CS 99 BIG Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 salut la toata lumea,cine poate sa-mi spuna unde gasesc un releu dublu(e de auto,nu stiu de ce marca),e pus pe un ij planeta 5,dar e si releu de incarcare si punte,deci nu se poate sari peste el,e in 6 pini si scrie pe el ca e la 12V si 2x25A.Mai am nevoie de un lant de distributie.patinele de plastic de la distributie si un releu de incarcare de YAMAHA XT 600.Merci si asfalt uscat.Mesaj completat Sal,se m-ai vorbeste pe forumul asta? -1-toata lumea vorbeste pe aici de acest om Dany , chiar nu ti-a sarit in ochi niciodata ??...asta vorbind de produse noi -2-se poate modifica foarte usor pe releu de Dacia si o punte de diode dintr-un alternator -3-daca diodele sint bune (si doar partea electronica a excitatiei este arsa si nu o poti repara) se pot folosi mai departe cu un releu . -4-pentru lant de distributie Yama-ha.... ai gresit topicul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut toți IJ-arii,mi-am luat si io drujba pt la iarnă: orijinală si functionabila Stie cineva, am sanse să o inmatriculez daca am doar certificatul de tip vechi?In certificat e trecută doar seria motorului.Serie de Âşasiu nu au IJ-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut toți IJ-arii,mi-am luat si io drujba pt la iarnă: orijinală si functionabila Stie cineva, am sanse să o inmatriculez daca am doar certificatul de tip vechi?In certificat e trecută doar seria motorului.Serie de Âşasiu nu au IJ-urile? Ce faina... (dar schimba-i chiulasa aia). Daca proprietarul din talon respira,e usor cu inmatricularea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut toți IJ-arii,mi-am luat si io drujba pt la iarnă: orijinală si functionabila Stie cineva, am sanse să o inmatriculez daca am doar certificatul de tip vechi?In certificat e trecută doar seria motorului.Serie de Âşasiu nu au IJ-urile? salut,,,frumos motorul, mie unul imi place cum arata,si daca zici ca e si functionabila e super,,,sa ai parte de ea si drumuri fara probleme in ceea ce priveste intrebarea ta in legatura cu actele si seriile de motor si sasiu ;si eu am fost cam in aceeasi situatie cu jupiterul meu cand la-m cumparat,cu talon vechi si fara serie pe cadru ,cei de la RAR au stiut din capul locului ca nu are serie batuta pe sasiu in afara de placuta care apare si in poza la tine si au batut ei aceeasi serie care e pe carterul motorului si pe sasiu,,,,,la motoreta ta daca nu ai nici o serie pansonata pe una din partile cadrului acolo unde se prinde rezervorul pe cadru langa ghidon nu mai cauta in alta parte pt ca sar putea sa nu fie,,,,cel putin la jupiter 4 asa e cei de la RAR nu sa-u ostenit sa mai caute si au avut dreptate,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) Ce faina... (dar schimba-i chiulasa aia).Daca proprietarul din talon respira,e usor cu inmatricularea. Da' ce are chiulasa? .Merge prea bine ca sa mai umblu la ea. Mesaj completat salut,,,frumos motorul, mie unul imi place cum arata,si daca zici ca e si functionabila e super,,,sa ai parte de ea si drumuri fara probleme in ceea ce priveste intrebarea ta in legatura cu actele si seriile de motor si sasiu ;si eu am fost cam in aceeasi situatie cu jupiterul meu cand la-m cumparat,cu talon vechi si fara serie pe cadru ,cei de la RAR au stiut din capul locului ca nu are serie batuta pe sasiu in afara de placuta care apare si in poza la tine si au batut ei aceeasi serie care e pe carterul motorului si pe sasiu,,,,,la motoreta ta daca nu ai nici o serie pansonata pe una din partile cadrului acolo unde se prinde rezervorul pe cadru langa ghidon nu mai cauta in alta parte pt ca sar putea sa nu fie,,,,cel putin la jupiter 4 asa e cei de la RAR nu sa-u ostenit sa mai caute si au avut dreptate,,, Mersi de informatii Săgeata de pe aripa fata apartine de motoreta ? E obligatoriu ca sa existe si semnalizatoare de schimbare a directiei?Sa cere asa ceva la RAR? Stie cineva cum se foloseste corect decompresorul? Editat Septembrie 14, 2009 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Da' ce are chiulasa? .Merge