Lolo_ID Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Cand erau vandute motocicletele IJ 56 toate seriile erau aceleasi (si pe placuta de identificare si pe cadru-deasupra amortizorului stanga spate- si pe carterul din stanga al motorului) insa acum - motorul - fiind piesa de schimb, nu mai este obligatoriu sa ai aceeasi serie si pe carterul motorului insa trebuie sa ai act de provenienta (pentru motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Photobomb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Photobomb. e un intrerupator care taie curentul total..explicatia e simpla:se mai descarca bateria la astea pe 6v ca da la masa..la modelele pe 6 v deobicei e indicat sa ai un intrerupator separat are sa taie curentul la nipru e tot asa si la multe moto..nu le mai enumar acuma.. din exeprienta vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 De-acord. Dar recunoaÂşte că arată minunat întrerupătorul ăla de veioză! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 De-acord. Dar recunoaÂşte că arată minunat întrerupătorul ăla de veioză! e jucaria lui fratele acuma si el a pus ceva sa fie acolo...ca iese de citeva ori duminica cu mobra..ca si mine defapt ca am si eu ij56 dar nu am facut 200 de km cu el nui nici timp si sint multe mobre si nu poti merge tot timpul cu una ca se supara celelalte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august! Toate cele bune ! Confratzii de la Turnu Severin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august! Toate cele bune ! Confratzii de la Turnu Severin toata problema e din aprindere 100% daca pe ambele moto face la fel.nu ai scinteie in turatie pe pistonul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Salutare fratzilor ! Ne confruntam cu o problema tehnica tare ciudata la Jupiter 4. Am pus la punct aprinderea cu comparatorul, aprinderi gotronic ,schintei ditamai , porneste bine dar dupa primele explozii pistonul din dreapta nu mai lucreaza ! daca o lasi in ralanti (un pic cam mare ca sa stea ) cel din dreapta da rar cate o explozie dar daca ii iei fisa nici nu se simte. Ciudat este ca la fel se comporta si cea de a doua motocicleta identica , pe care am pus aprinderea si carburatorul de pe prima! datzi-ne domnilor din experientza voastra ceva solutii ,pareri, idei, ca noi am inceput sa ne pierdem sperantza si nu am vrea sa le pierdem din gashca pe cele doua jupiteritze ca sunt cu atash ambele. Este cumva acest fenomen cauzat de vreun viciu de fabricatzie ?exista vreo chichitza ce ne scapa noua ? Asteptam cu nerabdare solutzia salvatoare iar celui ce va duce la rezolvare promitem bidonu' de vin la intalnirea comunistelor din august! Toate cele bune ! Confratzii de la Turnu Severin tot la jup 4 am avut si eu aceiasi problema.Am dat jos alternatorul pentru o alta problema si am constatat ca cel de la care cumparasem motocicleta schimbase suruburile cu care este prins platoul de la platini si unul din acestea atingea una din periile alternatorului punindu-l la masa. Asa ca verifica si la instalatia electrica sa nu ai pe undeva punere la masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 incearca sa pui avansul mai mare pt pistonul respectiv. daca incepe sa mearga ii faci reglaju calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Verifica si condesatori, schimbale intre ei sau pune alti de Lada.(masina ruseasca). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 ai ambele bobine? Parca Jupiter avea 2, daca nu avea 2 ci una nu ai ce-i face. Aprinderile Gotronic nu merg 2 pe o bobina. Vorbeste si cu userul Gotronic pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Inverseaza bobinele si bujiile intre ele. Daca este pentru scurt timp, si bobinele au in primar peste 3 ohmi, merg si doua bobine (trebuie urmarita temperatura aprindserii) sa nu se incinga tare. Dar de ce sa pui doua aprinderi in paralel la Jupiter? Este cu senzor 012CW cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Multa multzamire tuturor pentru raspunsuri ! Sunt 2 bobine, fiecare cu aprinderea ei , (condensatorii nu mai trebuie nu?!?) ,noi am reglat avansul la 3,75 dar am fost la un nene rus azi dim si nea citit din cartea tehnica ca trebuie 2,4-2,8. azi o luam de la capat si incepem cu inversarea bobinelor! Va tzinem la curent, numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Multa multzamire tuturor pentru raspunsuri ! Sunt 2 bobine, fiecare cu aprinderea ei , (condensatorii nu mai trebuie nu?!?) ,noi am reglat avansul la 3,75 dar am fost la un nene rus azi dim si nea citit din