Doru1900 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 as putea sa-ti explic dar nu e corect nu se poate face mecanica asa!apeleaza la cineva care stie sa nu strici ceva ! si invata cel putin cum functioneaza un motor in 4 timpi ce inseamna fiecare timp in parte repet cauta pe cineva din zona ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Fratilor am o problema care nu reusesc sa ii dau de cap ,am un Freewind din 00 care nu are nici 10.000 de km . Cand tin motorul la relantiu chiar si la 1700-1800 de ture, uneori moare motorul ,i-am schimbat bujiile carbutaria am facuto,tacheti sunt verificati,distributia e ok,amestecul de benzina l-am facut,motorul moare ramane farul si restul aprins si daca ii dau la automat porneste fara probleme... ce ma sfatuiti sa fac? ce sa mai verific ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 si totusi nu ne dezvaluie si noua secretul nimeni? Am cumparat astazi hand guard din aluminiu 59 E, se potrivesc, le-am montat , sunt rezistente... etc. (endurogaraj e magazinul, din Ernei/ Tg Mures) pun si cateva poze.. nu foarte clare ca s-a intunecat.... - asta cred ca e marca hand guardu-rilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Am cumparat astazi hand guard din aluminiu 59 E, se potrivesc, le-am montat , sunt rezistente... etc. (endurogaraj e magazinul, din Ernei/ Tg Mures) pun si cateva poze.. nu foarte clare ca s-a intunecat.... - asta cred ca e marca hand guardu-rilor. aha faine iti da si prinderea de ghidon cu handguard-ul? merci frumos de poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 iti da si prinderea de ghidon cu handguard-ul? E inclusa si prinderea de ghidon in pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 ei, asa da mai zic si eu!par foarte tzapene!multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) as putea sa-ti explic dar nu e corect nu se poate face mecanica asa!apeleaza la cineva care stie sa nu strici ceva ! si invata cel putin cum functioneaza un motor in 4 timpi ce inseamna fiecare timp in parte repet cauta pe cineva din zona ta. He he ..asta nu e greu ....google + 5 min de citit pe internet....problema e cum adunci pistonul in punctul mort sup ?? se baga in viteza si se impinge pana ajunge pistonul unde trebuie??? Ok am vazut aici cum se face la DR650. E asemanator. Nu prea se aude bine dar e destul de explicit. SI explica binisor si in manual. Totusi nu inteleg daca se scoate uleiul din motor? Desi nu cred - in manual nu zice nimik. Bafta. Editat Octombrie 18, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 He he ..asta nu e greu ....google + 5 min de citit pe internet....problema e cum adunci pistonul in punctul mort sup ?? se baga in viteza si se impinge pana ajunge pistonul unde trebuie??? Ok am vazut aici cum se face la DR650. E asemanator. Nu prea se aude bine dar e destul de explicit. SI explica binisor si in manual. Totusi nu inteleg daca se scoate uleiul din motor? Desi nu cred - in manual nu zice nimik. Bafta. Nu e nevoie nici sa dai uleiul jos si nici nu se baga in viteza. dai capacul acela rotund mic de pe partea stanga a motorului (cel cu o gaura sub forma de imbus) iar apoi cu o tubulara cred de 24 daca imi aduc bine aminte rotesti ambielajul pana in punctul mort. In punctul mort pistonul culiseaza putin in sus si in jos. Atunci cand este in partea de sus atunci este in punctul mort superior. