raducanescovan Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 (editat) Salut! Sunt ceva diferente dpdv tehnic intre cele doua generatii de Freewind? Ma bate gandul catre unul, sincer imi place cum arata prima generatie cu farul ala smecheros, dar am inteles ca ar fi de preferat a doua generatie, fiind mai fiabila. Se vorbea despre ceva probleme cu motorul la prima gen. E ceva real in asta sau doar un mit? (nu se pune faptul ca e mai nou cu cativa ani si deci mai nerulat) mit 100%ce are in plus modelul facelift este farul cu lupa care clar e o imbunatatire fata de modelul vechi (la care noaptea parca mergi cu lumanarea dar se rezolva cu proiectoare) in rest e aceeasi mobra super fiabila , cea mai usoara din clasa, usor de ajuns la baterie, sigurante, carburatoare (nu ca ai avea nevoie) reiterez spusele lui @pacaliciossu si confirm ca in 8000 km cu primul freewind si 35000 km cu actualul nu am avut nici cea mai mica problema Editat Octombrie 3, 2015 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Multumesc pentru feedback! In teren usor sper sa se descurce cel putin ca Transalpul (facand abstractie de pneuri), desi ala are roata de 21 pe fata, dar si vreo 30 kg in plus si un centru de greutate dispus foarte sus. » Post actualizat in 04 Oct 2015 07:47Si inca ceva: cu parbrizul stock, ala scurt, unde arunca aerul pentru un rider de peste 1,80? Daca e pana la nivelul pieptului/umerilor ar fi ok, daca e in casca e bai deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Caravan Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Multumesc pentru feedback! In teren usor sper sa se descurce cel putin ca Transalpul (facand abstractie de pneuri), desi ala are roata de 21 pe fata, dar si vreo 30 kg in plus si un centru de greutate dispus foarte sus. » Post actualizat in 04 Oct 2015 07:47 Si inca ceva: cu parbrizul stock, ala scurt, unde arunca aerul pentru un rider de peste 1,80? Daca e pana la nivelul pieptului/umerilor ar fi ok, daca e in casca e bai deja » Post actualizat in 04 Oct 2015 08:12 Perfect adevarat in leg. cu parbrizul.Eu am 1.90 inaltime si luam vantul in casca direct.Pe la 90/100 km/h deja trepida casca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aiulian2000 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Cu nostalgie dar fara regrete va anunt ca am parasit de astazi grupul celor ce detin un Freewind. Cu nostalgie pentru ca a fost un motor caruia nu am avut ce sa-i reprosez.Nu m-a lasat nicodata la greu, este un motor care se intretine foarte usor si se service-eaza la fel de usor. Un motor care m-a ajutat sa inving traficul Bucurestiului, care mi-a iertat greselile de incepator si care m-a dus si pe poteci de munca fara sa cracneasca. Fara regrete parasesc acest grup pentru ca stiu ca l-am lasat ( pe el, pe Suzu) pe mainile unui baiat caruia i s-au luminat ochii cand l-a vazut si care ardea de nerabdare sa il incalece) M-am vazut pe mine cand l-am luat de la Butrosica (unul din primii utilizatori ai acestui topic). Dar viata merge mai departe si ne face sa vrem mai mult, mai performant, mai puternic. Poate asta se cheama evolutie... nu stiu... Dar cu siguranta Freewind-ul si-a fixat un loc in inima mea si am sa tresar ori de cate ori o sa va intalnesc pe voi, pe riderii de pe acest topic,pe strada, calare pe un XF 650. Sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 » Post actualizat in 04 Oct 2015 07:47 Si inca ceva: cu parbrizul stock, ala scurt, unde arunca aerul pentru un rider de peste 1,80? Daca e pana la nivelul pieptului/umerilor ar fi ok, daca e in casca e bai deja fixed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Ma gandesc sa ies la o plimbarica sambata pe malul Argesului... Traseul ar fi cam asta . Daca se mai incumeta cineva, dati-mi de stire! Traseul complet este pe malul drept al Argesului pana la Dunare...si intoarecerea pe malul stang...aventura 140 km/8 ore .. La primavara mergem sa vezi...daca nu ai fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Salut, cumpar crashbar pt.Freewind 650.....pret bun..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 mit 100% ce are in plus modelul facelift este farul cu lupa care clar e o imbunatatire fata de modelul vechi (la care noaptea parca mergi cu lumanarea dar se rezolva cu proiectoare) in rest e aceeasi mobra super fiabila , cea mai usoara din clasa, usor de ajuns la baterie, sigurante, carburatoare (nu ca ai avea nevoie) reiterez spusele lui @pacaliciossu si confirm ca in 8000 km cu primul freewind si 35000 km cu actualul nu am avut nici cea mai mica problema Sunt total de acord.... in 92.000 de km cu el nu am avut nici cea mai mica problema. Schimbat ulei la timp si consumabile in rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Stiam ca Freewind-ul are motorul de pe Suzuki DR650SE, care in unele cazuri (din ce am citit semnalate doar prin US) are probleme de fiabilitate. No starter clutch torque limiter- "1998 and early '99 were equipped with a solid idler gear in the starter reduction gear set that created a problem when the engine kicked back during shutdown, breaking out the gear bearing bosses. This occurrence is typically caused by pre-ignition, resulting from poor fuel quality or excessive lean fuel-air mixtures, sometimes arising from improperly installed/tuned aftermarket modifications. This also breaks out and destroys the left case half due to its rigid design. The case halves always come in matched pairs and