Jump to content

Posesori Kawasaki Zr-7 Daca Exista


motanu26
 Share

Recommended Posts

Tocmai am avut un accident si trebuie sa merg pe la asigurari sa imi recuperez dauna. Si imi caut niste piese originale cum ar fi toba, scarita spate dreapta pasager cu tot cu suportul de toba, cam astea ar fi baza. Daca are cineva sau stie unde as putea gasi da imi dea un plm.

 

 

Si eu am avut nevoie de ceva..de maneta de frana...Am gasit pe iuliu maniu visa-vis de gradina botanica...aproape de intersectia cu dambovita.Au ceva piese pe stock oamenii si iti pot si comanda daca nu au :wave:

 

Multa bafta cu mobra :burnout:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Din pacate eu is din Baia Mare asa ca e cam naspa sa merg pana acolo sper sa imi pot face cumva rost de ele si de aicea sau macar sa imi fac comanda dupa ele. Mersi oricum si sa speram ca nu tre sa stau mult pana o sa ma pot plimba iar cu ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare,

Doar ce mi-am luat un ZR7 din 2001. Are nevoie de un pic de atentie specializata (schimb ulei, bujii, cablu ambreiaj, placute frana) si eventual mici reglaje.

Imi puteti recomanda un mecanic bun si rezonabil la bani?

post-39408-1215029601_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un zr-7 din 2002, m-ar interesa un windshield la el ca ma termina vantul la drum lung. Aveti idee de unde as putea cumpara unul ?

 

Salut,

 

Ai incercat la www.louis.de?

Pe site au o baza de date cu motoare (bike-datenbank); acolo iti cauti motorul si ei iti afiseaza ce piese au disponibile pentru el.

Cauti in lista "Windschutzscheiben" adica parbriz si o sa vezi ca au vreo 14 variante.

Il alegi, iei codul si te duci la magazinul www.kronaumoto.ro din targul vitan, unde daca nu au pe stoc poti comanda si iti aduc in maxim 3 saptamani, zic ei, la pretul de pe site fara comision.

 

Sper sa gasesti ce cauti.

 

Bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salut! Felicitari pt alegerea unui ZR-7. Posesorii acestui model nu prea stau pe forum pt ca petrec f mult pe motor.Glumesc,mai ales ca vremea a fost cum a fost.Pe cei care i-am intalnit aveau de la multi pana la f multi km cu motoarele lor. Regret ca nu pot recomanda un mecanic. Si eu caut pe cineva de incredere pt o sincronizare de carburatoare. Bafta si multi km in siguranta!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

salut, ma gandesc serios sa achizitionez si eu un zr7 :ph34r: , dar as avea nevoie de niste informatii de la voi daca sunteti amabili:

-cat consuma?

-puterea este oferita din turatii joase(gen 2V) sau in turatii inalte(gen sportiva, peste 6mii)?

-la ce interval recomanda producatorul efectuarea reviziei si in ce consta aceasta?(pe langa ulei plus filtru)

-este un motor fiabil?(as vrea sa imi zica cei ce au zr7 cu multi km pe bordul acestuia)

-am observat ca are doar racire a uleiului, este ok? ati avut probleme cu supraincalzirea?

 

ultima mea intrebare(sper) este ceva mai ciudata...am mers pe un superduke si efectiv am avut senzatia ca nu se simte bine sa mearga constant cel putin in treptele 1-2-3, vroia sa fie turat sa-i dai si iar sa-i dai.... lucru asta intr-un fel m-a ingrijorat.... zr7 cum e?

 

va multumesc pentru amabilitate

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

salut! ma alatur si eu grupului ZR7. daca se continua cu o mica comunitate dedicata ar fi super

P.S. Vreai sa'mi schimb toba...vre'un sfat in brand sau model? ceva care sa'i mai elibereze putin sunetul motorului, ca e pacat de el

Edited by Leonash
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Io sunt proaspat proprietar de ZR-7 si sunt foarte multumit de ea in foarte multe aspecte,consum,manevrabilitate,confort.Vad ca nu exista un topic despre asa ceva si de ce sa nu fie :cheers: va invit sa discutam pe tema asta. :( ;)

 

Salutare. Ma numar printre posesori. Foarte multumit de ZR-7. O am din toamna 2009 ca prima motocicleta. Docila, putere progresiva, fara sa te surprinda, destul de multi cai dar iertatoare cu incepatorii. Am avut ce invata de la ea, fara sa ma tranteasca. E o placere sa o pilotezi.

