Sari la conținut

Goldwing Owners


Blaster
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
La 20.03.2020 la 10:11, Silver Arrow a spus:

Prea mult. Nu stiu cum sta treaba cu GL1100 dar la GL1800 ajung la 10% la 160-170 km/h.

Mers normal pe DN cu 100-110 km/h consumul sta in jur de 7%. Nici in oras nu trece de 8%.

Cu 11% cred eu ca nu e bine.

......la motociclete e cam asa :  500 CMC  circa 5%, 600 circa 6% ........1000 circa 10%  1100  ...11%......am un prieten cu un suzuki 1300  cand merge la maxim consuma 13 %. minim.

 

Acum 2 minute, maxell22 a spus:

......la motociclete e cam asa :  500 CMC  circa 5%, 600 circa 6% ........1000 circa 10%  1100  ...11%......am un prieten cu un suzuki 1300  cand merge la maxim consuma 13 %. minim.    honda 1200 goldwing de fabrica e data cu un consum de 6,8 %.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, maxell22 a spus:

......la motociclete e cam asa :  500 CMC  circa 5%, 600 circa 6% ........1000 circa 10%  1100  ...11%......am un prieten cu un suzuki 1300  cand merge la maxim consuma 13 %. minim. consumurile scrise de mine incep acolo dupa vreo 50000 de km. sau si mai devreme daca te bagi in carburatoare sau la alte reglaje..... exemplu DNEPR de 650 cmc  ajungi cu el la 8-10 % consum.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, maxell22 said:

exemplu DNEPR de 650 cmc  ajungi cu el la 8-10 % consum.

 

Daca e reparat pe genunchi e normal sa consume atat, si mai conteaza si viteza de croaziera care este de maxim 80km/h in timp ce posesorii il alearga cu peste 80km/h ca sa nu imbatraneasca pe drum. Al doilea aspect important sunt si carburatoarele, cu unele vacuumatice sau alt tip dar moderne consumul scade drastic, chiar si cu 30%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, maxell22 a spus:

......la motociclete e cam asa :  500 CMC  circa 5%, 600 circa 6% ........1000 circa 10%  1100  ...11%......am un prieten cu un suzuki 1300  cand merge la maxim consuma 13 %. minim.

 

 

Consumurile indicate de tine sunt mari, chiar si pentru mobre cu carburator.

 

Dar s-a inventat analizorul de gaze la care afli imediat daca ai reglat carbelitorul cum trebuie. Asta pe langa varianta clasica organoleptica: pute sau nu pute a benzina. Si te mai uiti cum arata teava. Daca este neagra nu e bine.

 

Pe mine m-a exasperat fii-mea cu CB500X , adicatelea de 500 cmc care comsuma intre 3 si 4%, circuland pe autostrada. Eu opream sa bag vreo 15 l in Goldwing, ea baga 8-9 l.

 

Tu ai facut o regula de 3 simpla, unde ai tras conculzia ca ai cam 1 l pe 100 cmc. Poate fi o chestie orientativa, dar nu o poti aplica liniar de la 500 cmc la 1800 cmc. Consumul este legat de randament si de putere.

Oricum garantat Hoinarul de 50 cmc nu consuma 0,5 l/100 km 🤣

 

Si nu vad legatura intre km si consum. Adica mobrele cu km multi trebuie sa consume mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare din nou. De ceva timp am un zgomot ciudat in viraje ( zgomot asemanator cu cel pe care il faci cand calci acele marcaje speciale din afara oraselor ) care mi se pare ca vine de la anvelopa spate. Am verificat-o si am constatat ca ar putea fi vorba de asa zisa uzura '' dinti fierastrau''. Poate unii dintre voi v-ati confruntat cu asa ceva si imi puteti da un sfat, cu toate ca aproape sigur trebuie sa schimb anvelopa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O să râzi, am avut așa ceva la fosta anvelopă spate, dar și la mașină. Am impresia că unele modele sunt "predispuse" la această anomalie, cu un pic de ajutor din partea mea (cam trag de gaz). 

