crazy_frog Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 eu am probleme cu spatele si ma omoara pozitia daca stau nemiscat Si pe ce mergi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Deci, sa concluzionam. Avem: nr.1: Honda e Honda. nr.2: Kawasaki e Kawasaki. Deci, prin deductie logica obtinem: nr.3: Honda nu e Kawasaki. Sau invers Sincer, aveam eu o banuiala, dar acum se confirma..... Ce-mi plac astia "Honda e honda, restul cuvintelor sunt de prisos". Si noi toti "Putem sa atingem o motoreta Honda?"...moaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Absolut tau_xxx! May I touch you? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Si pe ce mergi tu? Nu are pe ce sa mearga ca are abia 19 ani...si isi mai da si cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) La calitatea proiectarii, la grija fabricatiei, la fiabilitate da, legenda continua. De la o anumita virsta recitirea unor fragmente din cartile scrise de Petre Ispirescu (pe care le citeam cu atita placere in copilarie) imi stirneste o placuta nostalgie. Maks me feel warm and fuzzy. "Legenda continua"...... Editat Iunie 21, 2007 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 la noi inca se merge pe ideea ca daca ai motocicleta le stii pe toate si daca nu ai esti total pe dinafara. Survolaj imi pare rau sa te anunt dar daca nu am motocicleta nu inseamna ca nu m-am urcat pe destule si am mers si ca pasager,am foarte multi prieteni bikeri,saptamanal merg la intalnirea bikerilor in oras si de cativa ani citest tot si intreb in stanga si in dreapta despre motoare.cat despre faza cu 19 ani ai dreptata,la varsta asta nu am eu ce sa fac sa-mi permit ce-mi doresc,o vitezana de 600 dupa 95 dar acum dupa bac ma ajuta parintii si o sa ma motorizez si eu. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo1300gsxr Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 De la o anumita virsta recitirea unor fragmente din cartile scrise de Petre Ispirescu (pe care le citeam cu atita placere in copilarie) imi stirneste o placuta nostalgie. Maks me feel warm and fuzzy. "Legenda continua"...... baieti nu va mai contraziceti a cerut numai un sfat. toate motoarele japaneze sunt bune ca acum cu mici probleme pe colo pe colo asta este . eu le cun ft bine lucrez la dealer de motore in america si stiu ca ce este si nu numai din auzite dar fiecare cu parerile lui. intradevar cineva a mentionat mai devreme ca f4i este un pik mai lenta 636 mai agresiva si mai usoara dar depinde la ce te uiti acum parerea mea este sa mergi cu 636 in primul lucru are piesele in motor mai puternice rezita mai mult si putere mai mare. honda este buna si aia dar nu o sa-ti ofere placerea lui 636 pana la urma de ce cumperi motor ???? sa deschizi acceleratia la maxim nu? asta este parerea mea despre esle acum tu decizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) baieti nu va mai contraziceti a cerut numai un sfat. toate motoarele japaneze sunt bune .... (corect...) Pai cine se cearta? ... eu fac numa' o tzira de caterinca... Gata, scuze, am terminat cu "off-topicu'". Editat Iunie 21, 2007 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 la noi inca se merge pe ideea ca daca ai motocicleta le stii pe toate si daca nu ai esti total pe dinafara. Survolaj imi pare rau sa te anunt dar daca nu am motocicleta nu inseamna ca nu m-am urcat pe destule si am mers si ca pasager,am foarte multi prieteni bikeri,saptamanal merg la intalnirea bikerilor in oras si de cativa ani citest tot si intreb in stanga si in dreapta despre motoare.cat despre faza cu 19 ani ai dreptata,la varsta asta