Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Multumesc! Amestecul de ulei este tot ca la celelalte comuniste 40grame la litru?

E mult 40 g la litru normal la jawa de 350 cum am eu se pune 30 g la litru sau 25 g la litru dacă folosești castrol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare ,am pornit dupa ce a stationat un timp o Jawa de 250 si as vrea sa stiu dece imi scuipa benzina pe la filtrul de aer

salutare!...uzură între piston și cilindru.Nu?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica segmenti rupti, dar si un nivel prea mare ori cui poantou defect-, benzina sta sub nivelul "subarului" si "asteapta" sa fie aspirata, nu trebuie sa "curga" in carburator inainte de pornire!

Ideal ar fi sa testezi cu un carburator bun (daca poti), ori sa pornesti putin fara carburator, doar- fie cu o carpa uda cu benzina ce sta pe admisie, fie cu un spray voatil (Lolo zice ca cel de omorat muste e OK) si sa vezi daca permanent sufla aer "inapoi", e doar un sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoare am 3 am sa incerc sa il schimb pe cel care e montat momentan sa vad daca asta e problema iar de segmenti rupti nu cred ca se pune problema .Multumesc de sfaturi ,revin dupa ce am depistat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare băieți. :peace: :mexicanwave:

De curand am cumpărat o Jawa de 350 din 1962. Având în vedere vârsta și faptul că a fost nepornit de vreo 10 ani, dânsa, nu vrea să revina la viață. De aceea aș avea nevoie de ajutorul vostru, sa-mi spuneti de unde să cumpăr câteva pentru ea, în special pentru aprindere, dar si un lant și inca cateva, ce o mai fi nevoie....

Editat de costi91
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cand a fost asta intr-o stare foarte buna la vanzare anul trecut nu prea sa aratat nimeni interesat acum stiti cum este ...dupa razboi . Sa vandut cu 1200 lei , acte noi cu certificat fiscal la zi .

post-29942-0-82249700-1429422287_thumb.jpg

post-29942-0-63371400-1429422295_thumb.jpg

post-29942-0-00103400-1429422303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti! Imi puteti spune ce motor e acesta? Stiu doar ca e de Jawa si am presupus ca de Babetta. Poate stiti voi ceva mai multe despre el. Daca e cineva interesat sa ma scape de el, cu atat mai bine, ii voi face poze mai detaliate si voi sorta ce e bun si ce nu. Multumesc!

 

post-84255-0-59557100-1429549360_thumb.jpg post-84255-0-59903100-1429549378_thumb.jpg post-84255-0-24052700-1429549397_thumb.jpg post-84255-0-40056200-1429549415_thumb.jpg post-84255-0-01011600-1429549442_thumb.jpg post-84255-0-50103800-1429549460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

nu trebuie- e in cutie. in cealalta jumatate de bloc motor a ramas pinionul care vine pe acel ax - daca nu ai scos pinionul de lant.... acolo ai simering , si acea etansare cu pasla pe tija de comanda a ambreiajului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tija de comanda a ambreiajului ( in poza e incercuita ) diam 5mm- cred, are cate o bila in ambele capete, sunt importante... apare riscul de a se suda una de alta acele tije. Cealalta parte a ramas spre ambreiaj- are o" ciuperca" in capat . Alta bila este in mecanismul sincron de la ambreiaj.

 

acea etansare cu pasla....sau, la cz-ul meu e din doua bucati -teflon cu locas pt O-ring etanseaza intre acea tija- diam 5mm si pinionul de a 4-a care a ramas in carter cu pinionul de lant.... sub mec. actionare ambreiaj. deci o saiba de pasla peste acele bucsulite cu O-ring.... pe acolo isi marcheaza teritoriul. Nu am vazut jawa sau cz uscat acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te intreb pentru ca am desfacut 2 motoare (de jawa 175 tip 356 in 2 tobe) si la nici unul dintre ele nu am gasit etansare cu pasla sau un inelas ceva...m-am uitat dupa ce ai zis de bile si am vazut locasul bilei (,,afundatura'' aia in tija) ,dar bile nicaieri,o sa ii pun eu..Oricum stiu sigur ca s-a umblat in ele...vreau sa il montez ''ca la carte'',de asta intreb mai multe sper ca nu supar daca nu prea inteleg si cer mai multe detalii

O sa mai pun si poze cu cealalta parte de carter care are pinionul de a-4-a pe ea si o sa pun si poza cu sistemul acela pentru ambreiaj


» Post actualizat in 13 May 2015 16:57

Poze

post-87974-0-02127200-1431536225_thumb.jpg

post-87974-0-35346200-1431536238_thumb.jpg

post-87974-0-88899800-1431536238_thumb.jpg

post-87974-0-46940000-1431536239_thumb.jpg

Editat de teddy007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...