Danikon Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare tuturor Detin de putin timp o Jawa 350 638 1991 si se pare ca am o mica problema (eu sint incapator in comuniste ) porneste la pedala usor cand este motorul cald dar daca il las 1 ora 2, daca vreau sa il repornesc nu vrea nu ii vine benzina la bujie desi trag si socul la carburator.De la ce poate fi vina Multumesc de ajutor tuturor binevoitorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Pornirea corectă a Jawelor: Cînd e rece: 1. dai drumul la robinetul de benzină! 2. tragi Âşocul! NU TE ATINGI DE CONTACT 3. dai 3-4-5 pedale să tragă amestec pe galerie Âşi sub pistoane 4. PUI CONTACTUL 5. PorneÂşti la prima pedală. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 la punctul 3: am dat si 10 pedale si nu a venit benzina .Am pus cu seringa putina benzina la un piston si la prima pedala a pornit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 vulpoiule ce zici tu acolo este pentru o jawa cu compresie ok, aprindere bine reglata, carburatie in regula nu induce lumea in eroare, ca gaseste vreunu vreo jawa abandonata si se mira de ce nu ii porneste dupa ce face cum ai scris tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Sa am ceva probleme pe la carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Masoara compresia. Empiric scoate o bujie si pune degetul acolo si dai la pedala si vezi daca"suge"cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Sa am ceva probleme pe la carburator? Salut! Incearca sa desfaci carburatorul si sa te uiti la plutitor sa vezi daca lucreaza rotund. Da jos robinetul de la rezervor si curata-l ! Da rezervorul jos(dupa ce dai robinetul jos) si scoate benzina din el sa vezi daca are impuritati. Daca benzina are impuritati clatesti umpic rezervorul si treci benzina printr-o sita/un filtru ce ai tu pe acolo... Pt o pornire corecta la orice jawa : 1.dai drumu la robinetul de benzina si apesi pe butonul de pe capacul plutitorului de 3-4 ori(simpti la deget plutitorul cand ia benzina), dai de cateva ori.... 2. Dai de cateva ori la pedala fara contact pus pana simpti tu ca are ceva compresie... si apoi pui contactul si incerci sa o pornesti. Daca nu porneste deloc, scoti bujiile si verifici compresia(pui degetul in orificiul in care bagi bujia). Verifici daca bujiile dau scanteie buna si daca e ok le pui la loc. Poti sa incerci sa ii dai benzina si sa o pornesti impinsa... si apoi faci niste reglaje la carburator... Bafta Editat Septembrie 26, 2011 de AndUtz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 la punctul 3: am dat si 10 pedale si nu a venit benzina .Am pus cu seringa putina benzina la un piston si la prima pedala a pornit . Deoarece motorul a pornit din prima pedala dupa ce ai pus benzina in capul pistonului ,inseamna ca motocicleta este reglata DAR NU-TI FUNCTIONEAZA CARBURATORUL.Asa ca demonteaza-l de pe motor,spalal si sufla aer cu presiune pe toate orificiile si dupa montare va functiona.Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 La cate ture se regleaza surubul de aer la carburator jawa 350 638 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndUtz Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 mai vrei aprinderea au ba? cica am mai facut azi rost de una,defapt de un cz 175,si functional mno.. pun vreo 2-3 poze? ..cu cantarul de la remat Asa facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Cine imi poate spune cum se desface turometrul si vitezometrul pentru a ajunge la sticla pe interior si ungere Multumesc Nu a facut nimeni aceasta operatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Cine imi poate spune cum se desface turometrul si vitezometrul pentru a ajunge la sticla pe interior si ungere Multumesc Nu a facut nimeni aceasta operatie? ba da,..... dar de desfacut "borcane", nu e asa de mare problema..........o surubelnita mica, indemanare, pasiune si rabdare........pana slabesti sertizarea. fara fortati ca se rupe. Astea sunt pt. sticla si cadran, pentru mecanism - piulita centrala ( cheie de 20, sau 21 parca )si se demonteaza paharul . spor la treaba, eu dupa reconditionarea cz-ului am adus si km la 0.........oricum de la mine nu mai pleaca, iar ce arata ceasul e doar in noua ( adica "vechea-si originala" )infatisare. Resertizarea tot cu surubelnita, doar ca am tinut apasat ceasul pe