nu am eu ce sa fac sa-mi permit ce-mi doresc,o vitezana de 600 dupa 95 dar acum dupa bac ma ajuta parintii si o sa ma motorizez si eu. asfalt uscat esti nr unu frate ce sa mai zic ?? adevarul ca da asa e cum zici tu ca pasager inveti multe ,la intalniri si mai multe ,aaaaaaa si pt simplu fapt ca ai urcat pe ele ai invatat enorm de mult ,dar sa stii ca cel mai mult ai invatat din citit numai bine si bafta la bac si ne auzim dupa bac ,adica dupa ce te motorizezi si tu Un 636 din 2006(caci pt 2007 au incercat sa nu mai "fure" la cmc) are 130cp. Un gsxr600 din 2006 are 126cp ,deci o diferenta de 4cp ,daca nu ma insel la matematica.Gix-ul e mai "impins" putin in ture ,dar ca putere maxima e diferenta de vreo 4cp si ma indoiesc sa simti acei 4cp in plus sau in minus...doar daca esti unul dintre "marii" nostri "reiseri" autohtoni .Daca gresesc ,astept sa fiu corectat sa intaleg ca tu le ai probat pe amndoua ?? sefu eu detin una si tovarasul meu o are pe cealalta . no.........oricum am vazut ca esti pornit tare pe ,,war,, dar mai bine asteptam un pic {au ajuns pc usb 3 ,si le suim pe amndoua pe dyno}si iti trimit un mesaj .sper ca gixerul meu sa fie cum ai zis tu numai 4 cai diferenta ,dar eu zic ca e vb de 10 si tare cred ca aia 10 ii simti{nu tre sa fii ,,mare reiser,,autohton , ps era vb de linie dreapta, ca asa in curbe un 600 sta lejer langa 1000,sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Imi pare rau ca s-a ajuns si aici la mici shicane Fiecare are dreptul la o opinie, dar daca se incepe cu a da cu parerea ce ce ar putea sa faca o anumita motocicleta 'preparata' etc, cand cei de la motociclismo din italia care isi permit sa faca teste la nivel inalt si cei de la MV Agusta au scos un 315, nu va inteleg cum puteti spune ca la un 600cmc se poate ajunge la 300 Va mai las pana nu o sa faceti si voi testele respective la nivelul ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 sa intaleg ca tu le ai probat pe amndoua ?? sefu eu detin una si tovarasul meu o are pe cealalta . no.........oricum am vazut ca esti pornit tare pe ,,war,, dar mai bine asteptam un pic {au ajuns pc usb 3 ,si le suim pe amndoua pe dyno}si iti trimit un mesaj .sper ca gixerul meu sa fie cum ai zis tu numai 4 cai diferenta ,dar eu zic ca e vb de 10 si tare cred ca aia 10 ii simti{nu tre sa fii ,,mare reiser,,autohton , ps era vb de linie dreapta, ca asa in curbe un 600 sta lejer langa 1000,sau nu? Nu sunt pornit pe nici un "razboi" ...doar ca ,producatorul iti ofera mura-n gura puterile celor 2 motociclete si greutatile....si ti-am spus mai sus puterile si cum sta treaba ,nu ma mai repet.Ca se trezesc apoi unii si iau puterea la roata ,la spita ,la ghidon etc etc ,asta prea putin ma intereseaza.Producatorul da puterea motorului si aia o iau de buna ,iar in acest caz e o diferenta de 4cp ,care poate fi fructificata sau nu de unul mai slab sau unul mai bun(ca pilot ma refer) Ps:pe curbe un 600 nu sta langa un miar ,ci IL FACE LEJER(600 pe miar)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Silviu eu cred ca ai facut o greseala (daca am inteles eu corect). Spuneai ca gixxeru e mai "fasnet" in ture, de fapt kawa trage mai tare sus, gixxeru trage putin mai liniar, are putere pe toata plaja de turatii, kawasaki-ul devine o alta motocicleta "sus". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 eu am probleme cu spatele si ma omoara pozitia daca stau nemiscat Eu am probleme cu mainile! Mi s-au umflat foarte tare incheieturile degetelor mari si ma dor. Am facut mult sport in liceu si le-am avut dislocate de mai multe ori. Nu stiu exact daca asta ar fi cauza sau nu. Mentionez ca merg fara manusi! A... inca un lucru... Pozitia pe supersport e relativ ok. E in schimb mult mai confortabila pe F decat pe ninjalau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Bai, da' plutitori mai sunteti. Omul o pus o intrebare clara pentru a afla plusuri si minusuri intre cele doua modele in viata REALA de zi cu zi, iar voi o dati iarasi cu cat prinde Kawasaki GSX-R 1000RR, cu diferente de puteri la roata, la axul cotit, la ghidon. Fiti si voi, baieti, ontopic, ce naiba. La calitatea proiectarii, la grija fabricatiei, la fiabilitate da, legenda continua. Chiar daca cu pretul unei puteri usor mai scazute ca la concurenta. Puterea maxima nu o folosim zi de zi. Insa ergonomia, pozitia, liniaritatea... astea da, zi de zi iti fac placere. Pozitia pe un F nu-mi place, este parerea mea...M-am suit pe un F4i si este foarte joasa, botul iti da impresia ca este atat de usor incat la orice accelerare mai brusca te dai pe spate. Toata lumea CBR...nu-mi plac si este parerea mea. Poate cu ciclistica ai dreptate pana la un punct, dar sa fim seriosi aman2 sunt motociclete bune si fiecare are bubele ei mai mult sau mai putin importante si sa si spunem ca de fapt e vorba si de bulanul fiecaruia la ce-si cumpara ca poate fi nou si dupa 2-3 mii de km sa sara un piston ( acesta a fost un exemplu ) la noi inca se merge pe ideea ca daca ai motocicleta le stii pe toate si daca nu ai esti total pe dinafara. Survolaj imi pare rau sa te anunt dar daca nu am motocicleta nu inseamna ca nu m-am urcat pe destule si am mers si ca pasager,am foarte multi prieteni bikeri,saptamanal merg la intalnirea bikerilor in oras si de cativa ani citest tot si intreb in stanga si in dreapta despre motoare.cat despre faza cu 19 ani ai dreptata,la varsta asta nu am eu ce sa fac sa-mi permit ce-mi doresc,o vitezana de 600 dupa 95 dar acum dupa bac ma ajuta parintii si o sa ma motorizez si eu. asfalt uscat A sta pe un motor si a fi pasager nu este egal cu a te da pe asa ceva...deci cuvintele si parerile tale sunt nule. Eu am probleme cu mainile! Mi s-au umflat foarte tare incheieturile degetelor mari si ma dor. Am facut mult sport in liceu si le-am avut dislocate de mai multe ori. Nu stiu exact daca asta ar fi cauza sau nu. Mentionez ca merg fara manusi! A... inca un lucru... Pozitia pe supersport e relativ ok. E in schimb mult mai confortabila pe F decat pe ninjalau! Ranga, asa e in bucuresti pana te obisnuiesti ... P.S. Cum spunea si tau_xxx - Kawasaki este alta motocicleta in ture mari, explodeaza pur si simplu...pe cand la alte marci puterea este liniara si dupa parerea mea plictisitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 la noi inca se merge pe ideea ca daca ai motocicleta le stii pe toate si daca nu ai esti total pe dinafara. Survolaj imi pare rau sa te anunt dar daca nu am motocicleta nu inseamna ca nu m-am urcat pe destule si am mers si ca pasager,am foarte multi prieteni bikeri,saptamanal merg la intalnirea bikerilor in oras si de cativa ani citest tot si intreb in stanga si in dreapta despre motoare.cat despre faza cu 19 ani ai dreptata,la varsta asta nu am eu ce sa fac sa-mi permit ce-mi doresc,o vitezana de 600 dupa 95 dar acum dupa bac ma ajuta parintii si o sa ma motorizez si eu. asfalt uscat Ma gandeam io.... ...... esti nr unu frate ce sa mai zic ?? adevarul ca da asa e cum zici tu ca pasager inveti multe ,la intalniri si mai multe ,aaaaaaa si pt simplu fapt ca ai urcat pe ele ai invatat enorm de mult ,dar sa stii ca cel mai mult ai invatat din citit numai bine si bafta la bac si ne auzim dupa bac ,adica