cost in excess of $650US not to mention labor charges to change all internal parts into new cases. This should not be taken lightly. '96 and '97 had the torque limiter gear that is designed to slip due to a preloaded slip clutch arrangement. In an effort to assist consumer with this possibility, [suzuki] went back to this design in mid '99 after vin # X2100561 so if your Vin # predates this you should consider installing this updated item shown above." -quoted from the Keintech website. Sursa: http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Sa nu crezi tot ce este scris.oriunde! confirm motor ff bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Sa nu crezi tot ce este scris.oriunde! confirm motor ff bun. Am vazut asta prin mai multe locuri, inclusiv pe ADV Rider (care momentan nu merge asa ca nu pot sa dau link). Oricum imi place mult modelul si n-as ezita sa cumpar unul daca as avea nevoie/ocazia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Salut! De putin timp sunt posesor de Suzuki Freewind si ma lovesc de o problema, ceva imi descarca bateria, daca las bateria pusa pe motor, fara cheia in contact in 10 min este moarta, o pornesc doar impinsa, nu stiu de unde as putea incepe cautarile pentru a gasi problema, Orice sfat este bine primit. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Acumulatorul e ok, daca il dau jos de pe mobra, poneste din prima si dupa 2-3 saptamani, fara probleme, ma gandesc ca ceva imi consuma curent, "fura curent", poate un releu ceva, sau nu stiu ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus Carobotiuc Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Cand o parchez, o las pe off sau lock, nu pe park. Cum ai zis si tu trebuie luat prin eliminare, doar ca eu nu stiam cu ce sa incep, o sa fac rost de un ampermetru si o sa incerc sa pun in practica. Posibil sa fie problema si cu incarcarea, dar eu nu cred. Face scantei cand pun borna...dar nu mai tin minte daca era pus contactul sau nu, dar o sa verific. Nu am alarma. Multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan71 Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Si la voi arata galeria asa ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 (editat) daca o tii pe loc 30-40 minute pornita,s-ar putea sa iti ia si foc Motocicleta! sau aia e o radiografie? Editat Decembrie 9, 2015 de Danut Ionda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan71 Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 daca o tii pe loc 30-40 minute pornita,s-ar putea sa iti ia si foc Motocicleta! sau aia e o radiografie? In realitate e mult mai rosie decit pare in poza si asta doar dupa 3-4 min de stat pe cric cu socu tras putin si acu e destul de racoare. Nu stiu cum o fi aratat asta vara pe intuneric. Si sa stii ca nu e nici bricheta si nici radiografie E UN XF PROASPAT REGLAT !!!. sau nu ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 (editat) PE BMW F 650 , ERA UN TIP CARE PATISE ACELASI LUCRU! NU STIU CUM A REZOLVAT-O! eu nu ma pricep,si nici n-am avut nici un fel de problema cu ea! /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-500 Poate ai timp sa cauti vreo 15-20 pagini mai in spate! Editat Decembrie 10, 2015 de Danut Ionda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Problema ta vine din carburatie. Ai amestecul mult prea sarac -- motiv pt care "arde fierbinte" Ai sa vezi ca si in mers e tot rosie! Mi s-a intamplat si mie la un TT600R si am rezolvat desfacand carburatorul si refacute reglajele. Una peste alta -- nu e bine sa mergi cu ea asa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut, cateva piese Suzuki Freewind an 99: etrier fata-90lei, cric lateral- 40lei, aripa roata spate-90lei, pahare telescoape fata- 100lei. Poze la cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 salut Dan, cricul lateral este cel gri sau cel negru ?! adica cel pozitie normala sau pentru pozitie coborata?! Multumesc ! Salut, cateva piese Suzuki Freewind an 99: etrier fata-90lei, cric lateral- 40lei, aripa roata spate-90lei, pahare telescoape fata- 100lei. Poze la cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 salut Dan, cricul lateral este cel gri sau cel negru ?! adica cel pozitie normala sau pentru pozitie coborata?! Multumesc ! salut, e gri deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Pentru cine e interesat mai am cateva piese de Suzuki FreeWind 650 din 2002 : - CDI Original - 75 Euro - Pompa frana spate + Conducta : 50 Euro - Pompa frana fata + conducta + etrier : 100 Euro Instalatie electrica, ceva carene, roata spate completa, bascula, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 (editat) DE VANZARE Motocicleta care mi-a incantat ultimii 3 ani Este vorba despre Suzuki Freewind, 1999, manere incalzite cu 2 trepte, cric central, priza 12V, parbriz MRA touring, handguards, buton avarii, semnalizatoare tunning, sa modificata de Darian. Motocicleta este fabricata in 1999 iar in 2013 am facut o revizie generala in care am vopsit cadrul si multe piese electrostatic, am schimbat toti rulemtii (jug, furca, roti...), am gresat toate locurile posibile, am schimbat uleiul si simerigurile la furca, bujiile, bateria, filtrul de aer... PRET: 1700 EURO Editat Ianuarie 24, 2016 de B60cmb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 salut, e gri deschis. ai vreo poza cu el?! daca este GRI sunt sanse mari sa fie de la modelul coborat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.