alex_dr Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 monteaza si o aprindere cu bobina dubla asa elimini problema cu reglatul platinilor si altele,la mine jupiterul 5 a mers perfect cu aprindere cu bobina dubla pana cand a incceput sa traga aer fals la primul cilindru si au sarit bolturle de la segmenti, poti folosi bobine de fiat punto model mai vechi(eu aveam de ford escort de 1.8) si cdi de ceva chinezarie acuma am de daewo.Ij-ul jupiter 2 al lui dracones dupa doua luni a pornit la prima pedala.Problema la ij-uri in general e ca nu se gasesc piese de calitate, rusi mai toti folosesc jupiter 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 in legaturtaa cu masuratul vacumului m-am gandit sa stric o galerie de admisie mai exact, sa tai galeria in zona prinderii carburatorului, sa obturez fiecare galerie in parte si sa ii fac filer de bujie in care sa infiletez manometrul. ce parere aveti, credeti ca va merge ? De ce nu? Prizele in admisie se folosesc frecvent pentru sincronizarea carburatoarelor. Pentru aceasta operatie iti trebuie un vacuumetru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 in legaturtaa cu masuratul vacumului m-am gandit sa stric o galerie de admisie mai exact, sa tai galeria in zona prinderii carburatorului, sa obturez fiecare galerie in parte si sa ii fac filer de bujie in care sa infiletez manometrul. ce parere aveti, credeti ca va merge ? Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. Zice un pic mai sus că are compresie pe ambii cilindrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Man, cineva mai inainte a zis sa demontezi motorul sa vezi ce e cu frecatul ala si sa elimini cauza, volanta aia mai freaca semeringurile si le distruge daca nu e centrata. Volanta o poti centra cu ceva distantieri in fiecare parte, pe surubul ala poti pune ceva lichid de blocat (loktite) curatat bine pus lichid si strans, da strans bine...cu simt de raspundere, distantieri ai scoti abia dupa ce termini de strans. Odata ce esti lamurit cum sta treaba treci la probele de admisie si vacuum, nu e nevoie sa tai galería de admisie pur si simplu scoti bujía de la celalalt cilindru si faci probe numai pe cilindrul cu probelme, poti sa pui o bucata de clingherit pe fereastra de admisie a celui bun care vrei sa-l anulezi sa mai traga amestec din carburator si asa iti ramane numai cel cu probleme. Lasi carburatorul asa cum e acum setat, si dai la peda vezi daca da vreun rateu ceva, nu e nevoie sa insisti cu pedale fara numar, numai una singura si de fiecare data mai umbli la carburator, maresti debitul de benzina sau micsorezi, aerul la fel....plus-minus poti sa pui mana la carburator cand dai la peda si se simte daca trage ceva sau e bleg....apropo's am o intrebare.....segmenti are? pe asta cu probleme.....ca asa am mai patit cu un nene din Buc montase el motorasul la un scuter si nu-i mai dadea de cap sa-l porneasca cind el uitase sa-i puna ce era mai important...segmentii. deci! sa facem o recapitulare: motor desfacut complet, rulmenti schimbati(toti) , semeringuri noi, ambielaje desfacute, schimbat chitul si recentrate (la bucuresti la domnul adrian parca), pistoane/secmenti noi de la gaspar, cilindri alezati dupa pistoane, platoul cu platini vechi dar bun, aprindere gotronic pe 6V (fara senzor) carburator nou K 63 parca (de la gaspar), garnituri noi (gaspar), schimbat 6 mii de buji si bobine (fara folos) masurat compresia in cilindri (nu mai stiu valoarea exacta dar era aproximativ la fel in ambii, rupt trei perechi de incaltaminte de la datul la pedala, tras de am consumat litri de benzina etc. sincer nu stiu ce dracu sa ii mai fac .... acum in legatura cu frecatul. vene zicea ca motorul merge greu cand dai la pedala cu bujiile scoase, lucru sesizat si de mine dar pus pe seama faptului ca totul e nou(semeringuri, rulmenti, cilindri alezati si fara oglinda etc) motiv pentru care am desfacut din nou motorul. singurele lucruri constatate au fost urmatoarele: pinionul de