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) Nu e nevoie nici sa dai uleiul jos si nici nu se baga in viteza. dai capacul acela rotund mic de pe partea stanga a motorului (cel cu o gaura sub forma de imbus) iar apoi cu o tubulara cred de 24 daca imi aduc bine aminte rotesti ambielajul pana in punctul mort. In punctul mort pistonul culiseaza putin in sus si in jos. Atunci cand este in partea de sus atunci este in punctul mort superior. Bafta! Daa...sau scrie in manual ca te uiti dupa semnul in forma de T(sau ce o fi) de pe arbore sa ajunga in dreptul gaurii de deasupra capacului si atuncea pistonul e in punctul mort sup. Te ajuta mult aca nu ai experienta. Nu sunt prosti japonezii astia. Editat Octombrie 18, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Fratilor am o problema care nu reusesc sa ii dau de cap ,am un Freewind din 00 care nu are nici 10.000 de km . Cand tin motorul la relantiu chiar si la 1700-1800 de ture, uneori moare motorul ,i-am schimbat bujiile carbutaria am facuto,tacheti sunt verificati,distributia e ok,amestecul de benzina l-am facut,motorul moare ramane farul si restul aprins si daca ii dau la automat porneste fara probleme... ce ma sfatuiti sa fac? ce sa mai verific ? Baga benzina 98 si se rezolva. Si la mine facea din cand in cand asa si din cate stiu eu la mai toate freewindurile. Filtru de aer curatat si cam atat. Dragi compatrioti eu vreau sa imi vand motorul. Daca auzi pe cineva care vrea va rog sa il indrumati catre forum sau catre bikeshop. Motorul merge perfect tocmai m-am intors din traseu Transalpina si ardeal. Il dau pentru ca vreau sa trec la categoria vaca DL 1000. Cauciucurile 80% placute tocmai ce le-am schimbat in Sibiu, cric central, topcase, priza bricheta 12v pt gps si multe altele. Astept doritorii sa ma contacteze. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Am langa carburator o 'chestie' care seamana cu un filtru de benzina prinsa de furtune desi stiam ca filtru de benzina e sub rezervor. Chiar este? Editat Octombrie 19, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Mersi frumos butrosica am sa incerc cu toate ca nu este normal .... Mai face la cineva problema asta ,sa se opreasca la relantiu ? Da cristtt5 este ca un fel de filtru de benzina ,care zic eu ca am trebui curatat periodic ,mai ales daca nu ai o sursa sigura de unde alimentezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Mersi frumos butrosica am sa incerc cu toate ca nu este normal .... Mai face la cineva problema asta ,sa se opreasca la relantiu ? Da cristtt5 este ca un fel de filtru de benzina ,care zic eu ca am trebui curatat periodic ,mai ales daca nu ai o sursa sigura de unde alimentezi... La mine nu face( din ce ai verificat tu mai ramane doar aprinderea) ... desi parca merge un pic cam neregulat la relanti pana se incalzeste f f bine. .Pornea cam greu dar am bagat un aditiv de benzina (pt curatat carburator, supape etc) si porneste f repede acuma. Sunt multumit. Si e si ieftin. Cum se curata filtru ala de benzina? Daca il desfac curge multa benzina? Bafta. Editat Octombrie 20, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Baga benzina 98 si se rezolva. Si la mine facea din cand in cand asa si din cate stiu eu la mai toate freewindurile. Filtru de aer curatat si cam atat. Dragi compatrioti eu vreau sa imi vand motorul. Daca auzi pe cineva care vrea va rog sa il indrumati catre forum sau catre bikeshop. Motorul merge perfect tocmai m-am intors din traseu Transalpina si ardeal. Il dau pentru ca vreau sa trec la categoria vaca DL 1000. Cauciucurile 80% placute tocmai ce le-am schimbat in Sibiu, cric central, topcase, priza bricheta 12v pt gps si multe altele. Astept doritorii sa ma contacteze. Mersi mult. combien d'argents ? ca idee...poate auzim ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) La mine nu face( din ce ai verificat tu mai ramane doar aprinderea) ... desi parca merge un pic cam neregulat la relanti pana se incalzeste f f bine. .Pornea cam greu dar am bagat un aditiv de benzina (pt curatat carburator, supape etc) si porneste f repede acuma. Sunt multumit. Si e si ieftin. Cum se curata filtru ala de benzina? Daca il desfac curge multa benzina? Bafta. Asta e filtru de care va ziceam...Unde gasesc??? Editat Octombrie 20, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Asta e filtru de care va ziceam...Unde gasesc??? Eu vb despre sita/filtru din furtunasul care vine din rezervor si intra in carburator...este ceva pe furtun care se vede decat cand desfaci furtunul.. Din cate stiu eu ala din poza ce arati tu nu este filtru...