danny_motor86 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 E cilindru de Planeta 5, blocul motor e cel original. intradevar blocul motor este cel original, dar cilindrul e de planeta 4..chiuloasa e de planeta 5...(iar cilindrul de planeta 5 e intr-o toba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Chiulasa mi-a luat Âşi mie ochii, d-aia n-am mai băgat în seamă evacuarea... Editat Februarie 11, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 multumesc are careva ceva poze cu ij planeta 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) multumesc are careva ceva poze cu ij planeta 4? Acu am vazut.am Jupiter 4.Scuze.Bunu. Editat Februarie 12, 2010 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 multumesc are careva ceva poze cu ij planeta 4? Dada mai se vrea mai pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Salutare! de curand am desfacut un motor de ij 56, pentru reparatii capitale, sa zic asa. Vreau sa schimb tot ce e de schimbat, de exemplu discuri de ambreaj, rulmenti, etc . Intrebarea mea e: La ce ar trebui sa fiu atent? ..nu vreau sa termin lucrarea, si peste 200 km sa imi pice ceva. Sunt sigur ca intelegeti la ce ma refer, vorba aia "invata din greselile altora"..in fine, multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 ...am desfacut un motor de ij 56, pentru reparatii capitale......La ce ar trebui sa fiu atent?... Pai, rulmentii si discurile de ambreaj este partea cea mai simpla si usoara! N-ai scris nimic de starea motorului! Ce sfaturi astepti? Ori, RC inseamna stare ambielaj, piston, cilindru, lant primar, aprindere, carburatie, ciclistica, roti, suspensii, etc... Atent trebe sa fii la toate! Ai mai facut asa ceva? Desfa-o, vino cu detalii serioase si apoi pune intrebari, sa stie omul ce sa-ti spuna. Succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Pai, rulmentii si discurile de ambreaj este partea cea mai simpla si usoara! N-ai scris nimic de starea motorului! Ce sfaturi astepti? Ori, RC inseamna stare ambielaj, piston, cilindru, lant primar, aprindere, carburatie, ciclistica, roti, suspensii, etc... Atent trebe sa fii la toate! Ai mai facut asa ceva? Desfa-o, vino cu detalii serioase si apoi pune intrebari, sa stie omul ce sa-ti spuna. Succes in continuare! E desfacuta. Ma refer strict la partea mecanica din motor, cu restul ma descurc, nu am mai facut asta. Cred ca mai trebuie sa demontez pinionul ce se vede in poza ca sa pot scoate ambielajul din coaja ... cum imi dau seama de starea lui (a ambielajului) ? biela are un oarecare joc, dupa parerea mea e cam mare. Dar cum ziceam, n-am mai facut asta, si mi-e teama ca m-am aruncat in apa prea mare ... apoi chestia pt care am inceput sa ma bag in motor e ca nu imi intra calumea in viteze, in special in a 2a. Am citit pe forum, ca mai is unii care obisnuiesc sa inlocuiasca distantierele din cutie (cele de cementate) cu altele improvizate din tabla, care evident, nu tin. Cred ca asta a facut si fostul proprietar al motocicletei... Mesaj completat am uita sa atasez poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 pt. a desface pinionul de transmisie primara ai nevoie de presa(cu 2-3 gheare) , iar la ambielaj daca ai joc trebuie depresat si inlocuit boltul maneton ,rolele ,colivia ,iar ca sa le faci astea ai nevoie de o presa tapana. Sa incalzesti suncile ambielajului inainte de depresare sialte treburi care fara scule potrivite mai bine nu te apuca ca mai rau strici decat repari,la carcasa motor cota de rulment e kilnerita ,vezi daca nu ai joc si acolo...........spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 merci! dar ce inseamna "kilnerita"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Se refera la punctele alea din jurul rulmentului si pe exterior si pe interior. au fost facute ca sa ''umfle'' materialul probabil uzura de acolo facea rulmentul sa intre si sa iasa prea usor probabil cu mana. Anbielajul nu trebuie sa aiba joc. daca tot l-ai desfacut repara-l. cand ai zis ca nu are joc prea mare te-ai referit la jocul radial nu la cel axial adica sus jos nu stanga dreapta? nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 axial, adica stanga dreapta are . Radial nu prea are..maxim un milimetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Radial n-are voie să aibă deloc! Dacă are aÂşa de