atac merge intradevar foarte greu iar la semeringul de la pistonul stang dinspre ambreiaj se aude un scartait insa se invarte relativ usor, zic eu, pe capacul din partea volantei se observa urme de frecare dar superficiale lucru care se poate observa si din poza de mai jos. acum domnilor ma bazez pe voi sa veniti cu alte idei ca eu le-am epuizat pe ale mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut. Normal ar trebui sa poti invarti ambielajul de biela sa faca rotatie completa fara sa-l ajuti in vreun fel, zici ca pinionul se invarte greu si se aude scartit acolo dar nu se vede nimic suspect, ai demontat partea asta? stanga, capacul de ambielaj poate freaca pe interior, sau pe partea cu pinionul nu o fi siguranta pusa si semeringul freaca de ambielaj. Deci ...poti sa demontezi mai departe sa elimini zgomote suspecte si faptul ca se invarte greu, sa vedem ce are. scanteie zici ca e ok, carburatorul e setat corect? Nu trebuie Man sa insisti cu dat la peda sa rupi incaltarile, 1-2 e de ajuns de tras cu masina nici atat, cautat problema la sursa si remediat. daca ambielajele se invart usor, montezi motorul la loc, dar nu mai pui garnituri si alte alea la cele doua cartere, montezi numai de proba ca sa poti demonta usor daca e nevoie, atentie mare la flansa ce prinde ambielajele centrata si strans bine, pui cheie cu prelungitor si dai cu raspundere, cand faci probele nu e nevoie sa strangi asa tare...numai la final cand totul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Sincer, te compătimesc. Nu am soluţii cum să-ţi porneşti motorul dar problema e că şi după ce-l vei porni nu vei merge mult cu el. Sigur 100%. Problema e cu pistoanele care sunt din material de clanţă, foarte grele şi coeficient de dilatare foarte mare. Dl. Gaspar are 3 tipuri de pistoane: chinezeşti, poloneze şi ruseşti/ucrainiene. Taote sunt de foarte proastă calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Cornel ia lucrurile de la inceput , vezi ambreiajul sau ce freaca acolo , nu verifica compresii si alte probleme momentan (ijul jupiter porneste cu tolerante foarte mari ) verifica volanta , ambreiaj parghii , nu trage motorul cu masina si nici nu da la pedala de nebun , alea as aiureli . verifica sa ai carburator bun , daca nu pune putina benzina in capul pistonului (nu exagera cu benzina ) vezi sa ai scanteie .in general la axul de la platina si la contacte se duce textolitul si da la masa . verifica daca benzineste si daca scanteieste si apoi sigur o sa si porneasca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Ca sa mearga foarte greu, un rulment bun se monteaza astfel incat sa stea tensionat, inelul interior sa fie usor decalat axial fata de inelul exterior, iar bilele vor sa mearga "pe cant" nu pe calea de rulare. Decalarea aia nici nu se vede cu ochiul liber. Suncile de la ambielaj stiu sa frece si de semicartere, de exemplu daca ambielajul nu a fost presat cat trebuie si este 1mm prea cracanat, apoi chiar nu are loc intre semicartere, freaca, nu are cum sa isi exprime neputinta altfel. De aia inainte de montat ambielajul, trebuie inspectat, masurat cu sublerul. Trebuie comparate piesele noi cu piesele vechi cu care a mers, ce facem daca un bolt maneton l-a facut chinezul cu 1mm mai lung? Toata lumea stie ca IJ-ul merge cu tolerante si se culca pe o ureche, doar ca tolerantele la un moment se aduna si scoate pisica capul. Cand se inchid semicarterele, trebuie sa poti invarti ambielajul usor cu mana impingand de bielete, cutia la neutral, ca sa avem cate un CTC la fiecare pas si sa nu dam vina la sfarsit pe pistoane, carburi si vopsea. Sa ne gandim ca la relanti exploziile sunt cele mai slabe, trebuie sa tina doar motorul in rotatie adica sa invinga frecarile, care fiind de rostogolire, trebuie sa fie infime. Spor la diagnosticare, din poze nu se vede NIMIC. » Post actualizat in 07 Feb 2016 19:02Un prieten nu a reusit sa porneasca 1 saptamana de i-au iesit peri albi, la nervi a mers la OMV si a luat 