Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Faina bobina de inductie, de Polski Fiat este?(unde se gasesc si cat costa??). La valoarea aia de rezistenta in primar cred ca trebuie rezistenta aditionala atasata (ca la Oltcit, care are aceeasi valoare in primar).!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cam scumpe piesele de pe site-ul ala.............

Cam! :rusinica:

...dar o bobina , pentru urmatorii 10 ani nu este un capat de lume(s-ar putea sa fie comparabila ca si pret cu una de dacia de aia simpla, si aproape sigur mult mai ieftina decat una cu 4 iesiri ce se foloseste pe Nova)....restul , stopuri, sclipicele, gumitze si alte chestii ca si originale sant mofturi scumpe...

...a, nu stiu daca am spus, izolatia este in ulei!

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina de inductie costa cat una noua de Oltcit.!!! Asa ca nu este scumpa deloc. Numai calitatea sa fie macar ca cea de Oltcit.!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut jawasistilor.

Am si eu o ntrebare. Rasfoiam azi bikeshop-ul si am gasit o jawa care nu stiu ce model e.Seamana cu 640-ul.

poate ma lamuriti voi. Atasez si o poza.post-24740-1210505284_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...nu am reusit sa citesc tot topicul...am adormit pe la pagina 14(am avut vointa, mai ales ca e 4 dimineata)...oricum...sa ma prezint si eu...si sa pun o poza cu motocicleta...

 

Tiby pe o Jawa 638......cu probleme la partea electrica dar in curs de rezolvare...imi place sa vad ca sunt multi entuziasti jawa...eu sunt mic...nu stiu eu zilele ei de glorie...dar am ascultat povesti de la batrani si am bagat la cap...si sincer..mi se par foarte frumoase si utile pentru un incepator(...in nici un caz pentru simplul fapt ca inveti mecanica...NUUUU :( )

 

oricum..promit ca bag si o poza..esi daca e si mai am probleme sa va pun si evidentele intrebari...(subliniez faptul ca sunt incepator la orice tine de motorizare...asa ca sunt mai greu de cap...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut jawasistilor.

Am si eu o ntrebare. Rasfoiam azi bikeshop-ul si am gasit o jawa care nu stiu ce model e.Seamana cu 640-ul.

poate ma lamuriti voi. Atasez si o poza.post-24740-1210505284_thumb.jpg

 

 

o stiu... este 638 si are plasticul acela facut. Vine peste rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni :D ! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate :P ca nici eu shi nici c0zmin nu poate :D ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut :rolleyes: apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot :( in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane :o de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o stiu... este 638 si are plasticul acela facut. Vine peste rezervor.

[url="http://www.bikez.com/motorcycles/jawa_350_style_1997.php

asta e ...am vazut poze din 1992 cu "stilul" asta .....red, blue, white....doar alta culoare...in rest tot IAPA

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.................aveti cumva un tabel cu seriile la rulmentii Jawa 350 638 si unde vin fiecare?

Merci......................

M-ar interesa in special ce rulmenti sunt in roata din spate..............

2 bucati sunt 6302z si unul este 6205 [ala din pinion].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni :kiss: ! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate :angry: ca nici eu shi nici c0zmin nu poate :P ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut :cheers: apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot :D in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane :splat: de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine :moto:

 

 

ne ajuta si pe noi careva cu problema asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne ajuta si pe noi careva cu problema asta ?

 

Cozmine astia nu vor sa ne ajute :cheers: , mamalor de derbedei! Auzi ore Gaspar nu are axul cu tot cu bucshe? cva daca ar avea mash razbuna cu barosu :D pe tzeava aia veche shi as pune nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.........

Am o intrebare......poate stie careva.............

Unde sau la ce pot gasi cauciuc pentru garnitura de la robinetul pentru benzina.........

Merci............

Fa-ti din piele ca nu-i greu am umblat cu una vreo 10 ani.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut in alte topicuri ca s-a mai discutat despre bujii....dar unele de Sinterom 14NP21 si 24 nu se gasesc.........

Ce alte bujii mai merg ca NGK cica sunt prea finute si nu tin..............

Am mai gasit un link:

http://www.championsparkplugs.com/results_...5551&mfid=2

de Champion...............dar nici astea nu se gasesc.................

Ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul trebuie intins cu greutate pe motocicleta...

Adica pui pe cineva pe motor si intanzi lantul cu simt(nu foarte intins sa vibreze)........dupa care daca nu ai greutate face un pic "burta".

In momentul cand ai greutate pe motor el se intinde la maxim datorita actionarii basculei de pe spate.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi segmentez motoru si daca tot fac asta as vrea sa pun si ceva garnituri,deoarece ex-proprietaru a folosit din belsug silicon rosu.La vechiul carburator am 2 ganituri de clingherit de o parte si de alta a uneia de cauciuc groase.Asa trebuie sa fie? Ma mai intrebam intre motor si cilindrii ce trebuie pus?....si desigur intre cilindrii si aripioarele de racire de deasupra lor....Am inteles ca ba ca ar trebui clingherit,ba tabla de cutie de bere....CIne ma poate ajuta cu ceva sfaturi ca totul sa fie in regula ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi segmentez motoru si daca tot fac asta as vrea sa pun si ceva garnituri,deoarece ex-proprietaru a folosit din belsug silicon rosu.La vechiul carburator am 2 ganituri de clingherit de o parte si de alta a uneia de cauciuc groase.Asa trebuie sa fie? Ma mai intrebam intre motor si cilindrii ce trebuie pus?....si desigur intre cilindrii si aripioarele de racire de deasupra lor....Am inteles ca ba ca ar trebui clingherit,ba tabla de cutie de bere....CIne ma poate ajuta cu ceva sfaturi ca totul sa fie in regula ????

 

 

Salut

eu m am chinuit cu jawa mea apropae un an sa o dau pe drum...pana la urma am scapat de ea ...tot timpul ai ceva de reparat la ea...garnituri ar trebui sa fie si nimic altceva...vezi ca se aduc la comanda.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...