Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

-ziua buna ! ..dis de dimineata am luat camera si am fugit in ograda in cautare de ceva piese de BUGATTI ! , din pacate nu am gasit nimic asa ca ramin fara argumente ! :D (era o gluma !!)

-bun ! hai sa trecem la ale noastre !..astazi am desfacut cilindri la motor !..(pentru niste modificari cum am spus mai devreme , nici decum pentru a demonstra ceva caci nu sint chiar asa de rau dus cu pluta !!!!).

bunnnn... pistoanele mele masoara exact ca cele vechi (dar care nu erau originale din fabricatia motocicletei caci mai facusem o rectificare acum citiva ani...iar de cele originale sincer nu mai i-mi amintesc cum erau pozitionate )...oricum repet eu NU am nevoie de sageata de orientare !!!!!!!...segmentii sint intacti si in perfecta stare iar boltul deplasat spre inapoi !!!

NU prietene NU este vorba de 1mm ci de 3-4 dupa cum bine vezi in primele poze pe care le-am pus LUCRU FOARTE INPORTANT !!!

-nici eu nu am scule de masurat la precizie dar cu ce am este suficent sa inteleg !!

-orice copil de clasa a5a intelege ca intre doua paralele , un punct central (biela jos ) si un punct deplasat (biela sus ) , linia dintre cele doua puncte NU este paralela cu cele doua paralele (cilindru ) !!! , inr raspunsul tau este "un am masurat ca nu ma intereseaza " !!!!!...sti @drobu a spus odata la cineva "dumneata ori ai probleme cu cititul ori cu ginditul " :) eu nu in-mi permit sa zic asa ceva in primul rind ca ma respect pe mine !!...dar faptul ca ma obligi sa trec la "diazepane" ma face sa i-ti spun ca nu prea ai habar de Jupiter 4 si tind cs cred ca te numesti Toma "necredinciosul"(si repet ca nu ma intereseaza de alte modele de IJ) si i-ti mai aduc un argument concret ROLELE BOLTURILOR care exista de ceva vreme !!(si pentru care defapt am desfacut motorul , caci sint prost executate asa cum credeai si tu de "masurat la precizie"si dupa incalzirea motorului cilindrul drept zirnaie usor , dar astr este alta mincare de peste ce o vom discuta alta data )...si inca ceva , setul (cilindri , pistoane , segmenti ) si ambelajele sint de la dany si i-am spus omului ca vreau ce este mai BUN si nu ce este mai ieftin asa cum probabil sint pistoanele de care ziceti voi ca sint ORIGINALE cumparate de la TUNARI si confectionate in dos de circiuma !!..si poate confirma daca doreste !!! :lol: post-33671-1248614999_thumb.jpgpost-33671-1248615103_thumb.jpgpost-33671-1248615179_thumb.jpgpost-33671-1248615223_thumb.jpgpost-33671-1248615270_thumb.jpgpost-33671-1248615335_thumb.jpgpost-33671-1248615460_thumb.jpg

poti sa imi explici si mie cum ai masurat acel piston din postul de mai sus de ti-a dat un deport al boltului de 3-4 mm?din poze vad ca la o masuratoare ai 95 si la cealalta 84 mm[pe circumferinta].cel putin asa arata ruleta .daca luam diametrul pistonului ca fiind egal cu 62 mm[sa nu ne complicam cu zecimi si alte alea]rezulta o circumferinta a sa de 195 mm.scazand din valoarea asta 95 si apoi 84 ramanem cu 16 de unde daca mai scadem si diametrul gaurilor pentru bolturi[2x14,28 mm]rezulta o valoare negativa de -12,care este imposibila.pe de alta parte valorile masuratorilor efectuate de mine adunate imi dau exact 194,2 mm de unde rezulta un diametru al pistonului de exact 61,81 mm .pe hartie micrometrica la scara 1:1 din desen,folosind valorile masurate de mine rezulta un deport al boltului pistonului de 1,38 mm.

post-10713-1248635068_thumb.jpg

post-10713-1248635083_thumb.jpg

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poti sa imi explici si mie cum ai masurat acel piston din postul de mai sus de ti-a dat un deport al boltului de 3-4 mm?din poze vad ca la o masuratoare ai 95 si la cealalta 84 mm[pe circumferinta].cel putin asa arata ruleta .daca luam diametrul pistonului ca fiind egal cu 62 mm[sa nu ne complicam cu zecimi si alte alea]rezulta o circumferinta a sa de 195 mm.scazand din valoarea asta 95 si apoi 84 ramanem cu 16 de unde daca mai scadem si diametrul gaurilor pentru bolturi[2x14,28 mm]rezulta o valoare negativa de -12,care este imposibila.pe de alta parte valorile masuratorilor efectuate de mine adunate imi dau exact 194,2 mm de unde rezulta un diametru al pistonului de exact 61,81 mm .pe hartie micrometrica la scara 1:1 din desen,folosind valorile masurate de mine rezulta un deport al boltului pistonului de 1,38 mm.

