alectronic Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 poate ca e deja rasuflata povestea DAR am nevoie si eu de schema electrica de la IJ Planeta 5 .. insa nu vreau schema aia colorata frumos ca nu ma ajuta deloc ... e schema bloc ... am nevoie de schema detaliata ... am gasit ceva pe net dar e la o calitate execrabila ... poate ma ajuta cineva ... caut varianta asta de schema DAR la o calitate mai de doamne ajuta ... multumesc anticipat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 poate ca e deja rasuflata povestea DAR am nevoie si eu de schema electrica de la IJ Planeta 5 .. insa nu vreau schema aia colorata frumos ca nu ma ajuta deloc ... e schema bloc ... am nevoie de schema detaliata ... am gasit ceva pe net dar e la o calitate execrabila ... poate ma ajuta cineva ... caut varianta asta de schema DAR la o calitate mai de doamne ajuta ... multumesc anticipat ... Uite aici...poate te ajuta...imaginea refacuta in Photoshop...daca nu, sigur te ajuta manualul asta f. fain facut... Numai bine si asfalt uscat!!! :) http://www.aspera.ro/dl/izhjupiter.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamagotchy5 Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Permiteti`mi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Permiteti`mi... Daca pui mai multe fotografii mai mari,pe cuvant ca o laud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) Uite aici...poate te ajuta...imaginea refacuta in Photoshop...daca nu, sigur te ajuta manualul asta f. fain facut...Numai bine si asfalt uscat!!! :rock: http://www.aspera.ro/dl/izhjupiter.pdf merci mult ... am gasit ceva ceva in pdf-ul ala - insa tot nu ma ajuta prea mult - nu are nimeni varianta AIA la sau orice alta versiune mai detaliata a instalatiei ? Editat Octombrie 5, 2008 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 merci mult ... am gasit ceva ceva in pdf-ul ala - insa tot nu ma ajuta prea mult - nu are nimeni varianta AIA la sau orice alta versiune mai detaliata a instalatiei ? Pai domne, tre sa se gaseasca cineva care a desfacut instalatia electrica, si care sa o puna si pe "hirtie". Eu nu am umblat "inca" la nici o motoreta pe alternator (a mea e pe dinam). Daca insa ne spui ce problema ai, concret, poate venim cu un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 salut. am o problema la Jupiteru meu, nu am mai putut sa desfac bujia de pe partea stanga si a trebuit sa schimb chiuloasa stanga. de cand am schimbat chiuloasa stanga am o bataie la motor, cum as putea sa o remediez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) va multumesc. Editat Octombrie 6, 2008 de White_Dragon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) Pai domne, tre sa se gaseasca cineva care a desfacut instalatia electrica, si care sa o puna si pe "hirtie".Eu nu am umblat "inca" la nici o motoreta pe alternator (a mea e pe dinam). Daca insa ne spui ce problema ai, concret, poate venim cu un sfat. problema se pune in felul urmator : trebuie sa fac instalatia electrica la un IJ Planeta 5 - ea are acum o instalatie - fir/scotch/alte improvizatii - treaba sta in felul urmator ... fie k am o instalatie noua de IJ original fie k mi-o fac eu e tot una pt. mine dar am nevoie de schema "cat mai electrica" a instalatiei - pana acum nu am reusit sa gasesc decat SCHEMA BLOC (aia colorata frumos care tot circula pe net sub diverse forme/nume) dar nimic legat de schema electrica / electronia ... adik sa-mi arate mie semnu de far si etc. nu sa am desenat un far cu doua fire care intra in el ... nush poate am eu ceva ... dar cred k m-ar ajuta f mult schema electrica decat aia bloc ... sau hai ... bloc bloc dar la o rezolutie MARE - stiu deja cer prea multe ... anyhow ... astept orice ajutor in acest sens ... multumesc f mult. Editat Octombrie 6, 2008 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Daca te ajuta cu ceva schema