si vopsea. Sa ne gandim ca la relanti exploziile sunt cele mai slabe, trebuie sa tina doar motorul in rotatie adica sa invinga frecarile, care fiind de rostogolire, trebuie sa fie infime. Spor la diagnosticare, din poze nu se vede NIMIC. » Post actualizat in 07 Feb 2016 19:02Un prieten nu a reusit sa porneasca 1 saptamana de i-au iesit peri albi, la nervi a mers la OMV si a luat 1l de benzina, a pronit la prima pedala. Dupa aia zice ca el a cumparat nustiu ce benzina de nustiu unde, nu avea compusi volatili cat sa ia scanteia :-)) Altul abia a ajuns acasa si a zis ca s-a stricat aprinderea, pana a vazut in portofel bonul de benzinarie cu 7l de motorina :-)) Think out of the box, daca pe calea normala nu ai ajuns niciunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Un prieten de-al meu are o vorbă şi-i cam dau dreptate: "Cred că am evoluat suficient de mult încât să pierd vremea cu prostii şi nici timpul nu-mi prea permite asta. Te apuci să faci "experimente" doar dacă ştii ce faci şi nu trebuie să ceri ajutorul nimănui" Concluzie: în materie de hobby (cum e motociclismul de exemplu) când raportul insatisfacţie/satisfacţie este mai mare de 1, atunci abandonez momentan proiectul şi nu pierd şi mai mult timp/bani/nervi pentru ajunge la acelaşi rezultat, adică nesatisfăcător. Cei care susţin în continuare că merită făcut, n-au decât să se apuce de treabă şi să-l facă. P.S. Nu zic să faci la fel, dar ca şi curiozitate, în urmă cu vreo 20-25 ani, un prieten a pus două carburatoare (cred că de CZ), câte unul pentru fiecare cilindru. Nu a mai avut în veci probleme cu flanşele şi aerul fals pe sub cilindri. Chestia e că ăla chiar se pricepea şi făcuse şi un motor de doi cilindri din două motoare de Mobra (a fost prezentat în revista "Autoturism" prin martie 1977 dacă bine ţin minte). Încă ceva. Eu cunosc pe cineva care sigur l-ar face să meargă şi încă chiar foarte bine, depinde cât eşti dispus să plăteşti. Şi nu mă refer doar la manoperă ci efectiv contravaloarea eventualelor piese care ar trebui schimbate, inclusiv alinierea şi rectificarea arborilor. Editat Februarie 7, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.