era vorba despre pozele astea care de fapt este acelasi piston dar cu craci-n sus ! iar masuratoarea nu este stintifica ! dar in nici un caz nu este vorba de 1mm !! :lol: post-33671-1248638625_thumb.jpgpost-33671-1248638649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pai nu ziceam eu bine ca voi vorbiti de piostoane TIGANESTI facute in spatele circiumii !!!!!!

- hai ma dao drak .....auzi tu la el pistoane facute de mosi !!!!!!!!!!!

-si citeste bre tot ce scrie omul si NU TE UITA DOAR LA POZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

prietene omu nu e tigan daca la asta te referi si nu face tuciuri, ala iti da lectii de mecanica moto sau auto cand vrei tu si cand nu vrei,,,,cu pistoanele alea am facut in Spania cu IJ-ul 14000 km pe autostrazi si drumuri comunale daca era asa cum sustii tu crapa de mult ,pistoanele sant ok si acum....

si cu citirea cred ca tu cam ai ceva probleme de fapt ai mai multe ,,,,daca iti spune 3 persoane ca gresesti in ceea ce sustii cu tarie si tu nu crezi nici in ruptul capului ai sigur ceva...

...calmeaza-te ca nu esti singurul care a demontat sau a montat un motor de IJ 4....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene omu nu e tigan daca la asta te referi si nu face tuciuri, ala iti da lectii de mecanica moto sau auto cand vrei tu si cand nu vrei,,,,cu pistoanele alea am facut in Spania cu IJ-ul 14000 km pe autostrazi si drumuri comunale daca era asa cum sustii tu crapa de mult ,pistoanele sant ok si acum....

si cu citirea cred ca tu cam ai ceva probleme de fapt ai mai multe ,,,,daca iti spune 3 persoane ca gresesti in ceea ce sustii cu tarie si tu nu crezi nici in ruptul capului ai sigur ceva...

...calmeaza-te ca nu esti singurul care a demontat sau a montat un motor de IJ 4....

-cine era a3a persoana :lol: ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-cine era a3a persoana :lol: ????

vezi ? aici e vorba de cine a citit cu atentie si cine nu.

asta ca tot ai adus vorba de citit cu atentie....cu toate ca azi am citit jda-beri :grinbandit

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-esti sigur ca ai lins numai 6 beri ...eu zic sa o lasam pe alta data !!! , ca tot vad ca nu ne demonstram nimic unii altora !!

- "tigan era un fel de-a spune " :D

Mesaj completat

- :) pai tot nu mai lamurit cine era a3a persoana ;) !!!!

Mesaj completat

.."HOLA "..."buenos dias "..ne-am trezit din mahmureala ?...sau inca ne sprijinim pe tastatura si vedem triplu !!! :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-esti sigur ca ai lins numai 6 beri

.."HOLA "..."buenos dias "..ne-am trezit din mahmureala ?...sau inca ne sprijinim pe tastatura si vedem triplu !!! :cheers: :angry:

bravo omule esti de un tupeu iesit din comun ca sa nu zic ca esti cam prost am ajuns si betiv din punctul tau de vedere nu? asta ca am avut o zi libera si am stat cu familia acasa...

te-ai bagat sa postezi si la topicul cu motorete vechi gasite,,,poate lumea in care traiesti tu e asa cum ai scris acolo nu generaliza .....

nu mai imi raspunde pt ca oricum nu avem ce discuta, si nu ne tragem de sireturi....

tu nu vezi ca nu iti mai raspunde nimeni?

aici ar trebui sa-si faca treaba si moderatorii pt off topic repetat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ? aici e vorba de cine a citit cu atentie si cine nu.

asta ca tot ai adus vorba de citit cu atentie....cu toate ca azi am citit jda-beri :grinbandit

- :cheers: ca sa vezi ca esti un ALCOOLIC uita-te mai bine la ce scrii !!!!!!!! si nu ma fa PROST ca eu ti-am vorbit respectabil iar faptul ca te-am intrebat daca ai probleme cu cititul a fost pe buna dreptate !!...si este adevarat ca nu ne tragem de sireturi !!!!!!!..dar se vede ca pe acolo prin Ferentari sau pe la periferia Bucurestiului , cel care insulta primul este cel care cistiga !!!!..si uite ca ai cistigat caci eu nu mai raspund la comentariile dumitale pline de aroganta ieftina si MITOCANIE plina de rautate !!!!...dar nu inainte de a veni cu un argument justificat despre care vorbeam mai demult , : "OLOIUL" , - cum mi-a intrat foamea in git astazi dupa amiaza am fost la ceva cumparaturi si cum am trecut pe linga raionul cu soroafe am vazut uleiul si cum telefonul meu este cu pedale :laugh: mi-am zis sa mai cheltui 1,30 euro sa pot face o poza ( caci eu de momont folosesc un ulei ce din intimplare nu scrie modul de utilizare ).