In concluzie, o să te cam coste o anvelopă nouă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Emilare a spus:

Salutare din nou. De ceva timp am un zgomot ciudat in viraje ( zgomot asemanator cu cel pe care il faci cand calci acele marcaje speciale din afara oraselor ) care mi se pare ca vine de la anvelopa spate. Am verificat-o si am constatat ca ar putea fi vorba de asa zisa uzura '' dinti fierastrau''. Poate unii dintre voi v-ati confruntat cu asa ceva si imi puteti da un sfat, cu toate ca aproape sigur trebuie sa schimb anvelopa. 

Nu iti face griji.  E absolut normal.

Ai mers mult pe drum drept, anvelopa s-a uzat doar pe pozitia ''moto vertical'' si cand iei o curba ajungi pe santurile din anvelopa care nu mai sunt arcuite si aliniate (ca sa spunem tehnica nu mai sunt racordate ) frumos incepe si zumzaie.

 

''Canta'' si la mine anvelopa.

 

Dupa ce o sa dai o tura pe ceva serpentrine si se pilesc colturile de la uzura ''pe drept'' ca sa spun asa, o sa se faca linsite.

 

Anvelopa o schimbi cand ai ajuns la limita de uzura.

 

Da-i bice si plimba-te linsitit daca anvelopa inca este in parametri de uzura.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Silver Arrow a spus:

Da-i bice si plimba-te linsitit daca anvelopa inca este in parametri de uzura

 

Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

In concluzie, o să te cam coste o anvelopă nouă...

 

 

Multumesc pentru raspunsuri ! 🤔

Revin cu 2 foto, nu sunt de calitate dar poate se intelege.

 

anvelopa1.jpg

anvelopa3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O prezentare slabuta.

Se vede ca este sofer nu motociclist.

Genul care te intreaba: "cat baga motorul?" sau "consuma mult?".

 

El ca la masini: da-i talpa sa tasneasca sa depaseasca oricand oriunde si oricum.

De altfel si spunea ca i-ar fi placut mai multi caluti....

 

"Observati cat de usor a pornit motorul" 🤪.  Asta a mai pornit vreo motocicleta in viata lui ? Cum se astepta sa porneasca, la a treia incercare, eventual cu ceva rateuri?

 

O fi " canapea pe roti", dar ca sa o compari cu o canapea de IKEA 🤦‍♂️. Macar o Natuzzi sau Rovere ceva, ca de astea sigura a auzit.

 

@ENEOS. Pai e corect la masina sa existe soferi si piloti pe cand la moto "decat" piloti? :crack:

 

Compatativ cu modelul precedent are prea mult plastic. In locuri nu tocmai fericite, cum are fi la balamalele de la cutii.

 

Desi are tot felul de brizbrizuri electronice, sincer o prefer pe cea veche. La care nici nu iti ingheata talpile cand e frig ca are o grila cu aer cald de la radiatoare 😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cine are idee ce înseamnă public speaking și cât de greu este să vorbești nu o oră, ci 2 minute încontinuu fără să te repeți, își dă seama de talentul extraordinar al acestui băiat!

Mai ales că este și foarte documentat și pasionat. 

În condițiile date este normal să mai scape câte o denumire sau informație eronată, nu este robot. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin: cum plm să fii motociclist și să-i zici șofer, și nu o dată, celui care conduce o moto?!? Nici la autoturisme nu e tocmai corect și jurnalistic, conducător e mult mai potrivit. 

N-am avut răbdare să văd tot - ar trebui omul să mai studieze despre lungimea optimă a unui clip -, am apreciat însă că, deși a administrat limbi pufoase dealerului de la care a preluat-o, la mobră a mai criticat câte ceva. Altfel are discurs, vorbește cursiv, fără "ăăăă", dar ar putea folosi probabil cam 1/2 din cuvinte ca să exprime aceleași idei. 

Mobra arată bine, am vz una live zilele trecute, iar faptul că au ușurat-o nu poate fi decât de bun augur. Să înțeleg că suspensia au cam preluat-o de la bmw? :huh:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Kristian K a spus:

Omul nu e "jurnalist auto/moto",e DOAR un pasionat

Câți pasionați primesc mobre de la importatori? C'm on... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

O prezentare slabuta.

Se vede ca este sofer nu motociclist.

Genul care te intreaba: "cat baga motorul?" sau "consuma mult?".

 

El ca la masini: da-i talpa sa tasneasca sa depaseasca oricand oriunde si oricum.