Mesaj completat

salut! ma alatur si eu grupului ZR7. daca se continua cu o mica comunitate dedicata ar fi super

P.S. Vreai sa'mi schimb toba...vre'un sfat in brand sau model? ceva care sa'i mai elibereze putin sunetul motorului, ca e pacat de el

salutare. pentru inceput poti vizualiza linkul asta http://www.louis.de/_40b00b9edf2e0304a8ba3....php?topic=list

Intri pe ce ti-ar placea si vezi daca merge pe zr-7 (ZR750). Sunt magzine care aduc produse de le Louis fara costuri suplimentare. Toba trebuie sa fie de tipul slip-on, din cate am inteles.

Mesaj completat

salut! ma alatur si eu grupului ZR7. daca se continua cu o mica comunitate dedicata ar fi super

P.S. Vreai sa'mi schimb toba...vre'un sfat in brand sau model? ceva care sa'i mai elibereze putin sunetul motorului, ca e pacat de el

salutare. pentru inceput poti vizualiza linkul asta http://www.louis.de/_40b00b9edf2e0304a8ba3....php?topic=list

Intri pe ce ti-ar placea si vezi daca merge pe zr-7 (ZR750). Sunt magzine care aduc produse de le Louis fara costuri suplimentare. Toba trebuie sa fie de tipul slip-on, din cate am inteles.

post-57631-1275494491_thumb.jpg

Edited by n3rv
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Catre posesorii de ZR-7, are cineva un ZR-7s la dezmembrare? caut un set de semicarene + far. Argintii.

 

Cumpar si una accidentata daca e cazul,

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

hallo, hallo,

 

Desi nu sunt posesor de ZR 7, am un prieten foarte bun care are acest model, deci subiect intens de dezbateri si de discutii :)

Aveti cumva manualul de service pentru acest mnodel?

 

Mersi si asfalt uscat

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Am un set de flanse carburatoare noi de zr750 2007-2010.

Daca are cineva nevoie le vand sub pretul magazinelor.

Sunt originale.

Cod OEM 160650032

+oringurile lor

 

Mircea

0721058098

Edited by mircea001
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Salut,

 

Ma atrage ideea unui ZR-7, necarenat.

Am avut un GPZ 500S pana acum si urmeaza sa-l vand cat de curand.

 

Am vazut unul ok la mine in oras, dar are 2 defecte semnificative din pct meu de vedere - capacul de la turometru este spart, iar turometrul merge cu intreruperi; si 2) scarita dreapta spate, piesa care tine si toba, este rupta si sta doar intr-o sarma. Imi mai trebuie si o semnalizare dreapta fata.


Dezmembreaza cineva pe aici un ZR7 si are piesele necesare? are cineva o idee cat ma costa?

 

Cat despre cele 5 trepte din dotare, la ce turatie in treapta 5 are 80/100/130 km/h ?

Consumul in Bucuresti cum este la voi? Din ce inteleg aici, 7-8, corect?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

1. Defectele sunt usor remediabile, dar intr-adevar pentru turometru ti-ar trebui ceva sa se potriveasca la fix acolo - ori original, ori de la altceva, sa fie pe dmensiuni. Cre ca se poate si confectiona din plexiglass de cineva mai indemanatic. Iar scarita ar trebui sa se poata suda. Daca ai avea si niste poze relevante cu "defectele" ar fi mai usor de apreciat ce si cum.

2. Nu mai stiu exact turatia la care merge la vitezele indicate de tine insa precizez ca eu a 5-a i-o dau numai dupa 100 km/h, sub 100 merge ok ca e motorul elastic insa e subturata. La 130 km/h se simte foarte bine. Eu cu viteza asta merg "croaziera".

3. Consumul obtinut de mine este intre 5 si 6 L / 100 km in regim mixt, la mers "normal" (nu foarte turat si in nici un caz subturat).

 

E o motocicleta binisor echilibrata, motorul livreaza cuplu de jos si e fiabil, consumul mic, intretinerea foarte usoara si in plus de asta se gasesc la preturi destul de mici comparativ cu anii de fabricatie.

