Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dragilor am o pereche de oglinzi le dau cu 200 de lei ambele. Arata ca cele originale doar ca sunt un pic mai lungi ceea ce e bine. Teava e la fel de groasa, prinderea difera f putin. V-am pus si niste poze. V-am mai pus si o poza cu o singura oglinda (fond alb) care o sa imi vina si aia si nici de aia nu mai am nevoie. Este indentica cu cele originale atat ca dimensiuni cat si ca prindere, material etc. Aceea este 160 de lei una singura. EU le-am comandat pe toate in disperare de cauza si daca nu le dau trebuie sa le returnez sa imi recuperez banii. Daca sunteti interesati ma puteti suna. 0766663837. (Fost freewindist). Oglinzile se potrivesc si la Vstrom.

post-5888-0-26879700-1363369334_thumb.jpg

post-5888-0-64443000-1363369342_thumb.jpg

post-5888-0-25298700-1363369351_thumb.jpg

post-5888-0-62669800-1363369378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa o iarna cu multa munca la mobra ... acum doua saptamani am reusit sa o repornesc si eu prima data dupa o revizie generala. I-am sablat si vopsit cadrul si toate piesele metalice, am schimbat rulmentii de la roti/jug, am curatat si reglat carburator, verificat si curatat piston, reglat supape, reconditionat sa. I-am mai adaugat manere incalzite, priza 12V, buton avarie si ar mai fi urmat un parbriz mai inalt si side caseuri.

Saptama trecuta am facut o plimbare Bucuresti-Breaza-Lacul Paltinul-Campina-Bucuresti si s-a comportat f bine.

 

Dar cum ceea ce e frumos nu tine si mult ieri cand am vrut sa o scot din nou la o plimbare (din fericire de data asta singur, fara sotie) nu am reusit sa merg decat vreo 500m si un batran care venea din sens invers (cu un frigider de jeep) fara sa se asigura a intrat direct in fata mea. Rezultatul din fericire este ca eu am scapat doar cu cateva zgarieturi si spatele blocat dar vor trece. Motorul in schimb cred ca va fi dauna totala. Are furca strabata, carenele si capacul de motor sparte, roata cu discul decentrate, display spart, pedala schimbator, far....

Maine ma duc la asigurari sa vad ce o sa-mi zica si ce variante am.

 

post-68849-0-42250800-1365953309_thumb.jpgpost-68849-0-49613500-1365953316_thumb.jpgpost-68849-0-37274400-1365953390_thumb.jpgpost-68849-0-27540400-1365953403_thumb.jpgpost-68849-0-99174400-1365953414_thumb.jpgpost-68849-0-27491200-1365953423_thumb.jpgpost-68849-0-05161100-1365953431_thumb.jpgpost-68849-0-62756500-1365953443_thumb.jpgpost-68849-0-83896200-1365953450_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie.

 

Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala.

 

Pagina de unde am preluat informatia:

http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428



dauna totala nu e!

cere reparatie in regim propriu, search ebay si vezi ce te coafeaza

cadrul sa fie ok

Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu.

Editat de B60cmb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la asigurare si urmeaza acum sa merg si in service pentru deviz iar in functie de valoare se va stabili daca mi-o repara sau ma despagubesc. Oricum daca o repar cred ca o voi face in regie proprie.

 

Apropo la motorul nostru pentru un boost gratis de putere trebuie doar sa decuplam un senzor. In viteza 2 si 3 avem un senzor de viteza care transmite automat la CDI informatia si asta prin valva respectiva limiteaza prin vacuum acceleratia. DR-ul nu are asa ceva, doar XF (desi au acelasi motor) si este pentru control emissions only, ca sa poata fi vanduta si in Elvetia si cateva tari cu norme mai stricte de poluare. Eu mi-am scos doar mufa din "galma neagra de sub carburator" si mi s-a parut ca motorul tragea mai bine si raspundea mai promt. In prinipiu nu se transforma intr-o bestie dar folosesti toate puterea motorului, nu gatuit. Oricand prin punerea mufei inapoi devi la varianta initiala.

 

Pagina de unde am preluat informatia:

http://web.archive.org/web/20110823135045/http://ccmriders.co.uk/?page_id=428

 

Cadrul e ok. Dar furca, roata, displayul, carenela si destule altele nu.

Imi pare rau pt ce ti sa intamplat "B60cmb"

Ai vreo poza cu "mufa" ? sau locatia ei exacta

trebuie dat rezervor ceva dat jos sa ajungi la mufa ?

 

Ai scos-o de mult mufa ?o afecta cu ceva pe termen luna motorului ? nu m-ar deranza putin mai multa putere in plus :)

mersi frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"boost gratis de putere".............nimic nu e gratis !

puterea e data de benzina, dezactivand valva imbogatesti amestecul PERMANENT...consum mai mare vs "mi se pare ca trage mai bine"

 

daca imi arati pe schema electrica "senzorul de viteza 2, 3 te premiez !

in cutie nu ai decat switch-ul de neutral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scos mufa aia din senzor,am mers prin oras vreo 10-20km dupa care la intoarcere ralantiul urcase aproape la 2000rpm si a consumat ceva benzina iar putere n-am sesizat,am pus la loc mufa si dupa ce s-a mai racit, ralantiul a revenit la 1100-1200rpm.

Editat de Popescus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Sorin 666:

din senzorul de neutral la freewind ies trei fire din care doua se duc in cdi/tci/aprindere ca sa ii zica ca motorul e in treapta a doua si respectiv a treia ca sa activeze electrovalva prinsa pe paharelul carburatorului din partea dreapta...si in schema electrica nu arata nici rezistorul incorparat in contact.ce face el?

 

senzorul de neutral...

post-12095-0-82575800-1366359741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am si eu un Freewind si sunt la al doilea sezon pe motocicleta si ca tot neatentul am culcat-o in spatele blocului. Pe langa zgarieturile de rigoare am reusit sa rup suportul pentru scaritele pasagerului pe partea dreapta.

Vre-un sfat daca o pot suda sau trebuie sa o inlocuiesc? Orice informatie e bine venita. Multumesc anticipat.

post-68488-0-06241800-1366618834_thumb.jpg

post-68488-0-39608500-1366618845_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...