-Poate ne faci si noua astia de pe la tara o traducere ca nu prea intelegem :laugh: !!! asta pentru ca tot banuiesc ca stii ceva limbi straine !!...dar pentru asta trebuie sa CITESTI si nu doar sa te uiti la poze cum am mai spus !!!!!!!!!

 

-in cele din urma ma retrag cu lacrimi in ochi si inima frinta , dorindu-ti toate cele bune tie si familiei tale cu care te petreci "AICI" in España !!

.....si potrelele !!!post-33671-1248731664_thumb.jpgpost-33671-1248731694_thumb.jpg

.....pentru @kyvacka.. daca doresti sa continuam "schimbul de experienta " pe privat ...CU MULTA PLACERE !!!!!!!!! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am aceeasi problema la un IJ-56 legata de "Razboiul stelelor". Am pus cilindru, piston si segmenti. La inceput se bloca dupa 15 minute. Am pus mai mult ulei, am mai lasat-o sa merga singura s.a. Dupa cativa zeci de km (in reprize de 5-10 km) si-a mai dat drumul in sensul ca se bloca la jumatate de ora (pauza de o tigara). Era acceptabil dar i-am pus atas-ul si acum se incalzeste mai repede.

Simptome: cand se incalzeste puternic, se aude un zgomot metalic ca de ciocan care se accentueza si trage greu pana se opreste. Daca nu il bagi in seama merge pana blocheaza roata. In secunda urmatoare porneste dar daca nu s-a racit 30 de sec. nu mergi mai mult de 1 minut. De obicei il las 5 minute si atunci mai merg vreo 15 min.

Cand am pus setul am folosit urmatoarea metoda (piese cumparate din piata ei zic ca toate sunt cota 0): fara ulei pistonul trebuie sa mearga usor in cadere pe cilindru iar daca ungi cilindru cu ulei pistonul trebuie sa "prinda" un pic. Segmenti aveau o dunga de cutit intre capete, iar bolt-ul a intrat nu foarte greu.

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Trebuie alezat pistonul, segmenti sunt prea fixi sau ii bag mai mult ulei si astept sa isi dea drumul :angry: .

 

 

dupa ceva timp de gandire, intrebari si sfaturi am desfacut iarasi motorul si am constatat cu surprindere ca un piston se misca mai greu pe camasa decat celalalt asa ca am pilit putin capetele segmentilor si am montat totul la loc (sa nu ma intrebati daca a ramas vreun spatiu intre capetele segmentilor ca nu stiu sa va raspund pentru ca nu am verificat). acum (relativ) functioneaza adica nu a mai facut asa (ca in razboiul stelelor, nu a blocat roata in schimb a murit cand nu i-am mai dat gaz) decat o singura data in 30 de kilometri cat am apucat sa merg si atunci eram in panta. deci, in concluzie, daca segmentul e prea fix nu mere, dar apare si uzura in schema asa ca putin mai mult ulei si mers cativa kilometri lejer cred ca vor rezolva problema. hahah sunt pe cale sa il omor pe jedi sa ma lase in pace cu razboiul lui cu tot

multumesc tuturor care m-au ajutat cu sfaturi si impresii personale

drum uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii mei...dragi posesori de izh.....CE MAMA DREACU E AICI??? :angry: ati uitat sa bagati ulei in conbustibil (bere) si a inceput activitatea motorului (CeReBeLuLuI) sa numai "fancshan" cum trebe? mai lasati-o dreacu la relanti.....(si totusi ma bufneste rasul).

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii mei...dragi posesori de izh.....CE MAMA DREACU E AICI??? :angry: ati uitat sa bagati ulei in conbustibil (bere) si a inceput activitatea motorului (CeReBeLuLuI) sa numai "fancshan" cum trebe? mai lasati-o dreacu la relanti.....(si totusi ma bufneste rasul).

Numai bine!

 

Tu de azi sa nu te mai bagi in vorba cu noi ca ti-ai luat Suzeta de 500! :cheers:)

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de azi sa nu te mai bagi in vorba cu noi ca ti-ai luat Suzeta de 500! :angry:)

Sa o stapanesti sanatos!