asta de Jupiter 4....am mai pus-o pe undeva, nu cred sa fie mare diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salutare! Am si eu o intrebare. Exista cumva limite de voltaj la becurile de la semnalizari si stop, pentru IJ Jupiter 3??? Eu pana akum aveam de 10 V la semnalizari, si de 5 V la stop, adik ffff slabe... Akum am pus de 20 la semnalizari si de 20 V la stop/frana...si am constatat ca nu prea imi mai incarca cum trebuie releul de incarcare, si mai ales, akum cu motorul oprit, semnalizarile nu mai merg, iar beculetul din bord pt. semnalizari nu mai clipeste cand semnalizez, ci sta aprins... DAca aveti idee, poate imi dati vreo sugestie, ceva... (eu ma banuit releul de semnalizare, dar e k, sau un scurt pe circuit...o sa ferific toata instalatia sambata, dar... ) Mersi anticipat si asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Salutare!Am si eu o intrebare. Exista cumva limite de voltaj la becurile de la semnalizari si stop, pentru IJ Jupiter 3??? Eu pana akum aveam de 10 V la semnalizari, si de 5 V la stop, adik ffff slabe... Akum am pus de 20 la semnalizari si de 20 V la stop/frana...si am constatat ca nu prea imi mai incarca cum trebuie releul de incarcare, si mai ales, akum cu motorul oprit, semnalizarile nu mai merg, iar beculetul din bord pt. semnalizari nu mai clipeste cand semnalizez, ci sta aprins... DAca aveti idee, poate imi dati vreo sugestie, ceva... (eu ma banuit releul de semnalizare, dar e k, sau un scurt pe circuit...o sa ferific toata instalatia sambata, dar... ) Mersi anticipat si asfalt uscat!!!! in mod normal trebuia sa ilumineze mai putin/slab dar nu sa nu se mai aprinda ... nu stiu inca ce fasung (filet/baioneta) ai dar dak se potrivesc si gasesti de 12 Volti alea ar merge perfect ... asta in cazul in care ai baterie de 10v / 12v. o schema ELECTRICA ar fi de mare ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 in mod normal trebuia sa ilumineze mai putin/slab dar nu sa nu se mai aprinda ... nu stiu inca ce fasung (filet/baioneta) ai dar dak se potrivesc si gasesti de 12 Volti alea ar merge perfect ... asta in cazul in care ai baterie de 10v / 12v. o schema ELECTRICA ar fi de mare ajutor Mii de scuze...am gresit, voiam sa zic 10 si 20 de WATI...(evident...mea culpa), toate sunt evident de 12 Volti...iar fasungu e normal la semnalizare, adik de bec cu dulia dreapta cu 2 tamburushi...prin care se fixeaza...dar nu inteleg de ce nu mai merge??? Oare pt ca sa marit consumu??? deciinainte erau 40 far fata+20 W semnalizataore fata+ 40 W semnalizatoare spate +5 W pozitia+5 W frana. Acum am: 80 W semnalizatoare + 40 W far fata + 10 W pozitia spate + 20 W frana...Mam referit numai la becuri evident...(in afara de cele din bord, de 3 W fiecare... ) Nu stiu ce sa zic, inainte nu-mi facea asa...se aprindeau mai slab dar era k...dar akum... bateria e adevarat, nu e noua, dar e japoneza...de la un Kawasaki Vulcan 400 , insa releul de incarcare poate fi suprasolicitat sau...habar nu am... Dak cineva ma poate ajuta cu vreun sfat...ii sunt recunoscator si al prima intrunire de la anu...am "grija" eu de el...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Mii de scuze...am gresit, voiam sa zic 10 si 20 de WATI...(evident...mea culpa), toate sunt evident de 12 Volti...iar fasungu e normal la semnalizare, adik de bec cu dulia dreapta cu 2 tamburushi...prin care se fixeaza...dar nu inteleg de ce nu mai merge??? Oare pt ca sa marit consumu??? deciinainte erau 40 far fata+20 W semnalizataore fata+ 40 W semnalizatoare spate +5 W pozitia+5 W frana.Acum am: 80 W semnalizatoare + 40 W far fata + 10 W pozitia spate + 20 W frana...Mam referit numai la becuri evident...