1l de benzina, a pronit la prima pedala. Dupa aia zice ca el a cumparat nustiu ce benzina de nustiu unde, nu avea compusi volatili cat sa ia scanteia :-)) Altul abia a ajuns acasa si a zis ca s-a stricat aprinderea, pana a vazut in portofel bonul de benzinarie cu 7l de motorina :-)) Think out of the box, daca pe calea normala nu ai ajuns niciunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Un prieten de-al meu are o vorbă şi-i cam dau dreptate: "Cred că am evoluat suficient de mult încât să pierd vremea cu prostii şi nici timpul nu-mi prea permite asta. Te apuci să faci "experimente" doar dacă ştii ce faci şi nu trebuie să ceri ajutorul nimănui" Concluzie: în materie de hobby (cum e motociclismul de exemplu) când raportul insatisfacţie/satisfacţie este mai mare de 1, atunci abandonez momentan proiectul şi nu pierd şi mai mult timp/bani/nervi pentru ajunge la acelaşi rezultat, adică nesatisfăcător. Cei care susţin în continuare că merită făcut, n-au decât să se apuce de treabă şi să-l facă. P.S. Nu zic să faci la fel, dar ca şi curiozitate, în urmă cu vreo 20-25 ani, un prieten a pus două carburatoare (cred că de CZ), câte unul pentru fiecare cilindru. Nu a mai avut în veci probleme cu flanşele şi aerul fals pe sub cilindri. Chestia e că ăla chiar se pricepea şi făcuse şi un motor de doi cilindri din două motoare de Mobra (a fost prezentat în revista "Autoturism" prin martie 1977 dacă bine ţin minte). Încă ceva. Eu cunosc pe cineva care sigur l-ar face să meargă şi încă chiar foarte bine, depinde cât eşti dispus să plăteşti. Şi nu mă refer doar la manoperă ci efectiv contravaloarea eventualelor piese care ar trebui schimbate, inclusiv alinierea şi rectificarea arborilor. Editat Februarie 7, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 pinionul de atac de la lantul ce merge la roata se invarte foarte greu nu cel de la ambieleaj ufff!!!!!!! atatea pareri si sfaturi de nu tiu ce sa mai fac. ideea e ca deja i-am dat cam multe sanse pacatosului dar am si bagat bani in poponeata lui ceea ce ma face sa nu renunt plus ca vreeaauu sa vad morocicleta mergand si cu acte in regula. vreau intruniri expozitii etc si mai sus de toate sunt omul care tine la originalitate mult insa singura sansa pe care o vad in indeplinirea dorintelor este sa renunt la motorul bicilindric in favoare unuia mono sau sa caut la cineva doua perechi de secmenti vechi pe dimensiunea unor pistoane bune ce le am impreuna cu cilindri (diametru 63) si sa mai incerc cu un alt motor ce il am de rezerva si in care nu mi-am bagat nasul. numai ca astuia ii lipsesc secmenti asa ca daca are cineva macar 2 secmenti vechi de ij ce nu ii fac trebuinta nu ezitati sa dati un semn. cat despre postarea ta Dr_krl referitoare la cat sunt dispus sa platesc pot spune ca nu prea mult. deja cred ca am bagat in motocicleta asta mai mult decat as fi dat pe o japoneza ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Pai problema e in cutia de viteze, axele pinioanelor de jupiter 4 sunt ceva mai lungi decat cele de jupiter 3, si daca cineva a schimbat cutia cu totul si nu a stiut...asta e. Poti sa verifici cum sta treaba simplu, scoti tot de pe axe si le pui in locul unde trebuie inchizi carterele si vezi daca inchid usor si pana la capat sau ramane distanta intre ele, fara garnitura. Pe pinionul de viteza a-4-a (priza) e o bucsa de bronz se poate ca in aia a impins axul de mergea asa greu. Editat Februarie 7, 2016 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Păi pentru această operaţiune trebuie desfăcut motorul în două. Dacă ar fi doar asta problema, cel puţin ar trebui să pornească motorul cu ambreiajul tras chiar şi dacă motorul e în viteză. Mai greu, dar tot ar trebui. În plus, dacă ar fi schimbat axul, pinionul ar fi aşa de strâns încât cu mâna nici nu l-ai putea mişca sau ar curge uleiul din carter deoarece nu ar fi ermetic închis blocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Mi-ati facut atita pofta de Jupiter incit nu am putut sa ma abtin, asa ca astazi i-am dat o pedala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Editat Februarie 8, 2016 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Păi pentru această operaţiune trebuie desfăcut motorul în două. Dacă ar fi doar asta problema, cel puţin ar trebui să pornească motorul cu ambreiajul tras chiar şi dacă motorul e în viteză. Mai greu, dar tot ar trebui. În plus, dacă ar fi schimbat axul, pinionul ar fi aşa de strâns încât cu mâna nici nu l-ai putea mişca sau ar curge uleiul din carter deoarece nu ar fi ermetic închis blocul. 