prea bine ca sa mai umblu la ea.Mesaj completat Mersi de informatii Săgeata de pe aripa fata apartine de motoreta ? E obligatoriu ca sa existe si semnalizatoare de schimbare a directiei?Sa cere asa ceva la RAR? Stie cineva cum se foloseste corect decompresorul? Semnalizari is obligatorii numai in caz ca ai si atas. Solo nu trebuie. Decompresorul nu va fi necesar cu benzina de azi. In caz ca folosesti benzina de cifra octanica mica, cu motorul incins s-ar putea sa nu se opreasca daca ii iei contactul. In acest caz trebuie folosit decompresorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Da' ce are chiulasa? .Merge prea bine ca sa mai umblu la ea.Mesaj completat Mersi de informatii Săgeata de pe aripa fata apartine de motoreta ? E obligatoriu ca sa existe si semnalizatoare de schimbare a directiei?Sa cere asa ceva la RAR? Stie cineva cum se foloseste corect decompresorul? Salut ., chiuloasa trebe schimbata ca nu e orijinala de la acest model si nu da bine la estetica se vede clar ca nu e a lui daca vrei iti donez eu una dar sa nu ma pui pe drumuri ca nu am timp . 2 , apropo daca iti trebuie semnale , aici este un domeniu mai fragil si depinde mult de cel care iti face RARul , EU de exemplu am un MZ rt 125 pe cre il am inscris si ITP valabil si nu am deloc semnale decit oglinda pe dreapta asa cum a fost el original , dar sa sti ca din10 -20 de statii itp poate doar unul sa iti dea itp-ul fara astea pentru ca nu toti cunosc si pot interpreta bine legea si ca sa scape de tine spun " nu se poate fara " si pa , cam atit . PS sageata de pe aripa a fost pusa ca ornament pt. a acoperi gaurile ramase de la numarul vechi care se monta pe aripa . Editat Septembrie 15, 2009 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Apropo de chiuloase, caut si eu chiuloasa de P3. Este un pic mai mare ce cea de IJ 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 uite ca ne-am "lovit" si de subiectul serie pe sasiu. la al meu ij se gaseste o serie (pansonata) pe sasiu insa pe bratul care sustine amortizorul stang de pe spate. nu sunt sigur daca e SERIA SASIULUI deoarece nu mai am cartea de identitate a motocicletei. cat despre semnalizari , din cate am inteles eu , legea spune ceva de genu' : "daca vehicolul nu este dotat din fabrica cu semnalizari , nu este obligatorie montarea unor astfel de dispozitive" semnalizandu-se cu bratul schimbarea sensului de mers insa numai catre stanga , spre dreapta nefiind posibil deoarece mana dreapta , OBLIGATORIU , trebuie sa se afle pe acceleratie tot timpul. am gasit la mine in oras 2 persoane cu batranici de prin 1960 care nu au semnalizari (motocicletele sunt inscrise in circulatie, cu toate actele la zi - una e cu atas iar cealalta solo). @krokodilu - chiulasa e de jupiter si chiar strica imaginea motocicletei ; sageata intr-adevar e pusa acolo din cauza numarului care , acum multi ani , era obligatoriu si pe aripa din fata ; despre decompresor nu-ti mai scriu nimic deoarece ai aflat despre ce e vorba de la Mikulaish. Poze cu seria : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Salut ., chiuloasa trebe schimbata ca nu e orijinala de la acest model si nu da bine la estetica se vede clar ca nu e a lui daca vrei iti donez eu una dar sa nu ma pui pe drumuri ca nu am timp . Ai dreptate,tre' să schimb chiuloasa Mesaj completat uite ca ne-am "lovit" si de subiectul serie pe sasiu. la al meu ij se gaseste o serie (pansonata) Din ce an e ij-ul tau?...nu prea seamana cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 uite ca ne-am "lovit" si de subiectul serie pe sasiu. Nu ai furca fata originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 -1-toata lumea vorbeste pe aici de acest om Dany , chiar nu ti-a sarit in ochi niciodata ??...asta vorbind de produse noi -2-se poate modifica foarte usor pe releu de Dacia si o punte de diode dintr-un alternator -3-daca diodele sint bune (si doar partea electronica a excitatiei este arsa si nu o poti repara) se pot folosi mai departe cu un releu . -4-pentru lant de distributie Yama-ha.... ai gresit topicul !! merci de informatii,dar la mine nu se prea poate face smecheria asta cu releul de Dacia pentru ca eu am releul regulator al Planetei si functioneaza,releul asta de care-ti zic e o protectie la regulator dar in aceeasi masura si punte la incarcare.Mie imi merge motorul numai ca nu am incarcare,asta e marea problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Ai dreptate,tre' să schimb chiuloasa Mesaj completat Din ce an e ij-ul tau?...nu prea seamana cu al meu pai nici nu are cum sa semene cu a ta . a mea e ij 49 - a ta ij 56. cea pe care o am eu o fo proiectata in 1949 (de aici ii vine denumirea) si s-a fabricat din 1951 pana in 1958. a ta e proiectata in 1956 si s-a fabricat din 1958 pana in 1964 (parca). la cum arata cea pe care o ai nu ti-as recomanda sa-i faci vreo modificare . arata foarte bine asa cum e. doar sa incerci s-o aduci cat mai aproape de original. incepe cu chiulasa. spor la treaba si nu uita sa ne tii la curent cu reparatiile. Mesaj completat -- @ Bachus -- furca fata o am originala. poza pe care am postato cu motocicleta intreaga este doar pentru a arata locul unde se afla "seria de pe sasiu". motocicleta din foto nu-mi apartine. a mea este inca in stadiu de reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 merci de informatii,dar la mine nu se prea poate face smecheria asta cu releul de Dacia pentru ca eu am releul regulator al Planetei si functioneaza,releul asta de care-ti zic e o protectie la regulator dar in aceeasi masura si punte la incarcare.Mie imi merge motorul numai ca nu am incarcare,asta e marea problema. -pai hai sa ne intelegem , ...daca functioneaza trebuie sa incarce , iar daca nu incarca inseamna ca nu functioneaza corect ! -nu cred ca Planeta este mai cu mot decit Jupiter si nu cred sa aiba ceva in plus fata de acesta -releul cu punte incorporata este acesta de mai jos (cel putin asa este la Jupiter) -din stator ies 3 fire (posibil de culoare roz) care trebuie sa le treci prin 6 diode sa scoti plus si minus dupa care adaugi in circuit un releu stabilizator care merge la excitatia rotorului si cu asta basta !! ...numai ca din vorbe suna prea frumos !! -pun si o schema cu o instalatie de Dacia ce am gasito tot pe aici ....bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Din ce an e ij-ul tau?...nu prea seamana cu al meu Ij '56 are seria poansonata pe cadru pe suportul de telescop superior in partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) Cine are o chiuloasa pt cilindrul din dreapta? Sau macar una buna mai noua care s-ar putea modifica pt a potrivi pe acest cilindru. Pt Comparatie in stg este un cilindru de IJ 56. Editat Septembrie 20, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Azi m-am apucat sa schimb segmentii la motorul meu monocilindric de IJ. Fac operatia asta pt prima data. Pistonul are de-a lungul sau o fanta lunga si ingusta. Intrebari: 1: Ce rol are aceasta fanta? 2: cum trebuie montat: cu fanta spre galeria de admisie sau in partea opusa? Eu cred ca trebuie montat cu fanta spre galeria de admisie, aceasta fanta avand rolul de a crea un fascicul de amestec menit sa suplimenteze ungerea bielei si a boltului. Asa este sau ma insel? In topicul "IJ (Izh)" se discuta dupa pag 75 despre cum trebuie montat pistonul de Jupiter. Acolo nu se pomeneste nimic despre vreo fanta a pistonului, ci doar despre o sageata marcata pe capul pistonului, despre care unii spun ca trebuie sa fie spre admisie, altii spre evacuare. Totodata se pune in evidenta faptul ca boltul nu trece prin diametrul pistonului, ci e deplasat putin intr-o parte. Utilizatorul CS_99_BIG spune ca pistonul trebuie astfel asezat incat boltul sa fie catre galeria de admisie. El a facut acolo si niste desene si explica ca in felul asta compresia devine ceva mai lina si se mai reduc zgomotul si vibratiile. Daca pui pistonul invers, zgomotul si vibratiile sporesc, la fel si uzura pieselor. Eu n-am nici o indoiala ca CS_99_BIG n-ar avea dreptate. Am masurat pistonul meu si am constatat ca axa boltului este catre acea fanta lunga , deci am acum doua