(in afara de cele din bord, de 3 W fiecare... ) Nu stiu ce sa zic, inainte nu-mi facea asa...se aprindeau mai slab dar era k...dar akum... bateria e adevarat, nu e noua, dar e japoneza...de la un Kawasaki Vulcan 400 , insa releul de incarcare poate fi suprasolicitat sau...habar nu am... Dak cineva ma poate ajuta cu vreun sfat...ii sunt recunoscator si al prima intrunire de la anu...am "grija" eu de el...!!! Poti face un calcul simplu farul + semnalizare + pozitie sa aiba valoare mai mica decat puterea sursei de curent altfel vei ramane fara bateria Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Poti face un calcul simplu farul + semnalizare + pozitie sa aiba valoare mai mica decat puterea sursei de curent altfel vei ramane fara bateriaNumai bine Mersi mult...asa e ai dreptate...! Dak are cineva schema electrica de la IJ Jupiter 3..ii foarte multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) Mersi mult...asa e ai dreptate...!Dak are cineva schema electrica de la IJ Jupiter 3..ii foarte multumesc... Pai domne, la Jupiter3 ai dinam de 6 V / 45W. Deci prima problema, nu poti folosi becuri de 12V pentru ca se aprind prea slab (am verificat, si un bec de 6V / 10W se aprinde la 5V incomparabil mai puternic decit unul de 12V / 22W, evident, montat tot la 5V). Deci vezi cum gasesti becuri de 6V (eu am ochit lampi echivalente cu LED-uri, speciale pentru 6V, dar costa...) Si a doua problema, cu becurile originale de 10W pe semnalizari, dinamul e incarcat aproape de nominal (daca ne gindim ca ai aprinsa faza scurta plus semnalizare stinga => 25 + 10 +10 + 5 = 50W deci deja ai sarit peste!!). Daca ai pus lampi de 12V si de puterile de mai sus, e posibil sa supraincarci dinamul. E clar ca puterea consumata la 6 V este mult mai mica decit puterea lor nominala, dar tot depasesti puterea maxima oferita de generator. Incearca sa masori curentul prin circuit ca sa fii sigur. Oricum, revino la becuri de 6V Editat Octombrie 8, 2008 de elm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Pai domne, la Jupiter3 ai dinam de 6 V / 45W. Deci prima problema, nu poti folosi becuri de 12V pentru ca se aprind prea slab (am verificat, si un bec de 6V / 10W se aprinde la 5V incomparabil mai puternic decit unul de 12V / 22W, evident, montat tot la 5V). Deci vezi cum gasesti becuri de 6V (eu am ochit lampi echivalente cu LED-uri, speciale pentru 6V, dar costa...) Si a doua problema, cu becurile originale de 10W pe semnalizari, dinamul e incarcat aproape de nominal (daca ne gindim ca ai aprinsa faza scurta plus semnalizare stinga => 25 + 10 +10 + 5 = 50W deci deja ai sarit peste!!). Daca ai pus lampi de 12V si de puterile de mai sus, e posibil sa supraincarci dinamul. E clar ca puterea consumata la 6 V este mult mai mica decit puterea lor nominala, dar tot depasesti puterea maxima oferita de generator. Incearca sa masori curentul prin circuit ca sa fii sigur. Oricum, revino la becuri de 6V Sper sa nu va zapacesc prea tare...am o "combinatie" de Jupiter 3 cu Planeta 5... (adik motor de Planeta si cadru de jupi, ceva de genu...asa l-am luat...), in concluzie sunt pe 12 V...dar nu stiu sarcina maxima a dinamului de 12 V...Apropo, el este nou, luat in vara de la Gaspar...din Botosani, parca...Eu sunt la inceput cu mecanica...asa k...nu sariti prea tare p mine...sunt la capitolul "INVATARE/EXPERIMENTARE... asa k orice sfat imi e de ajutor...(daca nu se bat cap in cap ) Deci dak stie cineva mai multe despre dinamul de 12 V si altele despre electrica Planetei 5 de fapt (scuze...), raman dator...! (Am gasit mai multe manuale de reparatie si scheme dar...cam greu, unele nu prea swe vad, altele n-au legenda, altele sunt in rusa... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Sper sa nu va zapacesc prea tare...am o "combinatie" de Jupiter 3 cu Planeta 5... (adik motor de Planeta si cadru de jupi, ceva de genu...asa l-am luat...), in concluzie sunt pe 12 V...dar nu stiu sarcina maxima a dinamului de 12 V...Apropo, el este nou, luat in vara de la Gaspar...din Botosani, parca...Eu sunt la inceput cu mecanica...asa k...nu sariti prea tare p mine...sunt la capitolul "INVATARE/EXPERIMENTARE...asa k orice sfat imi e de ajutor...