1-Depinde cine a inchis motorul si cu ce viteza. (repede) Motorul nu trebuia inchis (la gata) de la bun inceput, daca s-a schimbat piese in el, trebuia facute cateva probe la rece montat demontat, fara garnituri si ulei, invartit de toate cele ca sa se asigure ca au o toleranta térmica, daca la rece merge greu pai cand s-o incalzi ce mai face??? 2- Dcaca tu poti sa faci reglaje pt relantiu cu motorul in viteze si sa mearga (invarta ) un pic greu, esti cineva. Poate d' aia a mers al tau. 3-Ai facut proba cu axul schimbat si ti-a ramas pinionul blocat? 4-Tu ai avut Júpiter parca, se pare ca ai uitat ca nu pinionul tine uleiul in cutie si nici cat de tare al strangi ci semeringul exterior ce se monteaza pe capatul ''prizei'' Eu nu l-am mai pus la motorul meu pt ca oricum nu curgea ulei mult pe acolo si profitam de faptul asta pt ca uleiul odata iesit din carter curgea pe lant...si asa aveam lantul uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Ei, na. Nu am zis să facă reglaje de finețe cu ambreiajul tras, ci am zis că poate încerca să-l pornească dacă freacă/se strânge axul în cartere. Poate nu mai țin eu bine minte (am avut Jupiter prin 1997-1998) dar așa îmi amintesc că pe axul primar era o șaibă/inel de aprox. 2-3 mm grosime care se afla între canelurile de pe axul primar și partea internă a pinionului de atac (adică cel pe care se află și pinionul primar al transmisiei finale). Deci, așa cum ai spus și tu, dacă e închis forțat, numai acela se poate strânge. Problema e că dacă e așa, acela nu-l mai învârți deloc cu mâna deoarece nu se strânge pe vreun simering care să cedeze. În celelalte situații, dacă sunt combinate piese din cutie de viteze Jupiter 4 + Jupiter 3, atunci nu funcționează corect/ușor schimbarea vitezelor dar la liber tot ar trebui să se învârtă motorul. Și mai e o chestie: cum definim dacă se învârte greu? Sau cât de greu? Poate e greu pentru el, dar în realitate s-ar putea să fie normal dacă e simerng nou. Cum spuneam, s-ar putea să greșesc, de Jupiter am scăpat demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Din cate imi aduc eu aminte saiba aia groasa n-are ce sa caute acolo, la capatul axului ce face contact cu ''priza'' ea deja are un ''guler'' ca o saiba de bronz ce continua pe interiorul acesteia...bucsa. Saiba aia trebuia sa fie intre oala de ambreiaj si rulment, oricum le studiaza omu si le comprobeaza cu o schema a cutiei de viteze ca sa vada ce nu e pus in ordine si sa poata face montajul corect. Daca n-are semering ca sa opuna rezistenta ar trebui sa sa invarta lejer de cateva ori daca ai dai un impuls cu mana. Nu trebuie sa invarta greu...nici macar sa agate putin...la axul respectiv n-are semeringuri, ultimul fiind afara din cutie si se roteste odata cu pinionul, deci nu opune rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 gata m-am hotarat, ii dau ultimatum. vineri am drum spre bucureesti asa ca daca este cineva dispus sa maajute in problema recompensa va fi pe masura. motorul este desfacut,asa ca cine e dispus poate sa o ia de la zero cu el. cat despre piese si alte cele nu are cum sa fie piese din mai multe motoare deoarece eu l-am desfacut si refacut. mai am o intrebare daca ma hortarasc sa pun motor de 56 coturile si tobele de la ij se potrivesc, si ce modificari trebuie facute la cadru pentru asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La cadru nu trebuie sa