dragunov Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 eu zic ca se potriveste bini di tat!mai ales acu' ca ai montat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 /index.php?/topic/691440-furca-completa-roata-fata-suzuki-xf650-freewind/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salutare ! Luni 11 martie e plecarea "oficiala" spre Dakar ! Acum facem ultimele pregatiri si incalecam. https://www.facebook.com/pages/GO-EAST/170234533029526?ref=hl <- aici ne puteti urmari pe parcursul traseului. ( aproximativ 6 saptamani) Si pe www.go-east.ro Sunt pregatiti indata si calutii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Dragilor am o pereche de oglinzi le dau cu 200 de lei ambele. Arata ca cele originale doar ca sunt un pic mai lungi ceea ce e bine. Teava e la fel de groasa, prinderea difera f putin. V-am pus si niste poze. V-am mai pus si o poza cu o singura oglinda (fond alb) care o sa imi vina si aia si nici de aia nu mai am nevoie. Este indentica cu cele originale atat ca dimensiuni cat si ca prindere, material etc. Aceea este 160 de lei una singura. EU le-am comandat pe toate in disperare de cauza si daca nu le dau trebuie sa le returnez sa imi recuperez banii. Daca sunteti interesati ma puteti suna. 0766663837. (Fost freewindist). Oglinzile se potrivesc si la Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 dupa o iarna Freewindul meu arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 arata fain de tot!da' ai bagat ceva in ea!multi km sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 arata fain de tot!da' ai bagat ceva in ea!multi km sa fie! multa munca...si pasiune...altfel, nu "iese" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Arata f bine. La cat mai multi km. dupa o iarna Freewindul meu arata asa:P3230013.JPGP3230014.JPGP3230019.JPGP3230027.JPGP3230026.JPGP3230028.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Multumesc frumos! Asa cum spunea si Sorin, multa munca si pasiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 rădunescovane... ai fost la Bicaz... fără mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 rădunescovane... ai fost la Bicaz... fără mine... unde frate...n-am mai scos drujba de 2 saptamani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ah, poza e de pe 5 martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Dupa o iarna cu multa munca la mobra ... acum doua saptamani am reusit sa o repornesc si eu prima data dupa o revizie generala. I-am sablat si vopsit cadrul si toate piesele metalice, am schimbat rulmentii de la roti/jug, am curatat si reglat carburator, verificat si curatat piston, reglat supape, reconditionat sa. I-am mai adaugat manere incalzite, priza 12V, buton avarie si ar mai fi urmat un parbriz mai inalt si side caseuri. Saptama trecuta am facut o plimbare Bucuresti-Breaza-Lacul Paltinul-Campina-Bucuresti si s-a comportat f bine. Dar cum ceea ce e frumos nu tine si mult ieri cand am vrut sa o scot din nou la o plimbare (din fericire de data asta singur, fara sotie) nu am reusit sa merg decat vreo 500m si un batran care venea din sens invers (cu un frigider de jeep) fara sa se asigura a intrat direct in fata mea. Rezultatul din fericire este ca eu am scapat doar cu cateva zgarieturi si spatele blocat dar vor trece. Motorul in schimb cred ca va fi dauna totala. Are furca strabata, carenele si capacul de motor sparte, roata cu discul decentrate, display spart, pedala schimbator, far.... Maine ma duc la asigurari sa vad ce o sa-mi zica si ce variante am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Imi pare rau pentru tine, dar bine ca ai scapat teafar. Mobra se repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 'tu-i mama masii!ce nasoala treaba...bine ca esti tu bine!si dupa atata munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 bai frate...imi pare tare rau... la ce munca ai bagat in ea, ca sa nu mai spun de bani bine ca esti sanatos! /index.php?/topic/691440-furca-completa-roata-fata-suzuki-xf650-freewind/&do=findComment&comment=3365737 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 dauna totala nu e! cere reparatie in regim propriu, search ebay si vezi ce te coafeaza cadrul sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie. Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala. Pagina de unde am preluat informatia: http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428 dauna totala nu e! cere reparatie in regim propriu, search ebay si vezi ce te coafeaza cadrul sa fie ok Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu. Editat Aprilie 15, 2013 de B60cmb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie. Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala. Pagina de unde am preluat informatia: http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428 Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu. Imi pare rau pt ce ti sa intamplat "B60cmb" Ai vreo poza cu "mufa" ? sau locatia ei exacta trebuie dat rezervor ceva dat jos sa ajungi la mufa ? Ai scos-o de mult mufa ?o afecta cu ceva pe termen luna motorului ? nu m-ar deranza putin mai multa putere in plus mersi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 "boost gratis de putere".............nimic nu e gratis ! puterea e data de benzina, dezactivand valva imbogatesti amestecul PERMANENT...consum mai mare vs "mi se pare ca trage mai bine" daca imi arati pe schema electrica "senzorul de viteza 2, 3 te premiez ! in cutie nu ai decat switch-ul de neutral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm. Editat Aprilie 18, 2013 de Popescus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Pt Sorin 666: din senzorul de neutral la freewind ies trei fire din care doua se duc in cdi/tci/aprindere ca sa ii zica ca motorul e in treapta a doua si respectiv a treia ca sa activeze electrovalva prinsa pe paharelul carburatorului din partea dreapta...si in schema electrica nu arata nici rezistorul incorparat in contact.ce face el? senzorul de neutral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red&BlueCristi Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta. Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Merg sudate, doar ca iti trebuie cineva cu scule pt aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm. Din pacate eu nu am apucat sa o testez prea mult. De tras mi se parea ca trage mai bine dar consumul nu am apucat sa-l fac. Sper totusi ca in cateva saptamani sa o repar si sa vad daca chiar merita diferenta de putere raportata la consum si daca chiar e o diferenta. In service mi-au facut un deviz de 13900 ron+TVA, asa ca sigur va fi dauna totala. Acum astept sa vad si care este valoarea de despagubire pentru dauna totala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.