Ai putea sa nu te grabesti si sa mai astepti pana apar la vanzare si altele fara "defecte".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut tuturor !

 

daca ma puteti ajuta cu urmatoarea problema : Kawasaki zr7, porneste greu, tinde sa se opreasca la relanti, nu se acelereaza in sarcina peste 4000 ture, la mers in gol se accelereaza (schimbate bujii, filtre)

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut, prima si prima oara, verifica-i compresia. Inainte de orice. Inainte de a demonta si curata carburatoare sau de a desface altceva. Se verifica simplu la un service care are aparat. Nu trebuie demontat nimic pentru ca accesul la bujii este direct.

Verifica-i compresia si vezi daca e in parametri. Abia apoi poti sa treci la pasii urmatori.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea

 

Sunt si eu de curand posesorul unui ZR7F din 2004.

E prima motocicleta din viata mea, deci sunt novice la acest capitol.

Din ce am vazut pana acum in postarile voastre sunt bucuros ca am ales pe nevazute acest model.

Mi se pare supermanevrabila si usor de intretinut.

Probabil ca pe parcurs o sa va mai cer sfaturi despre acest model.

Deocamdata astept cuminte sa pot da de permis pentru ca desteptii de guvernati a schimbat legea rutiera, dar nu au dat norme de aplicare si sunt blocate inscrierile.

 

Cu stima

 

Lucian

Link to comment
Share on other sites

No servus :)

Eu am motorul asta de mai bine de 2 ani. E super ok pentru utilizare zilnica. Nu e deloc complicat, nici ca si condus nici ca intretinere. Habar n-am cat consuma, daca pun benzina de 50 de lei umblu cu el vreo 2 saptamani in oras, in conditiile in care merg cu el zilnic la munca. Zilele astea sunt cu masina; pana ajung garniturile pentru etrierele de pe fata. In rest am am mai pus pe el asa: gume (fata/spate), placute de frana, (fata/spate), kit de lant, bujii, alarma cu pager, semnalizatoarele stock pe spate, i-am vopsit gentile ... toate in perioada a peste 2 ani de cand o am. Nu toate erau necesare, insa daca vrei sa pui cheia si sa pleci (la orice ora) trebuie sa ai grija de motor. Am si culcat-o de 2 ori. Prima data am culcat-o in peco stand pe loc, inainte sa alimentez :) a doua ora pe un drum laturalnic in toamna lu' 2011, la vreo 20km\h cand am pierdut fata intr-o curba in conditii de drum ud. Fara urmari. Doamne multumesc din nou ! M-am "trezit/speriat" serios dupa a doua cazatura cand a trebuit s-o ridic singur de jos. Prima data in Peco m-au ajutat niste baieti, insa a doua oara eram singur. nu vreti sa stiti cum am tras de ea vreo 15 minute pana m-am prins. Apropo ... daca vi se intampla s-o culcati nu incercati sa ridicati de ghidon. Putin probabil sa reusiti. Ridicati de la coada si merge destul de usor. Asta ca sa fiti atenti ca cele 200 si ceva de Kg sunt al dracu de multe cand motoru e culcat. In mers nu-i simti deloc ... ciclistica e foarte reusita.

Inca ceva. Va recomand sa NU trageti de motor daca nu aveti viteza de deplasare. Se poate incalzi foarte tare, mai ales pe canicula. Racirea e o combinatie intre aer si ulei.

 

Sunt din Oradea, daca aveti nevoie de ajutor pentru intretinere va ajut cu placere.

post-68393-0-80038400-1367232232_thumb.jpg

post-68393-0-04507100-1367232254_thumb.jpg

Edited by cristi_horvath
Link to comment
Share on other sites

 

Frumos motor D-le Cristi! Am avut ocazia inainte sa iau TDM-ul sa iau si eu un zr7 din 2003 parca si acum mi-e ciuda ca nu l-am luat...

 

Ma bag si eu in seama cu o problema

Imi curge ulei dintr-un amortizor

Ce solutii ar fii?

Mers la service. Schimbat ulei si semeringuri + Manopera, parca in jur de 2 milioane si un pic era pe la noi. Vreo 100 semeringurile + 50 uleiul + 50-80 manopera, cam asa am gasit la noi. Asta daca nu te pricepi singur, sau nu ai scule, nu e mare smecherie.

Edited by banzay
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...