Speedy.K Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Sigur nu sunt la fel, al meu era Planeta 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salut are careva dintre voi capacele ornamentale(de tabla )care vin pe roata de ij , sant 2 bucati de tabla cu cercuri ambutisate . mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Aha deci sluțănia nu e în unic exemplar ??? sunt două ??? ... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Aha deci sluțănia nu e în unic exemplar ??? sunt două ??? ... .... Nu stiu despre ce vorbesti, in continuare... Oricum, discutia asta despre mobre modificate este atat de veche incat numerita reluata. Simtul estetic este foarte diferit la oameni. De-aia se si spune ca gusturile nu se discuta. Cand e chestie de "place" sau "nu place" nu e loc de discutie, fiecare cu ochiul lui. Personal IJ-ul ala mi se pare si acum mai frumos decat mobra pe care o am in prezent. Dar nu frumusetea ma intereseaza in primul rand la o mobra. Deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nu stiu despre ce vorbesti, in continuare... Oricum, discutia asta despre mobre modificate este atat de veche incat numerita reluata. Simtul estetic este foarte diferit la oameni. De-aia se si spune ca gusturile nu se discuta. Cand e chestie de "place" sau "nu place" nu e loc de discutie, fiecare cu ochiul lui. Personal IJ-ul ala mi se pare si acum mai frumos decat mobra pe care o am in prezent. Dar nu frumusetea ma intereseaza in primul rand la o mobra. Deci... cauta topicurile deschise de mihai_prd si vezi ij-ul modificat de el ... daca gasesc link-ul ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Iote-l aici, da nu pot sa pun poza, asta e linkul. /index.php?...ost&id=8505 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ei, aÂşa mai da, deÂşi în locul aripii ăleia de VN500 mergea aripa originală , cromată sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Iote-l aici, da nu pot sa pun poza, asta e linkul. /index.php?...ost&id=8505 Frumusel. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) revin pe subiect : (mi-a placut mult proiectul asta de IJ si am pastrat pozele) work in progress - pt. cei ce vor sa modifice cadru - cam asta e varianta cea mai buna care am vazut-o pana acum + bascula spate putin lungita. almost end product - cu tot cu comenzi avansate. salutari Mihai_prd! Editat Noiembrie 27, 2010 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
planeta5 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am si eu o intrebare: Cine stie de cat e surubul de la axul cu cama la un ij planeta 5 intr-un piston? Vreau sa ii pun aprindere electronica si am nevoie ca sa poata sa faca bucsa. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 am si eu o intrebare:Cine stie de cat e surubul de la axul cu cama la un ij planeta 5 intr-un piston? Multumesc Fi sau diametru surubului e 7 mm, are pas de 1cu 25 deci pas marunt, lungime parca 100 mm, cred ca ma insel la lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Tocmai am achizitionat acest regulator de ij 56 la 6v si nu stiu cum sa il leg la dinamul meu de la jawa. Aveti vre-o idee?? Dinamul este de jawa cu "-" la masa di cu 2 iesiri "D" si "M". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Tocmai am achizitionat acest regulator de ij 56 la 6v si nu stiu cum sa il leg la dinamul meu de la jawa. Aveti vre-o idee??Dinamul este de jawa cu "-" la masa di cu 2 iesiri "D" si "M". daca e bun releul dau la schimb unul de jawa original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Tocmai am achizitionat acest regulator de ij 56 la 6v si nu stiu cum sa il leg la dinamul meu de la jawa. Aveti vre-o idee??Dinamul este de jawa cu "-" la masa di cu 2 iesiri "D" si "M". jawa e cu excitatie pe - ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 jawa e cu excitatie pe - ? dinamul original avea + la masa dar i-am schimbat dinamul cu unul pe - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Fi sau diametru surubului e 7 mm, are pas de 1cu 25 deci pas marunt, lungime parca 100 mm, cred ca ma insel la lungime. 