(poate iti spun colegi ce este ala) Nu cred ca este vb de aprindere sigur pt ca imi porneste fara probleme si se opreste si dupa 20 de km de mers... si carburatia este facuta,curata si reglata cu ceasuri...am alta problema sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Asta e filtru de care va ziceam...Unde gasesc??? Nu este filtru !! Este camera de vacum. Nu mai umblati la motoare fara un minim de cunostinte si documentatie tehnica...veti plati mult reparatiile ulterioare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Nu este filtru !! Este camera de vacum. Nu mai umblati la motoare fara un minim de cunostinte si documentatie tehnica...veti plati mult reparatiile ulterioare ! Multam de sfat. Imi parea ca este un filtru. Am alta problema. Nu mai indica viteza. Imi arata 0. Am incercat sa urmaresc cablu de kilometraj de pe stanga rotii din fata dar de fapt sunt niste fire care intra intr-o mufa. cum e posibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Am alta problema. Nu mai indica viteza. Imi arata 0. Am incercat sa urmaresc cablu de kilometraj de pe stanga rotii din fata dar de fapt sunt niste fire care intra intr-o mufa. cum e posibil? Incearca sa dai roata fata jos si acolo in melcul ala ai o " saiba" cu 2 urechiuse e ceva magnet, posibil sa fie urechiusele rupte, am patit si eu in iarna... aceeasi problema ( m-a costat 140 Ron magnetul ala ) Si ... pentru ca e magnet nu e nevoie de cablu obisnuit de kilometraj, transmite ceva impulsuri magnetul ala ... Editat Octombrie 23, 2011 de razvan12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Salut, Probabil v-ati obisnuit cu mine sa va pun tot felul de intrebari asa ca o sa continui :D M-am apuat de intretinerea de iarna si am zis ca incep cu verificarea supapelor, deoacere motorul il am de cateva luni si nu stiu ce s-a facut inainte la el. Ce se intampla! La admisie aveam 0.10 respectiv 0.11, iar la evacuare aveam 0.05 pe amandoua supapele !!!! da...exact 0.05..de ce oare nu stiu.! Am reglat evacuarea la 0.20. si facand proba am observat ca clincane/tacane incet/subtire ( nu prea rau..mai ales pe relanti ca in mers nu imi dau seama ca e zgomotul prea puternic). Intrebare este..ce se intampla? Nu prea ma pricep dar e posibil sa fie culbutorii tociti? In cazul in care are culbutori ca nu stiu. Bafta. Editat Octombrie 25, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Noroc de tine ca mai dai pagina la topicul asta Un sfat prietenesc ( pentru ca si eu la inceput am facut la fel ca tine, mi-am bagat nasul in mecanica fara sa stiu prea multe ) lasa pe cineva care cunoaste mecanica sa umble la motor la inceput ( un prieten, unu de la service ) si invata de la el. Dupa ce ai habar de fiecare piesa ce este si cu ce se mananca apucate de desfacut. Altfel ai ocazia sa ajungi la concluzia ca ai avut un motor bun si ai reusit sa-l dereglezi In schimb daca vrei ca motorul tau sa fie pe post de material didactic ... succes la demontare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) Noroc de tine ca mai dai pagina la topicul asta Un sfat prietenesc ( pentru ca si eu la inceput am facut la fel ca tine, mi-am bagat nasul in mecanica fara sa stiu prea multe ) lasa pe cineva care cunoaste