faci modificari. Coturile de evacuare s-ar putea sa fi nevoit sa le modifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 La cadru nu trebuie sa faci modificari. Coturile de evacuare s-ar putea sa fi nevoit sa le modifici. Ba da trebuie să faci modificări la cadru, în sensul că se ia suportul de motor din spate de pe un cadru de IJ 56 şi se sudează pe cadrul de Jupiter. Suportul de motor de Jupiter în spate are distanţa mult mai mare între urechile de prindere decât cele de IJ şi e altfel. În faţă e identic. E singura modificare. Dacă eşti hotărât, îţi trimit eu ceea ce ai nevoie să poţi suda. Şi două coturi că cele de Jupiter nu se potrivesc. » Post actualizat in 08 Feb 2016 22:37 Am ceva cadre de IJ strâmbe din care pot tăia suportul pentru partea din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Pai SI cum prince motorul in spate? Ca jupiterul are un singur ax lung CE vine prins PE exteriorul cadrului (ca SI cel de la bascula) PE cand la ij 56 are un su port in partea din spate CE are patru slituri,nu gauri,unde vin doua suruburi cu piulita. Tobele de potrivesc (SI daca sunt de jupi 3 cu atat Mai bine,moturul suna frumos in ele. Coturilenu potrivesc,sunt Mai 'joase',jupiterul are evacuarile Mai Jos plasate SI Mai distantate unul Fata de celalalt,PE cand la mono sunt Mai apropiate SI Mai si plasate. Am vazut puse PE mono,dar stay tensionate stat in tone cat si-n filete,iar tobele isi pierd linia,au tendinta Sa coboare in Jos in partea din spate. Nu fa tiganii,pastreaza tobele SI fa rost de coturi de ij,nu costs o avere. EU am cateva,daca crezi ca le putem trocui .. Ba da trebuie să faci modificări la cadru, în sensul că se ia suportul de motor din spate de pe un cadru de IJ 56 şi se sudează pe cadrul de Jupiter. Suportul de motor de Jupiter în spate are distanţa mult mai mare între urechile de prindere decât cele de IJ şi e altfel. În faţă e identic. E singura modificare. Dacă eşti hotărât, îţi trimit eu ceea ce ai nevoie să poţi suda. Şi două coturi că cele de Jupiter nu se potrivesc. » Post actualizat in 08 Feb 2016 22:37Am ceva cadre de IJ strâmbe din care pot tăia suportul pentru partea din spate. Amandoi aveti dreptate cand vine vorba de prinderea motorului in partea din spate. Am dat raspunsul pe graba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 O rugaminte. Am masurat pistonul la Ij-ul din '61 (s-a spart fusta) si are 72.5 mm. Ce cota este? Sa vad si unde gasesc, eventual complet cu segmenti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Amandoi aveti dreptate cand vine vorba de prinderea motorului in partea din spate. Am dat raspunsul pe graba. salut ssi multumesc. sunt hotarat sa fac modificarea asa ca cei care sunt dispusi sa ma ajute ii rog sa ma anunte pe privat cu ce au si preturi. sunt interesat de coturi, sistem de ptrindere a motorului precum si motor functional de data asta. p.s . in afara de sistemul de prindere al motorului mae exista vreeo diferenta intre cadrul de 56 si cel de j3? addica daca nu arat actele unde scruie j 3 se poate vedea ca nu e ij 56 ci j 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Nu există alte modificări notabile la cadru. La jupiter este tăiat capătul cadrului, acesta fiind mai scurt sub șaua pasagerului. Dar nu e vizibil. Eu am motor cu un cilindru pe cadru de Jupiter 3 și o grămadă de oameni mă întreabă și acum dacă motorul e cu doi cilindri. Pentru profani nu sare în ochi diferența, dar pentru cunoscători diferența e evidentă. Cum am mai spus, îți pot dona două coturi cu piulițele aferente (deoarece diferă de cele de Jupiter) și secțiunea cu prinderi. » Post actualizat in 09 Feb 2016 13:30Încă ceva: dacă vrei, poți să te uiți în Topicul atașiștilor la pagina 110 postarea 2186 și pagina 118 postarea 2345 și vezi dacă îți sare în ochi dacă e cu un cilindru sau cu doi motocicleta mea. Atât doar că eu am făcut modificarea prin 1997-1998 și am trecut oficial motorul în acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.