cartea tehnica ca trebuie 2,4-2,8. azi o luam de la capat si incepem cu inversarea bobinelor! Va tzinem la curent, numai bine ! reglaj avans conform cartii de reparatie in engleza de pe forum la pag. 45 si 46 este inainte de PMS 3,5-4mm pt motoarele cu un piston si 2-2,6 pentru doua pistoane si deschiderea platinei la 0,4-0,6 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 I-am dat de cap Jupiterului , pana la coada se pare ca bobina de pe pistonul cu pricina mergea pe toane , adica mai ales in turatzie mergea mai mult nu. Bidonul de vin o sa fie atasat la atas si ii vom da cep la intrunire ! toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 s-ai opriti si lui "gotronic". sau poate vine si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Unde si cand e "intrunirea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nel_old_times Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 unde?...inca se discuta. cand?...vom vedea(august deocamdata),oricum tinem aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 @gotronic ne-am bucura sa veniti, am facut atatia km cu aprinderile dvs. Poate va aprindem pasiunea fiarelor vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) "Reaprinde", Acum 33 de ani (imediat), mi-am luat primul meu de Carnet de conducere ( da da, nu permis, scrie pe el Republica Populara Romana, este rosu si seamana cu un carnet de partid PCR, l-am pastrat si acum , cand am luat B-ul il pierdusem pe undeva prin casa), pentru o Mobra 50 Super. Pe ea am invatat mecanica "live" (imi si placea). Am desfacut motorul in doua dupa 2 luni de cand o luasem sa vad cum este facut (ea fiind noua ), asta de ciuda ca n-am luat carnetul din prima si au intrat in concediu cei de la circulatie (era vara) iar eu am stat pe tusa aproape 2 luni. Cam 2 saptamani o durat sa-l pun la loc doar uitandu-ma si gandindu-ma cam cum ar trebui sa fie. Nu aveam pe cine sa intreb dar nici nu vroiam. Documentatie ...(doar ce venise cu ea din magazin) Scule... (tot asa, si o trusa de bicicleta, ceva patente si surubelnite de pe la bunicu din magazie, dar nimic concret). Am tinut-o pana in anul 2 de facultate din anul 3 de liceu, cand am vandut-o cu 4.600lei (noua era 6325 tin minte si acum, ca o luat-o tata in rate din banii adunati de mine pentru prima rata din bursa de la liceu ). Cand au aparut Hoinar-ele, normal ca am dat spaga la magazin sa mi-o retina 2 ore, sa ma duc acasa sa caut bani. Aia am tinut-o cam un an dupa care m-am insurat. (Alta dragoste) Editat Ianuarie 27, 2011 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salutare tot cautand un ij-49 cu atas am dat de un nene care din pacate l-a dat la fier vechi acum vreo 2 luni a dat vrea 10 ij la fier. Mai are insa o planeta 5 cu atas stare buna cu 5000 Km la bord culoare rosie originala . Pret cred in jur de 15 mil, cred poze nu am .Omul este din Bucuresti din Sinesti daca este cineva interesat da-ti un pm . M-a rugat daca stiu pe cineva amator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 planeta mea cu toba cea 'noua' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 salut! o intrebare pentru posesorii de IJ.... am fost sa cumpar o motocicleta cu atas.... m-am uitat la numarul de identificare (e stantat pe motor si sub sa pe cadru), e ok, corespunde cu cel din cartea tehnica! dar numarul de omologare nu l-am gasit nicaieri (nici propietarul nu stia unde e marcat!). M-am uitat pe cadru in spatele farului.... are numai niturile unde a fost tablita. In alta parte ar mai putea fi poansonat? Motocicleta e cu atas, in cartea tehnica e trecuta cu atas, am vazut ca are o serie diferita scrisa. E vreo serie poansonata pe atas? atasesz si pozele cu cartea tehnica si locul unde trebuia sa fie numarul de omologare! Am vazut ca sunt trei rubrici trecute in carte, care e treaba cu fiecare? in una scrie ca e solo, in una cu atas si in una solo! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Numarul de omologare la Drz-ul tau unde este? Atasul nu mai are serie obligatorie, asa ca te poti prezenta cu alt atas de Ij fara probleme. Ahh, l.e., m-am uitat la nr si m-am lamurit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Numarul de omologare la Drz-ul tau unde este? Atasul nu mai are serie obligatorie, asa ca te poti prezenta cu alt atas de Ij fara probleme.Ahh, l.e., m-am uitat la nr si m-am lamurit... la DRZ numarul de omologare era sub coarne in spatele farului! la asta nu e scris nicaieri! deci la atas nu e necesar numar de identificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.