(daca nu se bat cap in cap ) Deci dak stie cineva mai multe despre dinamul de 12 V si altele despre electrica Planetei 5 de fapt (scuze...), raman dator...! (Am gasit mai multe manuale de reparatie si scheme dar...cam greu, unele nu prea swe vad, altele n-au legenda, altele sunt in rusa... ) Uita-te bine pe orice dinam scrie tensiunea generata ( la rusi 12B) si puterea ...Watti. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Uita-te bine pe orice dinam scrie tensiunea generata ( la rusi 12B) si puterea ...Watti.Numai bine. Thanx... da asa scrie si pe semnalele din dreapta...12 B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Thanx... da asa scrie si pe semnalele din dreapta...12 B Poate stai mai slab cu incarcarea.Incearca sa pui becuri de putere ceva mai mica.Zici ca la pozitie ai de 20 W;aici normal este de 5W.In bord poti sa pui de 2W.La frana este indicat de 21W,ca si la semnalizare de altfel,insa la aceasta din urma poti sa pui de 15W daca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Domne, daca motorul este de Planeta 5, e bine, inseamna ca esti pe asa-numitul alternator. Puterea astuia este din cite stiu eu de 120 VA. LA iesirea redresorului (puntii de diode) ai la dispozitie cca 90 W. Daca nu se mai aprind semnalizarile deloc si nu depasesti 90W, ai scurtcircuit pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Domne, daca motorul este de Planeta 5, e bine, inseamna ca esti pe asa-numitul alternator. Puterea astuia este din cite stiu eu de 120 VA. LA iesirea redresorului (puntii de diode) ai la dispozitie cca 90 W. Daca nu se mai aprind semnalizarile deloc si nu depasesti 90W, ai scurtcircuit pe undeva Asha era...exact!!! Era un scurt... Mersi mult tuturor care mi-au raspuns...akumam o alta intrebare. Vreau sa-mi schimb bateria. Ce-mi recomandati??? Adik de 12 V si 9 Ah, dar ce marca, de unde, de la ce firma...???cam prost cu spatiul...imi trebe' o baterie mai mica... 6 cm latime, 12 inaltime si maxim 15 cm lungime... Am vazut pe bikeshop mai multe anunturi...dar nu stiu ce sa fac, cat de serioase sunt... Adik ma gandesc totusi ca in magazin o iei cu garantie, nu? Numai bine si asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Asha era...exact!!! Era un scurt... Mersi mult tuturor care mi-au raspuns...akumam o alta intrebare. Vreau sa-mi schimb bateria. Ce-mi recomandati??? Adik de 12 V si 9 Ah, dar ce marca, de unde, de la ce firma...???cam prost cu spatiul...imi trebe' o baterie mai mica... 6 cm latime, 12 inaltime si maxim 15 cm lungime... Am vazut pe bikeshop mai multe anunturi...dar nu stiu ce sa fac, cat de serioase sunt... Adik ma gandesc totusi ca in magazin o iei cu garantie, nu?Numai bine si asfalt uscat tuturor! In orice caz, nu lua din tirg. Daca nu ai mult spatiu, iti recomand o baterie cu gel. Sint foarte bune, nu necesita intretinere (nici nu transpira acid). Trebuie sa vezi insa ce capacitati gasesti, eu mai mari de 7.5 Ah nu am vazut dar nici nu am cautat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Mi-am luat si eu acum ceva timp un Jupiter 4 cu atas. E din 83,nu are decat vreo 500 de km ,eu cand l-am luat avea 300(nu cred ca mai exista in Romania altul cu kilometrii astia). Nu prea am avut timp sa ma ocup de el.Are cineva manual ptr. Jupiter 4? De fapt exista asa ceva? Pun si poze cu IVAN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 daca va trebuiesc piese de ij jupiter 3 dati un pm. se desmembreaza, unele piese sunt deja promise, altele valabile, in princicpiu mai am: cadru, roti, motor complet, aripi, rezervor. am nevoie de la ij festival de ghidon si de sea fata, spate. cel mai mult ma intereseaza de schimburi de piese, asa ca sa nu ma intrebati de preturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.