motive sa pun pistonul cu fanta spre galeria de admisie. Haideti acum sa stabilim clar cum trebuie pus, sa nu mai fie disputa aia de pe topicul acela. Editat Septembrie 23, 2009 de ViorelX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Eu atata stiu,sageata de pe piston trebuie sa fie spre evacuare (adica cu varful spre fata motocicletei),cat despre fanta nu stiu ce rol are,la modelele mai vechi nu era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Eu atata stiu,sageata de pe piston trebuie sa fie spre evacuare (adica cu varful spre fata motocicletei),cat despre fanta nu stiu ce rol are,la modelele mai vechi nu era. si eu zic tot asa : cu sageata spre evacuare....la unele e scris EX. In orice caz doar intr-o pozitie (in cazul in care nu se mai vad semnele) se poate pune, ca sa nu ajunga "ciocurile" segmentilor in galeriile din cilindru. Stifturile de pozitionare a segmentilor , la ce am intalnit pana acum, sunt grupate undeva inspre admisie si transfer, ma repet, dau doar in plin ( ca sa nu agate capetele segmentilor in galeriile cilindrului ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Eu atata stiu,sageata de pe piston trebuie sa fie spre evacuare (adica cu varful spre fata motocicletei),cat despre fanta nu stiu ce rol are,la modelele mai vechi nu era. nu stiu ce fel de piston de IJ(model mai vechi) ai vazut tu insa iti garantez ca "fanta" (care de fapt nu e fanta ci pistonul e sectionat de la baza pana la aproape 5 mm de segmenti) chiar exista la modelele vechi. la al meu IJ 49 chiar am pistonul sectionat (prima oara cand am vazut "taietura" respectiva ma uitam ca "curca'n lemne" la piston si nu intelegeam de ce e asa). piston de IJ mai vechi decat cel de 49 nu cred ca ai vazut tu . nici eu nu mai stiu cum am scos pistonul din cilindru insa tind sa cred ca e cu "taietura" catre evacuare nu catre admisie. ce se intampla daca ai carbelitorul dereglat si-ti "scuipa" benzina in ungerea ambielajului ????? intreb si eu ca in aceeasi situatie ma aflu si eu Editat Septembrie 23, 2009 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) Azi m-am apucat sa schimb segmentii la motorul meu monocilindric de IJ. Fac operatia asta pt prima data. Pistonul are de-a lungul sau o fanta lunga si ingusta. Intrebari:1: Ce rol are aceasta fanta? 2: cum trebuie montat: cu fanta spre galeria de admisie sau in partea opusa? Eu cred ca trebuie montat cu fanta spre galeria de admisie, aceasta fanta avand rolul de a crea un fascicul de amestec menit sa suplimenteze ungerea bielei si a boltului. Asa este sau ma insel? In topicul "IJ (Izh)" se discuta dupa pag 75 despre cum trebuie montat pistonul de Jupiter. Acolo nu se pomeneste nimic despre vreo fanta a pistonului, ci doar despre o sageata marcata pe capul pistonului, despre care unii spun ca trebuie sa fie spre admisie, altii spre evacuare. Totodata se pune in evidenta faptul ca boltul nu trece prin diametrul pistonului, ci e deplasat putin intr-o parte. Utilizatorul CS_99_BIG spune ca pistonul trebuie astfel asezat incat boltul sa fie catre galeria de admisie. El a facut acolo si niste desene si explica ca in felul asta compresia devine ceva mai lina si se mai reduc zgomotul si vibratiile. Daca pui pistonul invers, zgomotul si vibratiile sporesc, la fel si uzura pieselor. Eu n-am nici o indoiala ca CS_99_BIG n-ar avea dreptate. Am masurat pistonul meu si am constatat ca axa boltului este catre acea fanta lunga , deci am acum doua motive sa pun pistonul cu fanta spre galeria de admisie. Haideti acum sa stabilim clar cum trebuie pus, sa nu mai fie disputa aia de pe topicul acela. salut ,,,,fanta respectiva are rolul de a permite pistonului sa lucreze, fiind destul de mare si oarecum mai fix se dilata, nu ca si cele de jupiter adica distanta dintre camasa pistonului si cilindru fiind mai mica ,fanta respectiva a fost facuta pt o functionare optima si la temperaturi mari si pistonul se monteaza cu fanta spre evacuare nu spre admisie,,,bafta si iti spun si eu dupa cum au spus si ceilalti forumisti pistoanele se monteaza cu sageata spre admisie ,,,in cazul asta ai o explicatie destul de clara data de calin_cz,,,ce spun altii chiar nu conteaza bafta Editat Septembrie 23, 2009 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) ...se monteaza in asa fel incat sa nu ai fanta de segmenti in vreo fereastra.... .....canalul in fusta pistonului este pentru a nu cala din cauza dilatarii ... restul este folclor, imaginatie , science fiction..... Iar pistoanele cu bolt excentric se monteaza in asa fel incat sa fie favorizata deplasarea din PMS...cine a reusit sa treaca de geometria de clasa a VII-VIII-a nu ar trebui sa aiba probleme cu montarea lor corecta.... Editat Septembrie 23, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 -ca tot am fost pomenit , indraznesc sa intervin cu o completare si probabil cea mai inportanta dupa parerea mea ! -cum am aratat si in topicul IJ cu fotografii concrete ( si nu imaginatii bogate , cu toate ca nu duc lipsa ) METODA CEA MAI SIMPLA este comparatia fustelor piston-cilindru , acolo se vede clar pozitia corecta a pistonului ! -asa este , crapatura aceea ajuta la evitarea griparii ......si intradevar restul este folclor !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Salutari tuturor! N-am apucat sa citesc replicile voastre ca azi m-am si apucat de lucru sa montez la loc motorul demontat ieri. Referitor la ce zice drobu, exact ideea respectiva am incercat sa o aplic. Pistonul are bolt usor excentric, spre partea canalului. Ca sa fie mai usoara compresia, tinand cont de sensul de rotatie al motorului, pistonul trebuie pus cu boltul catre admisie (asa cum se vede clar in desenele lui CS_99_BIG). Totodata si destinderea capata forta mai mare in felul asta. Daca pui pistonul invers compresia devine mai grea, iar destinderea devine si ea ingreunata, rezultand smucituri. Bun, deci m-am hotarat ca trebuie sa pun pistonul cu fanta spre admisie, deci exact invers decat cum spuneti voi si cum scrie in carte. Intr-adevar, necazul este ca doi segmenti intra cu capetele prin ferestrele de baleiaj. Nu mi-a placut deloc, dar totusi am montat asa motorul si l-am probat, gandindu-ma ca totusi nu se freaca prea tare capetele segmentilor cand trec prin acele ferestre. Nu merge prea grozav, scoate mult fum, iar segmentii fac zgomot. Am mers cam 0.5km si nu mi-a placut. Iar l-am demontat si am pus iar pistonul cum a fost si cum scrie la carte. Dupa experimentul asta cilindrul nu-mi pare afectat, chiar daca segmentii au lasat cu capetele lor niste urme f slabe (dar la fel lasa si in pozitia normala). La randul lor, segmentii s-au tocit f putin la capete, nimica toata. Dupa ce am pus pistonul normal, motorul merge asa cum sunt obisnuit: destul de bine. Totusi, nu inteleg de ce excentricitatea boltului e invers decat ar trebui ca sa fie compresia si destinderea mai line. La urma urmei, nu mi-ar fi greu sa stric stifturile si sa fac altele unde trebuie. Poate experimentul meu n-a fost destul de concludent, ca pistonul s-o fi ovalizat si daca l-am pus invers n-o fi stat bine... Inca o problema: Cu ocazia asta m-am gandit ca n-ar strica sa vad daca nu cumva trebuie sa inlocuiesc si semiringurile carterului. Pana la urma am lasat-o pe altadata, ca e prea complicat. Dar am verificat compresia in carter si vacuumul in carburator. Ce am constatat: vacuumul in carburator mi se pare slab (astupand cu mana galeria de admisie), iar compresia in carter (unde stiam ca trebuie sa se faca 3-4 barr) nici nu exista, fiindca toata presiunea trece spre carburator prin spatiul dintre cilindru si fusta pistonului. Asa ca nu inteleg cum are loc compresia in carter (doar daca intervine presiunea dinamica la turatii mari, sau daca se dilata destul pistonul, sau daca ar fi o supapa care sa impiedice intoarcerea amestecului in carburator). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 ce se intampla daca ai carbelitorul dereglat si-ti "scuipa" benzina in ungerea ambielajului ????? intreb si eu ca in aceeasi situatie ma aflu si eu Da' pe ambielaju lu' motoru' tau cine il unge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.