mecanica sa umble la motor la inceput ( un prieten, unu de la service ) si invata de la el. Dupa ce ai habar de fiecare piesa ce este si cu ce se mananca apucate de desfacut. Altfel ai ocazia sa ajungi la concluzia ca ai avut un motor bun si ai reusit sa-l dereglezi In schimb daca vrei ca motorul tau sa fie pe post de material didactic ... succes la demontare. Ce se strica se repara . Nu este problema ca le pot regla inapoi si o sa scad treptat distanta. Eram curios de ce tacane si de ce erau reglate aiurea. Editat Octombrie 26, 2011 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Eu vb despre sita/filtru din furtunasul care vine din rezervor si intra in carburator...este ceva pe furtun care se vede decat cand desfaci furtunul.. Din cate stiu eu ala din poza ce arati tu nu este filtru...(poate iti spun colegi ce este ala) Nu cred ca este vb de aprindere sigur pt ca imi porneste fara probleme si se opreste si dupa 20 de km de mers... si carburatia este facuta,curata si reglata cu ceasuri...am alta problema sigur... Ala este filtru intradevar. E bine sa il cureti daca e murdar suflat nu scos de acolo pentru ca i se strica marginea si nu e bine. Camera de vacum este altceva. Mai exista intradevar pe furtul dar este cat o nuca si este o valva. Salut, Probabil v-ati obisnuit cu mine sa va pun tot felul de intrebari asa ca o sa continui :D M-am apuat de intretinerea de iarna si am zis ca incep cu verificarea supapelor, deoacere motorul il am de cateva luni si nu stiu ce s-a facut inainte la el. Ce se intampla! La admisie aveam 0.10 respectiv 0.11, iar la evacuare aveam 0.05 pe amandoua supapele !!!! da...exact 0.05..de ce oare nu stiu.! Am reglat evacuarea la 0.20. si facand proba am observat ca clincane/tacane incet/subtire ( nu prea rau..mai ales pe relanti ca in mers nu imi dau seama ca e zgomotul prea puternic). Intrebare este..ce se intampla? Nu prea ma pricep dar e posibil sa fie culbutorii tociti? In cazul in care are culbutori ca nu stiu. Bafta. Micsoreaza distanta. Daca bat putin o sa iti traga motorul mai tare dar se duc mai repede. Si eu le-am avut asa si le-am dat mai jos. Ia manualul de service si vezi ce distanta trebuie sa ai, Alege din interval valoarea mai mica. Daca nu te bagi nu inveti. combien d'argents ? ca idee...poate auzim ceva... eu zic ca 2000 este un pret rezonabil. Il las si la 1900 daca ii gasesti un defect. Daca nu atunci 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Ala este filtru intradevar. E bine sa il cureti daca e murdar suflat nu scos de acolo pentru ca i se strica marginea si nu e bine. Camera de vacum este altceva. Mai exista intradevar pe furtul dar este cat o nuca si este o valva. Micsoreaza distanta. Daca bat putin o sa iti traga motorul mai tare dar se duc mai repede. Si eu le-am avut asa si le-am dat mai jos. Ia manualul de service si vezi ce distanta trebuie sa ai, Alege din interval valoarea mai mica. Daca nu te bagi nu inveti. eu zic ca 2000 este un pret rezonabil. Il las si la 1900 daca ii gasesti un defect. Daca nu atunci 2000. Se vorbeste de vanzare ca ma bag si eu. De unde pot cumpara magnetul de la roata care indica kilometrajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 (editat) Se vorbeste de vanzare ca ma bag si eu. De unde pot cumpara magnetul de la roata care indica kilometrajul ? Motocycles Empire Srl <motocycles.empire@yahoo.com> de aici am comandat si eu ... din auzite. Suntem 2 din Tg Mures care am comandat magnetul respectiv. nu il au prezentat dar le poti trimite un email cu ce ai nevoie , modelul motocicletei, anul fabricatiei si iti vor raspunde. 140 Ron cu transport inclus m-a costat. Bafta Editat Noiembrie 8, 2011 de razvan12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.