dupa ce te motorizezi si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 (editat) azi am fost sa vad un motor,zilele astea intre probele de bac sa imi fac timp si e a mea Editat Iunie 22, 2007 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 De ce? Vreau sa stiu si io, sa fiu guru in informatii.. Citeste pe site-ul "reiserilor" ,pe sbz ,la discutii generale chiar se pusese aceasta problema:de ce un 600 intra mai tare ca un miar in curbe Silviu eu cred ca ai facut o greseala (daca am inteles eu corect). Spuneai ca gixxeru e mai "fasnet" in ture, de fapt kawa trage mai tare sus, gixxeru trage putin mai liniar, are putere pe toata plaja de turatii, kawasaki-ul devine o alta motocicleta "sus". Nu m-ai inteles...ma refeream ca gixerul e mai turat o idee ca 636-le ,tocmai ca sa compenseze cat de cat lipsa de cmc,nicidecum ca e mai puternic sau mai "intepat" ca un 636.Uita-te la r6 ce turatie are si ce putere are(ma rog ,asta dupa scandalul cu turatiile ).Kawa a furat acei 36cmc ,iar ceilalti au trebuit sa ridice putin turatiile ca sa nu fure ,dar totusi sa se apropie cat de cat de puterea unui 636.Uita-te pt anul 2007 ,cand nu a mai furat kawa ,cam ce putere dezvolta(nu ma refer ca explozie ,linearitate ,ci stric ca cifra!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 nu va luati de tzutzuki daca nu stiti cum merge. Iar pt cei care stiu ce inseamna un speed mai mult din fata tastaturii, va spun eu ca chiar conteaza diferentele astea. e destul de tarizu si sunt destul de sictirit din anumite motive, dar afirmatia asta m-a facut sa rad. "Ejti jenial patroane" - am incheiat citatul.. Acesti reisari stradali ai patriei noastre.. acesti guru care storc din motoare pana la ultimul cal putere, pana la saliva ditnre dinti si balega fiecarui cal.. Spune-ne tu jonsoane unde conteaza diferentele astea? p.s. ca sa nu mai vorbim de variile si numeroasele noastre circuite de viteza care scot in evidenta clar aceste "mici" diferente atat de.. importante.. oh.. "Fii capitanul nostru!" .. am incheiat iar citatu' .. honda este buna si aia dar nu o sa-ti ofere placerea lui 636 pana la urma de ce cumperi motor ???? sa deschizi acceleratia la maxim nu? asta este parerea mea despre esle acum tu decizi Alo nenea..!? treste-te fratie. aici romania. Got it!? Unde peleu' meu tragi de acceleratie la..maxim ma rog.. poti sa tragi dar.. consecintele sunt.. pe masura pana la urma F4i sau 636? Eu am F4i. Puteam avea 636. Raspunsul nu il gasesti in polemici si forum. Daca stii ce vrei de la o motocicleta stii ce sa alegi. Important este sa fi fost bine intretinuta si sa se fi avut grija de ea. Incearca sa te dai cu ambele pe o distanta de macar 50 km. Daca ai posibilitatea asta ar fi excelent. Te vei edifica. Oarecum.. oricum mai mult deact intreband pe forum. Unde un Fan honda zice Honda e honda ( ineptia ineptiilor), fanu kawa zice frustrat ca kawa rupe capu si mai vin astia cu suzi si yamaha care zic si ei de ale lor. porcarii. Alegerea este a ta. baftes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 aici nu am ce zice....la nivelul tehnologic de acum diferentele sunt aproape insesizabile cand vine vorba de speed si throttle.... diferentele care se simt sunt ciclistica care e tot atat de personalizata ca si amprentele.. ori iti place cum sta pe drum ori ba asta si in functie de constitutie(si nu a romaniei).... astea sunt singurele diferente...sesizabile...caci ele exista pe circuite dar nu vom afla niciodata pe pielea noastra..... oricum daca ar fi sa iesim pe circuit va spun ca Kawasaki ar rupe