 

 

Merci mult :cheers: .Gata...numai dau pe aici si promit sa stau la colt 5 minute(ca mi-am luat suza si am tradat comunistii)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ceva timp de gandire, intrebari si sfaturi am desfacut iarasi motorul si am constatat cu surprindere ca un piston se misca mai greu pe camasa decat celalalt asa ca am pilit putin capetele segmentilor si am montat totul la loc (sa nu ma intrebati daca a ramas vreun spatiu intre capetele segmentilor ca nu stiu sa va raspund pentru ca nu am verificat). acum (relativ) functioneaza adica nu a mai facut asa (ca in razboiul stelelor, nu a blocat roata in schimb a murit cand nu i-am mai dat gaz) decat o singura data in 30 de kilometri cat am apucat sa merg si atunci eram in panta. deci, in concluzie, daca segmentul e prea fix nu mere, dar apare si uzura in schema asa ca putin mai mult ulei si mers cativa kilometri lejer cred ca vor rezolva problema. hahah sunt pe cale sa il omor pe jedi sa ma lase in pace cu razboiul lui cu tot

multumesc tuturor care m-au ajutat cu sfaturi si impresii personale

drum uscat

- :angry: -cica "RAZBOIUL STELELOR ".... intr-adevar SF-uri adevarate !!!!!!!!!!!! :rusinica :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo omule

 

 

- :polite: ca sa vezi ca esti

.....pentru @kyvacka.. daca doresti sa continuam "schimbul de experienta " pe privat ...CU MULTA PLACERE !!!!!!!!! :unsure:

 

 

Dacă mai continuați amândoi cu certurile Âşi off-topicul, luați pauză de forum până începe Âşcoala. Sau până absolviți Facultatea de Bun Simț.

@CS99BIG, dacă mai scrii pe aici atacuri de genul BucureÂşti-Ferentari (Âştii ce vreau să spun), deja o să fiu mai darnic decât MoÂş Crăciun în warnuri Âşi banuri. Ce dracu, nu puteți fi români Âşi la Cs, Âşi la Cj sau IaÂşi? Aviz amatorilor, aÂştept provincia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă mai continuați amândoi cu certurile Âşi off-topicul, luați pauză de forum până începe Âşcoala. Sau până absolviți Facultatea de Bun Simț.

@CS99BIG, dacă mai scrii pe aici atacuri de genul BucureÂşti-Ferentari (Âştii ce vreau să spun), deja o să fiu mai darnic decât MoÂş Crăciun în warnuri Âşi banuri. Ce dracu, nu puteți fi români Âşi la Cs, Âşi la Cj sau IaÂşi? Aviz amatorilor, aÂştept provincia.

-daca esti din Bucuresti nu trebuie sa te simti jicnit ...nu am de obicei sa jicnesc si consider ca nici nu am facuto...in timp ce altii ma fac prost si ca am probleme !! :unsure: Facultatea de Bun Simt am gatat-o de mult !...cit despre warn NU AM NIMIC DE PIERDUT !!

....Svorta este in miinile tale ...ca tot vorbim de razboiul stelar !! :polite:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pot sa pun orice motor de IJ pe Jupiterul meu? sau se potrivesc doar unele tipuri?

 

 

Ma gandeam sa-i pun altul pana il fac pe asta.

da frate stai fara grija ca se poate ,,,,,numai piesele nu corespunde ,sa le schimbi de la un model la altul,,,,in ceea ce priveste prinderile motorului pe cadru (pt ca asta te intereseaza pe tine ) sant la fel ,incearca cu incredere,,,, ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge sa pui pe cadru de Jupiter(1,2,3,4,5) motor planeta (1,2,3,4,5) si viceversa. ;)

Dar....nu a incercat nimeni sa puna motor de GS500E(500cc;50cp;consum 4-5%;racire pe aer;4T;6trepete;demaraj bun...)

si la aspect ar arata misto de tot pe un jupiter4(ca gs-u si jupiterul au 2pistoane)

Am un motor de GS500E...si ma gandesc sa il pun pe un jupiter4...tare curios sunt sa vad ce iese!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge sa pui pe cadru de Jupiter(1,2,3,4,5) motor planeta (1,2,3,4,5) si viceversa. ;)

Dar....nu a incercat nimeni sa puna motor de GS500E(500cc;50cp;consum 4-5%;racire pe aer;4T;6trepete;demaraj bun...)

si la aspect ar arata misto de tot pe un jupiter4(ca gs-u si jupiterul au 2pistoane)

Am un motor de GS500E...si ma gandesc sa il pun pe un jupiter4...tare curios sunt sa vad ce iese!!!!

Punete pe treaba ,sa vedem si noi ce iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...