109 mm lungime acuma am masurat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 dinamul original avea + la masa dar i-am schimbat dinamul cu unul pe - Dinamul original de Jawa are "-" la masa. Daca te ajuta schema electrica de Jawa pe dinam 6V, o fotografiez dintr-o carte mai veche si o postez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 am cumparat pentru IJ-ul meu tobe noi si bineinteles in "buna traditie" a pieselor de schimb nu se potrivesc cu coatele. pe scurt diametrul tobei este mai mic decit diametrul cotului diferenta fiind de 3 mm si nu intra una in alta. acuma nu stiu cum sa rezolv problema, am incercat cu o piatra pusa pe bormasina sa maresc diametrul tobei: dupa 20 min. am reusit sa o zgirii putin pe interior , am renuntat. ce sa fac? sa incerc sa maresc diametrul tobei sau sa micsorez diametrul cotului? ce metoda tehnica de rezolvare a problemei cunoasteti? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 am cumparat pentru IJ-ul meu tobe noi si bineinteles in "buna traditie" a pieselor de schimb nu se potrivesc cu coatele. pe scurt diametrul tobei este mai mic decit diametrul cotului diferenta fiind de 3 mm si nu intra una in alta. acuma nu stiu cum sa rezolv problema, am incercat cu o piatra pusa pe bormasina sa maresc diametrul tobei: dupa 20 min. am reusit sa o zgirii putin pe interior , am renuntat. ce sa fac? sa incerc sa maresc diametrul tobei sau sa micsorez diametrul cotului? ce metoda tehnica de rezolvare a problemei cunoasteti? multumesc anticipat. Uite una din solutii:Cauti o bucata de teava de inox(vezi la cei care fac balustrade)la dimensiunea int.tobei,scurtezi putin din"coate",sudezi inbinarea din teava si gata. Daca diferenta de diametru interior al cotului si diametrul exterior al tevii de adaus este mare atunci bati putin cotul cu un ciocan pe suport de lemn(ambutisezi)pana cel aduci la dimensiunea dorita, apoi sudezi.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 am cumparat pentru IJ-ul meu tobe noi si bineinteles in "buna traditie" a pieselor de schimb nu se potrivesc cu coatele. pe scurt diametrul tobei este mai mic decit diametrul cotului diferenta fiind de 3 mm si nu intra una in alta. acuma nu stiu cum sa rezolv problema, am incercat cu o piatra pusa pe bormasina sa maresc diametrul tobei: dupa 20 min. am reusit sa o zgirii putin pe interior , am renuntat. ce sa fac? sa incerc sa maresc diametrul tobei sau sa micsorez diametrul cotului? ce metoda tehnica de rezolvare a problemei cunoasteti? multumesc anticipat. 3-4 mm cu piatra si bormasina? In niciun caz! Iei o bucata de teava, in care sa incapa ambele parti de imbinat, le bagi pe amandoua, fiecare pana la jumate si pui pe deasupra doua coliere, in fiecare capat cate unu. Nu uita sa izolezi imbinarile cu ce trebuie. Daca vrei dupa, poti sa bagi pe deasupra intregii imbinari duble banda d-aia de imbracat tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 vand piese de ij56. cutie, ambreiaj ect o sa revin cu poze maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fagarashan Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 3-4 mm cu piatra si bormasina? In niciun caz!Iei o bucata de teava, in care sa incapa ambele parti de imbinat, le bagi pe amandoua, fiecare pana la jumate si pui pe deasupra doua coliere, in fiecare capat cate unu. Nu uita sa izolezi imbinarile cu ce trebuie. Daca vrei dupa, poti sa bagi pe deasupra intregii imbinari duble banda d-aia de imbracat tobele. Sau pti incerca sa tai cu flex-ul 4 crestaturi si se strange astfel diametrul ca sa il poti introduce cotul in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Sau pti incerca sa tai cu flex-ul 4 crestaturi si se strange astfel diametrul ca sa il poti introduce cotul in toba. mi se pare cea mai in regula solutie de pina acum. totusi am sa incerc sa gasesc un strung sau o freza ceva cu care sa "alezez" interiorul tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 mi se pare cea mai in regula solutie de pina acum. totusi am sa incerc sa gasesc un strung sau o freza ceva cu care sa "alezez" interiorul tobei. salut... de prefert ar fi sa nu umbli la toba deloc o lasi asa cum e ca daca vrei sa schimbi si coturile astea si gasesti la diametrul tobei pe care al are acu ce faci ?,ajusteaza coturile pe diametrul tobei ai varianta expusa de ,,,fagarashan,,,,care mie mi se pare destul de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_yzh Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 (editat) vand ij iupiter 4 pret neg Editat Decembrie 27, 2010 de mihai_yzh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.