De altfel si spunea ca i-ar fi placut mai multi caluti....

 

"Observati cat de usor a pornit motorul" 🤪.  Asta a mai pornit vreo motocicleta in viata lui ? Cum se astepta sa porneasca, la a treia incercare, eventual cu ceva rateuri?

 

O fi " canapea pe roti", dar ca sa o compari cu o canapea de IKEA 🤦‍♂️. Macar o Natuzzi sau Rovere ceva, ca de astea sigura a auzit.

 

@ENEOS. Pai e corect la masina sa existe soferi si piloti pe cand la moto "decat" piloti? :crack:

 

Compatativ cu modelul precedent are prea mult plastic. In locuri nu tocmai fericite, cum are fi la balamalele de la cutii.

 

Desi are tot felul de brizbrizuri electronice, sincer o prefer pe cea veche. La care nici nu iti ingheata talpile cand e frig ca are o grila cu aer cald de la radiatoare 😃

Nu cred că mă cunoști, eu am permis din 2001 și sute de mii de km pe zeci de motociclete cumulat, primul drum lung l.am făcut până in muntenegru pe o Aprilia RS125 acum vreo 12 ani.

 

Eu am facut prezentarea pentru soferi de mașina,ca sa cresc vizibilitatea motocicliștilor in randul automobilistilor.

 

Sunt o persoana foarte tehnica si legat de cultura italiana, sunt fan, poți vedea pe canal numeroasele mele prezentări cu masini italiene, cu intro cantat la acordeon si vorbit in italiana.

 

Zic uneori rider, alteori pilot, alteori sofer, sunt nuante putin diferite, dar le folosesc tocmai pentru ca publicul general sa înțeleagă.

 

Da, goldwing pornește foarte usor pentru ca are starter generator de tip ISG care nu are bendix sau volanta cu dinti, este un tip de demaror ce foloseste motor trifazic fara perii, si nu produce acel "tâgâdâgâdâm" la pornire.

 

Si legat de putere, cine conduce un k1600 sau un Ktm1290 sigur ar prefera mai multa putere, insa am explicat foarte clar de ce nu are nevoie de mai multa putere.

 

Te asigur ca foarte putina lume din mediul online al prezentarilor auto si moto cunoaste detalii si se documentează precum o fac eu, dupa o vizita la Adâncata la un eveniment am constatat cu tristete ca doar inca o persoana care are tangenta cu domeniul știa ca yamaha pe motoarele cp3 si cp4 foloseste tehnologie crossplane, sau că evacuarea la cp4 este de tip 4 2 1 insa arata diferit din cauza ordinii de aprindere.

 

Este rusinos ca om de presă să nu cunoască asa ceva.

 

Sau oameni care spuneau ca r1 nu trage si ei ieseau pe circuit cu power level 5 in loc de 1.

 

In marea asta de necunoscatori apar eu care pun pasiune in ce fac si dau multe detalii tehnice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Într-o lume în care suntem înconjurați de "nea", "bossulică" și "coaie", părerea mea este că ar trebui să apreciem la adevărata ei valoare o astfel de prezentare și prezență. 

Și să nu reținem doar crengile uscate din marea de verdeață care le înconjoară. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, ENEOS a spus:

Câți pasionați primesc mobre de la importatori? C'm on... 

Spre stiinta ta, colaborarea mea cu honda trading nu este platita in vreun fel, si a inceput la recomandarea lui dan Demetrescu de la motor team care mi.a urmarit filmarile cu masini si cei de la trading au zis ok, vino si ia motociclete, masini, ca ne place stilul.

 

Oricine poate face testdrive la Motorteam in București si la Autosincron in cluj.

 

In loc sa va bucurati ca cineva din romania face continut cat de cat elevat, abordati stilul asta arogant.

 

Legat de limbaj, daca zici handel, cacao, rahat, excrement... sunt sinonime pentru acelasi lucru, scopul e sa inteleaga treburile astea un public mai puțin tehnic.

 

Iarasi, eu pun in context niste lucruri, nu sunt un om al cuvintelor puține, pentru ca sa înțelegi un lucru mai amplu nu poți prezenta pe fuga in 5 minute cum fac altii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...