Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa am ceva probleme pe la carburator?

 

Salut!

 

Incearca sa desfaci carburatorul si sa te uiti la plutitor sa vezi daca lucreaza rotund.

Da jos robinetul de la rezervor si curata-l !

Da rezervorul jos(dupa ce dai robinetul jos) si scoate benzina din el sa vezi daca are impuritati.

Daca benzina are impuritati clatesti umpic rezervorul si treci benzina printr-o sita/un filtru ce ai tu pe acolo...

 

 

Pt o pornire corecta la orice jawa :) :

 

1.dai drumu la robinetul de benzina si apesi pe butonul de pe capacul plutitorului de 3-4 ori(simpti la deget plutitorul cand ia benzina), dai de cateva ori....

2. Dai de cateva ori la pedala fara contact pus pana simpti tu ca are ceva compresie... si apoi pui contactul si incerci sa o pornesti.

 

Daca nu porneste deloc, scoti bujiile si verifici compresia(pui degetul in orificiul in care bagi bujia).

Verifici daca bujiile dau scanteie buna si daca e ok le pui la loc.

 

 

Poti sa incerci sa ii dai benzina si sa o pornesti impinsa... si apoi faci niste reglaje la carburator...

 

 

Bafta :cheers:

Editat de AndUtz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la punctul 3: am dat si 10 pedale si nu a venit benzina .Am pus cu seringa putina benzina la un piston si la prima pedala a pornit .

 

 

 

Deoarece motorul a pornit din prima pedala dupa ce ai pus benzina in capul pistonului ,inseamna ca motocicleta este reglata DAR NU-TI FUNCTIONEAZA CARBURATORUL.Asa ca demonteaza-l de pe motor,spalal si sufla aer cu presiune pe toate orificiile si dupa montare va functiona.Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine imi poate spune cum se desface turometrul si vitezometrul pentru a ajunge la sticla pe interior si ungere Multumesc

 

Nu a facut nimeni aceasta operatie?

ba da,..... dar de desfacut "borcane", nu e asa de mare problema..........o surubelnita mica, indemanare, pasiune si rabdare........pana slabesti sertizarea. fara fortati ca se rupe. Astea sunt pt. sticla si cadran, pentru mecanism - piulita centrala ( cheie de 20, sau 21 parca )si se demonteaza paharul . spor la treaba, eu dupa reconditionarea cz-ului am adus si km la 0.........oricum de la mine nu mai pleaca, iar ce arata ceasul e doar in noua ( adica "vechea-si originala" )infatisare.

Resertizarea tot cu surubelnita, doar ca am tinut apasat ceasul pe masa. este si o garnitura de cauciuc pt. apa si vibratii....cat poti de strans. Mie nu mi se abureste :) ........sau e asa mare traficul de aer pe acolo de nu apuca. Am apasat in cateva puncte...apoi rotire si apasare. O rama si o sticla mai am eu, doar ca rama e neagra....de la un km de skoda.....asta daca face poc din intamplare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliat: se ia o surubelnita mica, se introbaga intre corpul metalic al kilometrajului si cu migala se indeparteaza rama de metal fara sa spargi gemuletul ala rotund! In timpul operatiunii, kilometrajul se pune cu sticla in jos pe o suprafata plana, de obicei o masa. Ca sa ungi mecanismul se scoate prin desfiletare piulita aceea mare din dosul kilometrajului, iar mecanismul iese usor spre exterior dupa ce rama si geamul au fost indepartate ca mai ianinte. Asamblarea se face in ordine inversa, iar la ermetizarea geamului se poate folosi pe linga garnitura aceea de cauciuc originala si putin silicon transparent. Se preseaza usor geamul cu rama pe masa apasind pe partea metalica a kilometrajului si apoi cu surubelnita se indoaie rama incit sa nu se mai roteasca geamul cu ea cu tot. Cam asta e treaba, sper ca acum ai inteles! Omul ti-a explicat ardeleneste, mai lejer, cu mai multe detalii tehnice, probabil defect profesional! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare cine ma poate ajuta cu o informatie la o jawa 350 imi arata ca incarca dar dupa putin timp se opreste motorul (am aprindere gotronic care la 8 V nu mai citeste senzorii magnetici ) moment in bare bateria este descarcata .Se poate sa fie de la baterie ? ( nu am incercat cu alta) este o baterie made in china pe gel cumparata de 2 luni este de 9Ah ,am inlocuit carbunii cu unii originali la fel si releul de incarcare .

 

Ce baterie este ideala ca Ah pentru jawa 350 638

Multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa inversezi firele care vin la bornele de la baterie, din cate stiu. firul de plus, in cazul bateriilor cu gel (alea de calculatoare, mai exact), se pune la borna de minus. Si masoara cu moto in turatie, sa nu strici bateria sa arunci vina pe mine. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inversa bornele,ca distrugi puntea redresoare,sau arzi siguranta,daca mai exista.

Masoara tensiunea pe baterie,cu motorul pornit;trebuie sa ai pe baterie 13,8-14,5V cu motorul turat.Daca tensiunea e mai mica,ai probleme cu incarcarea;posibile cauze:contacte imperfecte,releu defect,punte redresoare defecta,rotor sau stator defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi recomanda cineva un releu de incarcare electronic ?

vezi cu o pagina in urma, un topic al unuia de pe pro-bike, ceva piese, printre ele un releu original de cz . si nou pe deasupra !.........al meu e din 1988 si nu a facut figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, poate gresesc, dar cred ca incarcarea trebuie sa faca fata consumului si nu capacitatii bateriei.E adevarat, la acelasi generator o baterie mai mare necesita un timp mai lung pentru incarcare completa, dar treaba e valabila si pentru descarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de jawa 350ts ,cind m-am pricopsit cu ea era intr-o stare jalnica, nu ca acum ar arata extraordinar .......... va cer ajutor cu sfaturi deoarece nu ma pricep la mecanica, ca sa nu o mai lungesc povestea,..........am reusit sa o fac sa nu mai porneasca,(inainte de a umbla la ea pornea destul de frumos)s-a umblat la partea electrica si i-am pus un releu de incarcare de scuterde atunci e in fite, daca ma poate ajuta cineva, sau un nr de tel al vreunui mecanic , cu toti care am vorbit si am zis ca e vorba de o jawa s-au uitat chiorisi la mine. astept sugestii si sfaturi.salutare si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...