mult, trebuie reparat obligatoriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 buna am si eu o intrebare, la un ij 56 am pe flansa carburator de dnepr si filtru vechi de ij coarne de berbec, intrebarea ar fi se poate sa nu fie compatibile si sa fie nevoie sa pun si filtru sport am schimbat uleiul din filtru era cam gros dar nu imi place cum trage, fara filtru merge mult mai bine motorul ? deci poate sa aibe si filtrul o vina? sa fie depasit ???? Mesaj completat app si setul l-am schimbat, aprinderea e reglata totul e ok dinamul original merge bine incarca scanteie mare totul e ok, se poate sa fie din carburatie problema sau filtrul e problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 pentru carburator nou iti trebuie filtru nou si tobe noi. altfel merge prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 merci!dar ce inseamna "kilnerita"? Cherneruit se numeste ,este actiunea mecanica a unui cherner sau punctator pt a aduce cotele actuale la cele originale ceea ce este gresit la un motor 2t cu turatie mica . Mesaj completat buna am si eu o intrebare, la un ij 56 am pe flansa carburatorde dnepr si filtru vechi de ij coarne de berbec, intrebarea ar fi se poate sa nu fie compatibile si sa fie nevoie sa pun si filtru sport am schimbat uleiul din filtru era cam gros dar nu imi place cum trage, fara filtru merge mult mai bine motorul ? deci poate sa aibe si filtrul o vina? sa fie depasit ???? Mesaj completat app si setul l-am schimbat, aprinderea e reglata totul e ok dinamul original merge bine incarca scanteie mare totul e ok, se poate sa fie din carburatie problema sau filtrul e problema ? Presupun ca este un K65 si este construit pt motoare 4T,e de preferat unK65C. Arunci filtrul "bilute de berbec",faci un filtru artizanal cu unu-doua straturi de filtru de la hota de bucatarie,pui jiglorul original de IJ . IJ-ul avand cursa lunga la piston,are nevoie si de volum mare de aer la o aspiratie,deci de un filtru care sa-i permita acest lucru. Incearca asa si mai vorbim.Toate bune. Mesaj completat axial, adica stanga dreapta are . Radial nu prea are..maxim un milimetru Daca ai scos ambelajul,il tii in cumpana de biela si il loveststi in capul bielei cu podul palmei,usor. Daca se aude un zgomot metalic ascutit ca de fiare care se lovesc, trebuie sa schimbi rulmentul cu ace Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil34ro Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Mesaj completat Mersi de sfat, azi am sa incerc cu un filtru sport , si inca ceva , nu prea pot sa merg cu a 4 decat pe drum drept cand am atajul pus ,(pinion de ataj 17 dinti) si pe drum drept in viteza a 4 pierde din putere cu atajul gol , setul e bun are compresie in draci, schimb si jiglerul si mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danibacsi Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 salut, ma intereseaza un carburator de ij 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 ij festival din 1962 ? Mesaj completat am un K36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 caut capace ornament ce o fi alea (st-dr) care ascunde sistemul de carburatie la IJ 56.poze mai jos. si lampa stop-pozitie tot de IJ 56.dati PM va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Vezi ca sunt mai multe feluri de capace.Depinde de anul de fabricatie si ce cilindru folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) exact.cilindru cu baleaj mic. Editat Februarie 24, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 si astea sunt mai multe modele,cu 4 si cu 5 aripioare.o sa caut sa vad daca mai am o pereche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) nu am stiut faza asta cu aripioarele.in principiu cilindrul e ca si al tau,cu baleaj mic.si inca ceva sa iti zic asa am sa vopsesc si eu IJ-ul meu. negru cu dungi albe.imi place cu arata al tau.atas am sa ii pun de ij jupiter 3. Editat Februarie 25, 2010 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danibacsi Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ij festival din 1962 ?Mesaj completat am un K36 salut, imi trebuie pt tata.nu prea ma pricep la modele.atat stiu ca ij-ul lui este din '62,la fel cu cel din '58,doar ca are saua comuna.daca mi-ai pune o poza m-ar ajuta pt ca stiu cum arata.multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.