masa. este si o garnitura de cauciuc pt. apa si vibratii....cat poti de strans. Mie nu mi se abureste ........sau e asa mare traficul de aer pe acolo de nu apuca. Am apasat in cateva puncte...apoi rotire si apasare. O rama si o sticla mai am eu, doar ca rama e neagra....de la un km de skoda.....asta daca face poc din intamplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Mestere imi pare rau dar nu am inteles mai nimic din explicatiile tale .Sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Detaliat: se ia o surubelnita mica, se introbaga intre corpul metalic al kilometrajului si cu migala se indeparteaza rama de metal fara sa spargi gemuletul ala rotund! In timpul operatiunii, kilometrajul se pune cu sticla in jos pe o suprafata plana, de obicei o masa. Ca sa ungi mecanismul se scoate prin desfiletare piulita aceea mare din dosul kilometrajului, iar mecanismul iese usor spre exterior dupa ce rama si geamul au fost indepartate ca mai ianinte. Asamblarea se face in ordine inversa, iar la ermetizarea geamului se poate folosi pe linga garnitura aceea de cauciuc originala si putin silicon transparent. Se preseaza usor geamul cu rama pe masa apasind pe partea metalica a kilometrajului si apoi cu surubelnita se indoaie rama incit sa nu se mai roteasca geamul cu ea cu tot. Cam asta e treaba, sper ca acum ai inteles! Omul ti-a explicat ardeleneste, mai lejer, cu mai multe detalii tehnice, probabil defect profesional! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Acum sa inteles modul de lucru Multumesc frumos tuturor Asfalt Uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Restaurare de nota 10. http://www.retromoto.lv/forum/treners-jawa-350-360-velorex-560-01-t7971.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) De vanzare Jawa 350 inmatriculata(talon ,carte) necesita itp si asigurare pret 400 euro negociabil detalii pe forum ,id mes adrian_dbu sau la tel 0721710101 Editat Octombrie 10, 2011 de Danikon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 fac reclama unuia de pe celalalt forum, dar sunt piese de valoare : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/85606-vand/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Salutare cine ma poate ajuta cu o informatie la o jawa 350 imi arata ca incarca dar dupa putin timp se opreste motorul (am aprindere gotronic care la 8 V nu mai citeste senzorii magnetici ) moment in bare bateria este descarcata .Se poate sa fie de la baterie ? ( nu am incercat cu alta) este o baterie made in china pe gel cumparata de 2 luni este de 9Ah ,am inlocuit carbunii cu unii originali la fel si releul de incarcare . Ce baterie este ideala ca Ah pentru jawa 350 638 Multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Incearca sa inversezi firele care vin la bornele de la baterie, din cate stiu. firul de plus, in cazul bateriilor cu gel (alea de calculatoare, mai exact), se pune la borna de minus. Si masoara cu moto in turatie, sa nu strici bateria sa arunci vina pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Nu inversa bornele,ca distrugi puntea redresoare,sau arzi siguranta,daca mai exista. Masoara tensiunea pe baterie,cu motorul pornit;trebuie sa ai pe baterie 13,8-14,5V cu motorul turat.Daca tensiunea e mai mica,ai probleme cu incarcarea;posibile cauze:contacte imperfecte,releu defect,punte redresoare defecta,rotor sau stator defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 si eu am avut una de 9 amperi; am cumparat motocicleta cu ea pusa nu stiu cum s-a comportat cand era noua, dar eu cat am tinut-o si m-a tinut ceva 1 an si ceva dar nu incarca cum trebuie Acuma am de 6 ampreri si este buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Imi recomanda cineva un releu de incarcare electronic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Imi recomanda cineva un releu de incarcare electronic ? vezi cu o pagina in urma, un topic al unuia de pe pro-bike, ceva piese, printre ele un releu original de cz . si nou pe deasupra !.........al meu e din 1988 si nu a facut figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 bateria de fabrica la jawa este de 5ah? asa scrie in service manual tind sa cred ca incarcarea nu face fata la un acumulator de 9ah sau pur si simplu bateria pe gel este proasta mai ales ca este china? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.