tot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzutzuki Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 pana la urma F4i sau 636? Eu am F4i. Puteam avea 636. Raspunsul nu il gasesti in polemici si forum. Daca stii ce vrei de la o motocicleta stii ce sa alegi. Important este sa fi fost bine intretinuta si sa se fi avut grija de ea. Incearca sa te dai cu ambele pe o distanta de macar 50 km. Daca ai posibilitatea asta ar fi excelent. Te vei edifica. Oarecum.. oricum mai mult deact intreband pe forum. Unde un Fan honda zice Honda e honda ( ineptia ineptiilor), fanu kawa zice frustrat ca kawa rupe capu si mai vin astia cu suzi si yamaha care zic si ei de ale lor. porcarii. Alegerea este a ta. baftes. sefu tre sa stii ca motoarele astea doua sunt TOTAL diferite.vrei sa rupi asfaltul ia 636 ,vrei sa vezi peisajul si sa iesi la plimbare in doi , f4i e pt tine .tu alegi,numai sa fii cu bagare de seama sa nu incepi si tu cu citate ca o sa stim ce motor ti ai luat da ,alegerea este a ta .dar vezi tu ca lumea asta de,, reisari,, e impartita in doua .urmeaza citat ,,tin tin,, fani honda si fanii ceilalti {kawa ,suzu,yama.....}adica honda e honda tati ps1 pai la felul in care.........................................................................................e normal sa ai un f4 i ps2 lasa ca avem si portiuni bune unde putem sa vedem ce poate motorul ,avem si curbe unde se poate atinge cu genunchiul jos,si nu e asa cum zici tu ca {urmeaza citatul} ,,Alo nenea..!? treste-te fratie. aici romania. Got it!? Unde peleu' meu tragi de acceleratie la..maxim ma rog.. poti sa tragi dar.. consecintele sunt.. pe masura,,{am incheiat citatul}aaaaaaaaaaaaaaaaaa?era vb de f4 i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 aici nu am ce zice....la nivelul tehnologic de acum diferentele sunt aproape insesizabile cand vine vorba de speed si throttle.... diferentele care se simt sunt ciclistica care e tot atat de personalizata ca si amprentele.. ori iti place cum sta pe drum ori ba asta si in functie de constitutie(si nu a romaniei).... astea sunt singurele diferente...sesizabile...caci ele exista pe circuite dar nu vom afla niciodata pe pielea noastra..... oricum daca ar fi sa iesim pe circuit va spun ca Kawasaki ar rupe tot ) asa e,........... si mor cand ii aud pe astia ca HONDA E HONDA>..... eu as alege 636.... ca daca ma uit pe strada tot romanu si-a luat cbr... (macar de ar fi fireblade ala da) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 oricum daca ar fi sa iesim pe circuit va spun ca Kawasaki ar rupe tot ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Iarasi vedeti problema prin ochii unora care sustin sau nu o anumita marca. De aceea BMWul nu este privit cu ochii buni de restul populatiei din cauza persoanelor care detin (si aici va pot spune ca in 50% din cazuri nu este adevarat). Ce aveti acum su SILVIU.C? Considerati fiecare marca prin ceea ce declara (si demonstreaza ulterior) fabrica constructoare, prin competitiile la care participa, prin campaniilor lor de CSR, luati-o cum vreti , dar prea multe altercatii de genul acesta se gasesc pe forum si sincer, se pierde esenta acestuia, lumea nu intra sa vada scandalul intern ci informatii 'pertinente' din partea unora care si-au indeplinit dorinta de a avea o motocicleta si de a le 'calarii'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Iulie 20, 2007 Autor Share Postat Iulie 20, 2007 Gata....am CBR^600 rr...2004 18000 km.....superintretinuta......place la nebunie ...multzam tuturor care si-au dat cu parerea....sincer....daca era 636.....il luam si asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.